Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Acum votam locatia si luna cand va avea loc. ×

Nu trage deloc


Recommended Posts

Am un prieten care si-a luat un 525d si ar avea nevoie de cate va idei unde sa caute buba.

Despre ce e vorba: masina porneste usor si cand e rece si cand e calda, nu scoate fum deloc, nu intrerupe alimentarea INSA nu trage absolut deloc. Pe loc cand o accelerezi se tureaza fff greu, de ordinul secundelor sa urce turatia spre 5000. Am mers cu ea, efectiv zici ca nu-i turbo, ca ai 50CP la 1,6tone. La fel se comporta si in mers, nu se tureaza mai deloc. Daca ai rabdare in treptele inferioare la un moment dat urca spre 4000-4500, dar nu se poate merge cu ea in stilul asta. Iar pe autostrada nu urca mai sus de 150 nici moarta. Poti sa tii acceleratia in podea toata autostrada, nu urca mai sus.

Maine vrea sa scoata mufa de la debitmetru sa vada daca-si schimba mersul si sa o scaneze cu CarSoftul, sa vada daca-i apare ceva. Consumul nu e mare, am inteles ca 6,5 afara la stilul asta de condus, batraneste pt ca altfel nu se putea.

Eu am zis sa verifice si acele pompe de motorina celebre, de joasa si inalta presiune. Nu stiu cum s-o faca, alea apar pe car soft? Ca presiune ma refer, sau ca debit. Ar mai fi sa schimbe filtrul de aer si motorina. Poate ii apare pe scan si daca are compensari pe injectoare?? Ce este ciudat ca nu intrerupe deloc, nu fluctueaza relanti-ul deloc, nu bat injectoarele, nu scoate fum negru, porneste bine. Si nu are nici o eroare pe bord! Si nici cand o chinui sa urce in ture, sus nu se aprinde vreun limp mode, ceva.

Are doar eroare bec aprins spate. Nu-i merge lampa de pe mijloc, probabil de la aia.

Alte idei?

Link to comment
Share on other sites

Macar de ar fi debitmetrul. Ii pot lua de afara senzorul de debitmetru pe la 50Euro.

Si mi-am adus aminte de inca ceva, termometrul de la bord arata -40gr. Are vreo legatura?

Eu i-am zis sa-i mai verifice mecanicul si senzorul ala de presiune de pe admisie. Poate e ceva cu el si anuleaza turbina. Dar mi se pare ca e vacuumatic aruncarea aerului la suprapresiune. Dar ar trebui sa arate vreo eroare ceva daca e bushit senzorul.

Link to comment
Share on other sites

Si mi-am adus aminte de inca ceva, termometrul de la bord arata -40gr. Are vreo legatura?

Eu i-am zis sa-i mai verifice mecanicul si senzorul ala de presiune de pe admisie. Poate e ceva cu el si anuleaza turbina. Dar mi se pare ca e vacuumatic aruncarea aerului la suprapresiune. Dar ar trebui sa arate vreo eroare ceva daca e bushit senzorul.

 

Nu, sa verifice senzoru de temp. exterioare si cablajul lui

senzoru de pe admisie se poate curata. Din cauza lui motoru nu merge rotund.

Edited by Calin78
Link to comment
Share on other sites

cred ca-i de la admisia de plastic, arunca ulei prin lateral, probabil ce arunca din intercooler si urca in admisie. Cat poate fi o admisie de plastic?

Eu am spart admisia. Dar scoate fum de nu mai vezi in spate daca o calci.

Costa 1800.....1900 de lei.

Link to comment
Share on other sites

Asta nu pare sparta, pare ondulata la margine iar in dreapta este murdara de ulei si la fel la baza admisiei ramane ulei pe deget. Am scos mufa de la debitmetru si cand o calci acum arunca fum negru. Nu tare, dar arunca. Cu mufa scoasa, masina cica trage un pic mai bine, dar tot e lenesa. Ce nu l-am intrebat daca a facut e sa tureze masina tare si sa puna mana in dreapta admisiei, sa vada daca arunca ceva pe acolo sau daca sufla aer. Ciudat e ca nu se aprinde nici un senzor de presiune, sa simta ca pierde presiunea in admisie.

 

O gramada de bani admisia asta pacatoasa!! SH banuiesc ca nu stii ce cumperi, poate fi la fel de proasta. Nu o merge lipita sau pus silicon de etansare?

Link to comment
Share on other sites

Azi am bagat mecanica cu amicul meu, am dat jos admisia. La prima vedere, admisia pare dintr-o ebonita ceva, un plastic dur si casant, rezistent la temp. Nu stiu ce o fi fost in capul astora de la BMW pt ca in general erau atenti la ff multe detalii dar aici au sfeclit-o! Admisia e formata din 2 bucati, lipite intre ele. Cum acolo sunt ceva presiuni (aprox. 1bar in ture) se desface imbinarea. Acum stau sa ma gandesc daca e o idee buna sa incercam sa reparam acea admisie, prinzand-o pe margini cu surubele mici trecute dintr-o parte in alta pt a strange imbinarea. Alta varianta ar fi o lipitura cu pistol si plastic pe margine insa nu stiu la presiune daca rezista. Cei care au mai incercat sa repare asa ceva ii rog sa vina cu idei sau eventual sa-mi spuna sa stam in banca noastra.

Parca nici 300E cat se cere pe o astfel de admisie nu merita, mai ales SH, care poate ceda si ea. Iar noua sa dai 1800RON iar e mult.

Mai e pe lista debitmetrul, care nu stiu cum sa-l testam, sa-l masuram. In Autodata nu am gasit date sau info despre cum as putea testa debitmetrul. Pe Car soft 6.5 apare Mass Air flow, cu valoare standard si cea citita pe masina?

Link to comment
Share on other sites

Daca era debitmetrul mort , ar fi trebuit sa se cunoasca in mod evident diferenta. Fumul negru e normal daca scoti mufa, dar totodata ar fi trebuit sa traga mult mai bine. Daca admisia e crapata, atunci pierde presiune si tot nu trage corespunzator. Ideal ar fi sa faci o proba cu admisia de pe alta masina, ca sa nu arunci banii in vant. Daca gasesti pe cineva sa te imprumute pt. moment cu o admisie, incearca sa mergi si cu mufa de la debitmetru scoasa, sa vezi daca e vreo diferenta, e posibil ca debitmetrul sa nu fie mort de tot, dar sa se cunoasca o diferenta.
Link to comment
Share on other sites

Daca ar fi simplu de scos admisia, poate as fi facut o incercare. Dar nu e! :)

Pt ca dupa ce desfaci suruburile, trebuie sa desfaci si EGR-ul, sa-l lasi pe admisie pt ca-i mai simplu asa plus un plastic de deasupra admisiei, de la baza parbrizului de dat jos, altfel nu ai cum sa tragi in sus admisia. Iar ca sa scoti acel plastic trebuie sa dai jos cele 2 guri de aerisire care pleaca de la filtrele de polen. Apropo, E39 are 2 filtre de polen?! :)

 

Si inca o chestie: in spatele admisiei e un senzor cu o mufa. Puteam sa bag mana in foc ca e un senzor de presiune in admisie, dar pe realoem cica e un senzor de presiune al combustibilului, insa el intra in admisie si nu are nici o conducta de combustibil. Ala ar trebui sa fie undeva pe rampa comuna, in capatul ei. Piesa 13.

Edited by rmg
Link to comment
Share on other sites

Am pus surubele pe toata marginea admisiei + silicon termic. Pare ca nu mai arunca aer si ulei pe lateral, pe admisie. Insa mersul masinii tot nu s-a schimbat, deci nu era de acolo. A comandat deja debitmetrul, cand vine vedem daca e vreo schimbare. Cand o accelereaza, se aude un shuierat de aer pe partea cu turbina, dar parca nu e de la turbina. Parca sufla aer pe acolo, cand o turezi pe la 3000 de ture. Intercoolerul cred ca-i in mintile lui, pt ca exista presiune acolo, furtunul de cauciuc prins pe EGR se umfla bine la turatii. De obicei, cand se inteapa intercoolerul nu-l mai simti la mana ca se umfla.

Alte idei? Furtune sarite, ceva??

Link to comment
Share on other sites

Azi i-a venit debitmetrul tovarasului meu, l-am pus pe masina si surpriza: merge avion masina. Cu toate ca pe tester apare ca lucreaza si ala vechi, diferenta la relanti fiind de 40unitati de masura pe tester(320-330 ala vechi fata de 370-380 asta nou) diferenta e colosala. Masina rupe asfaltul. Asa ca a rezolvat problema, cu 100Euro pe debitmetru e alta masina. Eu eram convins ca e altceva, ca cel vechi functioneaza. In practica insa s-a dovedit ca aveam o impresie gresita.
Link to comment
Share on other sites

Azi i-a venit debitmetrul tovarasului meu, l-am pus pe masina si surpriza: merge avion masina. Cu toate ca pe tester apare ca lucreaza si ala vechi, diferenta la relanti fiind de 40unitati de masura pe tester(320-330 ala vechi fata de 370-380 asta nou) diferenta e colosala. Masina rupe asfaltul. Asa ca a rezolvat problema, cu 100Euro pe debitmetru e alta masina. Eu eram convins ca e altceva, ca cel vechi functioneaza. In practica insa s-a dovedit ca aveam o impresie gresita.

 

 

super...sa se bucure de ea................

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.