Jump to content

problema 2000rpm


Recommended Posts

revin cu informatii. sambata dimineata am fost la un service pt tester. de acasa pana acolo (~20 km) masina a mers snur (am prins f repede 160 pe DN1 - asta doar ca vroiam sa testez pt ca deobicei merg regulamentar), tragea foarte bine, nici o problema. la tester nu s-a putut conecta, nu recunostea masina si m-am intors acasa. Aseara am venit in Bucuresti cu masina plina (4 pers +portbagaj plin) si masina s-a comportat f bine.

In concluzie poate ca doar mi s-a parut, sau poate era de la motorina (??). Ideea e ca oricum o sa merg sa o pun pe un tester zilele astea sau cand mi se pare ca face iar...

Link to comment
Share on other sites

Salutare tuturor. Incerc sa-mi dau seama daca si la mine e aceeasi buba. Daca o tin la 2000-2200 constant..incepe sa faca niste trepidatii. Sa fie vorba despre acelasi senzor? E 320d din 2003. Faza cu trepidatul se mai intampla si la voi? Sau cum iti dai seama de piederea de putere de care spuneti. Daca n-o tin constant la 2000 nu face acel trpidat. Dar prin oras chiar ai nevoie sa mergi linistit la 2000-2200.
Link to comment
Share on other sites

Salutare tuturor. Incerc sa-mi dau seama daca si la mine e aceeasi buba. Daca o tin la 2000-2200 constant..incepe sa faca niste trepidatii. Sa fie vorba despre acelasi senzor? E 320d din 2003. Faza cu trepidatul se mai intampla si la voi? Sau cum iti dai seama de piederea de putere de care spuneti. Daca n-o tin constant la 2000 nu face acel trpidat. Dar prin oras chiar ai nevoie sa mergi linistit la 2000-2200.

exact asa imi face si mie ,nu mereu,uneori am impresia ca e de la motorina,la mine nu zgaltaie sau ceva de genu,se 'ineaca' putin

Link to comment
Share on other sites

Daca o tin perfect accelerata la 2000 incepe sa zgaltaie chiar urat. Zici ca te impinge unu din spate. Ciudat e ca daca iau de pe acceleratie merge lin. Ciudatenia se intampla la 2000-2200. Chestia e ca imbecilii de prin service-uri la care am fost...habar nu au. Cea mai tare replica a fost..."accelereaz-o daca face figuri asa..."...verry clever..:)
Link to comment
Share on other sites

verificati trasele de la vacum cei care au controlul supapei de la turbina pe vacum

 

poate fi un furtun fisurat/slabit

 

supapa controleaza traseul gazelor

 

daca supapa e actionata -> tot debitul se duce catre palete

 

daca nu e actionata doar o parte se duce pe palete restu in evacuare

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

se poate sa fie si din cauza softului ...cica se mai rezolva problema asta si cu resoftari(deoarece nu este bun amestecul aer-motorina in zona 2000-2200),insa daca ai gaura care face accesul intre senzor si admisie infundata cu calamina,tot degeaba. daca totusi desfundati gaura si tot face ,incercati cu resoftare.

succes

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

Salutare tuturor. Incerc sa-mi dau seama daca si la mine e aceeasi buba. Daca o tin la 2000-2200 constant..incepe sa faca niste trepidatii. Sa fie vorba despre acelasi senzor? E 320d din 2003. Faza cu trepidatul se mai intampla si la voi? Sau cum iti dai seama de piederea de putere de care spuneti. Daca n-o tin constant la 2000 nu face acel trpidat. Dar prin oras chiar ai nevoie sa mergi linistit la 2000-2200.

exact asa imi face si mie ,nu mereu,uneori am impresia ca e de la motorina,la mine nu zgaltaie sau ceva de genu,se 'ineaca' putin

 

Si eu am avut problema asta ... rezolvarea un furtun putin iesit ... pt ca nu are nici un fel de colier l=-am infipt bine la loc si gata am inteles ca e vorba de furtunul de la presiunea EGR sincer nush daca exista asa ceva nu prea ma pricep dar de la acel furtun s-a rezolvat. Bafta..

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
am curatat piesa 16,am dat o tura,face la fel.

 

Salut.

 

Am acelasi model de masina cu al tau ( 320 d din 2001 daca retin bine) si am intampinat aceeasi problema acum vreo 6 luni.

Nu am dat prea mare importanta pentru ca nu era chiar deranjant, dar am observat ca fix la 2000 ture imi facea un "hop" masina daca nu o acceleram puternic.

 

La ultima revizie,cand mi-am inlocuit bujiile, fara sa le semnalez nimic, mecanicii mi-au spus ca am un racord metalic flexibil fisurat, undeva pe la EGR.

L-am cumparat ( cam scump pentru o bucata de ...fier - 300 RON doar pe originial pt ca aftermarket nu se gaseste) si l-am inlocuit.

Cel vechi intr-adevar era de-a dreptul gaurit!

 

Dupa treaba asta n-am mai avut pauza de putere de care vbesti tu.

 

Nu pot sa ma pronunt daca e aceeasi problema si la masina ta...dar daca ai unde sa verifici nu strica asta. Poate se rezolva.

 

 

Daca mai vrei si alte detalii...

Edited by newguyintown
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.