Jump to content

335i sau noul 330d ?


johnw

Recommended Posts

@johnw .....daca iti iei din germania masina noua si pe firma iesi super la bani.......un prieten si a cumparat 335d Sedan Facelift cu 43.000e DDP [ a avut un discount de 9% la o masina care nici nu se fabrica cand a dat comanda si a scazut TVa ca a luat o pe firma ] masina are de toate pachet m , navi , hi-fi , etc etc

 

p.s. ;)) la ABV mi au cerut 2000e pt 4 jante + cauciucuri de iarna de tabla parca de aluminiu vreo 2500e :lol:) au astia niste scoruri de te doare capu :lol:))

 

Normal ca masina o iau pe firma :lol: In primul rand daca o iei din alt stat UE o cumperi direct fara TVA (daca stii care e treaba in legatura cu taxarea inversa). Mie mi-a iesit pretul la 40.000 si am tot ce se poate pe ea in afara de piele. Pretul normal era de 54.500. Si mai scutesc inca vreo cateva mii in 4 ani din cauza ca masina intra la cheltuieli.

 

Daca iti iei un 335i "chel" platesti cam 32.000. Conditia e sa ai o firma platitoare de TVA si sa negociezi putin. Dar e greu sa o revinzi asa fara nici o optiune. Cu toate ca si la revanzare o sa fie amatori de 335i-uri mai ieftine :(

 

Eu zic ca daca vrei roti mai bine vorbesti cu un dealer din Germania si iti da 4 cauciucuri + 4 jante de aliaj originale la 1200 de euro. Nu stiu cat costa transportul dar poti vorbi cu un samsar din asta care face drumuri dese pe acolo, ca sa ti le aduca.

 

Eu piesele o sa le cumpar intotdeauna de pe eBay sau de la dealeri din afara, si eventual le montez aici dar si la chestia asta ma mai gandesc. In Romania toti dealerii te considera prost si toti jegmanesc pe cine le cade in plasa. Deoarece nu e concurenta. In Germania sunt cate 2-3 dealeri BMW in fiecare oras, daca nu mai multi. Iti dai seama ce concurenta este...

 

 

 

Apropos, uite inca un argument pentru 335i...:)

 

 

ce urat se duce fara LSD :)

 

Exista LSD marca Quaife pentru 335i, costa doar 1200 de euro. problema e ca incepand din martie 2008 carcasa diferentialului e sudata de mecanismul de diferential si nu se poate monta LSD-ul :twoup: (cred ca si-au dat seama ca M3-ul ar fi in pericol). Solutia e sa mai dai vreo 2000 de euro in plus pentru o carcasa de diferential nesudata.

Edited by johnw
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 132
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

eu vreau sa imi iau acum un x6 35i vroiam sa imi fac leasing extern dar nu prea e combinatie :Pp asa ca pe la sf lui noiembrie sa depun avansu masina as vrea sa imi vina pana de Paste

 

x6 3.5i este mai ieftin cu 4000e.. decat x6 35d deci nu vad rostu :) sa imi iau diesel fac 20.000km pe an

Edited by Allex18
Link to comment
Share on other sites

eu vreau sa imi iau acum un x6 35i vroiam sa imi fac leasing extern dar nu prea e combinatie :Pp asa ca pe la sf lui noiembrie sa depun avansu masina as vrea sa imi vina pana de Paste

 

x6 3.5i este mai ieftin cu 4000e.. decat x6 35d deci nu vad rostu :) sa imi iau diesel fac 20.000km pe an

 

Sincer sa fiu in cazul lui x6 care e extrem de greu motorul diesel iti va aduce semnificativ mai multa performanta. Acel cuplu de 580Nm chiar e necesar in cazul unei masini de 2.5+ tone.

Link to comment
Share on other sites

ce urat se duce fara LSD :lol:

nu se duce deloc urit fara lsd, se duce cu cap iar driver-ul e FOARTE experimentat ;)

 

se vede clar ca se duce mai urat decat daca ar fi avut lsd.. vezi si tu cum scoate fum doar dintr-o roata... :)

 

Da, dar roata din care scoate fum e aia de pe interior :lol: (uita-te la primele curbe de la inceput). Iti dai seama ca scoate si cea de pe exterior, ea avand aderenta mai mare. Dar nu e prinsa de camera partea respectiva.

Link to comment
Share on other sites

pai normal.. asa se comporta o masina fara lsd..se muta aproape toata puterea pe roata fara aderenta :)

tocmai d-asta scoate fum din cea de pe interior..

 

Nu prea ma pricep, ma gandeam ca invers...;)

 

e corect ce te-ai gandit tu.. puterea este transferata la roata cu aderenta.. si daca extrapolam... teoretc.. motoru invarte numai o roata.. adica pe cea cu aderenta, e logic sa fumege.. roata care este invartita :lol: nu cea care se invarte din inertie.....

Link to comment
Share on other sites

strict legat de consum:

test facut de top gear: un fiat pe benzina, 1200 cmc, condus cateva ture la viteza sa maxima, iar in spatele lui un bmw, tot benzina, 4000 cmc parca, trebuia doar sa se tina dupa el. in conditiile astea bmwul nu s-a straduit prea mult, la sfarsit rezultatele de consum au fost in favoarea bmw-ului care a consumat mai putin. concluzia: la benzina conteaza mai ales cum conduci.

dar la diesel nu conteaza cum conduci, rezulatatele o sa fie mereu constante, mai ales in extraurban deoarece un diesel nu sare de 3500 rpm la 200 la ora, in timp ce benzina se stie, consuma cu atat mai mult cu cat te grabesti mai tare.

Edited by increatul98
Link to comment
Share on other sites

de ce se discuta despre consum cand vorbim de un 335i ? aceleasi discutii interminabile....

 

pai daca te afecteaza asa de mult consumulsi cat ia in oras si mers linistit si blablabla....nu iti mai iei 3 litri biturbo pe benzina...nu ???

 

vorbim doar ca sa facem posturi si sa nu zicem ca....

 

daca vorbeam de un 318 sau de un 116 mai ziceam dar asa...

Link to comment
Share on other sites

Daca nu esti innebunit dupa un anumit model, sa-l vrei neaparat, este normal sa te intereseze consumul. Eu, de exemplu, n-as mai fi luat 335i-ul daca ar fi avut consum mixt de 20%. Chestia e ca trebuie sa pui in balanta ce ofera masina si pretul. Daca ti se pare pretul OK, o iei. E simplu.
Link to comment
Share on other sites

strict legat de consum:

test facut de top gear: un fiat pe benzina, 1200 cmc, condus cateva ture la viteza sa maxima, iar in spatele lui un bmw, tot benzina, 4000 cmc parca, trebuia doar sa se tina dupa el. in conditiile astea bmwul nu s-a straduit prea mult, la sfarsit rezultatele de consum au fost in favoarea bmw-ului care a consumat mai putin. concluzia: la benzina conteaza mai ales cum conduci.

dar la diesel nu conteaza cum conduci, rezulatatele o sa fie mereu constante, mai ales in extraurban deoarece un diesel nu sare de 3500 rpm la 200 la ora, in timp ce benzina se stie, consuma cu atat mai mult cu cat te grabesti mai tare.

 

Complet inexact era un prius si in spatele lui M3.. si M3-u a iesit cu un consum mai mic decat prius, testele de consum fie diesel fie benzina se fac la aceeasi viteza.. mi se pare normal ca un benzinar la 100 sa poata sa atinga un consum ca un diesel la 140 km/h... dar daca tii amandoua la 160 km/h o sa observi diferenta de consum, la fel si in oras.. daca mergi cu 50 km/h o sa vezi la un diesel 1700 rpm si consum de 7-8...

Link to comment
Share on other sites

clar :))

testul s-a facut, dar nu la consum, la performante, castigat fara drept de apel de 545i :lol: (dieselul avea mai mult cuplu cu 80Nm)

 

dap.. diferenta s-a vazut la linie dreapta, la finish era o diferenta de 4 sec, si la ce consum se preteaza un 545i mai ales in blana.... nu ma deranjeaza diferenta de performanta ;)

Edited by Lifestyle
Link to comment
Share on other sites

Complet inexact era un prius si in spatele lui M3..

 

da, ai dreptate, fiat, prius, n-am retinut detalii.. ideea era la motor, 1500 cmc, iar bmw-ul 4000 cmc capacitate.. consumul a fost de partea bmw-ului

 

N-a fost...BMW a obtinut 19mpg si Prius 21mpg (nu mai stiu daca astea erau cifrele dar era 2mpg in favoarea Prius-ului), ceea ce ei au considerat ca fiind consumuri aproximativ egale (si pe buna dreptate).

 

Dar testul era "la misto", era un Prius care era forjat la maxim pe o pista, iar un M3 in spatele lui se tinea de el...era asa doar de amuzament testul :)

 

Oricum, a fost facut alt test si mai interesant intre un 118d si un Prius, si 118d nu numai ca a consumat mai putin ca Prius-ul dar are si noxe mai mici. Dovada ca Priusul e mai mult marketing decat realitate. Si totusi e foarte greu sa vinzi americanilor diesel-uri mici, in schimb toate vedetele au Prius...nu mi se par prea inteligenti. Daca scrie "hybrid" pe masina intra in extaz ;) Daca scrie un simplu "118d"...n-are rost...:lol:

 

Adevarul e ca la demaraj se consuma cel mai mult combustibil, si acele motoare electrice sunt folosite exact la demaraj. Nici macar Start-Stop-ul de la BMW nu economiseste benzina unde trebuie (la demaraj) ci tocmai acolo unde masina consuma mai putin (la relanti).

Link to comment
Share on other sites

Complet inexact era un prius si in spatele lui M3..

 

da, ai dreptate, fiat, prius, n-am retinut detalii.. ideea era la motor, 1500 cmc, iar bmw-ul 4000 cmc capacitate.. consumul a fost de partea bmw-ului

 

N-a fost...BMW a obtinut 19mpg si Prius 21mpg (nu mai stiu daca astea erau cifrele dar era 2mpg in favoarea Prius-ului), ceea ce ei au considerat ca fiind consumuri aproximativ egale (si pe buna dreptate).

 

Dar testul era "la misto", era un Prius care era forjat la maxim pe o pista, iar un M3 in spatele lui se tinea de el...era asa doar de amuzament testul :)

 

Oricum, a fost facut alt test si mai interesant intre un 118d si un Prius, si 118d nu numai ca a consumat mai putin ca Prius-ul dar are si noxe mai mici. Dovada ca Priusul e mai mult marketing decat realitate. Si totusi e foarte greu sa vinzi americanilor diesel-uri mici, in schimb toate vedetele au Prius...nu mi se par prea inteligenti. Daca scrie "hybrid" pe masina intra in extaz ;) Daca scrie un simplu "118d"...n-are rost...:lol:

 

Adevarul e ca la demaraj se consuma cel mai mult combustibil, si acele motoare electrice sunt folosite exact la demaraj. Nici macar Start-Stop-ul de la BMW nu economiseste benzina unde trebuie (la demaraj) ci tocmai acolo unde masina consuma mai putin (la relanti).

 

john acuma de 2 ore am vazut episodul intamplator priusul a scos 17 mpg si M3-ul 19 mpg, pai vroiau sa evidentieze ceva.. degeaba iti iei prius si ii dai 130 km/h pe autostrada.. ca scoti consum mai mare ca la m3.... daca te dai cu priusul prin oras, gen bucuresti, cluj, sunt convins ca face ceea ce zice reclama :lol:

Link to comment
Share on other sites

Da, e adevarat ca e doar o imagine falsa, referitor la poluare.

Dar la consum Prius - 17mpg, si Bmw-ul 19mpg, adica mai putin.

 

Top Gear - Toyota Prius vs BMW M3 fuel economy

 

of of.. invers..... 17 mpg inseamna ca priusul face 17 mile per galon, si bmw-ul face 19 mile per galon, deci cu 2 mile mai mult :) , inca odata... priusul parcurge doar distanta de 17 mile 1 galon pe cand bmw-u parcurge 19 mile, adica cu 2 mile mai mult, cu aceeasi cantitate ;)

Edited by Lifestyle
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.