Jump to content

E 46 ' 99 318i limitare la 180 km /h ?


Recommended Posts

Am o problema care imi da de gandit .

1. Pe autostrada soarelui accelerare normala cand ajunge la 180km/h " imi da in nas " iar apoi trebuie sa o las un timp pe la 140 130 ca sa pot urca iar indiferent unde tin pedala . Am incercat acelasi lucru pe pilot automat acelasi fenomen la 180 ... Nu gasesc nici o explicatie logica .

Am incercat cu benzina omv 100 , cu rompetrol , cu Shell 100 Power racing (din bulgaria) , cu benzina Shell de 2 euro litru din Turcia ..

 

poate aveti ceva pareri

 

2. cand motorul este foarte rece nu pot accelera mai mult de 3000 rpm , cand se incalzeste putin face probleme intre 1500 si 3000 adica urca foarte greu ca si cum nu ar avea benzina .. incepe sa mearga normal dupa ce se incalzeste peste sfert adica 5 minute .

Acum ceva timp se intampla acelasi lucru dar numai in mai putin de 1 minut dupa ce o porneam .

 

3. demaraj foarte prost ... isi revine doar in viteza 2,3 pana atunci daca nu accelerez pana in 4000 de ture (unde ajunge relativ greu) ma face orice dacie .

 

masina are 170.000 km

Link to comment
Share on other sites

multam de raspunsuri . Filtrul de benzina si de aer tocmai le-am schimbat .. ambele noi de la o firma din germania - o sa merg la tester banuiesc ca asta e cel mai intelept lucru de facut - ....

- un mecanic mi-a spus ca s-ar putea sa fie ceva senzori de la axa cu came acum ... o sa anunt pentru cei care au aceeasi problema ce se intampla dupa ce merg la tester

Link to comment
Share on other sites

se poate repara sau trebuie sa il schimb ? daca trebuie sa il schimb cat ma costa toata operatiunea ? astept pareri , thanks

depinde daca e mecanic sau electronic....

 

oricum in principiu e de schimbat.

Edited by kretzu
Link to comment
Share on other sites

Am acelasi sindrom la masina acuma si inca nu i-am dat de cap ... tot asa da in nas, insa la mine la inceput dadea la 160-170 (cand cum) acuma a mai progresat si a inceput de la 140-150 km/h! Eu nu am probleme cu relantiul sau cu turatiile la rece, doar asta! Debitmetru l-am schimbat si nu era el vinovat!

 

Acum urmeaza verificat injectoare, dupa care ma bag in motor (axa cu came, supape, etc)

 

Daca ii debitmetru ai scapa ieftin :)

Link to comment
Share on other sites

Si eu am problema asta de o luna de zile,la mine a inceput la 140 si acum mai mult de 120 nu pot sa ai dau.iam schimbat debitmetrul degeaba.Pe tester nu da nici o eroare si nu am de gand sa le scimb pe ghicite.E bine ca nu imi intra la viteze mici,doar la 120 si dupa ce o opresc isi revine.
Link to comment
Share on other sites

se poate repara sau trebuie sa il schimb ? daca trebuie sa il schimb cat ma costa toata operatiunea ? astept pareri , thanks

Sonta lambda initiala cea din fata catalizatorului poate fi problema. Oscileaza turatia la relanti?

 

nu oscileaza turatia la relanti .

atunci senzorul de la axa cu came-camshaft sensor poate fi problema

Link to comment
Share on other sites

mi-a mai spus un mecanic asta.. s-ar putea sa ai dreptate dar nu ma apuc de nimic pana nu o duc la tester .. ma costa 40 RON doar .. iar la reprezentanta 80 ron .. deci va anunt dupa ce merg .. (daca reusesc sa-mi fac timp)

 

Si eu am problema asta de o luna de zile,la mine a inceput la 140 si acum mai mult de 120 nu pot sa ai dau.iam schimbat debitmetrul degeaba.Pe tester nu da nici o eroare si nu am de gand sa le scimb pe ghicite.E bine ca nu imi intra la viteze mici,doar la 120 si dupa ce o opresc isi revine.

 

e foarte posibil sa fie senzorul de la axa cu came .. mi-a spus mecanicul ca a mai vazut genul asta de problema .

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
spune-mi si mie te rog ce a avut ca si a mea are aceleasi simptome. Tocmai ma pregateam sa ii schimb camshaft sensor, desi la reprezentanta imi tot spun ca masina merge in parametri normali.

 

Baieti mersi de pareri - S-a rezolvat . Am fost la tester si era de la DEBITMETRU .. am schimbat senzorul =330 ron si acum merge bine .. A trebuit sa ii sterg eroarea dupa ce l-am schimbat si apoi sa merg vreo 10 km sa intre in parametrii normali , dar astea depind de la masina la masina .

 

Acum caut o bascula pentru ca s-a dus pivotul si mecanicul mi-a spus ca este turnat nu am ce sa-i fac .. asta ar insemna 500 + 100 ron manopera .

 

 

spune-mi si mie te rog ce a avut ca si a mea are aceleasi simptome. Tocmai ma pregateam sa ii schimb camshaft sensor, desi la reprezentanta imi tot spun ca masina merge in parametri normali.

 

si apropo daca o duci si la tester nu iti recunoaste pentru ca ea la relanti merge normal. scoate-i mufa de la debitmetru si vezi cum merge cum au spus baietii mai sus daca merge mai bine este sigur de la debitmetru . bafta multa sa ne zici cum a fost .

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.