Jump to content

Dyno MAster Tunning


Acelover

Recommended Posts

Pe lângã neseriozitatea lor, dyno-ul pe care-l folosesc nu este foarte exact.

 

Nu cred cĂŁ existĂŁ dyno-uri exacte ĂŽn ĂžarĂŁ.

 

Maºina ta nu trebuia sã aibã 143 cp pe stand pentru cã puterea din talon este cea de la volantã, mai micã decât cea de la roatã dar diferenÞa este totuºi prea mare.

 

Ai mãsurat În cât face suta?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Citatul de mai jos ar fi de pe vremea cand aveam Golf 4 si postam pe VWforum. Am copiat textul exact ca sa vedeti despre ce vorbesc....

 

...................

 

 

Nu stiu daca am postat ok topicul aici, insa vreau sa spunem cateva cuvinte despre Master Tuner.

 

Eu unul locuiesc langa ei si ma duc foarte des pe acolo, in special pentru spalatorie. Au o spalatorie super, cu niste "spalatori" foarte dornici de spaga. Eu unul mi-am facut o pila acolo, il cheama Marian si pentru 5-10ron face masina brici - inclusiv degresare, ceara, etc.(Aici vorbim numai de spaga) - pretul spalatoriei - 9 ron exterior, 9 interior, 10 motor, 10 degresare.

 

 

Referitor la service-ul lor am marile nemultumiri. In urma intalnirii cu ei la Vw Fest am primit o oferta de la Ovidiu in care imi spunea sa vin sa fac un dyno pentru suma de 100Ron. (aici era vorba de 4 teste). Desgir ca am fost, mi-au luat cei 100 ron - au facut o singura testare. Avand in vedere ca le sunt client fidel - spalatorie, dyno, etc mi s-a spus ca voi avea in continuare acest pret la dyno si pentru urmatoarea testare.

 

Ieri am fost la a 2 testare unde am vorbit cu mecanicul Mihai - care lucra la o honda S2000 (ii punea NOS) si care mi-a spus sa astept 20 min. Dupa o ora si jumate m-am dus la el si a spus ca mai dureaza....Mentionez ca am asteptat in masina in fata firmei lor....

 

Dupa aproximativ 2 ore si 15 a venit si am bagat masina pe Dyno. Surprinzator masina nu statea pe role - mentionand el ca e din cauza unghiurilor...si m-a dat afara spunandu-mi ca nu imi face dyno pana nu fac unghurile. Intr-adevar stiam ca imi trage un pic stanga, dar nu credeam ca e atat de grav. Am fost si am facut unghiurile,(75 ron) dupa care m-am intors la el. Dupa ce am dat 75ron relativ aiurea, masina pe role facea exact la fel....de data asta mentionand ca e din jante....care am avut grija sa le roluiesc si sa le echilibrez - 320ron....Dupa lamurirea problemei concluzia lui este ca era din cauciucuri - fiind foarte proaste. (Mentionez ca am Dunlop Winter Sport SP) ...am inghitit-o si pe asta...

 

Dupa ceva discutii, a legat masina cu chingi - chestie care prima data nu a facut-o - si a dat drumul la test. Toate bune si frumoase insa dupa ce am terminat testul am realizat ca mi-au disparut ca prin minune 25 de cai....nu glumesc...e chiar aiurea. Am fost pe Vag Com - toate testele ok....cica ar putea fi debitmetru un pic obosit...si nu foloseste turbina....dar hai sa fim seriosi...masina merge la fel ca inainte...si totusi care e faza?

 

Discutand cu cei de la spalatorie, acestia imi spuneau ca au fost scandaluri mari cu dyno-ul si cu cei care vin si il fac acolo....spunand ca da valori eronate....la fel si cu chiptuining-ul la ei...se promite o valoare de cai in plus la masina si cand iti pui masina pe dyno surprize surprize ai doar 10 cai in plus - ma refer la alt dyno decat al lor, pentru ca pe al lor valorile sunt corecte. Aceasta povestioara o am confrmata si de un prieten - nu dau nume - care si-a facut la ei un bmw....

 

Eu nu acuz pe nimeni de nimic, insa ma deranjeaza cateva lucruri:

 

1. Am asteptat ca un handicapat doua ore in conditiile in care mi s-au promis 20 de minute si eram la a 3-a vizita la ei (primele 2 renuntand eu moral sa mai astept - am vorbit cu alt tip la primele incercari care mi-a zis intr-un sfert de ora si dupa 20 de min s-a facut pierdut la niste treaba cu un client...)

2. Am fost taxat cu 170 ron pe motiv ca nu mai au promotii....desi lumea ma cunostea...si mi se promisese altceva

3. Dupa ce ca am dat 170de ron am descoperit si o valoare aiurea....25 cp in minus ca prin minune si masina merge la fel de bine. Culmea este ca desi caii putere au scazut, valoarea cuplului a ramas la fel.....

 

In concluzie, au multe bile negre si consider ca e util sa cunoasca si altii anumite detalii inainte sa arunce banii pe fereastra.

Link to comment
Share on other sites

Şi acum câteva luni i-au lovit unuia un E36 325i adus pentru montarea de NOS şi resoftare.

I-au reparat maşina ĂŽnsă este normal să facă teste cu maşina unui client şi să o lovească?

 

Nu ar fi fost normal să-l cheme şi să conducă chiar el maşina?

 

Sunt foarte neserioşi.

 

P.S: Există dyno şi la Metrotehnica.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.