Jump to content

Recommended Posts

e46 diesel 2001, 2000 cm 3,masina merge bine doar ca la demaraj sata cam prost, adica cand ii dau talpa incepe sa se simta ca trage deabea de pe la 3000, dupa ce incepe sa traga parca da in nas daca asi putea spune asa (adica nu se simte cuplul in continuare), de fiecare data cand accelerez se simte cam 1 sec ca trage (bine inteles de la 3000 in sus) Deci se simte ca si cand ar intra turbo pt o secunda si apoi sar opri. Problema este ca am fost si la tester si a zis ca in afar de consum care il vde cam mare nu vede nici un parametru in afara valorilor normale (in mers si la relanti) deci totull functioneaza turbo egr etc A mai patit cineva asa ceva? Mentionez ca am curatat si EGR si tot deageaba, am luat catalizatorul jos si tot deageaba, nu stiu ce sa ii mai fac. Poate ar trebui sa curat si turbo(dar se aude ca merge, fluiera de zici ca e tir) Sa nu deschida EGR se fie pompa de vacum dar dece nu le vede pe tester? Nu stiu ce sa mai cred.
Link to comment
Share on other sites

Inca nu am rezolvat problema desi am curatat galeria de admisie si senzorul de presiune din aceasta, am dat jos si turbo, care nu era murdar si care de atltfel il aud ca merge,am schimbat electrovalva de la turbo ( tot deageaba se pare), trebuie sa ami incerc sa curat injectoarele la ultrasunete (se poate si asta sa fie o problema sau arunc banii deageaba?) Cum ar trebui sa merga cu mufa scoasa de la debitmetru?
Link to comment
Share on other sites

Inca nu am rezolvat problema desi am curatat galeria de admisie si senzorul de presiune din aceasta, am dat jos si turbo, care nu era murdar si care de atltfel il aud ca merge,am schimbat electrovalva de la turbo ( tot deageaba se pare), trebuie sa ami incerc sa curat injectoarele la ultrasunete (se poate si asta sa fie o problema sau arunc banii deageaba?) Cum ar trebui sa merga cu mufa scoasa de la debitmetru?

ai schimbat cumva de curand finala?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

te referi la esapament nu?nu lam schimbat dar o sa incerc sa il iau jos poate o fi infundat

 

 

mam uitat de curand sub ea si eu cred ca esapamentu final nu este al ei deoarece are anul 2005 si are 2 iesiri inloc de 1 poate o fi modificato omu sa para mai sport

Link to comment
Share on other sites

Scuza-ma ca te intreb, ai fost la tester, si ce ti s-a spus ? Din moment ce ne intrebi pe noi daca sa-ti cureti injectoarele sau nu... cred ca nu ti-au spus prea multe lucruri, la orice tester.. din ce service gasesti, te costa in jur de 50 de lei si poate sa-ti spuna in ce conditie iti sunt injectoarele... nu se poate ca masina sa-ti mearga prost si sa nu fie nici o eroare ceva inregistrat.. pompele de motorina.. ?

EGR-u nu are treaba... daca nu-ti merge... nu iti influenteaza performantele atat de tare... e vorba ca tu zici ca nu trage numa la peste 3000 rpm, si apoi da in nas..

 

Turbo nu ar trebui sa fluiere ca tir-u.. ar trebui sa suiere... zici ca a testat masina si in sarcina si nu apar probleme, scoate mufa de la debitmetru si mergi cu masina, am inteles ca in functie de debitmetru, o versiune veche de soft nu ar vedea debitmetrul "mai nou"... si atunci chiar daca ai pus alt debitmetru.. sa zicem ca daca ala ar fi mai nou, te-a indus in eroare masina comportandu-se la fel de prost..

Link to comment
Share on other sites

daca e de la debitmetru nu ar trebui sa mearga mai deloc nu numai dupa 3000...e de la turbo ceva man si anume ca nu il deschide la timp....si asta e de la vacum..daca ai schimbat electrovalva ai schimbat si convertorul de presiune de deasupra acesteia??? sau furtunele care is pe acolo pe la vacum le-ai schimbat??? daca is fisurate si pierd presiune degeaba ai pus electrovalva ca nu merge....deschideturbina numai la presiune foarte mare de aia trage asa sus in ture.....la mine era la fel si nu merge faza cu mufa scoasa si alte vrajeli....am scos tot ce sa putut scoate si tot nu a mers...-a rezolvat prin schimbarea furtunelor de la vacum si merge bine dar tot nu merge cum imi place mie...va trebui sa iau alte electrovalve plus convertorul ala sa vedem ce si cum....
Link to comment
Share on other sites

Da am fost la doua testere si zic ca totuleste ok ca nu vede nici o problena in afara de faptul ca consum cam mult Si chiar am fost uimit de unui care mia spus ca asa merg bmw-urile (cred ca nu se pricep sau bmw-urile au mai putini senzori si nu vede pe tester, deoarece un prieten cu un bmw 520d ii da in nas destul de des si lafel ii zis ca totul e ok desi sa dus la tester cu masina data in nas adica cand nu tragea) Fara mufa la debitmetru trebe se se simnta ca merge mai rau nu?

 

daca e de la debitmetru nu ar trebui sa mearga mai deloc nu numai dupa 3000...e de la turbo ceva man si anume ca nu il deschide la timp....si asta e de la vacum..daca ai schimbat electrovalva ai schimbat si convertorul de presiune de deasupra acesteia??? sau furtunele care is pe acolo pe la vacum le-ai schimbat??? daca is fisurate si pierd presiune degeaba ai pus electrovalva ca nu merge....deschideturbina numai la presiune foarte mare de aia trage asa sus in ture.....la mine era la fel si nu merge faza cu mufa scoasa si alte vrajeli....am scos tot ce sa putut scoate si tot nu a mers...-a rezolvat prin schimbarea furtunelor de la vacum si merge bine dar tot nu merge cum imi place mie...va trebui sa iau alte electrovalve plus convertorul ala sa vedem ce si cum....

Am schimbat doar convertoru de presiune si furtunul care vine de pe conducta de vacum pana la turbo dar tot deageaba la fel merge (sa fie turbo problema sa nu deschida la maxim?) cred ca o sa il dau jos si o sa il las o zi in decarburol desfacut dupa care o sa il curat e ultima incercare.

Edited by Laxy
Link to comment
Share on other sites

schimba si electrovalva care se afla intre convertorul de presiune si turbo si vezi cu mana daca se deschide chestia aia de la turbina....maine poate ma pun si eu la curatat pe acolo...e complicat tare sa dai jos turbina.....sa ne ti la curent
Link to comment
Share on other sites

Nu e complicat deloc in maxim 4 ore o dai jos o cureti si o pui la loc, eu am dato la mine de 2 ori plus aztazi o data la un prieten care ii da in nas ( dat jo si curatat) totusi nu stiu de unde e problema. Nu red ca la BMW o sa fie vrodata turbina murdara sau imbaxita (am demontat de pe doau BMW turbina si la nici unu nut necesita curatata turbina) SI daca te referi la acel butioasi cu membarana in el care comanda turbo, e ok si el merge cap coda (adica deschide si inchide turbina membarna e ok nu e sparta) De cand am curatat turbo parca merge ceva mai bine dar nu cum trebuia. Pe la 2000 incepe sa traga cum trebuie cam 2 secunde bupa care are putin lag( adica da putin in nas) si apoi pleca ninou dar nu ca si la 2000 ( ceva mai slabut) si continua asa pan la 4500 dupa care pierde din putre (care este normal deja ) Nu stiuc e sa ami verific Cred ca o sa am duc pana la reprezentanta sa vad ce zic specialisti ca eu unul chiar nu mai stiu ce sa ii mai fac( specialisti pacii bineinteles )Pe forum inca nu am primit nici o sugesti la care sa nu am fi gandit ( un senzor de care sa nu stiu sau ceva asemantor) Edited by Laxy
Link to comment
Share on other sites

Nu e complicat deloc in maxim 4 ore o dai jos o cureti si o pui la loc, eu am dato la mine de 2 ori plus aztazi o data la un prieten care ii da in nas ( dat jo si curatat) totusi nu stiu de unde e problema. Nu red ca la BMW o sa fie vrodata turbina murdara sau imbaxita (am demontat de pe doau BMW turbina si la nici unu nut necesita curatata turbina) SI daca te referi la acel butioasi cu membarana in el care comanda turbo, e ok si el merge cap coda (adica deschide si inchide turbina membarna e ok nu e sparta) De cand am curatat turbo parca merge ceva mai bine dar nu cum trebuia. Pe la 2000 incepe sa traga cum trebuie cam 2 secunde bupa care are putin lag( adica da putin in nas) si apoi pleca ninou dar nu ca si la 2000 ( ceva mai slabut) si continua asa pan la 4500 dupa care pierde din putre (care este normal deja ) Nu stiuc e sa ami verific Cred ca o sa am duc pana la reprezentanta sa vad ce zic specialisti ca eu unul chiar nu mai stiu ce sa ii mai fac( specialisti pacii bineinteles )Pe forum inca nu am primit nici o sugesti la care sa nu am fi gandit ( un senzor de care sa nu stiu sau ceva asemantor)

 

man daca is ok electrovaalvele si si butoiasu ala atunci nu stiu ce sa zic........verifica si furtunele de la turbo sau chiar intercooleru...da tot din comanda e ceva si is sigur de asta ca asa face si la mine....numa ca la mine face asta aproape de 3000....oare daca bagu furtunu de vacum direct in electrovalva fara sa il mai bagi in butoias nu face vacum mai tare si sa deschida mai bine turbina???/ oare daca anulezi egru nu merge mai buine?? ca la presiune mare ma gandesc ca computeru da comanda sa deschida egru sa recircule gaze si atunci o parte din gaze merg in esapament si de acolo lipsa aia de pitere ca nu ajunge tot in admisie....la bmw nu cred ca ai ce cauta ca o sa iti spuna aia sa schimbi o groaza de chestii si la fel o sa mearga...poate o resoftare sau actualizare a sofrtului masini....orcum e dubios si la mine va trebui sa verific toate...dar daca punem vacumul pe direct fara butoias oare ce se intampla?????????

Link to comment
Share on other sites

hai ka scriu aici ca sa nu mai deschid un topic aiurea. deci daca stie cineva faza asta: nu se poate pune sa fie actionata turbina direct din furtunul de vacuum mare?? http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...p;fg=45...adica furtunul din care iese piesa 10? sau daca nu direct atunci sa pun piesa 10 direct in electrovalva care e piesa 1 sa nu mai mearga prin convertor care e piesa 6...oare nu face vacuumul mai putrernic si atunci fdeschide mai bine turbina si mai dfevreme???? ca e dubios cu atatea vacumuri...poate primesc un sfat sau ceva....sau alt avarianta e sa pun electriovalva de facelift si convertor de presiune tot de facelift la al meu care e fara facelift...astept sfaturi
Link to comment
Share on other sites

Vezi ca gresesti!! piesa 6 este un rezervor de vacum nu convertor, convertoru este piesa 1 defapt scrie si pe schema care ai postato, si referitor la intrebarea ta, da se poate anula acel rezervor (piesa 6) merge la fel, am incercat eu, rezervorul de vacum dupa cum i si spune este pentru a acumula vacum,care este necesar cnd repornesti motorul ca turbo sa fie inchis la repornire ( cand ai pus contactul turbo se inchide din vacumul acumulat in acel rezervor) Si terebuie sa mai sti ca, turbo functioneaza invers caum crezi tu(cand pornesti motorul vacumul format inchide turbina iar cand accelerezi convertorul de presinune da drumul vacumului acumulat deschizad dturbina) deci vidul format doar inchide turbina nu o deschide cum cred multi altii( convretorul de presiune face tota aceasta treaba bine inteles comandat de multi alti senzori)
Link to comment
Share on other sites

Vezi ca gresesti!! piesa 6 este un rezervor de vacum nu convertor, convertoru este piesa 1 defapt scrie si pe schema care ai postato, si referitor la intrebarea ta, da se poate anula acel rezervor (piesa 6) merge la fel, am incercat eu, rezervorul de vacum dupa cum i si spune este pentru a acumula vacum,care este necesar cnd repornesti motorul ca turbo sa fie inchis la repornire ( cand ai pus contactul turbo se inchide din vacumul acumulat in acel rezervor) Si terebuie sa mai sti ca, turbo functioneaza invers caum crezi tu(cand pornesti motorul vacumul format inchide turbina iar cand accelerezi convertorul de presinune da drumul vacumului acumulat deschizad dturbina) deci vidul format doar inchide turbina nu o deschide cum cred multi altii( convretorul de presiune face tota aceasta treaba bine inteles comandat de multi alti senzori)

 

 

naspa...si atunci care ar fi rezolvarea??? deci turbina sta inchisa si vacumul trage de ea sa se deschida nu?? pai da si cu cat accelerezi mai tare cu atat se deschide mai tare..si atunci rezervorul ala are rolul ala....am inteles......da darcand merge masina vacumul trece tot prin rezervorul ala...nu se pierde pe acolo doar ca e ala mare si gros??? fara rezervor nu ai obtinut nimic in plus sau minus??? si nici prin schimbarea electrovalvei?? tot nimic??? dubios

Link to comment
Share on other sites

Schimba debitmetru, a mea facea exact la fel , nu tragea pana in 3000 de ture si dupa aia tragea bine . Consuma mai mult cu 1l, nu darea eroare pe tester , numai valorile erau aiurea.

Am curatat si eu tot ce s-a putut curata, cand am schimbat debitmetru -> avion- 2 secunde castig 0-100.

 

P.S. cu mufa scoasa de la debitmetru facea la fel deci nu poti sa iti dai seama. ( am eu o vaga banuiala ca metoda asta nu e prea buna din cauza adaptatiilor din ECU, si cutie, si nu se simte nici o diferenta)

Link to comment
Share on other sites

da man si la debitmetru ala nu trebuia o resoftare sau o updatare se soft?? de care ai pus? original sau luat de pe la unu sau altu bosch

Original model nou , nu a trebuit resoftare pentru ca aveam ultimul soft pe masina. Daca nu il ai trebuie resoftare cand schimbi modelele de debitmetru.

 

P.S. nu se resofteaza debitmetru ci calculatorul masinii, si n-are treaba ce debitmetru pui daca e bosch de la reprezentanta sau acelasi bosch cumparat de la magazin de piese auto. Sunt identice.

Edited by DSF
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.