Jump to content

problema 2000rpm


Recommended Posts

eu nu stiu de aia intreb,azi nu mi a facut deloc si am omorat o toata ziua in oras.imi pare rau k mi am luat diesel...

 

stai linisti ca daca e sa faca face si cea pe benzina

 

la turbo pe unde duce linia intrerupta de la surubul 4 e ceva rotund, acolo e membrana de la vacum care actioneaza supapa ce contoleaza directia gazelor

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=11&fg=50

 

poate sa fie un furtun care duce la ea sau chiar membrana fisurata

 

daca e sa fie nu costa o avere piesa insa e mult de munca la inlocuire

 

daca demontezi turbina e bine sa o si cureti cu ocazia asta ;) pe interior paletele nu pe exterior de praf :) a fost o gluma :lol:

 

in linkul de mai jos se vede mai bine

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=11&fg=45

 

poate sa fie si PRESSURE CONVERTER piesa 1

 

as incepe cu verificarea furtunelor 10, 9, 8 mai ales la capete acolo apar primele fisuri

 

sa ne zici ce ai gasit

Edited by clauberty
Link to comment
Share on other sites

mai mult nu m am descurcat sa desfac,atasez o poza insa am curata valva egr.frate ce e acolo,si in plasticul ala din fata la fel,n am stiut sa l dau jos.

 

 

 

filtrul epurator unde e?

 

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=11&fg=15

 

11 BREATHER

 

la care plastic te referi ? galeria de admisie, in ce vine prinsa valva EGR ?

 

asa e la toate se combina particulele de ulei cu cele de praf si se depun :)

Edited by clauberty
Link to comment
Share on other sites

Si eu aveam cam aceasi problema dar cred ca un pic mai accentuata din prisma faptului ca la mine raspundea dupa o pauza mai mare si nici macar atunci nu o facea asa cum trebuia.Dupa testare mi s-a spus ca ar fi convertorul de presiune. Din discutiile de pe forum m-am hotarat sa ma apuc sa o desfac. Am gasit acelasi lucru ca si tine,o gramada de mizerie pietrificata;nici eu nu am reusit sa desfac acel plastic care la randul lui era plin de mizerie. Am montat la loc si la proba s-a adeverit ca merge mult mai bine ca inainte dar nu cred ca s-a rezolvat problema in totalitate,deaceea sunt si eu interesat sa aflu ce-i mai faci ca sa pot incerca si eu. Am incercat si cu mufa de la debitmetru si mergea chiar mai rau. Ar mai fi ceva de curatat? Bafta.
Link to comment
Share on other sites

as curata galeria de admisie,o sa merg la service,dar mi ar placea sa o curat eu,mai surubaresc,desi e mizerie mare,si o sa i schimb filtrul epurator.pe linkul pus de tine am gasit,insa pe poza postata de mine nu mi dau seama unde se afla Edited by bmw 346
Link to comment
Share on other sites

Curatati piesa 16 de aici, veti simti o imbunatatire semnificativa, la mine dupa ce am curatat-o nu mai face acea pauza de putere.

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=11&fg=40

 

Poti da mai multe detalii? Se afla sub acel capac de plastic? Cand am umblat pe acolo nu am reusit sa-l desfac,parea lipit.

Cum se poate ajunge la ea si daca stii ce rol are ar fi ok.(vorbim de piesa 16,da?)

Link to comment
Share on other sites

Senzorul din admisie se poate demonta dupa ce dati filtrul de polen inclusiv carcasa acestuia. Se afla undeva in partea superioara a motorului pe partea soferului. Se poate citi si aici legat de pauza de putere.

Ce trebuie facut dupa ce se demonteaza? Cum se curata? Intreb ca sa nu fac vreo prostie :)

Data trecuta cand am desfacut am ajuns pana acolo dar nu stiam ca trebuie curatat si acest senzor,o voi face sambata dar m-ar ajuta mult sa stiu cate ceva despre acest senzor mai exact ce trebuie facut odata demontat. Mersi mult.

Link to comment
Share on other sites

Senzorul din admisie se poate demonta dupa ce dati filtrul de polen inclusiv carcasa acestuia. Se afla undeva in partea superioara a motorului pe partea soferului. Se poate citi si aici legat de pauza de putere.

Ce trebuie facut dupa ce se demonteaza? Cum se curata? Intreb ca sa nu fac vreo prostie :)

Data trecuta cand am desfacut am ajuns pana acolo dar nu stiam ca trebuie curatat si acest senzor,o voi face sambata dar m-ar ajuta mult sa stiu cate ceva despre acest senzor mai exact ce trebuie facut odata demontat. Mersi mult.

 

Il cureti, atat pe el cat si locul unde e infipt. Se curata bine cu betisoare de ureche.

Link to comment
Share on other sites

am impresia ca ma confrunt si eu cu o astfel de problema. am un 318d din 2004 si mi se pare ca nu mai trage deloc, exact ca si cum nu ar avea turbo. cateodata mi se pare ca trage bine si cateodata ca nu trage la fel de bine. ma gandeam ca poate e din cauza filtrelor, dar astazi le-am schimbat, (masina o am de putin timp) si inca am aceeasi problema. ce nu am ajuns inca sa schimb la ea e filtru epurator.

credeti ca tot acea supapa necuratata e problema?

Link to comment
Share on other sites

Ai fost la tester?

 

EÂşti din BucureÂşti?

 

la tester inca nu am fost. nu sunt din Bucuresti, dar stau in Bucuresti si momentan sunt la ~ 100 km distanta de buc. incerc sa rezolv cu testeru aici daca nu o sa ma duc la tester luni/marti in bucuresti. am vazut ca sunt cativa forumisti care fac testere....

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.