Jump to content

Recommended Posts

pope daca elimin rezervorul de vacum nu se intampla nimika dor ca nu mai ai acea rezerva de vacum (vad ca nu ai inteles ce tiam zis !!rezerva de vacum iti foloseste in cazul urmator: ai pornit ai mers cu masina,dupa care ai oprito. Cant tu doresti sa repornesti mororul, rezeva aceasta iti inchide turbina in momentul care ai pus contactul, fara acesta rezerva iti porneste turbina odata cu motorul , cateva secunde bineinteles pana cand face pompa de vacum vacum adica vid, cea ce nu e prea sanatos pt turbina in timp, sper ca mai inteles) Daca nu mai inteles mai citeste cu atentie ce tiam explicat intrun post anterior referitor la functionarea turbinei!!!!!
Link to comment
Share on other sites

Schimba debitmetru, a mea facea exact la fel , nu tragea pana in 3000 de ture si dupa aia tragea bine . Consuma mai mult cu 1l, nu darea eroare pe tester , numai valorile erau aiurea.

Am curatat si eu tot ce s-a putut curata, cand am schimbat debitmetru -> avion- 2 secunde castig 0-100.

 

P.S. cu mufa scoasa de la debitmetru facea la fel deci nu poti sa iti dai seama. ( am eu o vaga banuiala ca metoda asta nu e prea buna din cauza adaptatiilor din ECU, si cutie, si nu se simte nici o diferenta)

Deci amea in momentul de fata dupa tote curatarile si sichimbarea convertorului de presiune de la turbo ( cel in care intrea mufa aceea cu 2 pini, scuze ca pote te jicnesc prin aceasta explicatie dar uni chiar nu inteleg) merge in felu urmator:accelerata in blana, indiferen in ce treapta accelerez dar in a 3-a se simte cel mai bine problema, pe la 2300 uneori 2500 se simte ca treage calumea (cum ar fi normal sa traga) DA ASTA DUREAZA DOAR O SEUNDA (ca o svacnire dupa care sta putin ca si cum ar da in nas cam o secunda maxim 2 si mai svacnaeste inca o data dar MULT MAI SLAB decat prima data , ca si cum ai acelera la o masina care merge normla doar cartiva milimetri pedala dupa care o apesi pana la fund ,deci are ca un fel de pauza daca intelegi ce zic, deci ca si cum ai acelera la a ta cativa milimetri, o ti asa 2 secunde si o acelerezi dupa ceaia in blana) problema nu ar fi ca area acea pauza , e vb ca dupa ce svcnestea a doua oara puterea nu mai este progresiva adica nu te bag inscaun din ce ince mai tare,merge asa chinuit nu stiu cum sa it explic, ajunge greu la 4500 sa nu mai zic de 5000, si zic asta deoarece am fost cu un 520 d tot de 136CP acelasi motor,care este si mai greu ca si 320 d si am vazut ca trage dince ince mai bine cu cat creste in turati pana pe la 4800 aproximativ indiferent de ce treapta este,dupa carea scade puterea,deci la acea masina cum cresc turatiile tot mai tare te baga in scaun (cred ca asa trebe sa meraga normal un bmw), la mine din potriva, dupa a doua svcnire care cum am zis este foarte slaba (cam jumata ca prima) nu te mai baga in scun progresiv, te baga putin si ramana la acel nivel deci nu se mai simte ca trage, continua asa pana la 4800 dupa care cade detot putere (care este normal defapt) Destul de dificil de explicat dar sper ca mai inteles, inceaca la ata sa acelerezi cum tiam zi in toua reprzie si poate ai sa intelegi, numai ca la mine sa intampala asta cu acceleratia la blana, cu diferenta ca la mine a doua parte ste jalnicaa (cam jumate din ce am simtit al acel 520d ) si am fost si cu un 320d exact ca al meu, care mergea aproximativ la fel cu 520d-ul. Referitor la debitmetru: am pus de pe acel 520d si falel merge, am pus de pe 320d tot la fel, la testear mia zis ca deblmetrul meu nu merge chiar la maxim din ce poate dar ca merge si ca nu e cazu sa il schimb (cam 80% dim maxim), cu mufa scoasa merge putin ma rau dar nu cu foarte mult.

P.S. Cei de la repreZentanta BMW sant jalnici (lau facut pe un prieten la care i da in nas masina, sa schimbe o gramda de piese marunte, dar care totusi cu testare cu tot au ajuns la 1200 RON si in drum spre casa sa constate ca iara ia dat in nas masina) si de aceea incer ca rezolv problema pe forum, mam saturat de specialisti lui peste care te tot dau cu barca si care de fapt nu stiu ce sa ii faca site mai iau si bani .

Link to comment
Share on other sites

man Laxy nu e vb ca nu am inteles ca am inteles.....e o mica confuzie de termeni dar e ok...scuze de posturi ca vad ca te-ai cam ofticat.....treaba e ca si la mine face la fel...trage ok de pe la 2000 pana spre 3000 dupa care da in nas in sensul ca nu te ma baga in scaun ci merge ca o benzina greu sper turele maxime.......daca ai schimbat debitmetrul nu trebuia sa faci un update de soft???ca multi vb de chestia asta...ca nu daca pui debitmetru tre sa updatezi softu sa il citeasca de la 0 ...... nu stiu man ce sa zic....e dubios tare faza..... ai incercat sa mergi cu EGR0ul decuplat??? sa scoti furtunu de vacum de la egr si sa il blocheszi sa nu mai deschida.....asta pentru ca tot aerul sa intre in admisie...poate lipsa asta de putere eeste prin faptul ca se deschide EGR0ul ala si o parte din aerul bagat de turbina o ia spre evacuare si numai o parte intra in admisie...stiu ca tot vb aiurea dar eu nu am avut timp sa incerc chestia asta....o sa vad si eu ce pot face
Link to comment
Share on other sites

EGR nu influenteaza performantele dupa cum au mai zis si altii doar in cazul in care el ramane blocat pe deschis ceea ce e foare putin probabil (a pus cineva un post foarte bun cu functile EGR dar nu mai tin minte cine) EGR functiondeaza doar cand masina nu mai are nevoie de putere( adica cand mergi constant cu ea bine inteles nu pe panta) in rest el sta pe pozitia inchis de aceea multi il si anuleaza.
Link to comment
Share on other sites

no ma rog...si atunci altii de ce il anuleaza??? sau poate acesta se deschide la turatie mare deoarece computreru masini considera ca masina nu mai are nevoie de putere si de aceea lipsa acea de putere la turatia aia....poate se deschide la turatia aia si ramane deschis de aia si lipsa puterii....am sa incerc orcum s avad cum merge cu el anulat..orcum daca afli ceva cu faza asta sa ma anunti.....pun pariu ca e ceva din softu masini ca altceva nu stiu ce sa fie.....ca daca zici ca ai verificat cu alte electriovalve si cu alt debitmetru si asa nu stiu ce ar putrea fi...sa fie ceva fyurtun fisurat de pe traseul admisiei?? sau ceva la intercooler??? a mea are fix si exact aceleasi simptome ca si a ta man...
Link to comment
Share on other sites

mai datimi ceva idei ce sa mai vreific ce senzori sa mai schimb (am la dispoitie un 520d 136 cp a unui prieten si imi ofera posibilitatea sa schimb de pe masina lui ce senzori vreau pentru ami depista problema) problema e ca nu stiu ce sa mai schimb, asi avea nevoie de sfatul cuiva cunoaste unde mai sunt senzori sau valve care ar putea face sa imi meraga asa amsina, nu este nimeni mai avansat in asa ceva?
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.