Jump to content

Placute frana


Guest juststy

Recommended Posts

merci mikken :)

 

pai...placutele de frana ;)

 

vezi daca iti trebuie cu senzor sau fara. eventual si lichid de frana pentru o eventuala completare. in rest...operatiunea e destul de simpla. bafta!

 

pai...placutele de frana :lol:

 

vezi daca iti trebuie cu senzor sau fara. eventual si lichid de frana pentru o eventuala completare. in rest...operatiunea e destul de simpla. bafta!

 

de placute stiam de restul nu eram sigur :lol:

 

ce marca sa fie placutele, senzorul si lichid-ul de frana ( daca este nevoie )?

eventual si un magazin cu preturi bune de unde sa cumpar.

 

Multumesc

Edited by Jee
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 154
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Pt. ce ai nevoie de lichid de frana la schimb de placute? :)

 

N-ai nevoie de lichid, ai nevoie doar de placute si de un imbus lung de 8. Impingi pistonasul, schimbi placutele si gata

Placute poti pune si Textar, sint Ok

Edited by Calin78
Link to comment
Share on other sites

lichidul de frana l-am pus pe lista doar in caz de nevoie, am si precizat. daca e un mecanic mai nepriceput, s-ar putea cand desface pe acolo sa piarda ceva lichid si e bine sa fii pregatit pt completare ;)

 

cum zice si Ciupanezu, lichidul schimbat la 2 ani e foarte indicat oricum. daca ai luat masina de curand sau n-ai facut de mult treaba asta, e un moment bun :)

Link to comment
Share on other sites

poate recomanda cineva niste placute mai "tari"? material mai dur ca sa zic asa

eu am tot pus ATE de la Filaret si mi s-au uzat in mai putin de 15.000 km sau chiar mai putin de 10.000 (totusi nu franez excesiv sau brutal, si nu am un stil de condus extrem de sportiv, ca sa se uzeze mai repede...)

raspunsul celor de la Filaret a fost ca in ultimul timp placutele primite de ei au fost mai "moi", chipurile ca sa protejeze discurile de frana. Adica materialul placutelor fiind mai moale se uzeaza mai repede, in schimb discurile fiind mai putin solicitate trebuiesc schimbate mai rar decat in mod normal...

Link to comment
Share on other sites

Pagid si textar sunt facute ambele de TMD friction. Pagidurile dupa cate am vazut pe unele placute is facute ba in spania ba in italia.

Ate face parte din grupul Conti, si sunt fabricate in De, prezinta incredere mai mare.

 

Textar sunt de calitate similarĂŁ.

 

Deci sunt de calitate similara dar masina franeaza mult mai bine cu ATE.

 

Este prima oara cand aud ca un BMW franeaza mai bine cu placute aftermarket decat cu cele originale.

Si cand te gandesti ca cele aftermarket sunt si mult mai ieftine.Buna treaba.

 

 

Pot exista piese aftermarket mult mai performante decat cele originale bmw...stai calm. :)

Edited by micky
Link to comment
Share on other sites

Nu inteleg deloc pe ce ce zic aici ca le-au schimbat la 10k-15k. Cum reusiti asta ? Eu am peste 40k cu placutele actuale si n-au ajuns nici la jumatate. Am pus ATE si placute si discuri acum vreo 14 luni. Totusi cred ca la urmatorul schimb trec pe oem , m-am cam lamurit cu aftermarket-urile , plus ca acum gasesc la acelasi pret si oem si aftermarket.
Link to comment
Share on other sites

PlĂŁcuĂžele Ăžin mai mult sau mai puĂžin ĂŽn funcĂžie de stilul de conducere.

 

Totodata, existĂŁ anumite particularitĂŁĂži.

PlãcuÞele de la o maºinã cu cutie automatã se vor uza mai repede pentru cã posesorii unor astfel de maºini folosesc frâna de motor foarte rar sau deloc.

Link to comment
Share on other sites

cum iti dai seama, la schimbul efectiv, ca senzorul de pe placuta este dus?

cum se poate monta pe cele noi, in cazul in care inca functioneaza?

 

 

Daca a apucat sa iti indice pe bord ca placutele trebuie schimbate trebuie si senzor ( adica un cablu cu un senzor in varf care se introduce in gaurica din mijlocul plucutei ), daca nu e indicat de semnul de pe bord ca trebuie schimbate dar le schimbi ca "simti" tu ca trebuie sau ca te-ai uitat la ele, senzorul e inca bun, cand se scot cele vechi pur si simplu scoti si senzorul din vechea placuta si il introduci in cea noua . :)

Link to comment
Share on other sites

am si eu o intrebare,

am schimbat recent placutele fata-spate si senzorul e tot aprins! ce sa fac sa se stinga becul din bord? stie cineva? si am vazut ca se vorbea ope aici de discurile de frana, ale mele au 180 000 km! si mi se par f ok! totusi, ce sa fac cu becul de la senzor? 320d din 2004

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.