Jump to content

Are cineva Extreme Power sau Blue Vision pe faza lunga? Rog pareri.


lawrence

Recommended Posts

  • Replies 67
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Am avut si eu inainte becuri cu tenta albastruie pe alta masina si pot sa zic ca pe sosea neagra uda nu se vedea nimica,asa ca am ramas la becurile stock,degeaba arata ca xenon ca nu vezi nimic pe ploaie, e ieftin acuma si xenonu 500 ron, si nu te mai chioresti :) , dar cred ca-i ilegal daca n-ai reglare automata a inaltimii si instalatie de spalat farul :) .
Link to comment
Share on other sites

deci daca ai becuri xenon de 4300 k.. care-s galbuie spre alb, cred si eu ca poate poate un night breakers sau stiu eu mai ce.. bate spre xenon, dar daca ai xenon 6000k... solutia e.. xenon si pe faza mare .... am vazut la cineva pe masina, si da blitz-uri foarte bine, nu este "lag" nu este nimic, te orbeste, si apoi se opreste :) , probabil ca se scurteaza viata becurilor daca se folosesc la multe flashuri da la 19 euro bucata.. nu-s o caruta de bani..

 

 

Daca m-ar interesa in principal flashurile as fi pus xenon si pe lunga instantaneu. Am avut pe un alt BMW doua instalatii de xenon , una pe scurta, una pe lunga. Flasurile sunt super misto dar si halogenele sunt mai puternice. Flasurile te orbesc doar daca te uiti din afara la ele si daca esti destul de aproape de masina si daca e bezna afara. Insa din interiorul masinii observi ca flashurile sunt foarte slabe in intensitate, sunt aprope inexistente. Asa cum am spus, si halogenele sunt mai puternice in intensitate. Deci flasurile pe xenon sunt doar supermisto si atat. Daca te intereseaza flasurile in mod special nu recomand in nici un caz xenon pe lunga, pt ca nu te va observa nimeni daca nu se uita in mod special in oglina laterala. Altfel nu-i vei capta atentia celui din fata. Poate doar daca e bezna afara, poate asa, insa daca e inspre seara, deci nu intuneric , cu siguranta nu te va observa nimeni. Si asta pentru ca ia cam 4 secunde pana se incalzeste complet xenonul.

Blue Vision am incercat acum 3 ani, cumparate din Austria. Am crezut ca daca le cumpar dintr-un magazin de piese auto din vest, vor fi mai cu mot. Ei bine, nu a fost deloc asa! Am fost dezamagit de cat de prost puteau sa lumineze. Acum folosesc ALS de la Osram si sunt foarte multumit. Asadar, setul de Blue sta frumos in cutia cu becuri de rezerva...

 

 

Imi poti spune te rog ce culoare dau becurile astea si cum sunt ca intensitate fata de cele normale?

 

Mersi mult.

 

 

Nu-i foarte exact ce spui acolo, eram de aceeasi aprere pana am vazut pe viu, si se vede flashul, nu trebuie sa faca umbra la cel din fata, daca chiar vrei sa bronzezi pe cei din fata instantaneu pui instalatie xenon de 55W..

 

 

Omule, am condus masina cu xenon pe ambele faze timp de 6 luni in fiecare zi. Deci daca te uiti la ele din afara, flashurile se vad super misto. Insa din interior nu se observa decat daca e bezna afara. Vorbesc din experienta, nu teorii... Pe inserat, si cand mai adormea cate unul la semafor si incercam sa-i dau flashuri sa-l atentionez, dadeam flashuri de ma plictiseam ca nu observa nimic, deci nu captau atentia celui din fata. Daca din intamplare se uita in retrovizoare, atunci observa, altfel nu. Si pot face diferenta pentru ca de ani de zile am condus alte masini numai cu halogen pe lunga, si daca dadeam flashuri imediat se observau, dupa ce am trecut la xenon pe lunga innebuneam ca nu se observau. Dar inca o data, flasurile sunt super, super misto, dar nu puternice, iar cand se incalzeste faza lunga se face ziua. Mentionez ca NU vorbesc de far bmw bixenon. Poate cel pe care ai vazut tu flashurile avea bixenon. Pune-ti tu xenon pe lunga, mergi noaptea de mai multe ori sa astepti cateva sec pana se incalzeste faza lunga ( mai ales atunci cand ai nevoie de ea f scurt timp) si dupa o luna intoarce-te aici si o sa vezi ca imi dai dreptate. Dupa parerea mea, xenonul pe lunga e bun daca mergi mult timp cu faza lunga aprinsa, poate prin alte tari, ca in Romania, cand ai comuna de 300 m lungime, dupa care bezna 200 de m, dupa care mai apare cate o masina din fata si tre sa stingi faza lunga ca-i rupi ochii omului, dupa care mai intri in 200 m de bezna, iar aprinzi faza...s.a.m.d....ti se ia de xenon pe lunga si n-o sa-ti placa ca se incalzesc greu, o sa vrei lumina instantanee.

 

In fine...pana la urma am facut toata polologhia asta aici doar pentru tine, sa te lamuresc cum sta cu xenonul pe lunga :) pentru ca pe mine nici nu ma intereseaza flashurile in principal. Ce ma intereseaza este un bec asemanator cu culoarea xenonului pe care sa-l pun pe lunga. Deci in primul rand ma intereseaza aspectul, pe urma intensitatea si calitatea luminii, iar pe ultimul plan ar fi flashurile.

 

Depinde ce xenon era,la mine de exemplu cand dau faza lunga se directioneaza din faza scurta si faza lunga(bixenon) si in plus se mai aprind 2 halogene,asa ca ai o faza de pici pe spate si instant,la seria 5 e60 e altfel halogenul se aprinde doar(pt Flash-uri) daca tragi maneta spre tine.

Deci la e90 porneste tot timpul si halogenul,la e60 numai cand dai flash,si pe lunga n-ai numa xenon...

Link to comment
Share on other sites

 

Depinde ce xenon era,la mine de exemplu cand dau faza lunga se directioneaza din faza scurta si faza lunga(bixenon)

 

 

Cred ca am precizat mai inainte...erau 2 instalatii de xenon AFTERMARKET. Nu erau faruri cu xenon din fabrica... La bixenonul tau, e normal sa ai faza lunga instant, dar eu imi pusesem doua instalatii de xenon aftermarket, cate una pe fiecare faza...Sper ca ai inteles acum...

Edited by lawrence
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Am Power2Night pe faza scurta si lumina e mult mai alba decat galbenul ala de halogen standard.E aproape de xenon insa nu poti compara.E un compromis bun insa.La mine nu a mers pus xenon mai ieftin adica pe la 5 mil kitu dadea eroare de bec arc si varia voltaju....nu era din balstru....ci instalatia nu se impaca cu ele
Link to comment
Share on other sites

Am Power2Night pe faza scurta si lumina e mult mai alba decat galbenul ala de halogen standard.E aproape de xenon insa nu poti compara.E un compromis bun insa.La mine nu a mers pus xenon mai ieftin adica pe la 5 mil kitu dadea eroare de bec arc si varia voltaju....nu era din balstru....ci instalatia nu se impaca cu ele

 

 

Ok. Insa cum se comporta pe vreme proasta, ninsoare, ploaie... Si am vazut ca Power2Night au capatul albastru. Nu se reflecta nasol in oglinda farului cand nu sunt aprinse?

 

Mersi pt. reply.

Edited by lawrence
Link to comment
Share on other sites

Mi-am luat si eu philips xtrem power pentru faza lunga.Am cautat sa am mai multa lumina si asa cele de pe masina aveau ceva vechime, nu ma intereseaza sa fie culoarea xenonului. Am testat si sunt mai puternice decat cele standard osram. Si parerea mea este ca nu merita xenon pe faza lunga aftermarket, in primul rand pentru ca flash nu poti da calumea, iar investitia ar fii prea mare pentru unele mai bune nu chinezari plus ca la e60 este mai greu cu erroarea de bec ars si trebuie alta investitie in cablu. Si toate astea pentru ce? oricum nu folosesti faza lunga in oras decat pentru blit si in afara cat stai cu faza lunga?
Link to comment
Share on other sites

Mi-am luat si eu philips xtrem power pentru faza lunga.Am cautat sa am mai multa lumina si asa cele de pe masina aveau ceva vechime, nu ma intereseaza sa fie culoarea xenonului. Am testat si sunt mai puternice decat cele standard osram. Si parerea mea este ca nu merita xenon pe faza lunga aftermarket, in primul rand pentru ca flash nu poti da calumea, iar investitia ar fii prea mare pentru unele mai bune nu chinezari plus ca la e60 este mai greu cu erroarea de bec ars si trebuie alta investitie in cablu. Si toate astea pentru ce? oricum nu folosesti faza lunga in oras decat pentru blit si in afara cat stai cu faza lunga?

 

Ai dreptate, stiu cum e cu xenon aftermarket pe faza lunga, e nasol. Dar cum se comporta xtreme power pe vreme proasta, ploaie , ninsoare?

 

Mersi.

Link to comment
Share on other sites

Mi-am luat si eu philips xtrem power pentru faza lunga.Am cautat sa am mai multa lumina si asa cele de pe masina aveau ceva vechime, nu ma intereseaza sa fie culoarea xenonului. Am testat si sunt mai puternice decat cele standard osram. Si parerea mea este ca nu merita xenon pe faza lunga aftermarket, in primul rand pentru ca flash nu poti da calumea, iar investitia ar fii prea mare pentru unele mai bune nu chinezari plus ca la e60 este mai greu cu erroarea de bec ars si trebuie alta investitie in cablu. Si toate astea pentru ce? oricum nu folosesti faza lunga in oras decat pentru blit si in afara cat stai cu faza lunga?

 

E60 merge pe faza lunga fara eroare si fara cabluri separate instalatia Hella. Rezista ft bine in timp (eu am de 2 ani pe lunga) si crede-ma da niste blitz-uri de nu v-ati dorii sa le luati...

 

Bafta la halogene!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
AM xenon 6000k pe scurta (faruri cu lupa ) si philips extreme power pe lunga. Fata de xenon sunt mult mai galbene , fata de alte becuri mult mai puternice. Am incercat osram cool blue si aproape nici nu se vad pe drum cand dau lunga.

 

 

Salut,eu am 2 becuri Blue Vision xenon effect H7 pt faza scurta , la pretul de 100ron,daca te intereseaza da-mi PM. <_<

Link to comment
Share on other sites

Am Power2Night pe faza scurta si lumina e mult mai alba decat galbenul ala de halogen standard.E aproape de xenon insa nu poti compara.E un compromis bun insa.La mine nu a mers pus xenon mai ieftin adica pe la 5 mil kitu dadea eroare de bec arc si varia voltaju....nu era din balstru....ci instalatia nu se impaca cu ele

 

 

Ok. Insa cum se comporta pe vreme proasta, ninsoare, ploaie... Si am vazut ca Power2Night au capatul albastru. Nu se reflecta nasol in oglinda farului cand nu sunt aprinse?

 

Mersi pt. reply.

Eu te sfatuiesc sa iei dastea pentru ca e aproape de ce se poate scoate maxim din halogene ...si sincer iti spun ca se apropie de un xenon mai panarama.Problema e ca ca trebuie curatat mai des geamul de la far pentru ca halogenul are mai putimi lumeni cat xenonul si isi pierde repede din putere cu cat creste praful sau impuritatile de pe far.Cand am avut xeonon chiar nu mai conta cum era geamul de la far pt ca tot bateau destul de bine.Pe ploaie se vede binisor oricum avand in vedere ca este un alb winter lumina nu este absorbita cum este la cele cu tenta albastruie.Chetia cu motu ala din varf nu are nici o legatura cu lumina este pur estetic pusa albastra asa si mai are rol de focalizare la luminii sa nu orbesti pe cei fata.A si inca ceva temperatura de culoaree este 4300K pur white si este ohidnitoare la drum lung.Retine faptul ca am vazut pe drum unele tipuri de nuanta de xenon care erau obositoare.Nu toate nuantele de culoare sunt reusite.Cea mai eficenta e 6500k pur white la xenon.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.