Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Acum votam locatia si luna cand va avea loc. ×

Parerea voastra BMW E39 528i steptronic


rzv

Recommended Posts

Salut, as fi foarte interesat de parerea voastra privind urmatoarea masina: http://www.gebrauchtwagen.at/detailansicht...fahrzeug=170535

 

E39, 528i, din 1997, 210.000 km, are cutie steptronic, piele, xenon, etc, as zice eu ca are cam de toate pentru anul ei de fabricatie. Am fost si am vazut-o, arata si merge bine, toate functioneaza pe ea, se vede ca a fost ingrijita numai in Austria. Am citit topicul referitor la motoarele cu nikasil dar nu cred ca mai e o problema la kilometrajul pe care il are. Pretul la care propietarul e dispus sa o vanda este de 6500 euro. Daca stie cineva as vrea sa stiu cat consuma real in conditiile din Bucuresti. Voi ce credeti, merita sau nu? Multumesc anticipat pt raspunsuri.

Link to comment
Share on other sites

5 zile si cam 80-90E. Trebuie sa ti le iau un neamt sau un rezident din Germania. :)

on topic: de ce ai da cu aproape 1500euro in plus pe acea masina fata de germania?? cu putina rabdare poti s-o gasesti si acolo cu piele crem, volan M. Jantele alea late nu se pun, sunt detalii.

Link to comment
Share on other sites

Crede-ma, trebuie sa fii rezident Germania sau cetatean neamt sa iei nr galbene. Pana la standul cu nr galbene trebuie sa te pricopsesti cu cartonasul roz si asigurare + carte verde. Pe acel talon roz va fi trecut cel care a luat nr. iar in dreapta cel care transporta masina si datele masinii. Ele in mod normal sunt pt mutat masinile pe teritoriul Germaniei, fara a fi nevoie sa fi fost inmatriculata in Germania sau fara sa aiba TUV valabil. Din acest motiv asiguratorii pana acum un an nu faceau carte verde. Intre timp s-au desteptat, si-au dat seama ca e o sursa ff buna de venit.
Link to comment
Share on other sites

Crede-ma, trebuie sa fii rezident Germania sau cetatean neamt sa iei nr galbene. Pana la standul cu nr galbene trebuie sa te pricopsesti cu cartonasul roz si asigurare + carte verde. Pe acel talon roz va fi trecut cel care a luat nr. iar in dreapta cel care transporta masina si datele masinii. Ele in mod normal sunt pt mutat masinile pe teritoriul Germaniei, fara a fi nevoie sa fi fost inmatriculata in Germania sau fara sa aiba TUV valabil. Din acest motiv asiguratorii pana acum un an nu faceau carte verde. Intre timp s-au desteptat, si-au dat seama ca e o sursa ff buna de venit.

 

Imi pare rau, e greseala mea, am uitat sa va spun ca eu locuiesc in Austria, deci nu ma intereseaza partea de inmatriculare in Ro. Masina va fi inmatriculata pe numele meu cu numere de Viena, costurile totale( casco, impozit, etc) sunt de 1400 euro/an. Pe mine ma intereseaza parerea voastra vis-a-vis de masina in sine.

Link to comment
Share on other sites

E o masina frumoasa: piele crem, volan M multifunctional, jantele imi plac ff mult, scaune sport electrice. Vad ca a schimbat si farurile si stopurile. Caut-o de lovituri pe fata! Dar tot iti spun ca dai mult pe masina, km sunt si ei destui, nu spune nimic de trapa.Insa pe banii lui, fiecare face ce vrea. E o masina frumoasa si dotari frumusele. Spor!
Link to comment
Share on other sites

Pe mine ma intereseaza parerea voastra vis-a-vis de masina in sine.

 

AratĂŁ foarte miÂşto.

 

Meritã banii Însã mergi la o reprezentanÞã BMW pentru o verificare completã ºi un test de compresie.

 

Chiar si jantele sunt foarte ok. :)

 

 

Daca stie cineva as vrea sa stiu cat consuma real in conditiile din Bucuresti.

 

18-20%

 

Voi ce credeti, merita sau nu? Multumesc anticipat pt raspunsuri.

 

MeritĂŁ doar dacĂŁ nu are probleme tehnice.

Link to comment
Share on other sites

Ok, in primul rand multumesc pt pareri celor care au postat. Azi am luat masina ( prim propietar, o are de noua )cu 6400 euro, cu jentile late pe 17" din poza cu cauciucuri de vara noi plus inca un set de jante de tabla de 16" cu cauciucuri de iarna tot noi. Pielea arata exceptional de bine in ciuda nr. de kilometri, iar vopseaua nu are aproape nici o zgarietura, se vede clar ca masina a fost foarte bine ingrijita. Are si toba finala originala Remus. La service la BMW mi-au spus ca trebuie sa ii schimb bujiile si curea plus intinzator la alternator, in rest masina nu are nici un fel de probleme, functioneaza in parametrii normali. Saptamana viitoare e programata la revizie. Va dau si pretul, poate va intereseaza sa faceti o comparatie cu Romania. precizez ca toate consumabilele sunt originale BMW.

 

1. motor ulei 0w30, filtru ulei

2. filtru benzina

3. filtru aer

4. filtru polen cu carbon activ

5. ulei cutie ZF, filtru, garnitura ( ei zic ca nu e neaparat nevoie, a fost schimbat la 175000 km dar vreau sa dorm linistit asa ca il mai schimb o data)

6. ulei diferential

7. ulei servotronic

8. placute de frana fata-spate, lichid de frana

9. antigel

10. bujii, curea si intinzator alternator

11. reparatie instalatie spalare faruri

12. recalibrare totala a masinii dpdv electronic, inclusiv reprogramare cutie steptronic ( sincer asta nu am inteles prea bine la ce se refera, dar banuiesc ca stiu ei ce fac)

Toata distractia asta costa 1143 euro, cu tot cu tva la service BMW Viena. Nu stiu daca e mult sau e putin fata de Romania, poate va faceti voi o parere.

Link to comment
Share on other sites

Da, masina am luat-o pentru mine, intentionez sa o tin cam maxim 1 an si jumatate, cand o sa-mi iau E60, dar momentan astea au fost posibilitatile mele financiare, am bagat in casa o gramada de bani, am considerat ca e mai importanta decat masina. Consider ca am avut mare noroc cu masina asta, ca am apucat sa o iau direct de la propietarul austriac. Si aici e plin de samsari de masini ( 80% sarbi si tigani-sarbi si restul turci) care cumpara tot ce prind la pret bun si le revand mult mai scump sau incearca sa vanda niste cazane supertiganite si manarite pe post de masini. Deh... obiceiuri balcanice. Aici nici un austriac care se respecta nu o sa cumpere vreodata o masina de la sarbi, turci sau ...romani ( chiar ma astept sa am probleme cand am sa vreau sa o vand :-D ) Apropos, ca un fapt extrem de amuzant, in Viena BMW-urile E39, E36 si E46 sunt vazute foarte rau de majoritatea nativilor austrieci ca fiind masini aproape exclusiv de sarbi ( a se citi golani). Suna cunoscut parca, nu? :)
Link to comment
Share on other sites

Toata distractia asta costa 1143 euro, cu tot cu tva la service BMW Viena. Nu stiu daca e mult sau e putin fata de Romania, poate va faceti voi o parere.

 

Foarte ok preţul.

 

Apropos, ca un fapt extrem de amuzant, in Viena BMW-urile E39, E36 si E46 sunt vazute foarte rau de majoritatea nativilor austrieci ca fiind masini aproape exclusiv de sarbi ( a se citi golani). Suna cunoscut parca, nu? :)

 

Cam nasol.

 

Aşa va fi situaţia şi la noi ĂŽntr-un an sau doi.

 

E36-urile nu au deloc o imagine bună, de fapt şoferii de BMW ĂŽn general.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Aveti cumva idee daca se poate pune magazie de cd-uri pe masina? Daca da, trebuie facute ceva modificari? Masina are acum casetofon, am primit la ea si un adaptor caseta-ipod dar nu imi place sa imi atarne firul ala din bord. Si inca o problema, telefonul din cotiera nu imi recunoaste sim cardul, sa functioneze oare numai cu sim-uri vechi de 3v?

Apropos Ciupanezule, ai avut dreptate, masina este incadrata la euro 3, desi este fabricatie 02/1997

Link to comment
Share on other sites

E cazul doar pt 528 sa fie Euro3 din '97? 520 si 525 sunt la fel? Pentru ca neamtul o da Euro 2 pe toate site-urile, in cel mai bun caz D3 care de regula intra tot Euro2. Adica respecta norma Euro3 cu 2 ani inainte sa fie impusa acea norma?

 

Pe mobile.de apar 528i din 96-98 si cu euro 2 si cu euro 3. Eu am sunat la asigurari ( aici taxele si impozitul se calculeaza si se platesc odata cu asigurarea) si mi-au spus ca masina e incadrata ca fiind euro 3 si e taxata in consecinta.

Iar pickel-ul ( itp) este de culoare alba ( e un abtipild gen rovinieta dar mult mai securizat in parbriz, fara el nu poti circula, iti iei amenda 2000 euro, e valabil maxim 1 an, la taxiuri 3 luni :-D ) deci pt. masini putin poluante. Tinand cont ca aici verificarea tehnica a masinilor se face la sange si nu exista nici un fel de varianta ocolitoare, banuiesc ca or sti ei ce zic.

Edited by rzv
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.