Jump to content

Are cineva Extreme Power sau Blue Vision pe faza lunga? Rog pareri.


lawrence

Recommended Posts

Am osram night breaker pe faza scurta si nu e mare diferenta fata de becurile normale philips pe care le aveam inainte. Sunt putin mai puternice(ei zic pana la 90% dar probabil comparand cu niste turcisme) si foarte putin mai spre alb(aici recunosc si ei ca sunt cu 10% mai albe decat normalele). Lumina destul de apropiata de xenon dau turcismele alea din targ gen "plasma xenon", dar dezavantajul e lumina mult mai slaba si oglina albastra.

Am luat odata din targ de curiozitate ;))))) si lumina de la telefon e mai puternica :)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 67
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

deci daca ai becuri xenon de 4300 k.. care-s galbuie spre alb, cred si eu ca poate poate un night breakers sau stiu eu mai ce.. bate spre xenon, dar daca ai xenon 6000k... solutia e.. xenon si pe faza mare .... am vazut la cineva pe masina, si da blitz-uri foarte bine, nu este "lag" nu este nimic, te orbeste, si apoi se opreste :), probabil ca se scurteaza viata becurilor daca se folosesc la multe flashuri da la 19 euro bucata.. nu-s o caruta de bani..
Link to comment
Share on other sites

Intreb si eu aici, deoarece n-am primit raspuns in alta parte.

As vrea sa imi pun xenon, macar pe faza scurta, pe e36, si ma intreb cat de complicata e instalatia in sine, pentru ca am tot citit, la instalatiile OEM, au senzori de nivel undeva sub masina, indicatori in OBC, ceea ce la un e36 e putin de domeniul imposiblilului.

Iar, daca nu as opta pt xenon, ma gandeam la becuri halogen, desi din ce am citit aici, e o idee proasta sa le pui pe faruri cu lupa (parca la e36 e lupa pe faza scurta, nu l-am desfacut sa vad mai bine) pana la urma ce sfatuiti?

 

Mai am o dilema in ceea ce priveste ce se vinde pe piata, la real, de exemplu, se vinde un set de becuri "xenon", intre 24-44 ron. Stie cineva ce e cu ele, calitate sau daca sunt macar xenon?

Link to comment
Share on other sites

Dar becurile normale de fazĂŁ lungĂŁ nu sunt suficiente pentru flash-uri? :)

 

 

Sunt mai mult decat suficiente insa pe mine nu ma intereseaza flashurile. Ma intereseaza in principal culoarea sa fie alba ca xenonul sau cat mai apropiata. Iar despre intensitate, aceasta poate fi chiar si la fel cu cea a becurilor "normale" pentru ca oricum farurile vor fi bixenon iar cu bixenonul aprins + luminile de la faza lunga cred ca este de asemenea, mai mult decat suficient. Deci vreau un bec care sa aiba culoarea xenonului, daca exista, ok, daca nu , asta e, probabil ca o sa-mi pun xenon si pe lunga. Dar asa cum am spus, ma enerveaza ca trebuie sa astept pana se incalzesc.

Edited by lawrence
Link to comment
Share on other sites

deci daca ai becuri xenon de 4300 k.. care-s galbuie spre alb, cred si eu ca poate poate un night breakers sau stiu eu mai ce.. bate spre xenon, dar daca ai xenon 6000k... solutia e.. xenon si pe faza mare .... am vazut la cineva pe masina, si da blitz-uri foarte bine, nu este "lag" nu este nimic, te orbeste, si apoi se opreste :), probabil ca se scurteaza viata becurilor daca se folosesc la multe flashuri da la 19 euro bucata.. nu-s o caruta de bani..

 

 

Daca m-ar interesa in principal flashurile as fi pus xenon si pe lunga instantaneu. Am avut pe un alt BMW doua instalatii de xenon , una pe scurta, una pe lunga. Flasurile sunt super misto dar si halogenele sunt mai puternice. Flasurile te orbesc doar daca te uiti din afara la ele si daca esti destul de aproape de masina si daca e bezna afara. Insa din interiorul masinii observi ca flashurile sunt foarte slabe in intensitate, sunt aprope inexistente. Asa cum am spus, si halogenele sunt mai puternice in intensitate. Deci flasurile pe xenon sunt doar supermisto si atat. Daca te intereseaza flasurile in mod special nu recomand in nici un caz xenon pe lunga, pt ca nu te va observa nimeni daca nu se uita in mod special in oglina laterala. Altfel nu-i vei capta atentia celui din fata. Poate doar daca e bezna afara, poate asa, insa daca e inspre seara, deci nu intuneric , cu siguranta nu te va observa nimeni. Si asta pentru ca ia cam 4 secunde pana se incalzeste complet xenonul.

 

Blue Vision am incercat acum 3 ani, cumparate din Austria. Am crezut ca daca le cumpar dintr-un magazin de piese auto din vest, vor fi mai cu mot. Ei bine, nu a fost deloc asa! Am fost dezamagit de cat de prost puteau sa lumineze. Acum folosesc ALS de la Osram si sunt foarte multumit. Asadar, setul de Blue sta frumos in cutia cu becuri de rezerva...

 

 

Imi poti spune te rog ce culoare dau becurile astea si cum sunt ca intensitate fata de cele normale?

 

Mersi mult.

Link to comment
Share on other sites

Nu vreaus a crezi ca te jignesc sau ceva insa becurile gen philips blue sau care mai sunt sunt mult mai slabe decat niste becuri "normale" Osram de ex....crede-ma le-am cam probat pe toate si maj. au ajuns prin camara sau prin portbagaj ;)

 

Adica decat sa tot dai cate 89-90 de lei pe becuri din astea mai bine dai 300lei pe un kit xenon modest care e mult mai bun...stiu nu poti blita calumea insa macare vezi ce ai in fata :)

 

 

Stai linistit , nu m-am suparat. Am crezut ca nu ai inteles ca nu vreau xenon pe lunga. Inteleg ca incerci sa-mi spui ca toate becurile astea philips sau osram sau mai stiu eu ce altceva sunt o porcarie si-ti multumec pentru opiniile tale ce sunt venite din experienta ta. Parerea ta, precum si acelor care mi-au dat reply post-ului meu si pentru care le multumesc, ma vor ajuta sa iau decizia buna.

 

Iar despre xenon pe lunga, asa cum am mentionat, am avut si nu-mi place in primul rand ca se incalzesc greu. E adevarat, daca vrei lumina puternica si culoare la fel ca pe scurta si mai ales daca nu te deranjaza ca se incalzesc greu si ca flashurile sunt aproape inexistente, solutia ideala e xenonul pe lunga. Insa am avut ocazia sa merg de multe ori noaptea cu cealalta masina pe care am avut xenon si pe lunga si chiar e nasol ca se incalzesc greu si uneori aveam nevoie de faza lunga doar cateva secunde. E chiar naspa.

Edited by lawrence
Link to comment
Share on other sites

Night Breaker H7: 64210NBR 55W 12V PX26D FS1

 

Silverstar: 64210SVS 55W 12V PX26D FS1

 

pt proiectoare:

Cool Blue: 64210CB 55W 12V PX26D FS1 ( durata de viata ceva mai scazuta )

 

Am lasat acum cat circul doar in oras cele Blue pe lupe....nu bat cine stie ce insa cele de la Osram, cool blue parca sunt peste Philips. Pe faza lunga nu m-as juca cu Cool Blue deloc :)

 

PS: pune unul Blue pe lunga pe o parte si unul cel mai jeg bec clasic (galben) in partea cealalta si ai sa vezi diferenta...

Edited by duxter
Link to comment
Share on other sites

Alte pareri?

 

 

eu zic sa le schimbi pe cele normale cu unele normale dar noi

vei vedea ca exista o diferenta/... :)

e reala faza...eu aveam becurie de aproape 4 ani de cand e masina,si le-am schimbat cu unele normale,mergand pe principiul nemtilor care si la stalpi de pe bulevard dau 1 an durata de viata becului dupa care il schimba fie ca e ars sau nu..

pe mine m-a uimit diferenta.. :)

 

p.s.nu e efect placebo..

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

deci daca ai becuri xenon de 4300 k.. care-s galbuie spre alb, cred si eu ca poate poate un night breakers sau stiu eu mai ce.. bate spre xenon, dar daca ai xenon 6000k... solutia e.. xenon si pe faza mare .... am vazut la cineva pe masina, si da blitz-uri foarte bine, nu este "lag" nu este nimic, te orbeste, si apoi se opreste :), probabil ca se scurteaza viata becurilor daca se folosesc la multe flashuri da la 19 euro bucata.. nu-s o caruta de bani..

 

 

Daca m-ar interesa in principal flashurile as fi pus xenon si pe lunga instantaneu. Am avut pe un alt BMW doua instalatii de xenon , una pe scurta, una pe lunga. Flasurile sunt super misto dar si halogenele sunt mai puternice. Flasurile te orbesc doar daca te uiti din afara la ele si daca esti destul de aproape de masina si daca e bezna afara. Insa din interiorul masinii observi ca flashurile sunt foarte slabe in intensitate, sunt aprope inexistente. Asa cum am spus, si halogenele sunt mai puternice in intensitate. Deci flasurile pe xenon sunt doar supermisto si atat. Daca te intereseaza flasurile in mod special nu recomand in nici un caz xenon pe lunga, pt ca nu te va observa nimeni daca nu se uita in mod special in oglina laterala. Altfel nu-i vei capta atentia celui din fata. Poate doar daca e bezna afara, poate asa, insa daca e inspre seara, deci nu intuneric , cu siguranta nu te va observa nimeni. Si asta pentru ca ia cam 4 secunde pana se incalzeste complet xenonul.

Blue Vision am incercat acum 3 ani, cumparate din Austria. Am crezut ca daca le cumpar dintr-un magazin de piese auto din vest, vor fi mai cu mot. Ei bine, nu a fost deloc asa! Am fost dezamagit de cat de prost puteau sa lumineze. Acum folosesc ALS de la Osram si sunt foarte multumit. Asadar, setul de Blue sta frumos in cutia cu becuri de rezerva...

 

 

Imi poti spune te rog ce culoare dau becurile astea si cum sunt ca intensitate fata de cele normale?

 

Mersi mult.

 

 

Nu-i foarte exact ce spui acolo, eram de aceeasi aprere pana am vazut pe viu, si se vede flashul, nu trebuie sa faca umbra la cel din fata, daca chiar vrei sa bronzezi pe cei din fata instantaneu pui instalatie xenon de 55W..

Link to comment
Share on other sites

AM xenon 6000k pe scurta (faruri cu lupa ) si philips extreme power pe lunga. Fata de xenon sunt mult mai galbene , fata de alte becuri mult mai puternice. Am incercat osram cool blue si aproape nici nu se vad pe drum cand dau lunga.

 

 

Ai putea pune cateva poze? Ar fi de mare ajutor.

 

Mersi mult.

Link to comment
Share on other sites

deci daca ai becuri xenon de 4300 k.. care-s galbuie spre alb, cred si eu ca poate poate un night breakers sau stiu eu mai ce.. bate spre xenon, dar daca ai xenon 6000k... solutia e.. xenon si pe faza mare .... am vazut la cineva pe masina, si da blitz-uri foarte bine, nu este "lag" nu este nimic, te orbeste, si apoi se opreste :), probabil ca se scurteaza viata becurilor daca se folosesc la multe flashuri da la 19 euro bucata.. nu-s o caruta de bani..

 

 

Daca m-ar interesa in principal flashurile as fi pus xenon si pe lunga instantaneu. Am avut pe un alt BMW doua instalatii de xenon , una pe scurta, una pe lunga. Flasurile sunt super misto dar si halogenele sunt mai puternice. Flasurile te orbesc doar daca te uiti din afara la ele si daca esti destul de aproape de masina si daca e bezna afara. Insa din interiorul masinii observi ca flashurile sunt foarte slabe in intensitate, sunt aprope inexistente. Asa cum am spus, si halogenele sunt mai puternice in intensitate. Deci flasurile pe xenon sunt doar supermisto si atat. Daca te intereseaza flasurile in mod special nu recomand in nici un caz xenon pe lunga, pt ca nu te va observa nimeni daca nu se uita in mod special in oglina laterala. Altfel nu-i vei capta atentia celui din fata. Poate doar daca e bezna afara, poate asa, insa daca e inspre seara, deci nu intuneric , cu siguranta nu te va observa nimeni. Si asta pentru ca ia cam 4 secunde pana se incalzeste complet xenonul.

Blue Vision am incercat acum 3 ani, cumparate din Austria. Am crezut ca daca le cumpar dintr-un magazin de piese auto din vest, vor fi mai cu mot. Ei bine, nu a fost deloc asa! Am fost dezamagit de cat de prost puteau sa lumineze. Acum folosesc ALS de la Osram si sunt foarte multumit. Asadar, setul de Blue sta frumos in cutia cu becuri de rezerva...

 

 

Imi poti spune te rog ce culoare dau becurile astea si cum sunt ca intensitate fata de cele normale?

 

Mersi mult.

 

 

Nu-i foarte exact ce spui acolo, eram de aceeasi aprere pana am vazut pe viu, si se vede flashul, nu trebuie sa faca umbra la cel din fata, daca chiar vrei sa bronzezi pe cei din fata instantaneu pui instalatie xenon de 55W..

 

 

Omule, am condus masina cu xenon pe ambele faze timp de 6 luni in fiecare zi. Deci daca te uiti la ele din afara, flashurile se vad super misto. Insa din interior nu se observa decat daca e bezna afara. Vorbesc din experienta, nu teorii... Pe inserat, si cand mai adormea cate unul la semafor si incercam sa-i dau flashuri sa-l atentionez, dadeam flashuri de ma plictiseam ca nu observa nimic, deci nu captau atentia celui din fata. Daca din intamplare se uita in retrovizoare, atunci observa, altfel nu. Si pot face diferenta pentru ca de ani de zile am condus alte masini numai cu halogen pe lunga, si daca dadeam flashuri imediat se observau, dupa ce am trecut la xenon pe lunga innebuneam ca nu se observau. Dar inca o data, flasurile sunt super, super misto, dar nu puternice, iar cand se incalzeste faza lunga se face ziua. Mentionez ca NU vorbesc de far bmw bixenon. Poate cel pe care ai vazut tu flashurile avea bixenon. Pune-ti tu xenon pe lunga, mergi noaptea de mai multe ori sa astepti cateva sec pana se incalzeste faza lunga ( mai ales atunci cand ai nevoie de ea f scurt timp) si dupa o luna intoarce-te aici si o sa vezi ca imi dai dreptate. Dupa parerea mea, xenonul pe lunga e bun daca mergi mult timp cu faza lunga aprinsa, poate prin alte tari, ca in Romania, cand ai comuna de 300 m lungime, dupa care bezna 200 de m, dupa care mai apare cate o masina din fata si tre sa stingi faza lunga ca-i rupi ochii omului, dupa care mai intri in 200 m de bezna, iar aprinzi faza...s.a.m.d....ti se ia de xenon pe lunga si n-o sa-ti placa ca se incalzesc greu, o sa vrei lumina instantanee.

 

In fine...pana la urma am facut toata polologhia asta aici doar pentru tine, sa te lamuresc cum sta cu xenonul pe lunga :) pentru ca pe mine nici nu ma intereseaza flashurile in principal. Ce ma intereseaza este un bec asemanator cu culoarea xenonului pe care sa-l pun pe lunga. Deci in primul rand ma intereseaza aspectul, pe urma intensitatea si calitatea luminii, iar pe ultimul plan ar fi flashurile.

Edited by lawrence
Link to comment
Share on other sites

AM xenon 6000k pe scurta (faruri cu lupa ) si philips extreme power pe lunga. Fata de xenon sunt mult mai galbene , fata de alte becuri mult mai puternice. Am incercat osram cool blue si aproape nici nu se vad pe drum cand dau lunga.

 

 

Exact la combinatia asta ma gandeam si eu. Dar cand spui ca sunt mult mai puternice decat alte becuri, te referi si la cele de cu halogen normale care vin cu masina? Si imi mai poti spune te rog cum se vand pe vreme de ploaie sau ninsoare?

 

Poate poti face niste poze. Ar fi de mare ajutor si ti-as fi recunoscator.

 

Mersi mult.

Link to comment
Share on other sites

N-aratĂŁ rĂŁu pe faza lungĂŁ. :)

 

din cauza la aparat... ale mele de 6000k arata in genul acesta cand e lumina afara, noaptea sunt albastru mai inchis ...

post-6684-1222949073_thumb.jpg

Nu vad cum un halogen fie el ALB ALB ALB, seamana cu asa ceva :)

Edited by Lifestyle
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.