Jump to content

vreau sa aflu ce capaitate cilidrica am la motor


Recommended Posts

Nu omologheaza orice şi ĂŽn orice condiţii, poate doar ca să-ti ia banii de impozit deşi nu cred.

 

Cel mai ieftin "meniu" kit turbo pe la vreo 1500e + set pistoane forjate >2000e undeva in jur de 250cp.

 

Şi soft, manoperă?

 

Ambreiaj?

 

250 cp dar lasă frânele de 520i şi suspensia stock?

 

Decât să faci ceva pe jumătate, mai bine te laşi păgubaş.

 

Oricum au fost multe poveşti de genul ăsta, nici una nu s-a concretizat.

 

Cine ĂŽşi supraalimentează maşina ştie de la ĂŽnceput la ce se ĂŽncumetă.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Nu omologheaza orice şi ĂŽn orice condiţii, poate doar ca să-ti ia banii de impozit deşi nu cred.

Da, normal. Motorul transplantat are voie sa depaseasca pana la de 3 ori capacitatea cil. a mot. original. Asa stiam eu de la un inginer rar.

Edited by duxter
Link to comment
Share on other sites

Ăn mod sigur sunt mai multe reguli de respectat, una dintre ele ar fi cĂŁ nu se omologheazĂŁ un motor cu o normĂŁ de poluare inferioarĂŁ celui original.

 

Iti spun eu sigur ca am intrebat iar de cand motorul a devenit piesa de schimb omologarea e si mai simpla. :)

Link to comment
Share on other sites

Ăn mod sigur sunt mai multe reguli de respectat, una dintre ele ar fi cĂŁ nu se omologheazĂŁ un motor cu o normĂŁ de poluare inferioarĂŁ celui original.

 

Iti spun eu sigur ca am intrebat iar de cand motorul a devenit piesa de schimb omologarea e si mai simpla. ;)

eu am trecut dupa spuneam in februarie anul acesta cu un ford si sa stii ca nu e asa de simplu, am adus masina din germania si masina avea motorul schimbat, masina era din 99 si motorul provenea de pe aceeasi masina dar era din 2000 e ca si cum masina avea un motor din fabrica m52 si i-a pus in schimb m54 dar avea tot aceeasi capacitate tot atitia cai dar am trbuit sa astept vreo saptamana pe la usile rar-ului sa pot il omologhez si a costat 300lei dar era cat pe ce sa nu omologheze, motorul era de 2000cc si mi-au spus daca era de 2500cc nu il omologau asa ca e cam naspa faza si nu mas risca desi ar fi m-ai simplu un motor ar costa vreo 2000euro plus manopera, cred ca cam 3000-4000euro as rezolva problema, dar de autoritatzile romane mie naspa ca si bmw inca le mai trag prima oara nu il inmatriculeaza ca e furat, sa rezolvat problema cu furatu acu ma luat ca au expirat actele de la impozit de la primarie dar eu l-am inregistrat la primarie din prima zi cand l-am cumparat si am fost sa vad daca pot sa refac actele dar au sp aia ca nu pot sa imi faca dinou actele e ca si cum lar baga de 2 ori la impozit , sincer mie frica de fazele cand ajungi pe la usile lor, o sa aleg ori ii pun o turbina ori imi cumpar un m5 :)

Link to comment
Share on other sites

Nu conteaza ce au zis aia, conteaza ce e legal. Legal fara nicio pila stiu pe unul care a pus pe un 316i un mot m54 de 3000cmc fara nici macar un act pe motor. Doar printr-un act facut la notariat cum ca nu e furat. Daca nu crezi ce spun adica ca poti pune in locul mot ta si un mot de 4,4 v8 de ex da un telefon la RAR bucuresti si intreaba conditiile. Ai sa ramai surprins :)

 

PS: Daca unu de la rar vb o prostie nu e musai sa il crezi. Daca iti zic numai ce prostii i s-au spus unor prieteni la Rar Suceava mari de ras.

Edited by duxter
Link to comment
Share on other sites

Nu conteaza ce au zis aia, conteaza ce e legal. Legal fara nicio pila stiu pe unul care a pus pe un 316i un mot m54 de 3000cmc fara nici macar un act pe motor. Doar printr-un act facut la notariat cum ca nu e furat. Daca nu crezi ce spun adica ca poti pune in locul mot ta si un mot de 4,4 v8 de ex da un telefon la RAR bucuresti si intreaba conditiile. Ai sa ramai surprins ;)

cati cai are un v8 4.4? ca suna bine :)

Link to comment
Share on other sites

282 cp ;) Si e motor cu care au fost echipate e39 din fabrica....nu ai niciun motiv sa nu il poti omologa :lol:

am sa sun la rar numai sa rezolv saptamana asta cu inmatriculatu de o luna alerg sper sa rezolv problema si apoi ma apuc de ea sa ii pun alt motor daca e asa de simplu daca nu mere ii pun un kit turbo si ii rescriu map-ul , faza cu map-ul nu ma costa nimik :)

Link to comment
Share on other sites

Iti spun eu sigur ca am intrebat iar de cand motorul a devenit piesa de schimb omologarea e si mai simpla. ;)

 

Iti spun eu si mai sigur ca nu stau deloc lucrurile asa si ca exista multe reguli pe care trebuie sa le respecti ca sa-ti omologhezi un motor la RAR.

 

cati cai are un v8 4.4? ca suna bine :)

 

286 cp

 

Si nu cred ca vrei sa montezi un asemenea motor fara o suspensie si niste frane pe masura.

 

In plus, nu ai nevoie doar de motor ci de cutie, diferential, ECU, bord, etc.

Te costa enorm o asemenea conversie.

 

E foarte usor sa vorbeste despre kit-uri turbo si schimbari de motor insa aceste modificari costa foarte mult la astfel de masini.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Iti spun eu sigur ca am intrebat iar de cand motorul a devenit piesa de schimb omologarea e si mai simpla. ;)

 

Iti spun eu si mai sigur ca nu stau deloc lucrurile asa si ca exista multe reguli pe care trebuie sa le respecti ca sa-ti omologhezi un motor la RAR.

cati cai are un v8 4.4? ca suna bine :)

 

286 cp

 

Si nu cred ca vrei sa montezi un asemenea motor fara o suspensie si niste frane pe masura.

 

In plus, nu ai nevoie doar de motor ci de cutie, diferential, ECU, bord, etc.

Te costa enorm o asemenea conversie.

 

E foarte usor sa vorbeste despre kit-uri turbo si schimbari de motor insa aceste modificari costa foarte mult la astfel de masini.

poate e altfel la voi poate e mai aglomerat, insa cu cine am vb eu a rezolvat toata treaba in cateva ore :lol: Fara spaga, iti dai seama ca daca mai dai si bani ... :lol:

 

 

In fine, sa lasam omologarea, amenda e doar 8mil :( Pana una alta sa isi inmatriculeze omul masina si sa circule cu ea ca dupaia motoare se gasesc, bani sa fie :lol:

Edited by duxter
Link to comment
Share on other sites

poate e altfel la voi poate e mai aglomerat, insa cu cine am vb eu a rezolvat toata treaba in cateva ore :) Fara spaga, iti dai seama ca daca mai dai si bani ... ;)

 

 

In fine, sa lasam omologarea, amenda e doar 8mil :lol: Pana una alta sa isi inmatriculeze omul masina si sa circule cu ea ca dupaia motoare se gasesc, bani sa fie :lol:

 

E complicat, iti vorbesc din experienta.

 

Un amic a incercat sa omologheze un motor de pe un E32 735i pe un E30 si n-a reusit.

 

In caz de accident te poti alege cu dosar penal.

Link to comment
Share on other sites

am vazut un kit misto ieri pe costa undeva inte 2000-3000$ un sistem self management din cate am inteles aparatu se conecteaza la ecu, are un afisaj si ii dai cai si nu mai necesita sa rescri map-ul din ecu, are cineva montat asa ceva pe masina sau a vazut cum functioneaza? pe langa un kit turbo ar merge si un kitul asta, chiar un set de discuri de frana adevarate la ce pret ajunge cu tot cu placute?
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.