Jump to content

530d E60


Recommended Posts

  • 6 years later...

Multumesc de intrebare! S-a rezolvat!:)

Era DPF-ul infundat,pt ca senzorul acela care dicteaza regenerarea numai functiona si dpf-ul ne mai regenerandu-se s-a imbaxit excesiv.L-am dat jos,l-am curatat...Si merge perfect,acum se si regenereaza!

 

cum l-ai curatat ? aceeiasi prob o am si eu. Senzorul l-ai schimbat sau si-a revenit de la sine? ms

Link to comment
Share on other sites

cum l-ai curatat ? aceeiasi prob o am si eu. Senzorul l-ai schimbat sau si-a revenit de la sine? ms

 

eu il trimit maine la harghita la curatat sa vedem ce reusesc aia , era bine sa am un dpf sa montez in schimb dar asta e , imobilizez masina cateva zile . Im mom asta nu am erori ,nici macar nu a dat notificri cu galben , imi face regenerari prea dese e si normal la 200k + km . Nu am gasit nimic in Buc care sa ma convinga , e un meteor service pe la fundeni care face o curatare cu o solutie in care sta filtrul 24 ore , contrar cei de la hargita spun ca sub nici o forma sa nu bag solutii in el ca se va infunda total in scurt timp . Prin urmare trimit la aia , daca cineva a testat prin buc alta solutie in afara de scoarere propriu zisa ...

Link to comment
Share on other sites

Eu l-am curatat la spalatoria auto. A durat ceva, cred ca 2,3 ore, pana a curs numai apa curata din el. L-am spalat in sens invers iesirii gazelor. Masina am vazut-o de curand are acelasi filtru, merge de atunci fara nicio problema si nici nu scoate fum, esapamentul este ca nou. Are peste 200k km. Deci metoda asta functioneaza sigur. E testata.

 

Filtru de particule modelul asta( PIESA NR.3 ). http://i433.photobucket.com/albums/qq56/stant1man/530ddpf.png

 

Din ce imi amintesc am schimbat si senzorul acela din fata filtrului de particule.

Edited by Vision335
Link to comment
Share on other sites

Si eu l-am dat jos la 91.000 ca imi arata in bord ca este infundat! L-am curat cu acid clorhidric apoi juma de ora la spalatorie auto ! Am schimbat si termostatele ca imi statea apa in 70 grade, este posibil ca filtru sa nu sa se regenereze din cauza termostatelor?

[/q

 

Nu , nu porneste regenerarea daca apa nu are 90 grade.

Eu l-am dat jos acum 3 sapt , l-am spalat insistent cu solutie de motor la spalatorie pana nu a mai iesit nimic din el . Si acum am constatat ca e dinou infundat. Maine o sa incerc sa dau o gaura in el cu bormasina cu un burghiu gros cam cat un sparay deodorant. Daca nici asa nu merge il dau jos de tot , il sparg .

 

Eu l-am curatat la spalatoria auto. A durat ceva, cred ca 2,3 ore, pana a curs numai apa curata din el. L-am spalat in sens invers iesirii gazelor. Masina am vazut-o de curand are acelasi filtru, merge de atunci fara nicio problema si nici nu scoate fum, esapamentul este ca nou. Are peste 200k km. Deci metoda asta functioneaza sigur. E testata.

 

Filtru de particule modelul asta( PIESA NR.3 ). http://i433.photobucket.com/albums/qq56/stant1man/530ddpf.png

 

Din ce imi amintesc am schimbat si senzorul acela din fata filtrului de particule.

 

asa e si al meu aceelasi model. Dar eu am si catalizatorul dat jos , PIESA NR 1 http://s433.photobucket.com/user/stant1man/media/530ddpf.png.html si de aceeia se infunda sa des probabil , pt ca tot fumul , toate particulele se opresc direct in el . Maine ii fac o gaura imensa cat un spray in el :)) si sper sa nu se mai infunde , daca nu :)) il elimin fizic de tot .

  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

stiam cauza , dar nu stiam cum se comporta masina dupa ce ingauresc filtru de particule , asta ma intereseaza acum.

 

 

Trebuie sa il anulezi si din soft, nu e suficient sa il elimini doar fizic.

 

 

Pe de alta parte, Myx, mai sunt si astia din Ploiesti : http://www.filtru-particule.ro/garantie.html

Edited by kathalin
Link to comment
Share on other sites

Trebuie sa il anulezi si din soft, nu e suficient sa il elimini doar fizic.

 

 

Pe de alta parte, Myx, mai sunt si astia din Ploiesti : http://www.filtru-particule.ro/garantie.html

tot curatare chimica , cei de la harghita nu folosesc solutii de curatare , e alt proces la aia din ce am inteles . In buc am mai gasit curatarea asta cu 550 ron , include demontat/montat , nu am demontat inca , mai investighez .

 

In buc e un service unde as putea sa incerc chimic http://filtredeparticule.ro/contact/ macar mai scutesc ceva timp .

Link to comment
Share on other sites

de asta nu solicita ca elimina mare parte pe acolo . E si asta o solutie la anumite modele . Nu stiu daca merge la toate :))

 

Pai eu am masina de 4 ani. Pana acum un an nu am avut probleme in sensul ca tips-urile erau curate. De cand e masina la mine nu am dat niciodata DPF-ul jos. Deci sigur nu e gaurit

Si pe tester nu imi apare nici o eroare pe DPF

Link to comment
Share on other sites

Am rezolvat problema , Am dat o gaura in el cat un spray deodorant si merge masina de sparge , trage foarte bine .

Inainte aveam presiune foarte mare intre catalizator si DPF si temperatura foarte mare , 7-800 grade.

Acum temp e ok si presiunea e ok.

 

Cand aveam temp mare si presiunea mare pornea regenerarea (ca sa il curate) , acum ca nu mai e nici temp nici presiune , regenerarea nu mai porneste , sau daca porneste porneste la drum intins cand o tin constant la 2000 ture porneste pt 1 min maxim si scoate putin fum, atata tot. DPF nu e scos din soft.

 

Cu 2 sapt inainte l-am dat jos si l-am spalat. CEA MAI MARE PROSTIE AM FACUT , funingina+apa+spuma activa+solutie de motor nu au facut decat sa se imbaxeasca toate acolo. sa facut o adevarata mazga, noroi.

 

Masina trage foarte bine acum, foarte foarte bine m chiar nu exagerez. E vorba de un E60 3000d manual 2004

  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

Am rezolvat problema , Am dat o gaura in el cat un spray deodorant si merge masina de sparge , trage foarte bine .

Inainte aveam presiune foarte mare intre catalizator si DPF si temperatura foarte mare , 7-800 grade.

Acum temp e ok si presiunea e ok.

 

Cand aveam temp mare si presiunea mare pornea regenerarea (ca sa il curate) , acum ca nu mai e nici temp nici presiune , regenerarea nu mai porneste , sau daca porneste porneste la drum intins cand o tin constant la 2000 ture porneste pt 1 min maxim si scoate putin fum, atata tot. DPF nu e scos din soft.

 

Cu 2 sapt inainte l-am dat jos si l-am spalat. CEA MAI MARE PROSTIE AM FACUT , funingina+apa+spuma activa+solutie de motor nu au facut decat sa se imbaxeasca toate acolo. sa facut o adevarata mazga, noroi.

 

Masina trage foarte bine acum, foarte foarte bine m chiar nu exagerez. E vorba de un E60 3000d manual 2004

Da spalarea colmateaza filtrul . Unde ai dat gaura aia mai exact ? Ai demontat filtrul si l-ai gaurit efectiv ? Cu ce ? :))) descrie putin . Ms

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.