Jump to content

imi trepideaza motorul in frana


e46320d

Recommended Posts

Şi din ce oraş? :)

My bad , am uitat sa modific profilul :bashwall:. Galati.Am vorbit cu cineva si a mentionat ca e o problema destul de cunoscuta , mai precis traseul de vacuum de la servofrana , doar ca nu garanteaza ca si la masina mea e aceeasi problema. Se pare ca pana nu ajung la filaret in afara de frana de motor nu am ce face . Deh , se intampla si la case mai mari . <_<

Edited by Damian Razvan
Link to comment
Share on other sites

baieti azi am desfacut valva pcv si am probato cum am vazut pe forum (am tras aier cu gura si a tinut aierul nu il pierdea) dar acum alta problema se aude un pasait scurt dupa ce opresc motorul , parca ceva se desunfla cand opresc motorul. zicetimi voi ce ar putea sa mai aiba ca ma inebunit
Link to comment
Share on other sites

baieti azi am desfacut valva pcv si am probato cum am vazut pe forum (am tras aier cu gura si a tinut aierul nu il pierdea) dar acum alta problema se aude un pasait scurt dupa ce opresc motorul , parca ceva se desunfla cand opresc motorul. zicetimi voi ce ar putea sa mai aiba ca ma inebunit

 

Se aude la toate dar trebuie sa fie scurt cam 1 sec.e de la valva pcv.daca e mai lung atunci e dusa valva

Link to comment
Share on other sites

sunt protagonistul unei intamplari inedite ... masina mea ... un e46 320 d de 136 de magari, ... trepideaza (nu ea ci motorul) in momentul in care calc frana (lin nu brusc) si cand e pe liber ... nu mai prezinta aceeasi simptomatologie in momentul in care e in viteza ... sau calc abbreiaj +frana ... mentionez ca am facut o diagnoza in care au fost prezente erorile .. senzor miscare ac intrerupt (am schimbat injectorul cu fir), respectiv incalzire auxiliara .. semnal intrerupt.. nici in ziua de azi nu am aflat ce inseamna asta ... ma cam ia disperarea pentru ca sistematic am inceput sa schimb piese, rezultatul fiind acelasi (debitmetru, injector, furtune retur motorina, etc.) sunt deja doua saptamani de cand tot citesc topicurile de pe forum si nu am gasit la nimeni o problema similara ... nici macar o idee din care sa rezulte rezolvarea <_<( in speranta ca ma intelegeti prin ce trec ... ca iubitor al acestei marci, poate cineva o sa ma ajute cu niste sfaturi , pentru ca ideei nu mai am. fac mentiunea ca.. la test... in momentul in care masina era turata pana la 4000 rot/min, afisa valori normale (turbina avea o presiune de 24 psi), insa la acelasi test cu frana calcata si masina turata in aceleasi rotatii, turbina indica doar o presiune de 16 psi, adik cu 2 mai mult decat normalul ... poate ajuta asta in diagnosticarea problemei

 

acelasi lucru l-am patit si eu,dar cu o masina din alta marca, am schimbat tampoanele si trepidatia a disparut.

Link to comment
Share on other sites

Salut,

mergi la cineva care se pricepe si verifica ce ti-am facut eu semne in poza de mai jos, adica

supapa, si tulumba de servo frana.

in general cand face asa mai ales la franare face din cauza ca este sparta membrana de la tulumba .

 

Incearca si imi spui dupa aceea cum e.

post-7052-1233903112_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Salut,

mergi la cineva care se pricepe si verifica ce ti-am facut eu semne in poza de mai jos, adica

supapa, si tulumba de servo frana.

in general cand face asa mai ales la franare face din cauza ca este sparta membrana de la tulumba .

 

Incearca si imi spui dupa aceea cum e.

 

sa stii ca din cate sfaturi am primit de pe forum a ta este cea mai logica , la asta ma gandem si eu. Dami si mie mai multe detalii ca o sa o desfac chiar eu pt ca ma pricep si eu nitel si nu vreau sa o duc la "meserias". Zimi mai exact ce trebui sa desfac si care sunt riscurile.

Link to comment
Share on other sites

mai intai probeaza supapa, ar trebuie sa fie unisens vezi sa nu cumva sa scape si invers aer, asta ar fi varianta cea mai simpla.

ai de defrisat cate ceva pe acolo pana sa poti ajunge la ea, eu nu am E46, dar cu un pic de atentie banuiesc ca vei reusi.

Daca supapa este buna, atunci singura solutie este tulumba.

Aici este ceva mai complicat deoarece va trebui sa dai jos pompa de frana si nu cred ca poti sa o scoti pana nu desfaci conductele, e o munca destul de laborioasa, dar daca ai conditii, un garaj ceva unde sa nu te ploua sau sa te bata vantu , merita incercat.

Ideea ar fi sa te duci la o dezmembrare ceva sa faci rost de o tulumba si sa-i faci o proba ptr ca nu are rost sa cumperi una noua si domane fereste sa nu fie de la asta.

daca vrei te pot pune in legatura cu un baiat din bucuresti care are dezmembrari si daca nu are el acolo asa ceva poate iti poate face rost.

ce zici ?

Link to comment
Share on other sites

CRED CA ESTE FOARTE COMPLICAT SA DAU TULUMBA JOS PT CA ASTA INSEAMNA SA PIERD SI LICHIDUL DE FRANA SI ESTE COPLICAT DE ADAUGAT SI DE AIERISIT, CRED CA O SA MA DUC LA UN SERVIS. SA STII CA SE AUDE PASAITURA AIA RAU (TARE) SI DUREAZA MAXIM 2 SECUNDE, TU CE CREZI OSCILAREA RELANTIULUI SA FIE DIN CAUZA TULUMBEI AIA DE LA FARNA(POMPA SERVO FRANA). EU TI-AM ZIS CA AM DAT VALVA PCV JOS SI AM TRAS AER TINAND MANA PE ORIFICIUL ALA MIC SI TINEA AER IN EA, DECI ERA BINE CA ASA AM INTELES DE PE FORUM CA DAC TINE AER INSEAMNA CA ESTE BINE. ACUM RAMANE DE VERIFICAT TULUMBA AIA CE AR PUTEA FI STRICAT IN EA. UITE CAND AM FOST LA DIAGNOZA ASTA SCRIA :

Safety controller has shut down motor

throttle valve function due to not

plausible MDK input values.

Link to comment
Share on other sites

si eu am patit sa imi trepideze masina

1. (e46 - 316i 2000) la franare cand aveam viteze mici, cauza la mine a fost o janta descentrata, 40 ron si un strung = problema a disparut. si am mai patit sa trepideze la franare dar si la relantii, era debitmetrul.

2. (e39 - 520i 2001) aici cauza trepidatiilor a fost tamponul de la motor rupt si ceva surub de la prinderea cutiei de viteze nu era stans.

3. (e46 - 318d 2003) - la franare trepida destul de urat motorul - tampon cutie de viteze rupt

Link to comment
Share on other sites

si eu am patit sa imi trepideze masina

1. (e46 - 316i 2000) la franare cand aveam viteze mici, cauza la mine a fost o janta descentrata, 40 ron si un strung = problema a disparut. si am mai patit sa trepideze la franare dar si la relantii, era debitmetrul.

2. (e39 - 520i 2001) aici cauza trepidatiilor a fost tamponul de la motor rupt si ceva surub de la prinderea cutiei de viteze nu era stans.

3. (e46 - 318d 2003) - la franare trepida destul de urat motorul - tampon cutie de viteze rupt

 

DE UNDE ESTI TU SI UNDE AI FOST LA SERVIS SA STIU SA MA DUC SI EU ,CA VAD CA AIA CARE TI-AU FACUTO SE PRICEPEAU

Link to comment
Share on other sites

Aceeasi problema am avut-o si eu, aveam o trepidatie la motor cand masina se afla in miscare lenta pe liber. Rezolvarea ei a constat in curatarea valvei EGR, merita incercat zic eu... <_<

DAMI SI MIE O SCHITA SA VAD SI EU UNDE SE AFLA SAU MACAR ZIMI TU UNDE ESTE SITUATA VALVA "EGR" TE ROG FRUMOS SA MA AJUTI CA MA OMORAT MASINA ASTA

Link to comment
Share on other sites

te pot duce la mecanicul meu dar problema este ca eu sunt din zalau.

 

mai fa un lucru...

in timp ce merge motorul la relnti zici ca tremura, ok desfa capacul de la ulei (pe unde torni uleuil cand faci schimbul) atentie ca sar picaturi de ulei dasfa-l si tine-l deasuprasi vezi daca merge ai rau sau merge la fel. daca merge la fel inseamna ca scapa compresia pe la supapa aia sau pe la tulumba, dar tu mai ai si supapa EGR care are rolul de a recircula gazele din carterul superior care te poate induce in eroare. la mine este mai simpla treaba ca nu am asa ceva.

Link to comment
Share on other sites

am desfacut capacul de la motor si merge motorul la fel. Mi-a mai zis cineva de supapa aia EGR si a zis ca era din cauza ei , a curatato si i-a mers. ma gandeam ca pe sub corpul de aceleratie trece un furtun de vacum si m-am gandit sa nu fie ala fisurat ca de acolo parca sa zic ca vina pasaitura aia cand opres motorul. Se poate sa fie si din cauza debitmetrului? Daca nu ii dau de cap o sa ma duc la reprezentanta la buc. ca este cel mai aproape si termin cu ea, cu toate ca nu cunosc in buc. ma descurc poate ma ajuta cineva cu un nr dde tel de la reprezentanta
Link to comment
Share on other sites

sunt protagonistul unei intamplari inedite ... masina mea ... un e46 320 d de 136 de magari, ... trepideaza (nu ea ci motorul) in momentul in care calc frana (lin nu brusc) si cand e pe liber ... nu mai prezinta aceeasi simptomatologie in momentul in care e in viteza ... sau calc abbreiaj +frana ... mentionez ca am facut o diagnoza in care au fost prezente erorile .. senzor miscare ac intrerupt (am schimbat injectorul cu fir), respectiv incalzire auxiliara .. semnal intrerupt.. nici in ziua de azi nu am aflat ce inseamna asta ... ma cam ia disperarea pentru ca sistematic am inceput sa schimb piese, rezultatul fiind acelasi (debitmetru, injector, furtune retur motorina, etc.) sunt deja doua saptamani de cand tot citesc topicurile de pe forum si nu am gasit la nimeni o problema similara ... nici macar o idee din care sa rezulte rezolvarea <_<( in speranta ca ma intelegeti prin ce trec ... ca iubitor al acestei marci, poate cineva o sa ma ajute cu niste sfaturi , pentru ca ideei nu mai am. fac mentiunea ca.. la test... in momentul in care masina era turata pana la 4000 rot/min, afisa valori normale (turbina avea o presiune de 24 psi), insa la acelasi test cu frana calcata si masina turata in aceleasi rotatii, turbina indica doar o presiune de 16 psi, adik cu 2 mai mult decat normalul ... poate ajuta asta in diagnosticarea problemei

 

 

Am aceeasi problema....eu am schimbat tampoanele de la motor si tot degeaba

Link to comment
Share on other sites

Aceeasi problema am avut-o si eu, aveam o trepidatie la motor cand masina se afla in miscare lenta pe liber. Rezolvarea ei a constat in curatarea valvei EGR, merita incercat zic eu... <_<

DAMI SI MIE O SCHITA SA VAD SI EU UNDE SE AFLA SAU MACAR ZIMI TU UNDE ESTE SITUATA VALVA "EGR" TE ROG FRUMOS SA MA AJUTI CA MA OMORAT MASINA ASTA

 

 

Piesa nr 14 de aici

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=11&fg=40

Link to comment
Share on other sites

  • 4 years later...
  • 2 weeks later...

Sal. Am si eu aceeasi problema cu un e46 320d din 99 !! la franare cand masina ajunge sa se opreasca incepe trepidatul motorului si a masinii care dureaza 3..4 secunde!! ati rezolvat problema??? la un service au zis de volanta dar nu mai da nici un semn ca aceasta ar fi stricata.

\

 

Verificati discurile de frana sa nu fie ovalizate, e o posibilitate :)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.