Jump to content

Vreau o parere..


Calinu

Recommended Posts

idea era ca : daca e din aluminiu sa nu fie doar de decor...Dar daca ziceti ca sa mai pus asa pe masini si are un minim de eficienta atunci o comand.

 

Eu am incercat o asemenea solutie, nu te ajuta cu nimic, eu aveam la E30-ul meu oalele cracanate, am intins inapoi oalele si cand am montat bara de rigidizare si am dat drumul intinzatorului surpriza, bara s-a dus in sus si oalele au revenit la jumatate din dinstanta care erau inainte, a trebuit sa sar pe acea bara ca sa stea cam cat ar trebui. sincer nu cred ca te va ajuta cu nimic, eventual doar ca arata frumos. incearca sa gasesti ceva de la o firma de renume dar care din pacate costa ceva.

Link to comment
Share on other sites

idea era ca : daca e din aluminiu sa nu fie doar de decor...Dar daca ziceti ca sa mai pus asa pe masini si are un minim de eficienta atunci o comand.

 

Eu am incercat o asemenea solutie, nu te ajuta cu nimic, eu aveam la E30-ul meu oalele cracanate, am intins inapoi oalele si cand am montat bara de rigidizare si am dat drumul intinzatorului surpriza, bara s-a dus in sus si oalele au revenit la jumatate din dinstanta care erau inainte, a trebuit sa sar pe acea bara ca sa stea cam cat ar trebui. sincer nu cred ca te va ajuta cu nimic, eventual doar ca arata frumos. incearca sa gasesti ceva de la o firma de renume dar care din pacate costa ceva.

la asta ma refeream...deci 4 contra 1 cine castiga? :) ...probabil ca la pretul asta e doar de decor.

Link to comment
Share on other sites

din cate stiu eu bara rigidizare din aluminiu este mai scumpa decat cele din otel sau ce-or fi ele, din cauza ca sunt usoare si foarte rezistente. a mea este originala OMP pentru M3 (asa scrie pe eticheta care e inca lipita de ea).

 

dupa ce am schimbat-o masina a fost mai rigida mai ales pe curbe, s-a mai discutat chestia asta.

 

daca oalele masinii sunt deja praf, atunci evident ca nu are sens sa-ti mai pui. asta e si ideea pentru care s-a pus pe masina mea (330d), motorul fiind foarte greu si suspensia rigida, sunt sanse foarte mari in timp sa cedeze oalele amortizoarelor sau sa apara fisuri.

 

cred ca cel mai important este ca bara sa fie reglabila si sa ti-o monteze cineva care se pricepe (trebuie stransa cu cheie dinamometrica la anumite valori nu asa dupa ochi pentru ca risti sa o pui degeaba).

Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition

La E60-ul meu exista o asemenea bara rigidizare, ca si la alte modele BMW de o generatie mai noua probabil. Poate o avea legatura cu faptul ca, avem mult aluminiu pe fata si astfel s-a cerut asa ceva...

 

La M6 am la fel.

 

Nu cred ca daca ai pune asa ceva ar dauna cu ceva... eventual ia una OEM daca este posibil.

Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition
Nu cred ca daca ai pune asa ceva ar dauna cu ceva... eventual ia una OEM daca este posibil.

pai daca am gasit la 45EUR,...dar oare este OEM de E46?...nu de M .

 

man, am cautata pe realoem...nu am gasit, dar banuiesc ca M3 are asa ceva si mai mult decat atat, de ce nu s-ar potrivi una de pe M3 E46, pe un E46 normal ? :)

Link to comment
Share on other sites

daca oalele masinii sunt deja praf, atunci evident ca nu are sens sa-ti mai pui. asta e si ideea pentru care s-a pus pe masina mea (330d), motorul fiind foarte greu si suspensia rigida, sunt sanse foarte mari in timp sa cedeze oalele amortizoarelor sau sa apara fisuri.

 

cred ca cel mai important este ca bara sa fie reglabila si sa ti-o monteze cineva care se pricepe (trebuie stransa cu cheie dinamometrica la anumite valori nu asa dupa ochi pentru ca risti sa o pui degeaba).

 

cam asta e si ideea, in caz ca vrei sa eviti sa se distruga oalele sau le ai distruse poti cumpara una (eu zic ca una fixa este si mai buna, in ideea in care nu stii ce dimensiuni tre sa ai intre cele 2 "axuri" de la amortizoare ). Eu unul ii vad utilitatea din plin daca este o firma buna si nu un plici, incearca sa alegi ceva de calitate pentru utilitate sau ceva ieftin pentru design.

Link to comment
Share on other sites

daca oalele masinii sunt deja praf, atunci evident ca nu are sens sa-ti mai pui. asta e si ideea pentru care s-a pus pe masina mea (330d), motorul fiind foarte greu si suspensia rigida, sunt sanse foarte mari in timp sa cedeze oalele amortizoarelor sau sa apara fisuri.

 

cred ca cel mai important este ca bara sa fie reglabila si sa ti-o monteze cineva care se pricepe (trebuie stransa cu cheie dinamometrica la anumite valori nu asa dupa ochi pentru ca risti sa o pui degeaba).

 

cam asta e si ideea, in caz ca vrei sa eviti sa se distruga oalele sau le ai distruse poti cumpara una (eu zic ca una fixa este si mai buna, in ideea in care nu stii ce dimensiuni tre sa ai intre cele 2 "axuri" de la amortizoare ). Eu unul ii vad utilitatea din plin daca este o firma buna si nu un plici, incearca sa alegi ceva de calitate pentru utilitate sau ceva ieftin pentru design.

 

Nu inteleg ce problema aveti cu pretul unei amarate bare de aluminiu... forma o are buna, respecta anumite legi de rezistenta...

Link to comment
Share on other sites

Eu nu am nimic personal cu acea bara, colegul nostru a intrebat un lucru referitoare la produs, eu am povestit un lucru din experienta personala, am povestit in ideea in care el isi pune baza in acel produs si intr-un final sa isi dea seama ca nu este ce a cumparat, este doar un artificiu estetic. din punctul meu de vedere poate sa cumpere 5, pentru ca nu cumpara pe banii mei iar timpul de asteptare de multe ori este de ordinul saptamanilor pana vine produsul (parca ar veni de la sparco :) )
Link to comment
Share on other sites

@saplacan: asteptam poze si impresii dupa primele drumuri cu ea :) incearca s-o duci un pic pe serpentine, acolo se va simti din plin.

crezi? da ce naiba doar nu am suspensie si oale maleabile :)))) . In fine...dupa cum am zis...daca chiar are si putin efect nu doar design atunci e si mai bine.Pe maine cred ca soseste...sper.

Edited by saplacan
Link to comment
Share on other sites

Crezi cĂŁ o barĂŁ produsĂŁ de AC S este din acelaÂşi material ca o barĂŁ fĂŁcutĂŁ pe vapor?

 

o bara ACS din aluminiu este acelas lucru cu o bara facuta de firma noname din aluminiu, daca au forma identica.

 

Nu are rost sa comparam mere cu pere, o bara ACS din carbon cu una noname alumniu ... ziceam doar ca brandu scumpeste produsu... bara respectiva in primul rand trebuie sa respecte niste forme geometrice ca sa indeplineasca functia de rigidizare.... trebuie sa reziste la tensiunile la care este supusa...

 

de exemplu strutbarurile drepte fie si de ACS fie si de cacamaca sunt egale cu 0 , oricum mie-mi plac astea OEM, sunt proiectate astfel incat daca nu te uiti atent nu le vezi...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.