Jump to content

vreau sa schimb motorul


Recommended Posts

salut! nu ma pricep aproape deloc la mecanica si deaia vreau sa cer niste sfaturi de la cei care cunosc! vreau sa-mi schimb motorul (e46, an 2000) 1895 cu unu de 2500 sau 3000...ce trebuie sa schimb daca vreau sa fac "rocada" asta? (pe langa motor :) ) sau care e procedura?

 

Multumesc anticipat!

Edited by cel_care
Link to comment
Share on other sites

salut! nu ma pricep aproape deloc la mecanica si deaia vreau sa cer niste sfaturi de la cei care cunosc! vreau sa-mi schimb motorul (e46, an 2000) 1895 cu unu de 2500 sau 3000...ce trebuie sa schimb daca vreau sa fac "rocada" asta? (pe langa motor :) ) sau care e procedura?

 

Multumesc anticipat!

Procedura e sa cumperi alta masina un 325 sau 330i. Pe linga faptul ca e foarte costisitor iar aici mecanici buni sau bine intentionati nu prea sunt ai de schimbat cam tot ce tine de lantul motric. Din ce stiu cutie, kit ambreiaj, disc, diferential, brate diferential, rulmenti fata care vin cu tot cu butuc, posibil si toata evacuarea+catalizator, discuri si placute de frina, posibil si un alt computer de bord...pe scurt alta masina.

Link to comment
Share on other sites

salut! nu ma pricep aproape deloc la mecanica si deaia vreau sa cer niste sfaturi de la cei care cunosc! vreau sa-mi schimb motorul (e46, an 2000) 1895 cu unu de 2500 sau 3000...ce trebuie sa schimb daca vreau sa fac "rocada" asta? (pe langa motor :) ) sau care e procedura?

 

Multumesc anticipat!

Un cip tuning, air intake sau turbina mecanica si ai ce doresti. Nu uita toba finala un remus sau ceva apropiat.

Link to comment
Share on other sites

Un cip tuning, air intake sau turbina mecanica si ai ce doresti. Nu uita toba finala un remus sau ceva apropiat.

 

ªi ajunge la o sumã investitã mult mai mare decât dacã ar cumpãra o motorizare similarã.

 

Iar toba finalĂŁ sport nu dĂŁ putere ĂŽn plus.

Dar da aripi precum red bull

Link to comment
Share on other sites

Un cip tuning, air intake sau turbina mecanica si ai ce doresti. Nu uita toba finala un remus sau ceva apropiat.

 

ªi ajunge la o sumã investitã mult mai mare decât dacã ar cumpãra o motorizare similarã.

 

Iar toba finalĂŁ sport nu dĂŁ putere ĂŽn plus.

 

 

mersi...in cazul asta ma mai gandesc...mi-e foarte draga masina si vroiam sa "o duc la sala" decat sa o dau....dar asta e....ma mai gandesc...multumesc pt raspunsuri!!

Edited by cel_care
Link to comment
Share on other sites

Nu prea poti sa "o duci la sala", daca ai motor de 1895 ai un 316i sau in cel mai bun caz un 318i, nu prea poti face multe cu motoarele astea, un cip tuning + evacuare completa sport + cold air intake iti da un maxim 15-20 de cai si ceva cuplu, ceea ce este nesemnificativ pentru suma investita, eu am avut 316i si am studiat problema pe toate partile . Si vad ca te gandesti la motoare de 2500-3000, pai din motorul de 1895 nu scoti 192 de cai orice ai face poti sa pui turbine si compresoare si filte de aer si ce vrei tu. Cel mai bine este sa iei o masina cu motorul care il vrei.
Link to comment
Share on other sites

evacuare completa sport

 

O evacuare completĂŁ sport care sĂŁ fie Âşi eficientĂŁ, nu doar zgomotoasĂŁ, costĂŁ minim 1000 euro.

 

Stiu cat costa de aia am zis evacuare completa, pentru unii evacuare sport inseamna numai toba finala care face putin zgomot si atat.

Link to comment
Share on other sites

Nu prea poti sa "o duci la sala", daca ai motor de 1895 ai un 316i sau in cel mai bun caz un 318i, nu prea poti face multe cu motoarele astea, un cip tuning + evacuare completa sport + cold air intake iti da un maxim 15-20 de cai si ceva cuplu, ceea ce este nesemnificativ pentru suma investita, eu am avut 316i si am studiat problema pe toate partile . Si vad ca te gandesti la motoare de 2500-3000, pai din motorul de 1895 nu scoti 192 de cai orice ai face poti sa pui turbine si compresoare si filte de aer si ce vrei tu. Cel mai bine este sa iei o masina cu motorul care il vrei.

 

ai dreptate cu motorul asta (1895 - 318i) nu poti face mare lucru am studiat si eu putin...deasta am vrut sa-l schimb...in prima faza ma gandeam la un kit turbo...da nu am vazut ceva pt modelul asta...nu stiu...prob o sa o dau...mai vad! mersi pt raspunsuri!

Link to comment
Share on other sites

salut! nu ma pricep aproape deloc la mecanica si deaia vreau sa cer niste sfaturi de la cei care cunosc! vreau sa-mi schimb motorul (e46, an 2000) 1895 cu unu de 2500 sau 3000...ce trebuie sa schimb daca vreau sa fac "rocada" asta? (pe langa motor :) ) sau care e procedura?

 

Multumesc anticipat!

sa nu uitam ca la un 3000 cmc consumul e dublu fata de un 1895 cmc mai ales la un mers sportiv si banuiesc ca asta si vrei sa faci cu ea.

Link to comment
Share on other sites

Un cip tuning, air intake sau turbina mecanica si ai ce doresti. Nu uita toba finala un remus sau ceva apropiat.

 

ªi ajunge la o sumã investitã mult mai mare decât dacã ar cumpãra o motorizare similarã.

 

Iar toba finalĂŁ sport nu dĂŁ putere ĂŽn plus.

Dar da aripi precum red bull

te uiti prea mult la televizor :)

Link to comment
Share on other sites

salut!

 

mai am o intrebare...daca, sa zicem, ca am "mostenit" un bmw 330i din 2004 sedan facut praf dar motorul si cutia intacte...as putea sa fac rocada? de pe aia pe a mea? avand in vedere ca am motorul si cutia?

 

Multumesc!

 

Nu doar motorul Âşi cutia.

 

Ai nevoie ºi de ambreiaj, volantã, cardan, diferenÞial, bord, ECU, sistem de frânare, suspensie.

Link to comment
Share on other sites

salut!

 

mai am o intrebare...daca, sa zicem, ca am "mostenit" un bmw 330i din 2004 sedan facut praf dar motorul si cutia intacte...as putea sa fac rocada? de pe aia pe a mea? avand in vedere ca am motorul si cutia?

 

Multumesc!

 

Nu doar motorul Âşi cutia.

 

Ai nevoie ºi de ambreiaj, volantã, cardan, diferenÞial, bord, ECU, sistem de frânare, suspensie.

Si alti rulmenti pe fata cel putin. Si vin cu tot cu butucul pe care e fixata roata fata. Nu se pot desface.

Link to comment
Share on other sites

salut!

 

mai am o intrebare...daca, sa zicem, ca am "mostenit" un bmw 330i din 2004 sedan facut praf dar motorul si cutia intacte...as putea sa fac rocada? de pe aia pe a mea? avand in vedere ca am motorul si cutia?

 

Multumesc!

 

Nu doar motorul Âşi cutia.

 

Ai nevoie ºi de ambreiaj, volantã, cardan, diferenÞial, bord, ECU, sistem de frânare, suspensie.

Si alti rulmenti pe fata cel putin. Si vin cu tot cu butucul pe care e fixata roata fata. Nu se pot desface.

 

pfff...ok...am inteles...am renuntat la ideea schimbarii motorului:)...multumesc!

Link to comment
Share on other sites

salut!

 

mai am o intrebare...daca, sa zicem, ca am "mostenit" un bmw 330i din 2004 sedan facut praf dar motorul si cutia intacte...as putea sa fac rocada? de pe aia pe a mea? avand in vedere ca am motorul si cutia?

 

Multumesc!

 

Nu doar motorul Âşi cutia.

 

Ai nevoie ºi de ambreiaj, volantã, cardan, diferenÞial, bord, ECU, sistem de frânare, suspensie.

Si alti rulmenti pe fata cel putin. Si vin cu tot cu butucul pe care e fixata roata fata. Nu se pot desface.

 

pfff...ok...am inteles...am renuntat la ideea schimbarii motorului:)...multumesc!

Nu tu faci ce crezi ca e mai bine. Faci un calcul si daca e ok poti incepe procesul de schimbare a motorizarii. Eu am prezentat cam ce greutati vei avea. Posibil sa iesi mai ieftin doar schimband motorul si nu masina. Asta e strict problema ta

Link to comment
Share on other sites

salut!

 

mai am o intrebare...daca, sa zicem, ca am "mostenit" un bmw 330i din 2004 sedan facut praf dar motorul si cutia intacte...as putea sa fac rocada? de pe aia pe a mea? avand in vedere ca am motorul si cutia?

 

Multumesc!

 

Nu doar motorul Âşi cutia.

 

Ai nevoie ºi de ambreiaj, volantã, cardan, diferenÞial, bord, ECU, sistem de frânare, suspensie.

Si alti rulmenti pe fata cel putin. Si vin cu tot cu butucul pe care e fixata roata fata. Nu se pot desface.

 

pfff...ok...am inteles...am renuntat la ideea schimbarii motorului:)...multumesc!

Nu tu faci ce crezi ca e mai bine. Faci un calcul si daca e ok poti incepe procesul de schimbare a motorizarii. Eu am prezentat cam ce greutati vei avea. Posibil sa iesi mai ieftin doar schimband motorul si nu masina. Asta e strict problema ta

 

 

...am inteles ce ai vrut sa zici...dar adevarat! procesul e destul de costisitor si avand in vedere ca nu ma pricep la schimbat motoare si alte piese va trebui sa apelez la cineva, lucru care o sa coste....deci daca e sa fac un total probabil o sa ies mai scump....daca gasesc o masina lovita cu motor bun si ce mai am nevoie sa iau de pe ea poate o sa fac mutarea...

 

PS daca spre ex gasesc un motor de 3L 2003-2004 cu tot ce mai e pe langa el, as putea sa fac schimbul? sau motoarele dupa 2002 nu mai merg pe caroseria "veche"....

 

multumesc!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.