Jump to content

Probleme turatie.


Recommended Posts

Am observat mai de mult treaba asta, de fapt de cand am luat masina insa nu am bagat-o in seama. AM mai condus si alte e39/e34 si la toate mergea ok insa la mine cand accelerez si masina e pe loc, deci nu e in sarcina cumva are lag...turatia scade f greu in comparatie cu altele :| In mers nu pot sa zic ca imi face probleme insa sunt sigur ca ceva nu e in ordine.

 

Am sa pun si un mic video sa vedeti fenomenul, poate imi da cineva o solutie.

Edited by duxter
Link to comment
Share on other sites

Daca in mers nu prezinta acest fenomen, nu ai de ce sa te ingrijorezi. Din contra este indicat sa ramana putin turat pentru schimbarea treptei urmatoare. Si fostul E34 facea la fel, datorita faptului ca are avans dat la injectie din calculator. @TurnerBJ poate confirma treaba asta.
Link to comment
Share on other sites

 

 

 

Minutul 0:30, stiu ca asta e m3 insa cam asa se turau si alte e39/e34/e36 in care am avut norocul sa urc ;)

 

 

Si asta:

 

 

Am sa fac unu cand "palpai" acceleratia sa vezi ca are laggggg :)

Edited by duxter
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ca sa nu mai deschid alt topic si pt. ca mi-am amintit de asta, problema motorului care ramane turat se manifesta la mine cam asa:

525i, relanti mare, acul sta la 1000-1100 de ture, rar scade la 950, nu are tot timpul aceeasi turatie, dar, de obicei, acul sta exact peste linia de la o mie de ture. In mers, daca scot din viteza, sta uneori turata si la 1500 de ture, iar turatia nu scade decat cand opresc efectiv masina, asta insemnand cateva secunde bune. Nu are variatii la relanti, am scos mufa regulatorului de relanti si am vazut ca atunci are variatii mari, deci e functional.

Pareri? :)

Link to comment
Share on other sites

Ca sa nu mai deschid alt topic si pt. ca mi-am amintit de asta, problema motorului care ramane turat se manifesta la mine cam asa:

525i, relanti mare, acul sta la 1000-1100 de ture, rar scade la 950, nu are tot timpul aceeasi turatie, dar, de obicei, acul sta exact peste linia de la o mie de ture. In mers, daca scot din viteza, sta uneori turata si la 1500 de ture, iar turatia nu scade decat cand opresc efectiv masina, asta insemnand cateva secunde bune. Nu are variatii la relanti, am scos mufa regulatorului de relanti si am vazut ca atunci are variatii mari, deci e functional.

Pareri? :)

 

SONDA LAMBDA

Link to comment
Share on other sites

Nu ar trebui sa aiba variatii la relanti de la sonda? :)

Cel putin la altele doua benzinare, se simtea evident cand era sonda dusa.

ce 5-ar e?! :)

foarte probabil ,mai poate sa fie si "motorasul de mers in gol" ...e o supapa care regleaza dozaju..

ultimele 7 caractere de la serie si ne uitam...daca nu e sonda ,sigur e asta de vina,recent am vandut unu pentru un opel si se manifesta ca masina ta

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

E34, 525i, 10/1991, motor M50.

Daca as decupla sonda, turatia ar trebuia sa se manifeste nromal?

http://bmwfans.info/original/E34/Lim/525i-...13/ill-13_0368/

Motorasul asta de mers in gol e piesa nr. 2? Imi amintesc faptul ca i-am scos mufa de cateva ori si nu isi revenea de fiecare data imediat, mai zgaltaiam putin mufa dupa ce o puneam la loc si turatia devenea constanta.

Edited by turnerbj
Link to comment
Share on other sites

E34, 525i, 10/1991, motor M50.

Daca as decupla sonda, turatia ar trebuia sa se manifeste nromal?

http://bmwfans.info/original/E34/Lim/525i-...13/ill-13_0368/

Motorasul asta de mers in gol e piesa nr. 2? Imi amintesc faptul ca i-am scos mufa de cateva ori si nu isi revenea de fiecare data imediat, mai zgaltaiam putin mufa dupa ce o puneam la loc si turatia devenea constanta.

 

 

PIESA 2 este senzor clapeta acceleratie...si este posibil sa nu ai "motoras de mers in gol".. M50 din 91 zici..hai ca arunc un ochi si iti zic

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

Nu am reusit sa ajung la tester,dar sunt aproape sigur ca nu e lambda. Am observat mai nou ca porneste cam greu, mai ales cand e rece, iar azi, cand am vrut sa o pornesc, imediat am ciupit si putin acceleratia si a pornit rapid, iar sonda lambda nu are legatura cu pornirea. Ce am mai observat, daca merg cu treapta intai cam la o mie de ture si calc ambreiajul, se duce la 1500 rpm si scade f. greu pana la o mie. Edited by turnerbj
Link to comment
Share on other sites

Am observat mai de mult treaba asta, de fapt de cand am luat masina insa nu am bagat-o in seama. AM mai condus si alte e39/e34 si la toate mergea ok insa la mine cand accelerez si masina e pe loc, deci nu e in sarcina cumva are lag...turatia scade f greu in comparatie cu altele :| In mers nu pot sa zic ca imi face probleme insa sunt sigur ca ceva nu e in ordine.

 

Am sa pun si un mic video sa vedeti fenomenul, poate imi da cineva o solutie.

 

 

nu am fost atenta niciodata cit de repede scade turatia - dar nu inteleg de ce te deranjeaza daca scade incet - ce anume influenteaza?

Link to comment
Share on other sites

Ca sa nu mai deschid alt topic si pt. ca mi-am amintit de asta, problema motorului care ramane turat se manifesta la mine cam asa:

525i, relanti mare, acul sta la 1000-1100 de ture, rar scade la 950, nu are tot timpul aceeasi turatie, dar, de obicei, acul sta exact peste linia de la o mie de ture. In mers, daca scot din viteza, sta uneori turata si la 1500 de ture, iar turatia nu scade decat cand opresc efectiv masina, asta insemnand cateva secunde bune. Nu are variatii la relanti, am scos mufa regulatorului de relanti si am vazut ca atunci are variatii mari, deci e functional.

Pareri? :)

 

SONDA LAMBDA

Ai nimerit in plin. :)

Desi rezolvasem cu relantiul (nu era strans bine senzorul de acceleratie), am ajuns azi la tester si verdictul a fost unul dureros dupa ce am bagat peste o mie de euro in masina: sonda lambda e moarta :) .

Interesant ce mi s-a spus la service si anume, cand schimb sonda, sa scot intai o borna de la baterie. Astfel, calculatorul va sterge eroarea si va reveni la setarile(harta) initiale ale fabricantului. Totodata, sa schimb filtrul de aer si filtrul de benzina pentru ca valorile date sa fie cat se poate de apropiate cu ale fabricantului. In plus, mi s-a spus ca ar fi indicat sa schimb si bujiile care acum sunt sigur negre de la amestecul incorect, din cauza rateurilor ceramica de pe ele putand avea fisuri f. fine.

:)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.