Jump to content

316i dimineata se opreste motorul...


pyu

Recommended Posts

la dezmembrari nu am gasit dar am gasit nou la comanda da e 500 lei si e ffff najpa ca tre sa astept cam doua saptamani sa mil aduca:((

 

:) :)

cum adica 500 lei??? 500 lei noi? adica 5 milioane furtunul ala???

Link to comment
Share on other sites

bun rezolvat problema cu furtunu pus una buc de furtun nou adus la comanda :)

mai ramas 2 probleme

1 de schimbat placute frana si ferodeouri frana

2 vazut de ce ramane turat dupa ce scot din viteza in mers sau cand ma oresc pe loc dar numai timp de 30 secunde dupa oprirea pe loc

Edited by tripelx
Link to comment
Share on other sites

bun rezolvat problema cu furtunu pus una buc de furtun nou adus la comanda :)

mai ramas 2 probleme

1 de schimbat placute frana si ferodeouri frana

2 vazut de ce ramane turat dupa ce scot din viteza in mers sau cand ma oresc pe loc dar numai timp de 30 secunde dupa oprirea pe loc

 

salut,sta turata ptr ca inca mai trage aer fals pe undeva sau pierde vacum.

ai mai multe posibilitati de defect.dar incepe prin verificarea admisiei de la debitmetru pana la galerie.

vezi ca pe furtunu de la debitmetru mai ai ceva ca o cutiuta patrata cu 2 stuturi,verifico e posibil sa traga aier si pe acolo.

mai pot fi furtunele de la vacum,ai mai multe. unul la pompa de servo,unul sub galeria de admisie(eu cu ala am avut probleme,mie i-mi oscila relantiul).alta cauza ar fi chiar clapeta de acceleratie care mai trebuie si ea curatata.

alta cauza poate fi cablul de acceleratie sau socul mecanic. spor la mesterit.

Link to comment
Share on other sites

bun rezolvat problema cu furtunu pus una buc de furtun nou adus la comanda :)

mai ramas 2 probleme

1 de schimbat placute frana si ferodeouri frana

2 vazut de ce ramane turat dupa ce scot din viteza in mers sau cand ma oresc pe loc dar numai timp de 30 secunde dupa oprirea pe loc

 

salut,sta turata ptr ca inca mai trage aer fals pe undeva sau pierde vacum.

ai mai multe posibilitati de defect.dar incepe prin verificarea admisiei de la debitmetru pana la galerie.

vezi ca pe furtunu de la debitmetru mai ai ceva ca o cutiuta patrata cu 2 stuturi,verifico e posibil sa traga aier si pe acolo.

mai pot fi furtunele de la vacum,ai mai multe. unul la pompa de servo,unul sub galeria de admisie(eu cu ala am avut probleme,mie i-mi oscila relantiul).alta cauza ar fi chiar clapeta de acceleratie care mai trebuie si ea curatata.

alta cauza poate fi cablul de acceleratie sau socul mecanic. spor la mesterit.

ar mai fi de verificat si supapa ventilul/supapa (nu stiu exact cum se numeste) de relanti

Link to comment
Share on other sites

1 pe la cutiuta aiia nu are cum este verificata

2 furtunete de vacum verificate

3 clapeta de acceleratie curatata

asa mai am o proble dimineate cand pornesc daca nul ajut un pic cu acceleratia moare sau scade in turatie pana pe pe 400 -500 ture pe min dar asta pana ce se misca acul de temp de la bord dupa aia nu mai e nici o problema

Link to comment
Share on other sites

In mare cam aceeasi problema o am si eu,adica dimineata cand o pornesc daca vreau sa plec cu ea direct,fara sa mai stau un pic sa se incalzeasca imi da in nas(merge inecat),pana se incalzeste putin motorul.Am facut o incercare(la sfatul cuiva de aici),si am scos mufa de la debitmetru.Surpriza,masina ziceai ca e preparata de curse asa tragea.Problema e ca nu as vrea sa dau inca bani pe un debitmetru nou pana nu incerc cu alt debitmetru daca aia e sigur problema.Asa ca daca e cineva care vrea sa-si faca pomana cu un debitmetru pentru un 316 i din 99,pentru 10 min cat sa-i fac o proba ca sa nu arun banii degeaba pe unul si sa nu fie ala problema,il cinstesc.... :) Iar a doua problema pe care am observato e ca atunci cand opresc motorul se aude un fasait o secunda.....ca si cum ar ofta mtorul.... :) Am schimbat supapa pcv cu tot cu furtune da vad ca face in continuare.....Ce sa fie????
Link to comment
Share on other sites

Iar a doua problema pe care am observato e ca atunci cand opresc motorul se aude un fasait o secunda.....ca si cum ar ofta mtorul.... :) Am schimbat supapa pcv cu tot cu furtune da vad ca face in continuare.....Ce sa fie????

 

la mine se aude acelasi fasait...

totusi motorul trage... cat de bine nu stiu e singurul bmw 316 cu care am mers in ultimul an :)

am observat totusi in treapta 1-a si a 2-a o mica variatie a acului de la turometru, la in jur de 4500-5000 rotatii...

ca si cum in zona aia ar creste brusc, apoi ar sta pe loc o fractiune de secunda, apoi iar se misca cum ar trebui.

la tester mi-a iesit ca trage aer fals, era furtunul de la debitmetru crapat.

dupa corectie, trage mult mai bine...

 

iar la rece nu am probleme... nu se opreste, nu scade prea mult turatia, si daca plec imediat de pe loc merge ok.

Edited by pyu
Link to comment
Share on other sites

si eu am avut in mare aceeasi problema, dar eu am gasit de unde se trage. e piesa nr 10, are o fisura cat un fir de par si trage aer fals. poate are cineva asa ceva de vanzare, m-ar ajuta mult. noua vine doar pe original si e 170 lei. daca nu pana la urma o iau noua. momentan pana o schimb mecanicul mi-a pus silicon si se vede totusi difereta, nu mai variaza relantiul si nu mai da in nas la rece. Edited by Fane_05
Link to comment
Share on other sites

salut !!

am un 318i

si eu am o problema asemanatoare.... se opreste motoru dupa ce o pornesc.... nu conteaza cand......dar asha face prima oara..si mam obisnuit sa o accelerez....cand o pornesc ...

exact la fel. de cand e frig daca nu o turez un pic cand pornesc, moare... :)

Link to comment
Share on other sites

si eu am avut in mare aceeasi problema, dar eu am gasit de unde se trage. e piesa nr 10, are o fisura cat un fir de par si trage aer fals. poate are cineva asa ceva de vanzare, m-ar ajuta mult. noua vine doar pe original si e 170 lei. daca nu pana la urma o iau noua. momentan pana o schimb mecanicul mi-a pus silicon si se vede totusi difereta, nu mai variaza relantiul si nu mai da in nas la rece.

Care problema ai avuto tu exact???Iti murea motorul cand era rece sau doar iti dadea in nas????Te intreb pt ca daca scot mufa debitmetrului merge perfect masina si ma gandesc sa nu fie asta problema......

Link to comment
Share on other sites

si eu am avut in mare aceeasi problema, dar eu am gasit de unde se trage. e piesa nr 10, are o fisura cat un fir de par si trage aer fals. poate are cineva asa ceva de vanzare, m-ar ajuta mult. noua vine doar pe original si e 170 lei. daca nu pana la urma o iau noua. momentan pana o schimb mecanicul mi-a pus silicon si se vede totusi difereta, nu mai variaza relantiul si nu mai da in nas la rece.

Care problema ai avuto tu exact???Iti murea motorul cand era rece sau doar iti dadea in nas????Te intreb pt ca daca scot mufa debitmetrului merge perfect masina si ma gandesc sa nu fie asta problema......

 

pai daca nu apasam acceleratia cand o porneam uneori se oprea, daca nu scadea tare turatia apoi se ridica si pana se incalzea uneori simteam cum da in nas daca o acceleram mai fortat. acum dupa ce a pus ceva silicon se simte cat de cat diferenta, dar astept sa-mi vina piesa sa o schimb.

Link to comment
Share on other sites

scuze ca nu am mai intrat dar am fost plecat in zona fara internet :))

ce ziceti voi cu turatii scazute la rece si arpoape sa moara motorul mai pot fi si una dintre cele 2 sonde lambda pt ca si eu am aceeasi problema la rece si am facut schimb cu un prieten de la care am luat sonda lambda de pe evacuare si miam puso mie si am lasat-o pana a doua zi si cand iam dat cheie a pornit perfect si nu a scazut sub 900 de ture la rece pe cand cu a mea trebuia sal tin din acceleratie ca daca nu dadea semne ca moare sau chiar se oprea.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Gata s-au rezolvat problemele? Poate ma ajuta si pe mine cineva, in sensul ca am cam aceasi problema si nu chiar. Masina e un bmw 316 din 1994, am schimbat la ea filtru ulei, aer, benzina si uleiul (10w40 semisintetic mobil1), problema ar fi ca nu vrea sa porneasca tot timpul, adica cand o pornesc prima data intr-o zi nu face figuri, dupa ce merg cu ea si opresc si vreau sa pornesc nu merge(dar nu tot timpul), dau la automat si calc pedala de acceleratie si pana la urma porneste. Motorul invarte dar e ca senzatia aia cand nu ii vine benzina, nu inteleg ce poate fi. Am fost la un service si au zis ca e filtrul de benzina, l-am schimbat si degeaba. Dimineata cand e rece porneste fara probleme. Help me pls! Edited by Dan_316i
Link to comment
Share on other sites

Deci,ca sa clarificam putin si ca idee sa stiu cam dupa ce sa ma uit....Dimineata(sau ziua nu conteaza),cand motorul e rece,pana se incalzeste apa,imi da in nas si daca incerc sa o turez sau sa o accelerez mai tare ori imi da rateuri ori nu vrea sa treaca de 2000 de ture.Dar de murit nu moare motorul si nici nu fluctueaza turometrul.O pornesc si ramane pe la 850-900 de ture....Si vad ca de la un timp mai face o figura,adica la 110km/h imi da in nas si nu vrea in ruptul capului sa treaca peste viteza asta,decat daca o scot la relanti si o bag iar in viteza si accelerez,si atunci trece,dar cu mari greutati si nu mereu.Si chestia asta se intampla indiferent ca sunt in treapta 4 sau in treapta 5 de viteza(asta cum ziceam la 110km/h).Am scos mufa de la debitmetru si am mers asa.Se vede imediat diferenta...Parca e tunata asa se infige.Adica merge super bine!!!Chestia e ca vreau sa-i iau alt debitmetru,dar am citit mai sus ca ar putea fii sonda(sau sondele ca am inteles ca sunt 2)lambda......Deci cei care va pricepeti mai mult ca mine dati-mi o idee ce ar putea duce la simtomele astea???
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.