Jump to content

transmisie e30


Recommended Posts

As vrea sa stiu ce serie exista pe un grup de e30 cu motor de 318i din 1986?Si daca exista alt grup,spre exemplu de motor de 2ooocmc in 6 pistoane,care este seria lui si simptomele de manifestare in mers?o alta intrebare-se poate pune un alt grup de la un alt e30 din 1990 tot 318i cu motor m40 motronic?Astept ceva raspunsuri-multumesc
Link to comment
Share on other sites

orice diferential de e30 (din orice an) se poate pune pe orice alt e30 (din orice an). indiferent daca e diferentialul mic sau cel mare.

 

318i M10 a avut 3.91:1 pina in '84, si 3.64:1 dupa aia. avind in vedere ca diferentialele sint in general super schimbate intre masini, cel mai sigur ar fi sa verifici exact ce raport ai.

 

ce intelegi prin "simptomele de manifestare in mers" ?

 

"seria" de pe tablita de pe capac contine in general raportul si alte cifre. daca are un S, de obicei este LSD. eu nu pot citi nimic pe placuta de la al meu, e complet ruginita :blink:

Link to comment
Share on other sites

orice diferential de e30 (din orice an) se poate pune pe orice alt e30 (din orice an). indiferent daca e diferentialul mic sau cel mare.

 

318i M10 a avut 3.91:1 pina in '84, si 3.64:1 dupa aia. avind in vedere ca diferentialele sint in general super schimbate intre masini, cel mai sigur ar fi sa verifici exact ce raport ai.

 

ce intelegi prin "simptomele de manifestare in mers" ?

 

"seria" de pe tablita de pe capac contine in general raportul si alte cifre. daca are un S, de obicei este LSD. eu nu pot citi nimic pe placuta de la al meu, e complet ruginita :)

3861[/snapback]

 

MA INTERESEAZA ULTIMELE 2 CIFRE,LA MINE SUNT 42,DAR LA ALT 318I SUNT 40

IN MERS LA MINE MASINA E F.GREOAIE PANA LA 3000 DE TURE,DUPA CARE RUPE-IN AFARA DE ASTA APAR TREPIDATII LA TURATII JOASE-DE EXEMPLU LA 40 KM LA ORA DACA APAS PEDALA IN VITEZA A TREIA-TREPIDEAZA RAU-DUPA 55 DISPARE.........

:blink:

Link to comment
Share on other sites

orice diferential de e30 (din orice an) se poate pune pe orice alt e30 (din orice an). indiferent daca e diferentialul mic sau cel mare.

 

318i M10 a avut 3.91:1 pina in '84, si 3.64:1 dupa aia. avind in vedere ca diferentialele sint in general super schimbate intre masini, cel mai sigur ar fi sa verifici exact ce raport ai.

 

ce intelegi prin "simptomele de manifestare in mers" ?

 

"seria" de pe tablita de pe capac contine in general raportul si alte cifre. daca are un S, de obicei este LSD. eu nu pot citi nimic pe placuta de la al meu, e complet ruginita :blink:

3861[/snapback]

SI NU CONFUNDA DIFERENTIALUL,ADICA GRUPUL CU CARDANUL-ALA E DIN 2 BUCATI:1.SEMICARDANUL

2.CARDANUL-ALA MAI LUNG DE LA RULMENT PANA IN GRUP

DECI LA CE TE REFERI CAND SPUI DIF.MIC SI CEL MARE? :)

Link to comment
Share on other sites

SI NU CONFUNDA DIFERENTIALUL,ADICA GRUPUL CU CARDANUL-ALA E DIN 2 BUCATI:1.SEMICARDANUL

            2.CARDANUL-ALA MAI LUNG DE LA RULMENT PANA IN GRUP

DECI LA CE TE REFERI CAND SPUI DIF.MIC SI CEL MARE? :)

3898[/snapback]

 

SAU TU TE REFERI LA DIFERENTIALUL DE 4 SI CEL PENTRU MOTOR DE 6 PISTOANE?DIN CATE STIU AU ACEEASI DIMENSIUNE-CLAR CA ORICE DIFERENTIAL DE PE E30 SE POATE PUNE IN LOCUL ALTUIA-AU ACEEASI PRINDERE-ESTE VORBA DE RAPOARTE CARE SUNT DIFERITE-AM AL MINE LA garaj 3 grupuri diferite-vreau sa stiu care este exact de 318i!!!!!????? :blink: al tau am inteles ca e ruginit-poti macar sa vezi ultimele 2 cifre-sunt situate pe partea dreapa jos a diferentialului uitandu-te din spatele masinii spre fata-multumesc

Link to comment
Share on other sites

MA INTERESEAZA ULTIMELE 2  CIFRE,LA MINE SUNT 42,DAR LA ALT 318I SUNT 40

IN MERS LA MINE MASINA E F.GREOAIE PANA LA 3000 DE TURE,DUPA CARE RUPE-IN AFARA DE ASTA APAR TREPIDATII LA TURATII JOASE-DE EXEMPLU LA 40 KM LA ORA DACA APAS PEDALA IN VITEZA A TREIA-TREPIDEAZA RAU-DUPA 55 DISPARE.........

:blink:

3897[/snapback]

 

eu as verifica rulmentul de la cardan. sau alte chestii... caci faptul ca nu trage decit peste 3000 ture (in orice viteza ?) e legat de motor, si nu de transmisie.

Link to comment
Share on other sites

SAU TU TE REFERI LA DIFERENTIALUL DE 4 SI CEL PENTRU MOTOR DE 6 PISTOANE?DIN CATE STIU AU ACEEASI DIMENSIUNE-CLAR CA ORICE DIFERENTIAL DE PE E30 SE POATE PUNE IN LOCUL ALTUIA-AU ACEEASI PRINDERE-ESTE VORBA DE RAPOARTE CARE SUNT DIFERITE-AM AL MINE LA garaj 3 grupuri diferite-vreau sa stiu care este exact de 318i!!!!!????? :blink: al tau am inteles ca e ruginit-poti macar sa vezi ultimele 2 cifre-sunt situate pe partea dreapa jos a diferentialului uitandu-te din spatele masinii spre fata-multumesc

3899[/snapback]

 

adioprisan, te rog scrie cu litere mici, ca doar nu tzipi la noi ? :)

 

e30 a avut doua tipuri de carcase pentru diferential, una mica si una mare. in general cele "mici" s-au montat pe motoarele in 4 cilindri, iar cele mari pe cele in 6. carcasele fiind diferite, umbla zvonuri ca nu s-ar putea pune un diferential mic pe o masina care a avut mare, si invers... zvonuri total gresite. se schimba pozitia diferentialului pe sasiu, si unghiul planetarelor, dar sint perfect compatibile.

 

daca ai diferentialele deja pe masa, e foarte usor sa le masori raportul. fa niste semne de aliniere pe intrarea dinspre cardan si pe iesirea dinspre una din roti. daca diferentialul e open, blocheaza una din "roti", si invirte de cealalta. numara cite rotatii face flansa dinspre cardan la o rotatie completa a "rotii", si ala va fi raportul.

 

la mine nu se mai vede absolut nimic pe tablita aia... si oricum diferentialul meu vine de pe alta masina, are raport 3.25:1 sau 3.23:1.

 

pentru 318i, cred ca orice intre 3.43:1 si 3.79:1 e decent...

Link to comment
Share on other sites

MA INTERESEAZA ULTIMELE 2  CIFRE,LA MINE SUNT 42,DAR LA ALT 318I SUNT 40

IN MERS LA MINE MASINA E F.GREOAIE PANA LA 3000 DE TURE,DUPA CARE RUPE-IN AFARA DE ASTA APAR TREPIDATII LA TURATII JOASE-DE EXEMPLU LA 40 KM LA ORA DACA APAS PEDALA IN VITEZA A TREIA-TREPIDEAZA RAU-DUPA 55 DISPARE.........

:blink:

3897[/snapback]

 

la faza asta este suspect diferentialul, sa nu cumva sa fie prea mic la raport

eu stiam de un 3.91 pe 318i

Link to comment
Share on other sites

adioprisan, te rog scrie cu litere mici, ca doar nu tzipi la noi ? :blink:

 

e30 a avut doua tipuri de carcase pentru diferential, una mica si una mare. in general cele "mici" s-au montat pe motoarele in 4 cilindri, iar cele mari pe cele in 6. carcasele fiind diferite, umbla zvonuri ca nu s-ar putea pune un diferential mic pe o masina care a avut mare, si invers... zvonuri total gresite. se schimba pozitia diferentialului pe sasiu,  si unghiul planetarelor, dar sint perfect compatibile.

 

daca ai diferentialele deja pe masa, e foarte usor sa le masori raportul. fa niste semne de aliniere pe intrarea dinspre cardan si pe iesirea dinspre una din roti. daca diferentialul e open, blocheaza una din "roti", si invirte de cealalta. numara cite rotatii face flansa dinspre cardan la o rotatie completa a "rotii", si ala va fi raportul.

 

la mine nu se mai vede absolut nimic pe tablita aia... si oricum diferentialul meu vine de pe alta masina, are raport 3.25:1 sau 3.23:1.

 

pentru 318i, cred ca orice intre 3.43:1 si 3.79:1 e decent...

3916[/snapback]

 

 

 

 

Motorul nu are nimic-e belea,e montat de mine personall,-vibratiile nu provin decat de la transmisie,rulmentul este bun,la fel si flansa elastica,etc-tu stii ca daca pui pe323 sau 325 un grup de 318,masina are suoerdemaraj-am montat la cineva cu un motor de 2000-320i jetronic si omul putea sa se ia cu un 323,dar doar pana la bviteza a treia-altfel masina la tinuta de drum era mai greoaie ,adica nu mai avea elsticitate de transmisie-invers,cand se monteaza un grup de motor mai mare pe un motor mai mic ii dispare demarajul caracteristic si la drum se comporta bine.Ma rog,ideea este ca 318i al meu asa l-am cumparat,pentru a trece mai rtepede de turatiile moarte ,i-am marit putin avansul la 32 grade(normal e 23-25) si am reglat putin airflow.Acum vreau sa scap de problema asta,oricum masina consuma mult si in regim de oras e obositoare-am 2 grupuri si trebuie sa stiu exact pe care sa il pun

Apropos,Dan cunostint ta mai vrea un parbriz de e30?

Mai am si un grup de M e36 -cred ca e greu de dat,nu se strica usor

merci de help!!si sa stii ca am cam multe piese de e30-poate mai stii lume...

Link to comment
Share on other sites

Motorul nu are nimic-e belea,e montat de mine personall,-vibratiile nu provin decat de la transmisie,rulmentul este bun,la fel si flansa elastica,etc-tu stii ca daca pui pe323 sau 325 un grup de 318,masina are suoerdemaraj-am montat la cineva cu un motor de 2000-320i jetronic si omul putea sa se ia cu un 323,dar doar pana la bviteza a treia-altfel masina la tinuta de drum era mai greoaie ,adica nu mai avea elsticitate de transmisie-invers,cand se monteaza un grup de motor mai mare pe un motor mai mic ii dispare demarajul caracteristic si la drum se comporta bine.Ma rog,ideea este ca 318i al meu asa l-am cumparat,pentru a trece mai rtepede de  turatiile moarte ,i-am marit putin avansul la 32 grade(normal e 23-25) si am reglat putin airflow.Acum vreau sa scap de problema asta,oricum masina consuma mult si in regim de oras e obositoare-am 2 grupuri si trebuie sa stiu exact pe care sa il pun

Apropos,Dan cunostint ta mai vrea un parbriz de e30?

Mai am si un grup  de M e36 -cred ca e greu de dat,nu se strica usor

merci de help!!si sa stii ca am cam multe piese de e30-poate mai stii lume...

3975[/snapback]

Scuze de ortografie,sunt rupt de munca! :blink: :) :)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
fratilor ce ma fac,am un e30 316i m40, iar la 160km/h turometrul indica valoarea de 5000rot/min in treapta a 5-a, respectiv 3000rot/min la 100km/h. Cumva este  normal, sau trebuie sa schimb diferentialul pt a mai scadea din turatie.

5340[/snapback]

 

 

Iti dau eu un grup care la 120km/h ai 3100 rotatii-si mi se pare anormal la 160 sa ai 5000rot/min-adi!

Link to comment
Share on other sites

fratilor ce ma fac,am un e30 316i m40, iar la 160km/h turometrul indica valoarea de 5000rot/min in treapta a 5-a, respectiv 3000rot/min la 100km/h. Cumva este  normal, sau trebuie sa schimb diferentialul pt a mai scadea din turatie.

5340[/snapback]

 

 

Nick,vezi ca mai am multe piese de 316 i-motor m40

Link to comment
Share on other sites

merci frumos dar eu am recarosat masina asta si este super. Aproape noua am adus-o acum 4 luni. dar nu stiam daca este normal sa ai turatia respectiva. Daca ii pun grupul de la tine si bate vantul din fata ce zici ma opreste(99cp)?

5349[/snapback]

 

Nick,hai sa-ti montez un grup bun-scade turatia,deci consumul-iar viteza maxima sigur iti va creste-la 190-5250rot/madi

Link to comment
Share on other sites

merci frumos dar eu am recarosat masina asta si este super. Aproape noua am adus-o acum 4 luni. dar nu stiam daca este normal sa ai turatia respectiva. Daca ii pun grupul de la tine si bate vantul din fata ce zici ma opreste(99cp)?

5349[/snapback]

 

Si apropo,nu este normal ca la 100 sa ai 300rot/m-pa

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.