Jump to content

Dyno MAster Tunning


Acelover

Recommended Posts

In primul rand, am zis "este posibil". Depinde de conditiile de exploatare pe care le-a avut motorul in tot acest timp. Legat de autorul ultimului post, parerea mea este ca mai bine ramaneai in jurul subiectului acestui topic, nu de alta, dar imi place sa fiu constructiv.
Link to comment
Share on other sites

deci am fost la 5 mari testeri ..inclusiv la 2 recomandati pe forum si bosch car service...toata lumea spune ca masina este in perfeta stare de functionare...nu papa ulei...doar un pic de ulei de la turbo in admisie...cea ce nu e ff grav....dar pe dyno lipsesc ceva cai....de unde ar putea fi?am facut teste peste teste...am schimbat diverse ce a banuit fiecare...pe 25 am programare la Bavaria...daca si aia imi zic ca totul e ok...atunci nush ce sa mai fac...
Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition

imposibil sa pierzi atata putere (kw) decat daca ai probleme grave la masina. Si nu cred ca ai.

 

Vorba cuiva de mai sus, in 10 ani o sa ai 50 de cai ? :)

 

Eu cred ca acest Dyno a fost executat la nivel amator, iar rezultatele nu pot fi edificatoare in acest sens

 

Vezi ca pe forum au topic cei de la Dimsport: http://www.dimsport.ro/

 

din cate stiu au si dyno, plus ca poti face si o remapare de calitate la ei...

Link to comment
Share on other sites

asa a fsot si la mine..problema cu ambreaju..adika..cel putin observasem ca nu mai trecea de o anumita viteza...170-180km/h dar se simtea ca se tureaza...dar in gol...pff...am mers cu ea cu 210km/h..atata mi-a aratat in bord..dar dupa ce am schimbat kitu...sia revenit....poate o fi asta..eu daor miam dat cu parerea..paote asa o fi si la tine..
Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition
hmmm am cutie automata....nu am mai auzit sa patineze la automata...:)...joi merg la Bavaria..sa vedem...

 

Eu am SMG la M6 si am schimbat amreiajul (+ volanta) deoarece patina.

 

Nu vad de ce nu ar patina la automata.

Link to comment
Share on other sites

de cand ai masina asta ai mers vreodata peste 160km/h??...si lasand problema cu vit.maxima daca ai fost la n service-uri si teste nu te-ai intrebat cumva daca rezultatul de la dyno nu e cel real??..

 

@poleposition..sincer vrei sa-ti enumar cate turbine si calc de motor s-au inloc la masini "remapate" la dimsport..crede-ma ca am vazut multe si cam stiu ce poate fiecare "cip-tunar" din Romania..am vazut "rezultatele" si nu numai de la dimsport..cat despre dyno..nu exista unu valabil in Romania pana la ora actuala sunt vrajeli ieftine de luat ochii la clienti..

Edited by bimmer_girl
Link to comment
Share on other sites

Avand in vedere ca masina are 8 ani vechime si atunci cand a iesit pe portile fabricii avea 134 HP, este posibil ca rezultatul dyno-ului sa fie corect.

Imposibil....poti sa pierzi atata doar daca motorul e praf...segmenti sau altele insa daca motorul merge bine n-ai cum sa pierzi 35cp in 8 ani doara n-a fost masina de raliu :)

 

Poate ai debitmetrul stricat.

 

ExistĂŁ ĂŽnsa un amĂŁnunt important.

Puterea de 136 cp este puterea de la volantĂŁ nu de la roatĂŁ.

Este normal ca puterea mãsuratã pe dyno sa fie mai micã decât puterea din talon datoritã pierderilor din transmisie.

Asa e insa nu pierzi nici macar 10cp pe transmisie....cel putin asa am citit prin alte locuri, asta in ce priveste bmw. Sigur are ceva probleme, debitmetru, injectoare obosite, motorina proasta, ambreiaj...etc.

Link to comment
Share on other sites

Eu ma gandesc sa nu intre controlul de trectiune, sa fie mai sensibil iar cand o calca la o anumita turatie masina (din cauza rolelor proaste de la stand) sa incerce sa pierde aderenta si sa intre controlul de tractiune.

 

BTW nu am auzit in viata mea la o masina cu cutie automata sa se schimbe ambreiajul (defapt nu are ambreiaj) are mai multe ambreiaje.

Imi dau cu pararea, nu sant mecanic profesionist, repar doar ce am :)

Link to comment
Share on other sites

well....am ajuns si la Bavaria Otopeni...dupa lungi discutii de lamuriri ca sa o bage inauntru(dupa ei ora la care iti spun sa vii este ora cand iti ia masina nu cand o baga pe rampa) am rezolvat problema...pe deviz scria rescriere D.D.E si EGR. Din ce am inteles eu este faptul ca eu problema a fost ca cutia automata si EGR si debitmetru nu mai comunicau corect. Pret 225 ron(1,4 ore de lucru) momentan am ajuns la 180 cu ea ca nu am mai avut spatiu..dar acum se simte ca a mai luat ceva caluti
Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...
In curand o sa va punem la dispozitie un stand adevarat cu 4x4 si toate accesorile necesare, astfel puteti face o comparatie.

eu am obtinut puteri apropiate de cele declarate de producator la toate masinile cu care am fost la master tuner .

cea mai apropiata fost la e46 328 ci 193,5 cp initial :)

Link to comment
Share on other sites

Au pus un ventilator În faÞa maºinii pentru rãcirea motorului când au mãsurat puterea?

Da. De fiecare data.

 

Eu cand am fost la :) Master Tuner :) sa fac un test dyno de cai putere si`au batut joc de mine....

 

1. Cand am ajuns acolo, m`am dus la florin sa imi faca si mie testu dyno mi`a zis sa astept putin...am asteptat cam 20min...dupa care ma pasat la alt angajt de acolo "Uite el e omu tau"(dupa ce ma pus sa`l astept).

 

2.Am stat cam 15min dupa "omu meu" dupa care si el la randu lui ma pasat la "alt om" care nu prea avea cine stie ce cunostinte.

 

3.Am auzit o discutie subtila intre ei (intre "omu meu" si "al3lea om al meu" de genu "-Ba, pai nu trebuie ma ancorata?-Da`o ma in pm ca are motoru mic.Nu are nimic!".....eu avand motoru de 1.8is BMW E36 Coupe.

 

4.Nu mi`au ancorat masina!

 

5.Nu mi`au pus ventilatoru ala in fata la radiator sa imi raceasca masina!

 

6.Mi`au spus ca eu am 114 cai....cand eu bat bmw-uri cu motoare de 2000!!!Masina mea fiind in mintile ei, trage super bine!

 

La urmatoarea intalnire BMW va urc in masina dam o tura si daca voi imi spuneti mie ca masina mea are 114 cai EU PERSONAL II DAU FOC!

 

Sincer sa fiu...m`am convins si de master tuner...nu mai calc pe acolo in viata mea...nici daca ma roaga sa imi faca masina pe degeaba!!!Felul in care sau purtat cu mine lasa de dorit....de parca masina mea era ultima caruta din Romania!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.