Jump to content

vreau sa aflu ce capaitate cilidrica am la motor


Recommended Posts

am un bmw 520i si vreau sa ma apuc de un tuning la motor dar nu stiu decat e motorul, in acte scrie 2000cc dar am inteles ca modelul de motor pe care il am a fost cu probleme( aliaj nikel+siliciu) dar din cate m-am documentat acele motoare nu au dus mult pe cand eu am 320000 de km in bord, si blocurile care s-au pus in schimbul celor de proasta calitate erau 2200cc , cum pot aflu capacitatea clilindrica?
Link to comment
Share on other sites

Pune o pozĂŁ cu motorul.

am sa pun maine niste poze cu motorul, si dupa vin-ul masini daca e schimbat blocu masini degeaba ca nu mai coincide actele cu realitatea, chestia este alta ca masina fusese furata din germania acum 10 ani si deabea acum ceva vreme s-a decoperit la mine cand am cumparat-o si nici nu stiu daca e masina cea din acte seria de sasiu coincide cu cea din acte dar nu se stie daca o mai fi motorul ei, pai o faza interesanta am suspensie self level asa ceva am inteleles ca sa pus pe 523i si 525i , si are foarte multe dotari pe ea care nu prea cred ca ar trebui sa fie pe un 520i din 96, poate daca se vede din poza daca e motorul de 2000 sau 2200 , caci vreau sa ii scriu map-ul din ecu si sa ii schimb admisia si emisia sa ii pun o turbina dar m-ai intai sa stiu ce capacitate are motoru ca sa nu stric ceva :)

Link to comment
Share on other sites

Pune o poză cu motorul.

am sa pun maine niste poze cu motorul, si dupa vin-ul masini daca e schimbat blocu masini degeaba ca nu mai coincide actele cu realitatea, chestia este alta ca masina fusese furata din germania acum 10 ani si deabea acum ceva vreme s-a decoperit la mine cand am cumparat-o si nici nu stiu daca e masina cea din acte seria de sasiu coincide cu cea din acte dar nu se stie daca o mai fi motorul ei, pai o faza interesanta am suspensie self level asa ceva am inteleles ca sa pus pe 523i si 525i , si are foarte multe dotari pe ea care nu prea cred ca ar trebui sa fie pe un 520i din 96, poate daca se vede din poza daca e motorul de 2000 sau 2200 , caci vreau sa ii scriu map-ul din ecu si sa ii schimb admisia si emisia sa ii pun o turbina dar m-ai intai sa stiu ce capacitate are motoru ca sa nu stric ceva :)

Pai nu inteleg daca e 520i n-are voie sa fie dotata ? ;)

 

PS: nu exista motor de 2,2 pe anii de care vb tu, serie 5 ca a ta s-a fabricat intre 95-98 cu aceeasi piese, peste anii de care vb deja difera unele piese.

Edited by duxter
Link to comment
Share on other sites

EÂşti sigur cĂŁ ai o asemenea suspensie?

da caci daca dezactivez asc automat imi apare o masinuta cu o sageata desenata pe mijloc si din cate am citit in manual insemna ca apar probleme la self level suspension, dar din cate am citit 520i nu are self level suspension adica pozitia 12 din poza

 

Pune o pozĂŁ cu motorul.

am sa pun maine niste poze cu motorul, si dupa vin-ul masini daca e schimbat blocu masini degeaba ca nu mai coincide actele cu realitatea, chestia este alta ca masina fusese furata din germania acum 10 ani si deabea acum ceva vreme s-a decoperit la mine cand am cumparat-o si nici nu stiu daca e masina cea din acte seria de sasiu coincide cu cea din acte dar nu se stie daca o mai fi motorul ei, pai o faza interesanta am suspensie self level asa ceva am inteleles ca sa pus pe 523i si 525i , si are foarte multe dotari pe ea care nu prea cred ca ar trebui sa fie pe un 520i din 96, poate daca se vede din poza daca e motorul de 2000 sau 2200 , caci vreau sa ii scriu map-ul din ecu si sa ii schimb admisia si emisia sa ii pun o turbina dar m-ai intai sa stiu ce capacitate are motoru ca sa nu stric ceva :)

Pai nu inteleg daca e 520i n-are voie sa fie dotata ? ;)

 

PS: nu exista motor de 2,2 pe anii de care vb tu, serie 5 ca a ta s-a fabricat intre 95-98 cu aceeasi piese, peste anii de care vb deja difera unele piese.

da dar motorizarile de 2000 cc au fost cu un defect nu a rezistat blocu motor mai mult de 150000km si eu am 320000km, motoarele acelea de 2000 cc erau facute din nikel+siliciu care se distrugeau repede din cauza sulfului din benzina si cand sa schibat blocu cu unul de aluminu acela era de 2200cc

post-13192-1221336615_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Eşti sigur că ai o asemenea suspensie?

da caci daca dezactivez asc automat imi apare o masinuta cu o sageata desenata pe mijloc si din cate am citit in manual insemna ca apar probleme la self level suspension, dar din cate am citit 520i nu are self level suspension adica pozitia 12 din poza

 

Pune o poză cu motorul.

am sa pun maine niste poze cu motorul, si dupa vin-ul masini daca e schimbat blocu masini degeaba ca nu mai coincide actele cu realitatea, chestia este alta ca masina fusese furata din germania acum 10 ani si deabea acum ceva vreme s-a decoperit la mine cand am cumparat-o si nici nu stiu daca e masina cea din acte seria de sasiu coincide cu cea din acte dar nu se stie daca o mai fi motorul ei, pai o faza interesanta am suspensie self level asa ceva am inteleles ca sa pus pe 523i si 525i , si are foarte multe dotari pe ea care nu prea cred ca ar trebui sa fie pe un 520i din 96, poate daca se vede din poza daca e motorul de 2000 sau 2200 , caci vreau sa ii scriu map-ul din ecu si sa ii schimb admisia si emisia sa ii pun o turbina dar m-ai intai sa stiu ce capacitate are motoru ca sa nu stric ceva :)

Pai nu inteleg daca e 520i n-are voie sa fie dotata ? ;)

 

PS: nu exista motor de 2,2 pe anii de care vb tu, serie 5 ca a ta s-a fabricat intre 95-98 cu aceeasi piese, peste anii de care vb deja difera unele piese.

da dar motorizarile de 2000 cc au fost cu un defect nu a rezistat blocu motor mai mult de 150000km si eu am 320000km, motoarele acelea de 2000 cc erau facute din nikel+siliciu care se distrugeau repede din cauza sulfului din benzina si cand sa schibat blocu cu unul de aluminu acela era de 2200cc

Gresit....motoarele n-au avut niciun defect daca e sa o iei tehnic vorbind. Doar ca cei de la bmw nu s-au gandit la faptul ca benzina e proasta in unele tari. Nu este o regula dupa care au picat acele motoare insa nu au picat toate, unele merg ciar si azi si merg foarte bine, cum e al meu de pe 523i de ex., 199.000km fara nici cea mai mica problema :lol: In 1998 productia s-a facut cu motoare alusil insa nu de 2,2. Motoarele de 2,2 sunt dublu vanos iar codul lor este M54B22, aceleasi motoare care se gasesc si pe e60 incepand de la sf anului 2003.

 

Iar in ce priveste nikasil, pe langa faptul ca s-a dscutat enorm, vezi ferrari, jaguar, etc alte firme care au folosit nikasil.

Personal sunt multumit de el, si nu l-am menajat absolut deloc.

 

 

PS: nikasil = nichel, crom, cobalt, siliciu :lol:

Edited by duxter
Link to comment
Share on other sites

Aliajul Nikasil a fost folosit deoarece prezenta la acel moment o solutie tehnica inovatoare datorita faptului ca oferea o lubrifiere superioara, frecari reduse si uzura redusa.

 

Nu a fost folosit doar de BMW, prima data a fost folosit de Mercedes, apoi de Audi, BMW, Porsche si Jaguar. Porsche a folosit acest aliaj in modelul lor turbo de curse 917 - 935.

Acest aliaj a fost folosit chiar si in Formula 1.

 

De ce este o problema?

BMW nu a descoperit in timpul testelor nici o problema legata de acest aliaj deoarece au folosit numai combustibil de buna calitate cu continut redus de sulf.

 

Dupa ce au aparut cazurile de motoare cazute datorita nikasil-ului, BMW a inlocuit blocurile motor si a incercat sa amelioreze problema reprogramand DME-ul (Engine Management System) pentru a asigura temperaturi de combustie superioare.

 

Nikasil-ul a fost folosit pe motorul V8 M60 folosit pe 530i si 540i E34. 530i E34 cu motor M30 in 6 pistoane nu a fost afectat de aceasta problema.

 

In concluzie problema Nikasil afecteaza masinile cu motor M52 fabricate intre 1995-1998.

 

Daca alegeti totusi sa cumparati o masina cu un motor Nikasil, faceti neaparat un test leakdown pentru a verifica compresia.

Datorita compresiei scazute motoarele cu Nikasil mananca ulei, pornesc foarte greu iarna, oscileaza la relanti si le scad performantele.

Link to comment
Share on other sites

http://www.powerset.com/explore/semhtml/BM...2?query=Nikasil

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Nikasil

 

http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_M60

 

. Doar ca cei de la bmw nu s-au gandit la faptul ca benzina e proasta in unele tari. Nu este o regula dupa care au picat acele motoare insa nu au picat toate, unele merg ciar si azi si merg foarte bine, cum e al meu de pe 523i de ex., 199.000km fara nici cea mai mica problema :) In 1998 productia s-a facut cu motoare alusil insa nu de 2,2.

 

 

Vorbesti serios, nu a fost defect?In Germania unde benzina este buna nu s-au stricat motoarele?Este retorica...

Cu ce compari tu, cu masina ta E39 care are motor M50?Exista E39 cu M50 facut de BMW?Tot retorica...

Link to comment
Share on other sites

http://www.powerset.com/explore/semhtml/BM...2?query=Nikasil

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Nikasil

 

http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_M60

 

. Doar ca cei de la bmw nu s-au gandit la faptul ca benzina e proasta in unele tari. Nu este o regula dupa care au picat acele motoare insa nu au picat toate, unele merg ciar si azi si merg foarte bine, cum e al meu de pe 523i de ex., 199.000km fara nici cea mai mica problema :) In 1998 productia s-a facut cu motoare alusil insa nu de 2,2.

 

 

Vorbesti serios, nu a fost defect?In Germania unde benzina este buna nu s-au stricat motoarele?Este retorica...

Cu ce compari tu, cu masina ta E39 care are motor M50?Exista E39 cu M50 facut de BMW?Tot retorica...

Iara vorbestii de la Cartoon Network ? Ia sa vedem, lucrare de control:

 

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?s=&...st&p=396324

 

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?sho...mp;#entry507119

 

nikasil: http://www.google.ro/search?hl=ro&q=ni...oogle&meta=

 

 

probabil ca eu is prost si nici macar nu stiu ce motor are masina mea ....

Link to comment
Share on other sites

Eu am segmentat motorul la 523i, dar fusese incins de cel dinaintea mea.....

 

@gabytzu1953, daca nu rezolvi, cand te hotarasti sa-l desfaci, masori interiorul la cilindru si vezi ce diametru are....

pai numai daca o sa masor cilindru atunci o sa vad ce capacitate are, oricum daca o sa ii pun o turbina automat trebuie schimbata garnitura de _chiulasa_ si atunci o sa vad

 

cam cati cai poti sa scoti dintr-un motor de 2000cc vanos daca ii rescrii ecu si ii pui alte injectoare si o turbina

Link to comment
Share on other sites

pai numai daca o sa masor cilindru atunci o sa vad ce capacitate are, oricum daca o sa ii pun o turbina automat trebuie schimbata garnitura de _chiulasa_ si atunci o sa vad

 

cam cati cai poti sa scoti dintr-un motor de 2000cc vanos daca ii rescrii ecu si ii pui alte injectoare si o turbina

 

Tu vrei sĂŁ spui cĂŁ vei supraalimenta o maÂşinĂŁ furatĂŁ? :)

 

Ca sĂŁ-i pui turbina te-ar costa ĂŽn jur de 5-6000 euro.

Link to comment
Share on other sites

pai numai daca o sa masor cilindru atunci o sa vad ce capacitate are, oricum daca o sa ii pun o turbina automat trebuie schimbata garnitura de _chiulasa_ si atunci o sa vad

 

cam cati cai poti sa scoti dintr-un motor de 2000cc vanos daca ii rescrii ecu si ii pui alte injectoare si o turbina

 

Tu vrei sĂŁ spui cĂŁ vei supraalimenta o maÂşinĂŁ furatĂŁ? :lol:

 

Ca sĂŁ-i pui turbina te-ar costa ĂŽn jur de 5-6000 euro.

acum nu mai este furata am rezolvat problema cu actele, ;) da vreau sa ii pun o turbina dar in principiu nu stii cam catzi cai pot sa scot din motorul acesta?

 

PS: Vezi ca iti lipseste difuzorul de la radiator.

da stiu , caci nici radiatorul nu e al ei caci e mai mic, asa am cumparat-o :)

Link to comment
Share on other sites

pai numai daca o sa masor cilindru atunci o sa vad ce capacitate are, oricum daca o sa ii pun o turbina automat trebuie schimbata garnitura de _chiulasa_ si atunci o sa vad

 

cam cati cai poti sa scoti dintr-un motor de 2000cc vanos daca ii rescrii ecu si ii pui alte injectoare si o turbina

 

Tu vrei sĂŁ spui cĂŁ vei supraalimenta o maÂşinĂŁ furatĂŁ? ;)

 

Ca sĂŁ-i pui turbina te-ar costa ĂŽn jur de 5-6000 euro.

acum nu mai este furata am rezolvat problema cu actele, :) da vreau sa ii pun o turbina dar in principiu nu stii cam catzi cai pot sa scot din motorul acesta?

 

Cel mai ieftin "meniu" kit turbo pe la vreo 1500e + set pistoane forjate >2000e undeva in jur de 250cp.

Link to comment
Share on other sites

pai numai daca o sa masor cilindru atunci o sa vad ce capacitate are, oricum daca o sa ii pun o turbina automat trebuie schimbata garnitura de _chiulasa_ si atunci o sa vad

 

cam cati cai poti sa scoti dintr-un motor de 2000cc vanos daca ii rescrii ecu si ii pui alte injectoare si o turbina

 

Tu vrei sĂŁ spui cĂŁ vei supraalimenta o maÂşinĂŁ furatĂŁ? ;)

 

Ca sĂŁ-i pui turbina te-ar costa ĂŽn jur de 5-6000 euro.

acum nu mai este furata am rezolvat problema cu actele, :) da vreau sa ii pun o turbina dar in principiu nu stii cam catzi cai pot sa scot din motorul acesta?

 

Cel mai ieftin "meniu" kit turbo pe la vreo 1500e + set pistoane forjate >2000e undeva in jur de 250cp.

e cam putin mai mult nu se poate daca rescriu si mapu din ecu si pun niste injectore mai tzapene tot atat ar mere sau numai 250cp e maxim cat poate duce motorul?

Link to comment
Share on other sites

duce si 1000 daca ai bani ;)

ar mai fi o alternativa dar astia la rar mai mult ca sigur nu o sa imi omologheze motorul,am gasit la un schrot la arad un motor v12, dar am patzit-o cu un ford cougar avea aceeasi capacitate cilindrica cu cel din talon si deabea debea l-au omologat :)

http://piese-auto.anunturi-auto.4tuning.ro...Bmw-174719.html

Edited by gabytzu1983
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.