Jump to content

despre baterie ?!?


maLaKay

Recommended Posts

dute la diagnoza si spunei sa iti faca o resincronizare de Immobiliser, EWS cu DDE

 

si carsoft stie daca bine tin minte

 

ai grija sa nu se apaese din gresala butoanele de pe cheie si masina sa nu fie in raza de actiune.

 

insa poate fi si bateria din cheie

 

incearca cu a doua cheie

 

Dacã electromotorul Învârte ºi maºina nu porneºte, cheia nu este sursa problemei.

Link to comment
Share on other sites

dute la diagnoza si spunei sa iti faca o resincronizare de Immobiliser, EWS cu DDE

 

si carsoft stie daca bine tin minte

 

ai grija sa nu se apaese din gresala butoanele de pe cheie si masina sa nu fie in raza de actiune.

 

insa poate fi si bateria din cheie

 

incearca cu a doua cheie

 

Dacã electromotorul Învârte ºi maºina nu porneºte, cheia nu este sursa problemei.

 

 

asta incerk si eu sa explic anre treaba oameni buni de la cheie <_< ..merci ciupane...din cate am inteles poate fi pompa de motorina...sau injectoare...ca dimineata tremura chiar si la cald...dar masina trage..sau bujii....si nu fa ce mereu....

Link to comment
Share on other sites

e vb de bujiile incadescente cand e frig afara tre sa lasi putin cheia in contact porneste un fel de sunet un fel de bazait... zanganit nu il pot exprima EXACT.

dupa ce se termina ala pornesti masina. .si eu am bujiile duse tre inlocuite <_< dar creca la iarna ...

Link to comment
Share on other sites

n-ai nici o treaba cu bujiile.. ce treaba au bujiile si tremuratul la un 318d ? , cu 2 buji arse pornesti masina , mai greu din a 2-a a 3-a incercare dar pornesti masina pe frig. dupa ce se incalzeste putin motoru, daca opresti masina si o pornesti din nou porneste instant... cu bujii arse
Link to comment
Share on other sites

Când ai bujii arse tremură maşina câteva secunde după pornire.

 

nu mi sa oprit motorul in mers...pornea greu la cheie....dar nu de fiecare data..de cele mai multe ori porneste perfect.... 1, 2,3/saptamana face

 

Am citit fugitiv acest post:

 

mis a intamplat o chestie...si vroiam sa stiu daca e bateria....intro dimineaatza.....am pornit masina dinf ata bloacului....merg 200 de metrii pana la magazinu din zona....si cand ma introrc sa o pornesc nu a mai pornit....am stat 5 minute....shi dupa am icnerkat sa o pornesc din nou si a pornit...care o fi cauza? eu zik ca bateria..si sper sa nu fie altceva...la simptomele acestea asta ar trebui sa fie...
Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

cum pot sa imi dau seama daca pompa de motorina e dusa?referitor la: uneori porneste masina foarte greu......invarte electromotru dar nu pornesc...o pornesc abia la 2,3a cheie...e oare pompa de motorina..?(mi-a facut faza asta si la cald si al rece)

 

 

cu ce tester ai facut diagnoza ?

 

eu as incepe cu senzorii

 

Pulse generator, camshaft 19

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=11&fg=15

 

Measuring unit, fuel 02

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=13&fg=15

 

Crankshaft sensor 10

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=11&fg=10

 

filtru de combustibil cand l-ai schimbat ?

 

ce tip de motor ai ? M47 sau M47N

 

pompa 6 http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=16&fg=15

 

o ai pe masina? si ea poate fi o cauza, pana ce la intrarea in pompa nu se atinge o anumita presiune pompa nu baga presiune pe rampa

Edited by clauberty
Link to comment
Share on other sites

cum pot sa imi dau seama daca pompa de motorina e dusa?referitor la: uneori porneste masina foarte greu......invarte electromotru dar nu pornesc...o pornesc abia la 2,3a cheie...e oare pompa de motorina..?(mi-a facut faza asta si la cald si al rece)

 

 

cu ce tester ai facut diagnoza ?

 

eu as incepe cu senzorii

 

Pulse generator, camshaft 19

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=11&fg=15

 

Measuring unit, fuel 02

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=13&fg=15

 

Crankshaft sensor 10

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=11&fg=10

 

filtru de combustibil cand l-ai schimbat ?

 

ce tip de motor ai ? M47 sau M47N

 

pompa 6 http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=16&fg=15

 

o ai pe masina? si ea poate fi o cauza, pana ce la intrarea in pompa nu se atinge o anumita presiune pompa nu baga presiune pe rampa

 

 

 

MOTORU ESTE M47 1951CMC3 116CP ...acum 4 luni am schimbat toate filtrele...

Link to comment
Share on other sites

cum pot sa imi dau seama daca pompa de motorina e dusa?referitor la: uneori porneste masina foarte greu......invarte electromotru dar nu pornesc...o pornesc abia la 2,3a cheie...e oare pompa de motorina..?(mi-a facut faza asta si la cald si al rece)

 

 

cu ce tester ai facut diagnoza ?

 

eu as incepe cu senzorii

 

Pulse generator, camshaft 19

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=11&fg=15

 

Measuring unit, fuel 02

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=13&fg=15

 

Crankshaft sensor 10

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=11&fg=10

 

filtru de combustibil cand l-ai schimbat ?

 

ce tip de motor ai ? M47 sau M47N

 

pompa 6 http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=16&fg=15

 

o ai pe masina? si ea poate fi o cauza, pana ce la intrarea in pompa nu se atinge o anumita presiune pompa nu baga presiune pe rampa

 

 

 

MOTORU ESTE M47 1951CMC3 116CP ...acum 4 luni am schimbat toate filtrele...

 

bun atunic pompa 6 iese din joc

 

cu ce tester ai facut diagnoza ?

 

greu scoate omu de la tine raspunsuri <_<

 

ok am vazut PM-ul :)

Edited by clauberty
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Am si eu o problema, poate cineva a mai intalnit asa ceva, astazi ma lasat bateria, am incercat s-o mai pornesc der degeaba, am fost si am cumparat alta baterie, am montat-o si masine maege bine mersi cu o singura problema, mebul de la baterie nu se stinge complet, ramane putin aprins (palid), am verificat tensiunea la baterie, 14 v dupa ce am mers 3 Km, am oprit masina si am masurat din nou, cu ea oprita 13 v, am pornit masina din nou si aveam 12,5 v, daca o accelerez peste 4500 rpm becul se stinge. A mai fost ceva, in timp ce mergeam am dat faza lunga si iar a disparut beculetul, cineva mi-a spus ca se poate ca bateria sa fie prea incarcata si o sa dureze ceva timp pana ajunge la 12 v pentru a o incarca alternatorul, este cineva care a mai intampinat o astfel de problema? Masina este un E36 320I 1993 si bateria este o varta 12v 70 A( daca nu ma insel).
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.