Jump to content

GI EUROSERVICE ..un service mic de care sunt multumit


Recommended Posts

M-a costat 860 RON asa 3 role + 1 curea (cureaua de la A/C n-am schimbat-o ca n-au gasit-o sa vina in ziua respectiva) + manopera care a inclus si treaba cu senzorul de ulei si demontare / montare alternator, pe care a trebuit sa il repar in alta parte ca avea probleme (un rulment blocat inauntru, o bucsa de teflon rupta si carbunii uzati)

 

In general insa nu iau piesele de la ei, ma orientez si eu in functie de pret, urgenta si timp disponibil unde mi-e mai bine.. useri de pe forum, ebay, AB, alte magazine etc. si merg la ei sa le monteze.

Edited by Piovra
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
Nu imi ramane sa fac decat un review la ce am mai facut la masina ...

 

Astazi am incarcat instalatia cu freon la gi euroservice cu freon, aveam postat un topic cu reducere pentru bmwclub dar se pare ca nu a rezistat pentru ca sunt si alte interese decat cele ale forumului si comunitatii.

 

Toata treaba m-a costat 150 ron, si a inclus verificare instalatie si umplere cu freon.

Operatia a durat vreo 25 de minute cu un aparat special cu display electronic care facea diferite teste inainte de umplere...printre care verificare nivel ulei in instalatie si freon, apoi vidare instalatie inainte de reumplere.

In masina mea au intrat 650mg de freon

 

Sunt multumit si recomand.

 

 

Pentru cineva care a avut instalatia goala, a fost bun pretul, dar daca vine cineva la care-i incarca instalatia cu 100 ml, nu e avantajos deloc pretul de 130 de lei.

 

Vad ca te cramponezi sa faci reclama la toate serviciile lor, mai ales ca sunt scumpe.

 

Salut Cristi. Stii cumva un service ieftin? (poate mai ieftin decat cel recomandat de Stefan aici?) Daca da, posteaza si tu o adresa un nr de telefon ... ceva (sau da-mi pe privat). Multumesc.

Link to comment
Share on other sites

locdeparcare, pai ti se pare ok sa vii cu masina, sa iti rezolvi o problema, sa ii tii pe baieti timp de o ora intreaga in care ti-au verificat amortizoare, jocuri, teste, ti-au gasit racoardele obosite si zbarnaiau ....sa ti le carpeasca cu sarma pe gratis?

 

deci timp de o ora se invarte lumea in jurul tau pe gratis apoi sa vii sa postezi aici, la review firme pe topicul gi euroservice daca exista un service mai ieftin... nu mi se pare etic... si corect

 

ti-au dat preturile pentru revizie schimb filtre si ulei ... cu manopera de 60 ron

verificarea articulatie placute...

baietii au avut toata bunavointa sa iti repare racordurile doua cu 4 milioane ...

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Stefan - calmeaza-te. In primul rand ca am scris asta pe 2 iulie. Eu la service am fost dupa aceea pe 8 iulie. Asta unu la mana.

DOI. Am scris asta pe 2 iulie ca urmare a faptului ca cineva de pe aici ,,CRISTI si nu mai stiu cum,, a scris ceva la adresa lor legat de pretul practicat de ei. Un pret care in opinia lui Cristi nu era tocmai corect. Am scris ca daca el gaseste un service mai ieftin (sau alt service) sa scrie cum se numeste. In ideea ca daca doresti sa distrugi ceva m pune ceva in loc.

 

Ca sa iti fac un rezumat. SUNT FOARTE MULTUMIT de cei de la service, in schimb atitudinea ta este complet aiurea - ca sa nu spun mai multe ca te-as face sa te simti prost. Asa ca, daca doresti sa iti ceri scuze (pe privat - messenger sau unde doresti tu) este ok, daca nu, NU mai avem ce discuta. Imi pare rau ca ai aruncat cuvinte aiurea la adresa mea fara sa citesti cu atentie ce am scris mai sus (pe 2 iulie) si fara sa intelegi ce ti-am scris astazi pe messenger.

 

PS - cele doua racorduri costa 5 milioane (asa mi-au spus).

Edited by X X L
Link to comment
Share on other sites

Mda, imi retrag cuvintele ... rog un moderator sa stearga postul meu ...pentru ca este aiurea.

ESTE GRESEALA MEA ...AM ADMIS.. eu am fost la service si am intrat intamplator pe forum..fara sa citesc data....m-am suparat ca pe topicul asta dupa ce noi avusesem o discutie despre service intrebai daca nu cumva stie Cristi un service mai ieftin... am facut o legatura despre ce s-a facut la service pt tine.. si intrebarea de pe fprum care eu o citeam acum si nu atunci cand ai postat-o.

 

eu imi cer scuze... de inconveniente... si rog un moderator sa searga postul meu ...care este tendentios si gresit la adresa lui locdeparcare si postul asta in care solicit.

sa ramana doar ontopic reveiw la acest service.

 

 

multumesc

Edited by Stefan_SNK
Link to comment
Share on other sites

Stefan, este ok. Am inteles. Se mai intampla. <_<

 

PS - Sunt foarte multumit de atitudinea celor de la GI EUROSERVICE. Au dibuit foarte repede ce are masina (fara sa o lalaie ca la alte serviceuri sau sa bajbaie aiurea), nu m-au expediat ca in alte parti, am fost programat la o ora si la ora aceea am intrat (s-a stat la masina exact cat a fost nevoie pana s-a rezolvat problema pentru care venisem). In plus de asta PRETUL a fost unul corect.

 

Stefan, multumesc frumos pentru recomandare. :)

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...
  • 1 month later...
am fost si eu azi din nou la baieti,la fel de ieftin si foarte amabili ca intotdeauna,sunt foarte multumit de ei!am schimbat flansele amortizoare fata,tampoanele la motor si amortizoarele spate,cu mentiunea ca am touring si ca sa schimbi amortizoarele pe spate trebuie sa desfaci jumatate de masina!pret 230 ron manopera!foarte mic pretul din punctul meu de vedere!
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

De curand am inlocuit bujiile incandescente toate 6, ca aveam probleme grave la pornire.

Pret bujie 55 lei si manopera 100 lei (au demontat toata galeria de admisie si toate capacele de plastic...)

Timpul interventiei a fost undeva la 40 de minute... foarte incantat de rezolvare, masina dupa 2 zile porneste la prima cheie.

 

O alta problema la masina ... foarte ciudata... pe care am rezolvat-o de curand la baietii de la gi euroservice :)

La drum intins mi se racea motorul cand afara era frig... . Problema a fost rezolvata eficient cu schimbarea termostatului de la EGR.

Preventiv am inlocuit si termostatul cel mare... care la e39 are o carcasa dubioasa de plastic care deseori se sparge ( termostatul era sanatos dar carcasa sparta)

Timpul interventiei a fost undeva la 20 de minute.. masina sta ceas la 90 grade.

 

Am mai inlocuit si bucsile de la bratele superioare care sunt prinse de caroserie, am rezolvat trepidatia la franare.

Review :lol: multumit ...

 

Mai nou au achizitionat un tester ..stand alone (fara pc) foarte destept detalii vedeti pe site. google it: gi euroservice

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Din pacate as fi vrut sa scriu si eu ca sunt multumit, dar nu e asa.

 

Am ajuns acolo cu probleme cu AC:

- la prima vizita cu programare la ora 10, am fost nevoit sa astept pana la 10.30 pentru ca era alta masina in lucru. Apoi conectat la inst. bagat freon si verificat eventuale scurgeri. La prima vedere nu se vedea nimic. Scos masina din atelier, asteptat afara in soare 2 ore cu motorul pornit sa se vada daca pierde pe undeva. (in acesta perioada au intrat alte masini la reparat). In sfarsit intrat din nou in atelier, verificat din nou, nici o scurgere vizibila. Toata treba costa 130ron >>> FARA FACTURA !

- a doua vizita dupa 4 zile, iar nu merge, era sambata dimineata ora 8.30 si trebuia sa ajung la pranz la Galati. In drum trec pe la Gieuroservice...inchis, sun la toate tel. si nu coboara nimeni de la etajul atelierului pentru ca numai la 9 incepe programul.

Asta e…nu pot sa mai astept, caldura mare, plec asa cu masina la drum si imi fierb creierii si la dus si la intors.

- a treia vizita ora 9 dimineata, cu tel in prealabil, ajung acolo, se uita putin vede o scurgere, dar ma invita sa vin la ora 16, ca au alte programari.

- a patra vizita, revin la ora 16 dar iar trebuie sa astept ca mai au de lucru la alta masina. La 16.40 in sfarsit sunt primit inauntru. O persoana se apuca de demontat si cam bajbaie, ca nu au mai avut acest tip de masina (un Fiat Stilo)

Gaseste o teava fisurata langa radiator, demonteaza, sudeaza, iar probeaza, iar gaseste alt por, iar sudeaza...de vreo 3-4 ori. Monteaza la loc radiatorul, baga freon, iar verifica si iar gaseste alta teava fisurata undeva in spatele motorului. O demonteaza si pe aceea o sudeaza, o vopseste si cand sa o puna la loc mai rupe si un racord de la inst. de racire. Improvizeaza ceva cu un surub gaurit, taie un furtun si elimina colierul, in sfarsit o carpeala. Iar baga freon, iar probeaza...de data asta e ok si nu mai vad nici o scurgere. La ora 21 e gata, surpriza la factura: 5 ore manopera x 65 ron + 150 ron freon, total 475 ron cu factura si o anexa in care se scrie ca nu asigura nici o garantie. Discutii, ca nu au fost 5 ore de lucru efectiv, ca s-a lucrat intre timp si la alte masini pe la strada, “bine dar atunci punem sudara separate”....parca nu tot manopera e si aia...pana la urma am plecat asa semnand hartia fara garantie. Pe drum ma suna sa ma intorc ca s-au gandit ca totusi nu e corect si au facut alta hartie in care scrie ca acorda garantie numai pentru suduri, era trecut de ora 22, totusi ma intorc si primesc a doua hartie.

Dupa nici o saptamana, surpriza: iar nu merge aerul conditionat...sa ma mai duc acolo ???

Acum concluziile le trageti fiecare, daca merita sa riscati drumuri si reparatii la GIEUROSERVICE.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Mda ... nu cred ca ar trebui sa fii asa vehement..

 

Referitor la programari, orice lucrare poate dura mai mult sau mai putin, este un service destul de mic ... ar trebui sa fii intelegator si sa nu vii cu pretentii de reprezentanta pentru ca nici preturile nu reflecta asta.

 

Daca ai refuzat sa inlocuiesti subansamblele defecte ar trebui sa apreciezi ca au incercat sa faca ceva sa iti repare instalatia intr-un pret rezonabil, oricum ti s-a demontat masina (tot botul) si s-a lucrat la acele piese mai mult decat era nevoie...

Am inteles ca ai sosit cu un condensator pur si simplu mancat si oxidat ..si ca te-a anuntat ca ar fi trebuit sa schimbi ...garantie ai doar la sudura realizata...

 

Concluzionand, chiar daca sunt initiatorul topicului de review eu in continuare merg si mi se rezolva atent problemele care le am, daca ei imi recomanda sa schimb o piesa (si aduc argumente solide) o schimb ...garantia lucrarii o ai doar daca respecti si inlocuiesti ce trebuie.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Ref. la programari, daca esti programat la o ora ar trebui sa poti intra la acea ora pe rampa si sa inceapa reparatia, nu sa astepti o ora afara in soare si apoi sa o si platesti cu 65 ron/ora, si nici sa fii rugat respectuos sa pleci acasa si sa revii dupa miaza si sa astepti iar o ora pana se ocupa cineva de masina.

 

Ref. la reparatie, nu am refuzat sa inlocuiesc subansamble, pe care oricum nu le aveau, ci am acceptat repararea si sudarea care se putea face pe loc. Altfel ar fi insemnat sa remonteze tot ce au demontat, sa platesc manopera, sa revin cand au piese noi si sa o ia de la capat.

Nu stiu cine te-a informat ca >>> "condensatorul era pur si simplu mancat si oxidat" pentru ca de fapt au gasit fisuri la 2 tevi si nu la condensator.

 

Concluzionand, daca ai impresia ca 130+475 = 6050ron + 4 drumuri pana acolo + doua zile pierdute da la serviciu reprezinta "un pret rezonabil", pentru o lucrare care a tinut numai 4 zile...inseamna ca tu castigi acesti bani mult mai usor si nu in 2 saptamani de munca ca mine.

 

Ce ar trebui sa fac ? Sa ma duc iar acolo, sa puna iar freon, ca sa constate daca pierde pe la suduri sau prin alta parte ?

 

Am apreciat ca au incercat sa repare instalatia pe 09.10.2010, tocmai de aceea nu am postat imediat, insa cei 6 mil. care zici ca reprezinta un pret "rezonabil" au fost platiti fara nici un folos.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

deci ai acceptat reparatia cu riscul sa platesti in continuare alte reparatii in cazul in care se defecteaza in alt loc, nu ai recurs la inlocuirea componentei.

Gi euroservice lucreaza doar cu piese noi, si au foarte multi furnizori, sunt sigur ca ar fi venit destul de repede comanda.

 

Poti atasa o scanare a devizului, sa vedem exact despre ce e vorba...

De obicei cand incerci sa carpesti e posibil ca sa coste mai mult ulterior decat ar fi costat piesa noua...

cred ca exista o oarecare frustrare ca ...piesa ta veche nu e ca una noua si ai mai dat si bani.. dar asta nu inseamna sa dai un review prost peste tot.

Mult noroc.

Edited by Stefan_SNK
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Mai lasa-te si tu, Stefane, de laudat service-ul asta ! Omul a platit 600 lei pentru 4 zile de aer conditionat.L-au taxat grav de tot, adica, 65 lei/h manopera intr-un service de cartier pentru sudura a 2 tevi ???
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Salutare,

 

eu imi repar masinile la baietii de la GI EURO SEERVICE inca din 2006, cand nu erau asa de cunoscuti. Constat de pe acest forum ca acest lucru s-a schimbat, dar consider ca s-a schimbat dotorita muncii lor, depusa an de an si incercand totodata sa multumeasca pe fiecare client. Eu intotdeauna am fost multumit, de fiecare masina pe care mi-au reparat-o si tin sa mentionez ca nu a fost o singura marca, iar reparatiile nu au constat numai in inlocuirea filtrelor sau a altor cosumabile.

Referitor la postul lui Remier, consider ca exagereaza intr-un mod voit si rautacios ("Toata treba costa 130ron >>> FARA FACTURA !"). Cat despre programari, se pare ca nu prea a stat prin reprezentante unde sa fii programat la 8:30, iar masina sa intre pe rampa la ora 15:00, timp in care tu stai in sala de asteptare, fara sa stii ce se intampla cu masina, dar cred ca unii dintre noi se multumesc sa nu vada, iar daca nu vad nimic nu-i atinge sau nu simt. Eu unul am patit asa ceva si cred ca marea majoritate care a ajuns pe la reprezantante cu masinina lor, a patit asa ceva. Consider pe de alta parte ca si baietii de la GI au gresit incercand sa-l ajute si facand tot posibilul, sa-i repare A/C. Cred ca era mai bine sa-i recomande sa inlocuiasca toata instalatia A/C, iar in aceasta situatie fiecare parte ar fi stiut ce are de facut mai departe. Dar in acelasi timp nu pot sa raman indifernt si sa nu-l intreb pe Remier, de ce nu s-a interesat, de ce nu a intrebat cat il v-a costa interventia, ca doar nu era la examen sau la doctor sa se considere ca da spaga.

Una peste alta consider ca Remier nu are dreptate si ii judeca cam aspru pe baietii de la GI si ii recomand sa nu se mai duca acolo ci sa mearga la reprezentanta, unde ii vor da si garantie, da doar daca schimba toata instalatia de A/C, unde ora de manopera nu va mai fii 65 ron, va fi poate mai mult si unde poate, am spus poate va sta si langa mecanici sa vad el cate suduri fac sau daca bajbaie sau nu mecanicul.

 

P.S Subscriu la cele mentionate de Stefan,.

 

Toate bune,

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Pentru ca o poza face cat o mie de cuvinte, va demonstrez ce inseamna montarea unui amortizor in viziunea baietilor de la sus-numitul service.

1 - este montat mai sus cu 3 cm (pentru ca nea Caisa probabil nu a observat sau nu stie de pinul necesar pozitionarii corecte a amortizorului)

2 - in stransa legatura cu punctul 1: amortizul este rasucit cu 45 de grade, bieleta antiruliu tipand cat o tin plamanii !

 

 

http://img718.imageshack.us/img718/921/amortizor3.jpghttp://img35.imageshack.us/img35/2286/amortizor1.jpg

 

S-a intamplat anul trecut, printr-o conjunctura nefericita trebuind sa apelez la service-ul de mai sus. Mi-am dat seama prea tarziu de problema (rezolvata ulterior cu ajutorul lui IF63BMW), dar acum am gasit pozele in telefon si am zis sa nu las fapta asta buna sa treaca nepedepsita.

 

:twoup:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Traiasca forumul! Am scris un post si evident ca nu a aparut... IPS driver error. :twoup:

 

Ziceam ca eu am fost multumit de cei de la GI EUROSERVICE. Fiindca toata operatiunea se desfasoara intr-un garaj cu o groapa, de obicei lucreaza 2 mecanici la masina si se misca repede. Iar ca preturi, au 65 lei/ora manopera. Sunt si destul de atenti, cand am fost sa-mi schimb toba finala au observat ca n-aveam niste porcarii de prindere si au dat comanda si pentru alea (normal ca m-au intrebat si pe mine, nu au dat comanda de nebuni). Cu tot cu alea, schimbatul tobei si cu mutarea tipsului de pe toba veche pe cea noua a costat 250 lei.

Cu alta ocazie mi-au schimbat termostatul, lichidul de frana (si parca am schimbat si uleiul la motor tot atunci) si stiu ca au stat mai putin de o ora pentru toate.

 

Baietii sunt seriosi si de treaba, pacat ca garajul e la cuca macaii intr-o zona de ti-e si frica sa-ti lasi masina acolo. Eu de fiecare data cand am fost am stat pe langa masina.

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.