Jump to content

Vreau o parere..


Calinu

Recommended Posts

ziceam doar ca brandu scumpeste produsu... bara respectiva in primul rand trebuie sa respecte niste forme geometrice ca sa indeplineasca functia de rigidizare.... trebuie sa reziste la tensiunile la care este supusa...

 

E adevãrat cã brandul scumpeºte produsul dar nici nu trebuie sã cazi În extrema cealaltã Încât sã ajungi sã crezi cã orice barã de pe net care costã pânã În 100 euro mai e ºi de calitate ºi chiar ajutã cu ceva.

Link to comment
Share on other sites

ziceam doar ca brandu scumpeste produsu... bara respectiva in primul rand trebuie sa respecte niste forme geometrice ca sa indeplineasca functia de rigidizare.... trebuie sa reziste la tensiunile la care este supusa...

 

E adevărat că brandul scumpeşte produsul dar nici nu trebuie să cazi ĂŽn extrema cealaltă ĂŽncât să ajungi să crezi că orice bară de pe net care costă până ĂŽn 100 euro mai e şi de calitate şi chiar ajută cu ceva.

 

pe mine.. ca am o ata legata in loc la strutbar ca am un strutbar, ma ajuta la fel...poate pe altii ii ajuta mai tare... la curse sau ceva... problema reglata de rigidizare am rezolvato cu rotile pe 18

Edited by Lifestyle
Link to comment
Share on other sites

ziceam doar ca brandu scumpeste produsu... bara respectiva in primul rand trebuie sa respecte niste forme geometrice ca sa indeplineasca functia de rigidizare.... trebuie sa reziste la tensiunile la care este supusa...

 

E adevãrat cã brandul scumpeºte produsul dar nici nu trebuie sã cazi În extrema cealaltã Încât sã ajungi sã crezi cã orice barã de pe net care costã pânã În 100 euro mai e ºi de calitate ºi chiar ajutã cu ceva.

 

pe mine.. ca am o ata legata in loc la strutbar ca am un strutbar, ma ajuta la fel...poate pe altii ii ajuta mai tare... la curse sau ceva... problema reglata de rigidizare am rezolvato cu rotile pe 18

 

bara poate sa nu difere, dar in schimb urechile in care se prinde bara (unde vine pe oale) poate sa difere, mie acolo mi s-a indoit, de aceea am spus ca asta no name nu sant bune.

problema vine chiar din roti cu oalele, ai putin cauciuc pe jante, nu ai mai elasticitate iar o parte din socuri nu mai sant preluate de cauciuc si amortizoare, ci de oale.

Link to comment
Share on other sites

ziceam doar ca brandu scumpeste produsu... bara respectiva in primul rand trebuie sa respecte niste forme geometrice ca sa indeplineasca functia de rigidizare.... trebuie sa reziste la tensiunile la care este supusa...

 

E adevãrat cã brandul scumpeºte produsul dar nici nu trebuie sã cazi În extrema cealaltã Încât sã ajungi sã crezi cã orice barã de pe net care costã pânã În 100 euro mai e ºi de calitate ºi chiar ajutã cu ceva.

 

pe mine.. ca am o ata legata in loc la strutbar ca am un strutbar, ma ajuta la fel...poate pe altii ii ajuta mai tare... la curse sau ceva... problema reglata de rigidizare am rezolvato cu rotile pe 18

 

bara poate sa nu difere, dar in schimb urechile in care se prinde bara (unde vine pe oale) poate sa difere, mie acolo mi s-a indoit, de aceea am spus ca asta no name nu sant bune.

problema vine chiar din roti cu oalele, ai putin cauciuc pe jante, nu ai mai elasticitate iar o parte din socuri nu mai sant preluate de cauciuc si amortizoare, ci de oale.

 

cei de la bmw au considerat ca este necesar strutbar doar la astea mai noi din alumniu, merg pe mana lor, pana cand gasesc un strutbar de e60 la super pret.

Link to comment
Share on other sites

ziceam doar ca brandu scumpeste produsu...

 

Pai da, brandul scumpeste produsul final.

 

Dar scumpirea aia nu e doar din cauza ca scrie AC S pe produs. E din cauza ca au fost investiti bani, timp si alte resurse in cercetare si dezvoltare, etc.

Din cauza asta, inclin sa cred ca un produs mai scump este mai bun. Si da, se plateste si brandul, dar nu platesti pentru numele in sine, ci platesti pentru ceea ce sta in spatele lui: calitate, fiabilitate, experienta...

 

Offtopic: este unul dintre motivele pentru care am preferat eu, ca si multi altii, sa imi iau un BMW rulat decat o masina noua in aceeasi bani: Puterea BRAND-ului!!!

Link to comment
Share on other sites

cum zici tu, daca eu iau acuma o piesa acs si o reproduc identic din acelas material, a mea e mai naspa ca nu s-a cercetat ? nu trebuie fiecare firma sa reinventeze roata.... firmele mai ieftine.. copiaza.. piesele de referinta...

 

Nu stiu ce sa zic.

Uite, eu lucrez intr-un domeniu in care multe din produsele mele sunt copiate si vandute. Un produs original costa 4.000 lei si o copie, pe care scrie acelasi lucru, aceeasi marca, acelasi model, acelasi aspect, este intre 400-600 lei. Diferenta de pret e imensa! Dar "facaturile" sunt, pur si simplu, un dezastru dpdv al calitatii.

Gata cu off-ul.. :)

 

UP ^^

Link to comment
Share on other sites

  • 4 years later...

Nu stiu ce sa zic.

Uite, eu lucrez intr-un domeniu in care multe din produsele mele sunt copiate si vandute. Un produs original costa 4.000 lei si o copie, pe care scrie acelasi lucru, aceeasi marca, acelasi model, acelasi aspect, este intre 400-600 lei. Diferenta de pret e imensa! Dar "facaturile" sunt, pur si simplu, un dezastru dpdv al calitatii.

Gata cu off-ul.. :)

 

UP ^^

 

 

Raresh vinde imprimante. Misterul a cĂŁzut

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.