Jump to content

ulei 320 d


lup

Recommended Posts

eu stiu ca 5w30 merge la motoare de generatie mai noua, este mai putin vascos. La a ta merge 5w40, eu pun 5w30 la a mea. Verifica cartea tehnica.

 

Exact ce am spus si eu , doar ca altfel formulat.

 

0w30 si 5w30 sunt mai subtire si se baga in general la diesel de generatie noua sau la benzinare.....la 320d se baga eventual 5w40 . Cel putin asa bagam eu la fostul 320d.

Link to comment
Share on other sites

PoĂži sĂŁ pui Âşi 5W-40 ĂŽnsĂŁ schimbĂŁ-l la maxim 10 000 km.

 

Eu schimb uleiul la 6-7000 km.

 

Pai daca schimbi uleiul la 6-7000 km, pot sa te intreb cat te costa un schimbat, cred ca schimbi si filtre.

5w30 longlife 4 tine la 30.000 km, si asa 6 litri de ulei fac 300 lei plus filtre, eu am dat 1.000 lei pe filtru ulei, aer, gaze si ulei, plus placute pe spate si zic ca am scapat ieftin.

Link to comment
Share on other sites

PoĂži sĂŁ pui Âşi 5W-40 ĂŽnsĂŁ schimbĂŁ-l la maxim 10 000 km.

 

Eu schimb uleiul la 6-7000 km.

 

Pai daca schimbi uleiul la 6-7000 km, pot sa te intreb cat te costa un schimbat, cred ca schimbi si filtre.

5w30 longlife 4 tine la 30.000 km, si asa 6 litri de ulei fac 300 lei plus filtre, eu am dat 1.000 lei pe filtru ulei, aer, gaze si ulei, plus placute pe spate si zic ca am scapat ieftin.

 

Ai schimbat la reprezentata ? Nu stiu cu placutele la pret , dar ulei + filtre nu prea ar voie sa sara de 550-600 RON....evindent , nu la AB.

Link to comment
Share on other sites

@danfoto: Ulei - 450 Ron (Castrol)

 

Filtru ulei - 50 Ron (Mann)

 

Filtru aer - 60 Ron (Mann)

 

Filtru benzina - 190 Ron (Mann)

 

Plăcuţele de pe faţă le schimb la 10 000 km, costă 450 Ron cu tot cu senzor.

 

5w30 longlife 4 tine la 30.000 km

 

Mi se pare enorm sã schimbi uleiul la 30 000 km În România.

 

Gândeºte-te la diferenÞa de ore de funcÞionare dintre o maºinã care circulã În România ºi una care circulã În Germania.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Viteza medie in Romania si implicit in Bucuresti este mult mai mica decat in Germania. Motorul merge mai mult timp pentru acelasi numar de km, deci uleiul este ars mai repede. In Bucuresti ar trebui sa imi apara pe bord numarul orelor de functionare ca la utilaje :) Edited by CatalinE
Link to comment
Share on other sites

Viteza medie in Romania si implicit in Bucuresti este mult mai mica decat in Germania. Motorul merge mai mult timp pentru acelasi numar de km, deci uleiul este ars mai repede. In Bucuresti ar trebui sa imi apara pe bord numarul orelor de functionare ca la utilaje :)

acum am inteles explicatia, altfel mi se parea ciudat, dar acum are sens afirmatia Ciupanezului.

Link to comment
Share on other sites

Care este diferenta?

O ora de functionare in Germania nu este egala cu o ora de functionare in Romania? :)

 

Se vede cĂŁ nu circuli ĂŽn BucureÂşti.

 

O maºinã care circulã În Germania are mult mai puÞine ore de funcÞionare pentru acelaºi numãr de km parcurºi faÞã de o maºinã din România.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.