Jump to content

M5 E34 - are/a mers cineva cu el?


rottor

Recommended Posts

Salutare tuturor!

 

Felicitari pt forum. Mi-am descoperit o noua pasiune ... cand am timp ma apuc de citit pe forum.

Mi-a facut placere sa constat ca ma sunt si alti "maniaci cu ADN-ul modificat de BMW" (asa rad prietenii de mine:) )

 

Ma tenteaza cumpararea unui M5 E34 si as vrea sa aflu daca are cineva sau daca a mers cu vre-unul (sofer/ pasager).

 

Sau daca stiti de vanzare vre-un M5, sau daca imi pot lua de afara, sau, sau ... orice comentarii vis-avis de asa ceva.

 

Drum bun! :blink:

Link to comment
Share on other sites

Si eu mi-as dori un M5 E34. Din pacate nu prea se gasesc inmatriculate in tara. Am gasit mai demult unul, dar de fapt era un 525 cu kit de M si scria Motorsport pe capacul de la motor. Cam o data pe an apar de vanzare, si daca nu esti pe faza, dispar.
Link to comment
Share on other sites

cred ca l-am vazut si eu ... unul negru din bucuresti ... asa pe afara era ce era, dar cand a deschis capota m-a bufnit rasul ... omu imi explica ca e motor american, comanda speciala hehehe.

 

Dar de afara ai incercat sa-ti aduci unul? banuiesc ca din 2007 se pot aduce.

 

si inca ceva - ai idee daca suspensia adaptiva e numai pe spate sau are si pe fata? la cele 3.8 ma refer

Link to comment
Share on other sites

cred ca l-am vazut si eu ... unul negru din bucuresti ... asa pe afara era ce era, dar cand a deschis capota m-a bufnit rasul ... omu imi explica ca e motor american, comanda speciala hehehe.

 

Dar de afara ai incercat sa-ti aduci unul? banuiesc ca din 2007 se pot aduce.

 

si inca ceva - ai idee daca suspensia adaptiva e numai pe spate sau are si pe fata? la cele 3.8 ma refer

60411[/snapback]

 

Hmm, EDC stiam ca e doar pe spate, cel putin la E32 asa era.

 

Pai un M5 3.8 din '95 editie Nurburgring (singura cu EDC) e peste 10 mii. Cu tot cu taxe, iese foarte scump. Tot nu cred ca vom vedea multe prin tara nici in 2007.

 

Si de fapt e posibil sa nu se poata aduce decat masini sub 8 ani. Cel putin asa e in Cehia, poti aduce orice, Euro2, nu conteaza, dar sa fie mai noi de 8 ani.

Link to comment
Share on other sites

orice comentarii vis-avis de asa ceva.

 

 

60394[/snapback]

 

 

Merita de cumparat ,numai daca a fost bine intretinut.De preferat ar fi din 95.Suspensia activa este numai pe spate.(daca nu ma insel :) ).

Verifica masina la un service , inainte de a o cumpara.Daca s-a umblat la reglaje la clapetele de acceleratie ,este destul de complicat si costisitor de remediat.

 

Oricum,asteptam pozele :blink:

Link to comment
Share on other sites

wlf

eu stiam ca din 92 de cand au introdus B38 au pus la toate EDC si optional Nurburgring iar din 94 vara au introdus Nurburgring la toate. Nurburgring diferentiindu-se (la EDC vorbind) prin faptul ca poti regla Sport-Comfort-si nu mai stiu cum.

 

viper

dehh ce sa zic... totul e posibil dar cand ma gandesc la ce e de schimbat si la cat ar costa parca ma ia cu ameteala :blink:. si cine sa o faca? ar trebui cineva priceput si cu o gramada de timp ... si parca tot nu as avea incredere

 

bavaria

da unul din 95 mi-as dori si eu dar de unde sa-l iau? :) ajuta-ma - vad ca ai un nick inrudit cu clanul BMW :)

as vrea eu sa pun poze aici cu M5-ul meu ... ca altfel daca vreti poze de pe net pun dar nu cred ca va pasioneaza

 

cat despre reglajele de care vorbesti habar nu am. stiu doar ca acele clapete sunt controlate de calculator nu de cablu acceleratie. nu stiu cum se pot regla/deregla si cum ar putea cineva sa verifice. daca stii mai multe ... spune-mi si mie te rog, sau unde sa caut

 

ura ura

Link to comment
Share on other sites

wlf

eu stiam ca din 92 de cand au introdus B38 au pus la toate EDC si optional Nurburgring iar din 94 vara au introdus Nurburgring la toate. Nurburgring diferentiindu-se (la EDC vorbind) prin faptul ca poti regla Sport-Comfort-si nu mai stiu cum.

 

60442[/snapback]

 

Da, la EDC clasic, suspensia era activa, dar nu o puteai comanda. La Nurburgring aveai buton Sport si Komfort, ca si la 750iL.

Se poate sa fi fost pus Nurburgring la toate dupa 94, nu stiu detalii chiar asa de amanuntite.

 

Explica in articolul urmator cum functiona EDC_ul:

post-116-1134525293_thumb.jpg

post-116-1134525404_thumb.jpg

post-116-1134525503_thumb.jpg

post-116-1134525624_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

bavaria

da unul din 95 mi-as dori si eu dar de unde sa-l iau? :blink: ajuta-ma - vad ca ai un nick inrudit cu clanul BMW :)

 

cat despre reglajele de care vorbesti habar nu am. stiu doar ca acele clapete sunt controlate de calculator nu de cablu acceleratie. nu stiu cum se pot regla/deregla si cum ar putea cineva sa verifice. daca stii mai multe ... spune-mi si mie te rog, sau unde sa caut

 

ura ura

60442[/snapback]

 

Pai nu sunt inrudit cu BMW-ul :) iar cu masina nu pot sa te ajut,din pacate.

 

Dupa cate stiu eu ,S38 are un cablu care actioneaza cele 6 clapete .Cele 6 clapete se deschid in acelasi timp.Exista reglaj pentru fiecare in parte.Astfel se poate face o sincronizare.Pe langa aceste reglaje, mai exista unele pentru reglarea CO ,ptr fiecare cilindru.

 

In principiu, un motor dereglat are mersul neregulat la relanti,nu trage , pot exista diverse erori legate de amestec+check engine aprins(daca are).

Probabil cel mai indicat este sa mergi la un service BMW, pentru verificarea masinii.

Link to comment
Share on other sites

Nu s-ar putea face un transplant .....pe un 535 sa zicem?

60414[/snapback]

 

Se poate.

Legislatia iti permite sa schimbi motorul de cate ori vrei, cu conditia ca motorul nou sa aiba o norma de poluare egala sau mai buna decat a motorului vechi. Tot ce trebuie sunt actele de provenienta+acte de vama.

 

Daca motorul respectiv a fost pus pe tipul tau de mashina si de catre fabricant, se face doar testul de noxe, daca nu trebuie shi omologare.

 

Pe mine modificarea unei Vectre 1,6i in 2,0i m-a costat (dpdv acte) 3 milioane.

Daca puneam motor de ... Ford ... ma duce mai mult, pe la 7 mil.

 

Revenind la subiect, mai bine se ia un M5 intreg shi faci recarosare (adica inmatriculezi M5-ul pe talonul E34-ului tau). Shi aici exista reglementari de genul:

- se poate face o singura recarosare (daca in istoricul talonului tau mai apare o recarosare, aia e.)

- Nu se poate face schimbarea caroseriei si a motorului simultan (ce tampenie!). Adica nu poti face direct actele pe seriile M5-ului, trebuie intai sa "bagi" motorul pe talonul E34-ului vechi, iar in cateva luni (nu stiu exact termenul) sa "bagi" shi caroseria. Sau invers.

 

Recarosarea e mai multa munca (datorita punctului asta al doilea), dar merita. Am inteles ca M5 E34 are dpvp modificari seriase shi la caroserie fatza de E34 standard.

Link to comment
Share on other sites

- Nu se poate face schimbarea caroseriei si a motorului simultan (ce tampenie!). Adica nu poti face direct actele pe seriile M5-ului, trebuie intai sa "bagi" motorul pe talonul E34-ului vechi, iar in cateva luni (nu stiu exact termenul) sa "bagi" shi caroseria. Sau invers.

 

Recarosarea e mai multa munca (datorita punctului asta al doilea), dar merita. Am inteles ca M5 E34 are dpvp modificari seriase shi la caroserie fatza de E34 standard.

60458[/snapback]

 

Tampenia asta face cam imposibila recarosarea de M5. Pentru ca nu e un lucru usor sa scoti motorul de M5 cu tot ce are, si sa pui motorul care era original pe masina ce se recaroseaza. Apoi trebuie sa il faci pe cel care il pui si functional, pentru ca masina trebuie dusa la RAR pentru omologare, dupa care iar dai jos motorul din acte si il pui pe cel de M5 la loc. Deja ai platit 2 manopere destul de piperate. In concluzie, e dificil, dar nu imposibil.

Link to comment
Share on other sites

Multam de informatii. Daca voi gasi/cumpara vre-o data o asa masina va scot la o plimbare sa vedem "ce stie". Dar cred ca stie destule :blink:

Oricum daca aflati de cineva care are asa ceva si ma puteti pune in legatura (nu musai de vanzare ... macar sa vad masina) va raman dator cu o tuica.

 

ura ura

Link to comment
Share on other sites

eu am avut un M5-E34, an 94,340PS.L-am vandut la niste baieti de la Codlea-Brasov.Masina a fost inmatriculata prima data pe HD (in cazul in care vreodata o sa vezi acte de la una).

Atata timp cat ai bani sa faci intretinerea la sange si aici vorbesc de multi bani, te va satisface la maximum. Exemplu:4 amortizoare 5600marci.

e genul de masina la care sa te gandesti si sa nu o ai.e ca o femeie buna-buna-f buna, vrei sa-ti ramana asa in minte, nu vrei sa auzi ca atunci cand rade parca sforaie bunicul.

Link to comment
Share on other sites

da asa este. sunt f scumpe amortizoarele pt EDC.

Se gasesc de altfel , cel putin asa am inteles, niscai kituri de transformare din EDC in normal. Nu stiu ce inseamna dar probabil ca trebuiesc obturate conductele de presiune ... cred.

 

GTR

mai spune-mi cate ceva despre masina. orice ... hehehe :blink: cred ca sunt patetic, sorry dar chiar ma intereseaza orice imi spui despre ea - asta daca ai chef sa scrii 10x

ai poze cu ea?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.