Jump to content

Vand 330 diesel an 2000 96 mii km


treitreizero

Recommended Posts

Dupa cum spune si titlul imi vand masina.

 

Prima inmatriculare 2000, fabricatie noiembrie 1999.

 

Luate de noua de la Automobile Bavaria de catre un cunoscut. Eu sunt al doilea proprietar. Istorie completa la AB. Tinuta mai mult in garaj.

 

Dotarile sunt toate OEM eu nu am pus decat piese de schimb originale pe masina, nimic in plus. Lista din ce imi aduc aminte:

 

Piele, xenon, clima automata, ornamente lemn inclusiv schimbator (sincer nu imi place prea tare , dar da senzatia de caliate, nu chinezarie), magazie 6 CD, cruise control, comenzi pe volan, geamuri electrice, oglinzi electrice si rabatabile, jante aliaj cu tot cu rezerva de 17 tot OEM.

 

Masina a mers putin in oras. Kilometrii putini se explica prin faptul ca primul proprietar a avut si are cel putini 3 masini (Porsche 911 inclus :) ). La mine sta cam la fel situatia, doar ca masinile mele sunt din alta categorie de pret. Vezi in semnatura. Acum merg cu o Honda Accord modelul nou luata pe firma, atat am putut sa iau la negociere, nu a fost loc de BMW. Poate la anu'....

 

Nu a mers iarna, au fost alte masini mai ieftine care sa indure drumurile proaste din iarna. Mai am un set de 5 Bridgestone Potenza 225/45/17 in stare buna care sunt incluse in pret.

 

Lovita usor in aripa stanga spate chiar in garajul din poze.

 

Pret 12950 Euro, pret psihologic ;)

 

Tel 0721 298 089

post-1473-1221464931_thumb.jpg

post-1473-1221464951_thumb.jpg

post-1473-1221464957_thumb.jpg

post-1473-1221464964_thumb.jpg

post-1473-1221464972_thumb.jpg

post-1473-1221464977_thumb.jpg

post-1473-1221464983_thumb.jpg

post-1473-1221464988_thumb.jpg

post-1473-1221464993_thumb.jpg

post-1473-1221464998_thumb.jpg

post-1473-1221465003_thumb.jpg

post-1473-1221465008_thumb.jpg

post-1473-1221465013_thumb.jpg

post-1473-1221465018_thumb.jpg

post-1473-1221465024_thumb.jpg

post-1473-1221465055_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 110
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Exact, am schimbat alternatorul intre timp cu unul nou de la AB, am facturi tot (2100 RON cu manopera inclusa). Grilele erau in portbagaj, cand am venit de la ultima revizie am observat ca aveau joc la clemele de prindere si le-am scos eu. Cred ca "prietenii" de la AB s-au servit cu ale mele. Sincer va spun, istoria de la AB nu este un mare avantaj in afara de piese originale si numar kilometrii certificati. M-am certat cu ei de m-am saturat. Se fura si stim toti asta.

 

Masina are vopsite doar usile dreapta la o zgarietura lejera in trafic. Reparat pe CASCO tot la AB, a iesit foarte bine. Insa atunci mi-au stricat bordul, dar l-au schimbat cu unul nou pe banii lor. Am scris si aici acum vreo 2 ani cand s-a intamplat. Masina se poate vedea pe Stribei Voda in garajul de la birou unde si sta acum.

Link to comment
Share on other sites

frumoasa masina, insa din pacate iti spun din experienta ca o sa te chinui cu vanzarea ei. a mea e la vanzare cu 11.000 euro de ceva timp si nu suna nimeni. am fost in targ duminica...numai comentarii de genul..."nu vezi ma ca e 330...consuma asta de rupe, hai sa cautam un 320"

 

oricum, din partea mea...multa bafta. sunt niste masini exceptionale dar romanul pana se desteapta o sa mai treaca ceva vreme :)

Link to comment
Share on other sites

@BoBo: crede-ma ca mare diferenta intre 184 CP si 204 CP nu este, adica n-o sa te dea pe spate cei 20 cai in plus. e foarte usor sa zici...eh aleg motorizarea aia...dar mai intervine si pretul. esti pregatit sa dai peste 14-15.000 euro pe un 330d de 204 cai cu dotari asemanatoare si tot asa putini km? daca raspunsul e da, atunci go for it :)
Link to comment
Share on other sites

@BoBo: crede-ma ca mare diferenta intre 184 CP si 204 CP nu este, adica n-o sa te dea pe spate cei 20 cai in plus. e foarte usor sa zici...eh aleg motorizarea aia...dar mai intervine si pretul. esti pregatit sa dai peste 14-15.000 euro pe un 330d de 204 cai cu dotari asemanatoare si tot asa putini km? daca raspunsul e da, atunci go for it :)

 

ori eu sunt de pe alta lume , ori eu stiu alte preturi la un e46 din 1999? ceva de genul 8-9 mii euro si nu 14-15 mii , dar se poate sa gresesc , asa ca sa-mi dea cineva in cap!

Link to comment
Share on other sites

@BoBo: crede-ma ca mare diferenta intre 184 CP si 204 CP nu este, adica n-o sa te dea pe spate cei 20 cai in plus. e foarte usor sa zici...eh aleg motorizarea aia...dar mai intervine si pretul. esti pregatit sa dai peste 14-15.000 euro pe un 330d de 204 cai cu dotari asemanatoare si tot asa putini km? daca raspunsul e da, atunci go for it :)

 

stai calm ca este mare dif intre +200cp cu 6+1 si 184cp cu 5+1... intr-adevar si dif de pret este destul de mare dar si dif de cuplu... isi spune cuvantul...

 

on topic: frumoasa masina, bafta la vanzare !!

Link to comment
Share on other sites

Habar nu am daca e common rail. Pretul ala e 13 mii discutabil. Am masina de 3 ani cand avea cam 70 de mii si un pic. Am dat aproape 17 mii pe ea si nu imi pare rau.

 

Atunci cand cumperi o masina sh poti sa te zgarcesti la 1000 de euro si sa cumperi una alergata si sa bagi ani in ea inca o data pe cat ai dat. Sau cumperi una nelovita cu istorie completa cum rar mai gasesti. E alegerea cumparatorului. Preturile la piese nu sunt mici, dar nu cred sa fie mare diferenta fata de 320. In schimb ai 6 cilindri care suna excelent.

 

La 8-9 mii nu cred ca gasesti km si dotarile astea, poate nici motorul asta. Nu ma grabesc.

 

Am pus poze cu detalii volan si pedale pentru a se vedea uzura reala a unei masini ce nu a implinit inca 100 de mii km. Nu fac prea multi asta.

 

 

 

 

Consum in jur de 6 afara si 13 in Bucuresti cu clima pornita tot timpul. Am reusit consum de 10 doar in weekend. Afara am scos si sub 5 pe computer de la Sinaia in Otopeni cu copilul in masina evident. Nu am reusit sa consum mai mult de 7 la drum lung nici cand am mers mai tare pe autostrada. Oircum urmatorul BMW va fi pe benzina 6 cilindrii.

Link to comment
Share on other sites

@mario: diferenta de cuplu e de doar 20NM, nu mi se pare o enormitate, avand in vedere ca ai cutie in 6 trepte cu alte reprize

 

@baronu75: 14-15 mii sunt preturile pentru un 330d de 204 cai (ceea ce inseamna implicit an minim 2003). intr-adevar gasesti 330d - 184cp din 99-2000 in Germania pe la 9000-9500 euro. mai pune taxele de inmatriculare, drum, numere si ia vezi pe unde ajungi.

 

Masinile astea isi merita toti banii, dar cum conceptiile romanilor sunt impotriva motoarelor mari, se vand foarte greu...pacat!

Link to comment
Share on other sites

@mario: diferenta de cuplu e de doar 20NM, nu mi se pare o enormitate, avand in vedere ca ai cutie in 6 trepte cu alte reprize

 

@baronu75: 14-15 mii sunt preturile pentru un 330d de 204 cai (ceea ce inseamna implicit an minim 2003). intr-adevar gasesti 330d - 184cp din 99-2000 in Germania pe la 9000-9500 euro. mai pune taxele de inmatriculare, drum, numere si ia vezi pe unde ajungi.

 

Masinile astea isi merita toti banii, dar cum conceptiile romanilor sunt impotriva motoarelor mari, se vand foarte greu...pacat!

IA UITE AICI DE LA 6500EURO +1000 TAXA DE POLUARE +750 EURO DRUM DUS CU AVIONUL +MOTORINA TAXE SI NR PE O LUNA LA INTORS+1 NOAPTE HOTEL ETAP+ 100EURO RAR+CI = APROAPE 8500

OK ASTEA SUNT CELE MAI IEFTINE

dar si 13mii e parca prea mult ca nu am nimic cu omul nici nu il cunosc si poate sa o vanda pe cat doreste , daca gaseste cumparatorul

 

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDeta...mp;pageNumber=1

 

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDeta...mp;pageNumber=1

 

sau asta ca e argintie http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDeta...mp;pageNumber=1

Edited by baronu25
Link to comment
Share on other sites

pai...hai sa-ti explic un pic cum sta treaba.

 

masina nr.1 (cea albastra la 6500 EURO): ai idee ce inseamna "Leichtes Tickern im Motorberreich, Ursache unbekannt"? poate nu...hai sa-ti traduc: "tacanit usor la motor. sursa necunoscuta". apoi, uita-te cum arata interiorul si pedala de acceleratie, zici ca au trecut turcii pe acolo...apoi masina are aproape 200.000km...tiganiile alea de boxe de zici ca's ligheane in spate mie imi spun doar ca masina nu a fost respectata. compartimentul motor arata jalnic. dotari...zero.

 

masina nr.2 (cea albastru metalizat la 7400 EURO): arata bine exteriorul si interiorul...dar din nou 215.000km si mai are dezavantajul ca este persoana privata...deci cresc mult sansele sa fie teapa (nu neaparat dar ar trebui sunat si verificat...sa nu fie combinatii gen, hai trimite-mi o parte din bani garantie si vii si iei masina).

 

masina nr.3 (argintie - 7600 EURO): e frumusica exceptan partea din fata unde se vede ca nu se mai aliniaza bara si faptul ca are 230.000km.

 

Acum hai sa calculam de exemplu pentru cea de 7600 EURO taxele reale: taxa de mediu dupa noua calculatie 2040 EURO (motor euro3 fara filtru de particule, 181g/km emisii de CO2, prima inmatriculare 05.2000 - dupa calculatorul de pe autovit), apoi vine drumul dus cu avionul ~200 EURO pana in cel mai apropiat oras de Bad DĂźrrheim unde e masina, apoi transportul local care e destul de costisitor...hai sa mai punem doar 100 EURO, motorina intoarcere 150 EURO, numere Zoll ~ 150 EURO, cazare + mancare 100 EURO, RAR + acte in RO inca vreo 200 EURO.

 

Total: ~ 10.540 EURO pt o masina cu 230.000km (si asta a fost un calcul aproximativ, real crede-ma ca te duce la mai mult pt ca apar tot felul de chestii neprevazute). Ia doar in calcul posibilitatea ca masina sa nu-ti placa, sau sa se fi vandut acum 2 ore, sau sa fie altceva decat in poze (zgarieturi si alte detalii care nu apar). Iar bani de transport in alt oras, mancare, zile pierdute, cazare la hotel...ca sa nu mai zic ca tu ai ales chiar cele mai ieftine masini.

 

Unele cat de cat intretinute pornesc de la 8500 EURO minim. Asa ca...gandeste-te mai bine cand iti faci calculele sa aduci o masina de afara :)

Link to comment
Share on other sites

pai...hai sa-ti explic un pic cum sta treaba.

 

 

Unele cat de cat intretinute pornesc de la 8500 EURO minim. Asa ca...gandeste-te mai bine cand iti faci calculele sa aduci o masina de afara :)

 

E OK M-AI CONVINS

daca aveam in cap sa cumpar un 330 pe asta il luam de la tine.

bafta la vanzare si ce urmeaza sa iti cumperi dupa acest e 46?

Link to comment
Share on other sites

eu nu am postat chestiile astea ca sa cumperi masina de la mine sau de la treitreizero, ci pur si simplu pentru a informa lumea despre costurile reale.

 

romanul se bate cu pumnul in piept ca vrea masini bune si ieftine si totusi isi cumpara numai masini proaste si scumpe...foarte ciudat pot spune! :lol:

 

eu unul nu mai vreau sa-mi cumpar nimic momentan pentru ca voi pleca din tara...dar hai sa nu deviem de la subiect ;)

 

asadar...sus cu vanzarea si scuze initiatorului acestui topic ca mi-am permis sa-mi exprim parerile aici si nu pe topicul meu :)

Link to comment
Share on other sites

@mikken: nu te contrazic... nu stiu ce cuplu are fiecare(desi am si eu tot un 330) dar practic iti garantez ca nu sunt doar 20nm intre ele... sa conduci un 330 de 204cp care merge cat de cat in parametri normali si ai sa vezi ca este totusi o diferenta remarcabila... nu doar 20nm

 

ON TOPIC: pretul este cam maricel... dar nici masina nu-i rea... si km putini si optiuni... si mikken are dreptate cu masinile de afr... daca te uiti la cea mai ieftina si nu te gandesti putin... ma asta de ce e asa ieftina... NO COMMENT !!! masinile intr-adevar bune sunt scumpe si afr...

Edited by mario_internationalu
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.