Jump to content

Va rog un Sfat 323 ci


zagato

Recommended Posts

stiu de consum la 330xi :-)

 

Acum am ramas sa aleg intre 330xi sau 330d ambele full, 323 l-am scos din schema, vreau ceva mai puternic de 170 cp cat are 323-ul. Sper ca pana marti sa ma decid si sa o si iau :)

 

 

 

acum se schimba lucrurile....ia benzina...330xi acum zic eu ca e peste diesel...323 ci era sub.....in formula actula as alege benzina si motorul ala....mama ce ias daaaaaaaaaaa

Link to comment
Share on other sites

deci spre final ai in calcul 330d si 330xi;depinde mult si cum vei exploata viitoarea masina;daca o iei pt. uz zilnic,adica implicit si trafic urban si daca te intereseaza cat de cat consumul, cred ca mai bine ai alege 330d(desi 184cp sunt putini pt. un motor de 3l dupa standardele actuale,dar in nici un caz nu putini pt. o caroserie de seria3);daca esti dispus sa inchizi ochii la un consum deloc neglijabil pt. modelul 3l benzinz+x+cutie automata si ai lua-o ca pe o a doua masina sau oricum nu pt. un uz zilnic,fara retinere alege 330xiA;intr-adevar sunt rare motorizarile pe benzina mai mari de 2000cmc deci clar nu se cauta pe piata romaneasca,dar asta nu inseamna 0 sanse;eu de exemplu as cumpara un 330i,dar nu din Romania;bafta oricum !
Link to comment
Share on other sites

Si eu tiind tot spre 330ixA dar singura mea teama sunt km, daca sunt reali sunt multi ?? (160.000km) ce ar putea pica, sau ce sa schimb cand o iau ?? ceea ce nu ma incanta foarte tare este ca masina este neagra si pielea rosie.... as fi preferat sa fie pielea neagra ca masina.....

 

Cat despre vandut... ce sa zic intr-un an daca nu tin la pret mult sper sa scap de masina.

Edited by zagato
Link to comment
Share on other sites

Si eu tiind tot spre 330ixA dar singura mea teama sunt km, daca sunt reali sunt multi ?? (160.000km) ce ar putea pica, sau ce sa schimb cand o iau ?? ceea ce nu ma incanta foarte tare este ca masina este neagra si pielea rosie.... as fi preferat sa fie pielea neagra ca masina.....

 

Cat despre vandut... ce sa zic intr-un an daca nu tin la pret mult sper sa scap de masina.

 

 

nr. de kilometri nu este foarte relevant in a da un verdict despre starea tehnica a masinii;intai conteaza cum a fost intretinuta

si exploatata masina;tu de ex. daca ai avea de ales intre o masina cu 100.000km facuti in marea lor majoritate in oras si alta cu 150.000km facuti pe autostrada ce ai alege?eu clar as alege-o pe a doua;evident e greu sa stii istoricul real al unei masini second;iar unele masini chiar sunt facute sa ,,duca mult'';deci pt. a-ti forma o parere reala despre starea unei masini second,trebuie verificata pe tester,rampa,incercata cum se comporta la drum si abia apoi poti sa spui daca nr.mare de km a avut consecinte negative sau nu;oricum pt. motorul de 3l benzina din discutie,160.000km nu inseamna mare lucru;acest motor a fost parca votat acum cativa ani de doua ori cel mai bun motor al anului intr-un clasament realizat in SUA.

Edited by crtir
Link to comment
Share on other sites

Ma mult ca sigur raman la 330xiA :) am sa ma duc cu masina luni la bavaria sa vad cum se prezinta, sa-i fac compresia la motor, etc etc etc daca masina este OK am luat-o :).

 

Intre timp (adica vineri) a mai aparut o varianta cu 320 d varianta cu face lift, ca dotari : piele, clima, dsc, cd si atat. Dar nu prea ma tenteaza vreau un motor mare si de prefert benzina, eu zic 90% ca sapt viitoare am 330xiA :)

Link to comment
Share on other sites

Salutare la toata lumea!

 

Este primul meu post si sper ca ma puteti lamuri, am ocazia sa cumpar un 323 ci din 2001 cu 145.000km. Problema mea este ca trec de la o masina noua (50.000km) din 2005 (nu este BMW) la aceasta masina.

 

Imi fac griji cu privire la nr de km pe bmw, imi fac degeaba >? tre sa ma uit la ceva anume ?? masina se prezinta impecabil, nu a fost rulat deloc in RO (doar 2 sapt).

 

Am o oarecare teama legata de acesti 145.000km mi se par cam multi si imi este frica sa nu imi pice ceva care sa ma coste mii de euro in reparatii.

 

Ca model imi place muuult, eu cautam un 330 ci dar nu prea gasesc, masina in cauza are dotari decente (piele, scaune elec cu mem, clima, xenon, etc etc),

 

Voi ce imi recomandati ?

 

Va multumesc anticipat si sper sa fiu cat mai activ pe acest forum.

 

Eu zic sa te orientezi spre un 325i cutie manuala. Ai 192 cai si e peste 330d. Asta daca-ti place sa conduci.

Un 330xi nu o sa te multumeasca la consum si nu vei avea unde sa te bucuri de asa motor. Alegi X pentru ca ti-e frica de iarna? Cand mi-am luat masina aveam de ales intre un 325xi din 2003, cu 110.000 km volan piele, xenon si un 325i fara volan din piele si fara xenon din 2004 cu 90.000 km; iar pretul era acelasi. Inca nu stiu cum merge un X, nu stiu daca am ales corect si nu stiu daca e dinferenta mare (ma refer la modul in care se conduc) intre ele.

In primul rand am ales i-ul pentru ca avea cutie manuala si nu vroiam 2l in plus la consum.

 

Un lucru e cert: Eu tot nu m-as desparti de un benzinar.

 

Alegera iti apartine!

 

PS: N-ai zis nimic de preturi! Poze?

Link to comment
Share on other sites

Pana acu nu am gasit 325i, initial gasisem un 323ci, nu eram incantat de motor (mic) si vroiam coupe, dar in cautarile mele am gasit mai multe variante, eu unul sunt fan benzina, dar na, daca gaseam un diesel care imi placea, cine stie, poate poate.... acum sunt 90% sigur ca saptamana viitoare imi iau 330xiA, daca aveam de ales cum zici tu intre 325 si 330 ma mai gandeam, imi place mult 330xi-ul ca este full full (scaune sport, piele, trapa, scaune incalzite+electrice, clima, sistem Harman Kardon, xenon + spalator faruri, clima, dsc, cutie automata etc etc)

 

Stiu de consum, daca vroiam consum mic imi luam 316d :) vreau si ceva putere iar faptul ce e 4x4 cred ca e in avantajul masinii, zic si eu...

Link to comment
Share on other sites

vreau si ceva putere iar faptul ce e 4x4 cred ca e in avantajul masinii, zic si eu...

 

E ĂŽn dezavantajul plĂŁcerii de a conduce.

 

BMW ĂŽnseamnĂŁ sportivitate Âşi tracĂžiune spate.

 

 

Eu vedeam faptul ca e 4x4 un avantaj... De ce este un dezavantaj?? Stiu ca consumul creste si nu e feelingul clasic de BMW, dar pe de alta parte cred ca e un plus pentru masina nu un minus. Din ce am citit performantele sunt la fel ca la un 330i... Sau ma insel??

Link to comment
Share on other sites

Eu vedeam faptul ca e 4x4 un avantaj... De ce este un dezavantaj?? Stiu ca consumul creste si nu e feelingul clasic de BMW, dar pe de alta parte cred ca e un plus pentru masina nu un minus. Din ce am citit performantele sunt la fel ca la un 330i... Sau ma insel??

 

Depinde din ce punct de vedere priveÂşti.

 

Eu ĂŽl vĂŁd ca pe un dezavantaj pentru cĂŁ mie ĂŽmi place feeling-ul pe care-l oferĂŁ tracĂžiunea spate.

 

ĂnĂželeg utilitatea tracĂžiunii integrale pe SUV-uri, nu Âşi pe o maÂşinĂŁ normalĂŁ.

 

E clar cã nu vei face niciodatã offroad cu un E60 cu tracÞiune integralã sau cu un E90 iar eventualele probleme de aderenÞã din sezonul rece pe care le poÞi avea cu o maºinã cu tracÞiune spate pot fi rezolvate cu niºte pneuri bune de iarnã.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.