Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Acum votam locatia si luna cand va avea loc. ×

Galeria de admisie


Recommended Posts

Mi-a picat. S-a desprins pur si simplu pe imbinare. Bun, am comandat-o alaturi de filtrul epurator pe care tot vroiam de ceva vreme sa-l schimb, dar pana vin piesele si ajung iar in service pentru reparatie as vrea sa ma informez de la voi putin. :)

Cineva intr-un service (in Braila, m-a prins si la drum lung si am mai facut vreo 1000 km cu masina asa lenesa si pufaitoare) mi-a zis ca in general nu pica de capul ei, deci ar trebui descoperita cauza. Sa nu ajung sa mi se sparga si asta noua pentru ca n-am verificat cine stie ce amanunt. Evident ca presiunea prea mare in admisie ar fi cauza, dar ce ar putea fi defect ca sa se faca aceasta presiune? Turbina mi-a fost verificata si nu este blocata. Altceva ce ar mai trebui verificat? Pe de alta parte aici am citit undeva ca in general pica la un moment dat. In fond e de plastic si supusa la eforturi permanent. Pana la urma cum e?

Multumesc!

Edited by avlad
Link to comment
Share on other sites

pe laterala din dreapta a galeriei. Ala masoara aerul din admisie. De obicei ala se curata, n-am auzit sa se strice.

 

LE: eu stiam ca galeria se strica din cauza caldurii, se deformeaza, etc. N-ar fi rau sa arunci un ochi pe la interculer

Edited by Calin78
Link to comment
Share on other sites

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=11&fg=40

 

Vad nr. 13. Ala sa fie?

 

L.E.

N-am avut probleme de supraincalzire a motorului niciodata, chiar daca prin compartimentul motor exista aer cald dar ma gandesc ca e normal. Dar in urma cu un an am inceput sa aud un suierat care urma turatia motorului. Numai cand temperaturile exterioare erau peste 30 de grade si se auzea pentru un minut dupa care pentru o vreme nu se mai auzea, iar il mai auzeam daca ma bagam intr-o depasire sau acceleram mai tare, dupa un minut...2 iar nu se mai auzea. Si era cam din zona aia suieratul. Am fost la Bavaria si acolo mi s-a supus cu totul altceva, pe langa o proforma de 13 mii lei, cu schimbat turbo si toate injectoarele. Evident ca am mai cerut pareri si m-am linistit cu cheltuiala aia si dupa un an si inca vreo 20 mii km am patit asta cu galeria. Masina mergea normal, fara vreun semn de slabiciune, nu scotea fum in exces, deci alte probleme de ingrijorare nu aveam. Ma gandesc ca e posibil sa fi fost un por prin galerie care la caldura se mai deschidea, pana cand acum a cedat complet. In fine, voi vedea si prin intercooler ce o fi. Oricum trebuie sa-mi fac o curatare completa prin zona ca a aruncat ceva gaze, ulei, motorina ce-o fi si nu suport mizeria aia. Probabil o sa trebuiasca sa-mi dea jos si turbo sa-l curete si ce-o mai fi pe acolo.

Edited by avlad
Link to comment
Share on other sites

La inceputul lui iunie inainte sa plec in concediu am facut o inspectie generala. Inclusiv tester, verificat injectoare, presiunile prin turbo, etc. Exact ce vad in diagramele postate de tine imi aduc acum aminte ca am vazut atunci pe tester. Am stat langa om si mi-a aratat si explicat parametrii de acolo si totul era in regula in opinia lui. Repet, masina mergea perfect, singura chestie care imi indica mie ca undeva e o problema era acel suierat de care spun mai sus.

 

L.E. Tot ce vorbesc aici sint lucruri aflate in service-uri ce mi-au fost recomandate de amici din Ploiesti ca fiind serioase, nu testari in parcare cu laptopul sau altele asemenea. Oricum am mai fost cu alte probleme pe aici, inclusiv cu vechea Vectra si nu pot sa le reprosez nimic, deci increderea mi-au castigat-o in timp si mie. :)

Edited by avlad
Link to comment
Share on other sites

ma bucur ca ai gasit service in care sa ai incredere

 

insa daca galeria e fisurata pe acolo se pierde presiune deci trebuie sa se reflecte si in valoarea citita de senzor

 

testele nu se fac doar la relanti ci la turatii de peste 2000 - 2500 si atunci se vede daca valorile citite sunt in jurul valorilor dorite

 

eu chiar fac diagnoza in timp ce masina se deplaseaza -> e in sarcina, sunt probleme care le sesizezi doar atunci

 

e posibil cum a spus si Calin sa fie temperatura aerului din admisie prea mare datorita ineficientei intercooler-ului (infundat)

Link to comment
Share on other sites

Intrebare de afon: pana la urma, ce trece prin galeria aia? Aer, gaze de la avacuare, motorina? Mie au uitat sa-mi stranga colierul ala de la furtunul ala gros, care intra in galerie, si mi-a iesit din imbinare (ciudat, tot in drum spre Braila :) ) si masina nu mai tragea deloc. M-am uitat pe la motor, erau stropi de ulei, parca (de culoare neagra) la imbinarea dintre furtunul ala si prinderea lui. Am vazut-o desfacuta si, pe dinauntru, dupa EGR (oare nu ma insel?) era curata si uscata.

 

Daca s-a fisurat plasticul de la imbinare, de ce nu poate fi refacut? Exista suficienti adezivi puternici care pot astupa cu succes o gaurica...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.