Jump to content

Este Audi un pericol?


sandumrs

Recommended Posts

Vad ca mare parte dintre noi, fanii alb albastrii, nu luam in considerare puterea din ce in ce mai mare a marcii AUDI. Toti ne cramponam in special pe versusul Mercedes BMW care dureaza de cand lumea dar cam uitam de al treilea actor, AUDI.

 

Parerea mea este ca Mercedes si BMW, trebuie sa se teama de AUDI, au trecut vremurile in care AUDI nici nu se compara cu BMW si Merc.

 

Ce e mai grav este ca, sunt unele clase unde AUDI devine masina de batut, inainte BMW sau Mercedes erau singurele masini de batut.

 

Intrebarea AUDI RS4 versus viitorul M3, se naste mereu in mintea mea, ce ziceti, va fi peste sau nu. Parerea mea este ca va fi foarte greu, foarte, foarte greu.

 

Va astept la discutii, si sa fim realisti, sa vorbim de plusuri si minusuri.

Link to comment
Share on other sites

eu zic ca audi este un concurent foarte periculos pt bmw si mercedes ...

 

parerea mea este ca audi este singura marca mare din europa care poate concura cu cei de mai sus.... nu stiu volvo si saab ce mai pot face.... de fiat deocamdata sunt limitati la ale lor.....

 

audi are confort ridicat, nu se aseamana poate cu mercedes, dar cred ca bate bmw ..... si au motoare peste mercedes.... cel putin unele... poate (inca) nu mai puternice decat bmw .... la diesel . oricum audi e o marca de tinut cont in lupta dintre constructori !

Link to comment
Share on other sites

Clar RS4 e un concurent mai mult decat echitabil pentru M3... insa sincer eu cand ma uit la audi si apoi ma uit la BMW, nici nu exista dubii in privinta carei masini as cumpara-o... Plus ca traditia in masini sport de strada a BMW-ului e ceva mai bogata. In plus d easta... Cum suna BMW si cum suna Audi... Shi cum suna M3 shi cum suna RS4...

 

Bine... parerea mea e una super subiectiva, avand in vedere ca de mic sunt fan BMW si nu credeam vre-odata sa imi cumpar vreo unul (dar se pare ca cineva acolo sus ma iubeste rau) :blink:

 

Gandind la rece, amandoua sunt super masini. Fiecare cu plusurile si minusurile ei. E adevarat ca ascensiunea AUDI in anumite clase intr-un timp atat de scurt a prins pe multi cu garda jos, insa pana la urma cred ca e o problema de gusturi. Din punctul meu de vedere, daca stau sa compar rs4 cu m3, sincer RS4 nu-mi spune nimic, dar inca o data, parerea mea e una subiectiva.

 

Si dupa cum foarte bine spunea cineva mai sus, din aceasta concurenta nu se poate sa iasa decat ceva bun de pe urma caruia noi, clientii, nu avem decat de profitat.

 

Cat despre rivalitatea Merc - BMW, parerea mea e ca de cativa ani (a se citi 3-4 ani), BMW a devansat cu mult Mercedesul.

Link to comment
Share on other sites

Niciodata Mercedes nu a fost mai bun ca BMW, si aici ma refer la ce ma intereseaza pe mine de la o masina. Poate ca MErcedesul era mai confortabil si mai luxos, oricum neinteresant, acum seria 7 pt. mine pare mai confortabila si mai luxoasa ca S klasse, Desi nu-mi pasa, dar am urcat in ambele masini intr-o singura zi, deci am putut compara, si desi nu credeam si nici nu vroiam deoarece nu ma interesa seria 7 mi s-a parut mai comfortabila decat S-ul. Iar la capitolul sport chiar si de performantza BMW este peste Mercedes, SLR Este o tentativa de sport esuata, dupa parerea mea, nu am condus, dar numai turbinele alea doua te pune sa gandesti, oare este Sport, sau tractor?? Si acum serios vorbind, Masinile sport nu au voie sa aibe turbo. Doar Strutzo camilele astea noi, no name gen koeniseg 9Cred ca am scris bine) paggani Zonda, etc. au turbo, si pretentii de sport, in rest marcile consacrate sportivitati nu au turbo, dar au putere, Iar BMW are si 4 usi si 5 locuri si o stabilitate de invidiat, O poti folosi pe pista sau la munte cu familia, cu un motor cu adevarat sportiv si un tren de rulare pe masura, dar are si un defect, care o face utila si in afara pistei, 5locuri si 4 usi = M5, vise mosule vise, momentan :blink:.

 

Iar Audi cu noul RS4 eu zic ca o sa puna ceva probleme M3-ului, dar.... Sa fim seriosi Audi inca nu este o amenintare la adresa BMW sau Mercedes, momentan. Tot niste VW mai premium sunt. Inca nu au ajuns la nivelul de care e nevoie pt. a intra in lupa de la umar la umar.

Edited by test_driver
Link to comment
Share on other sites

Parerea mea e ca Audi este un concurent *extrem* de serios pentru BMW. Mai serios (in sensul de "mai de luat in seama") decat Mercedes. La modelele din jumatatea inferioara a gamei de pret sunt mai jos decat BMW, la cele din jumatatea superioara a gamei de pret sunt cam la nivelul lui BMW. Inca sunt diferite, si probabil ca asta cauta fiecare.
Link to comment
Share on other sites

Uite si punguta mea cu doi bani pe tema asta...

 

Spatiu:

Seria 1/A3 - Comparabil. Castiga cred A3

Seria 3/A4 - comparabil, dar parca A4 exagereaza prin lipsa.

Seria 5/A6 - comparabil. Parca o idee mai mult la A6.

Seria 7/A8 - comparabil, desi parca va castiga A8.

 

Motorizare:

La toate... Mie-mi pare ca la BMW caii mananca ceva mai bine.

 

Sportivitate:

Seria 1/A3 - Seria 1 de departe. Nu stiu de ce au chemat A3-ul ala Sportback, ca mie-mi pare cam urat cu spume.

Seria 3/A4 - Seria 3 de departe. A4 e prea cuminte si clasic. Vorbesc de modelele actuale.

Seria 5/A6 - Sunt prea subiectiv sa las A6-le sa castige. Am condus A6 3.0 TDI Tiptronic, si am fost impresionat la toate capitolele.

Seria 7/A8 - Comparabile.

 

Comfort:

Seria 1/A3 - Nu stiu

Seria 3/A4 - Nu stiu.

Seria 5/A6 - Amandoua la capitole diferite.

Seria 7/A8 - A8 de departe. Asa-mi pare mie, oricat mi-as dori altfel.

 

Performante:

BMW pe toate planurile, vezi motorizare

 

Exterior:

Seria 1/A3 - Frumoasa serie 1 nu se compara cu uratul A3. Dupa mine.

Seria 3/A4 - A4 mult prea sters, chiar cu grila noua.

Seria 5/A6 - Frumoase amandoua. Totusi parca A6 prea conservator pentru anii care urmeaza.

Seria 7/A8 - A8 de departe. Nu pot sa-mi explic.

 

M vs. S si RS

De departe M.

Link to comment
Share on other sites

Ma bucur ca mai toti dintre noi sunt realisti, AUDi chiar ar trebui sa ne ingrijoreze. Chestia ca nu au ajuns inca sa concureze cu Mercedes si BMW as rezuma-o simplu....................Mercedes mai are de tras sa ajunga pe AUDI, iar asta o spun cu toata raspunderea posibila dar cu mentiunea ca este o parere personala.

 

 

Scuze daca a deranjat pe careva acest topic.

 

Exact, concurenta este ceva care trebuie sa ne bucure pe noi clientii.

 

Cat despre RS4, din nefericire e targetul actual la supersedanuri de clasa medie, asta e, trebuie sa scoatem capul din nisip si sa asteptam noul M3.

Pentru ei reteta a fost simpla, au construit cel mai bun motor din istoria lor care pe deasupra este si indeajuns de usor sa nu ingreuneze puntea fata, au perfectionat Quattro, un body-kit impresionant, cutie manuala cu sase rapoarte, au ususrat un pic masina si au alcatuit un amalgam destul de omogen. M3-ul va trebui sa fie extrem de bun sa fie peste.

 

Test Driver dupa parerea mea gandesti ca un copil, sper sa nu o ie ca pe o insulta, dar treaba cu turbo e clar un complex deosebit de grav pentru tine.

 

Mie imi miroase a atac la persoana :blink: .Te rog sa te abtii de la astfel de comentarii pe viitor.Thanks

 

"""""Cum suna BMW si cum suna Audi... Shi cum suna M3 shi cum suna RS4...""""

remarca asta nu ne face cinste ca fani BMW, parerea mea.

Edited by zixx
Link to comment
Share on other sites

O sa fiu la obiect , am avut si bmw si audi ... audi este o marca ok . confort , optionale etc etc. dar sincer am fost dejamagit la capitolul coordonare ambreaj/cutie de viteze/acceleratie ...plus stilul de condus , si aici ma ref. la modelele de serie nu ma refer la M si S .

parerea mea sincera ( evidentiata si din reviews pe internet si nu numai ) bmw-ul are din 5 stele 5 si audi 4 din 5 ...cam asta ar fi in termeni generali .

Link to comment
Share on other sites

@zixx, nu m-a atacat deloc sandumrs, stiu ca problema mea cu supraalimentarile deranjeaza multa lume, dar problema e ca eu sunt convins ca este o chestie reala. Pur si simplu turbina nu are ce cauta pe un model care se vrea in partea superioara a sportului, asa cum este M AMG si RS, nu mai spun de supersport, unde chiar NU are ce cauta. Atunci hai sa vad si eu un Ferrari Diesel si atunci inghit si turbina.

 

Audi inca nu este mai bun ca Mercedes, si nici mai bun ca BMW, ca sa fie mai bun ca mercedes trebuie sa aibe un confort la rulare deosebit, de aia Mercedesul e Mercedes, pt. ca are un confort de 5 stele la rulare, nu simti gropi, nu simti ca masina merge, nu auzi zgomot de la motor, toba sau cauciucuri. Mercedes este o masina pur confortabila, tocmai de aceea nu-mi place in mod deosebit. BMW se vrea o masina din aceeasi clasa cu Mercedes, dar cu o conceptie diferita total. BMW este tot o masina de lux, cu un confort interior la nivelul lui Mercedes, numai ca apare o problema, Masina este mai rigida, toba si motorul au soundul specific de BMW, pe care le auzi si le simti din interior si din exterior, cand te pui la volan masina incearca cat mai mult sa te lipeasca de sosea, sa simti fiecare zgarietura din asfalt, ceea ce o face Diferita total de Mercedes, si o face si pe placul meu tot o data. Evident la ultimile modele accentul asta sportiv este mai usor, dar tot se simte bine, De aceea unii spun ca MErcedes e mai bun, pt ca e mai confortabil, dar depinde ce doresti de la o masina.

 

Si acum in gandirea mea de copil, Audi este o marca buna care a reusit sa faca ceea ce fac alte masini muult mai ieftine intr-un stil muult mai elegant si cu o atentie mult mai sporita decat alte marci, de aceea este si premium, dar pt. a ajunge acolo sus unde este BMW si Mercedes e nevoie de o idee si de un scop precis, adica ori sport ori confort, nu se poate si cu **** in *** si cu sufletul in rai, scuzati-mi expresia, dar asta e adevarul. E adevarat ca la unele clase se impune si Audi, dar pana nu se impune pe o caracteristica anume nu a facut nimic, parerea mea.

 

RS4 iarasi este o masina care va pune probleme lui M3, dar va batea mar C AMG. In viitor Audi va ajunge acolo sus, pentru ca eu am impresia ca va fi concurentul lui BMW nu al lui Mercedes. Mercedes va ramane singur in segmentul lui de piatza, asta in cazul in care nu se va ridica brusc VW, ca cica asa se aude, dar nu cred.

 

Inca o data @zixx, sandumrs nu m-a atacat, eu sunt prea calm sa fiu atacat, prea calm pana cineva spune ca AMG e mai bun ca M, si aici devin copil intr-adevar si incep sa plang

 

Numai Bine!!

Link to comment
Share on other sites

s'a mai vb si in alte posturi ..... parerea mea ca orice producator serios ar putea sa faca motoare de n sute de cai putere.... chestia cred ca e .... fiabilitatea in timp... parerea mea e ca aici bmw conduce detasat.... apoi ... seria 3 de la ac schniter 320d cu 200cp ?? ce parere aveti? ei au zis ca au dus masina pana acolo unde componentele motorului sa fie supuse unui stres care sa nu afecteze fiabilitatea... mercedes face motoarea diesel cu mai putini cai poate sa mentina fiabilitatea..... si audi si vw..... dopeaza motoarele ca de... da bine la reclama n sute de cai putere... dar pica turbinele sau pompele de injectie dupa n zeci mii km....

 

cam asta e treaba parerea mea....

Link to comment
Share on other sites

s'a mai vb si in alte posturi ..... parerea mea ca orice producator serios ar putea sa faca motoare de n sute de cai putere.... chestia cred ca e .... fiabilitatea in timp... parerea mea e ca aici bmw conduce detasat.... apoi ... seria 3 de la ac schniter 320d cu 200cp ?? ce parere aveti? ei au zis ca au dus masina pana acolo unde componentele motorului sa fie supuse unui stres care sa nu afecteze fiabilitatea... mercedes face motoarea diesel cu mai putini cai poate sa mentina fiabilitatea..... si audi si vw..... dopeaza motoarele ca de... da bine la reclama n sute de cai putere... dar pica turbinele sau pompele de injectie dupa n zeci mii km....

 

cam asta e treaba parerea mea....

61402[/snapback]

 

hmm...nush ce sa zic de fiabilitate...

Ati urmarti pe top gear testarea noului M5?

 

Pe langa comentarile de rigoare(ca este urata,bla bla bla),au fost de acord ca este o masina sport excelenta,poate mai buna ca un Ferrari 430, :blink:

 

DAR in timpul testarilor au distrus 2(doua)M5-uri,mai exact a cedat diferentialul(de amandoua ori),deci un minus mare la fiabilitate

 

Daca este adevarat masina va avea foarte mult de pierdut in fata rivalilor,pt ca nimanui nu-i convine sa dea 100.000e(nush ca e exact) pe o masina care se duce dracului daca o calci mai mult timp

 

E unul nu stiu ce sa cred,singura mea referinta este Top Gear,care totusi este cea mai cotata emisiune de masini din lume

 

Stie cineva mai multe despre acest caz?

Link to comment
Share on other sites

Foarte frumos, adica atac la persoana??!!! Nu am avut nici pe departe intentia sa atac vreo persoana, de altfel in acel post, mi-am si cerut scuze in sensul ca ceea ce spuneam eu nu doream sa para sau sa fie un atac la persoana. Cat despre TEST_DRIVER nu pot decat sa remarc ca este un foarte bun om de forum, serios spun asta si nu in mod ironic, posturile sale anima discutiile intr-un mod cat mai original, hehe, serios spun asta. Sunt anumite conceptii care sunt marca inregistrata 'TEST_DRIVER".

 

Era candva o data acum vreo 6-8ani, o marca BMW si niste masini BMW care erau iubite si adorate de o intreaga planeta pamant pentru prestatiile, designul si fiabilitatea lor(in speta a masinilor BMW). Procentul persoanelor care iubeau imaginea, designul, trendul impuse de designul BMW-urilor era la o cota uluitoare, pana si cei mai inversunati fani Mercedes nu puteau sa nu recunoasca frumusetea automobilelor BMW. 80-90% din persoanele mature, desi uneori fani ai altor marci, iubeau felul in care aratau masinile BMW, felul in care se prezenta atat interiorul cat si exteriorul. Acum acele vremuri au apus, sunt multi fani care nu sunt intru totul de acord cu actualul trend de design, procentul persoanelor care sunt neutrii si au renuntat la admiratiea fata de BMW-uri este la fel intr-o continua crestere si asa mai departe.

Asta e filosofia mea actuala despre BMW, adica sunt constient de puterea si de complexitatea deosebita a tehnicii made by BMW, de complexitatea fiecarui element constitutiv dintr-un BMW actual, dar felul in care arata, felul in care isi prezinta imaginea, faptul ca bordurile nu se mai indreapta catre sofer, fiabilitatea din ce in ce mai slaba, etc ma chinuie si ma fac sa nu mai iubesc suta la suta modelele BMW.

Consider ca, castigul la vanzari, uimitorul castig la vanzari, inregistrat anul asta de BMW, se datoreaza faptului ca tehnologia folosita de masinile actuale impun trendul pe piata, si constituie monstre tehnologice, exemple de """CUM SE FACE""", dar capitalul de fani ai marcii este in scadere, fanii vechi iubesc marca pentru modelele mai vechi, designul nu mai e cel care vinde BMW-uri, acum tehnologia vinde BMW-uri, din nefericire. Ce vreau sa subliniez, vechile BMW-uri iti mertgeau la casa sufletului,. te incantau prin doua chestii, soundul motorului si look-ul deosebit si lesne de remarcat, actualele BMW-uri te impresioneaza prin avans tehnologic, electronica, complexitate dar au devenit masini de pluton. Spun asta ca fan adevarat BMW si sper sa nu se indoiasca cineva de asta, dar am ajuns sa imi placa doar 60% din modelele BMW, in timp ce acum 6-8 ani le iubeam pe toate.

 

Ca fan BMW nu ma folosesc de stereotipul "AUDI nu e inca la nivelul BMW si Mercede", mi se pare mult prea indolent din partea noastra, e greu sa recunoastem ca ne doare?

 

Cat despre RS4, discutia e inutila, vad ca toti am fost de acord ca e de mare belea, ramane de vazut cat de mare belea va fi M3E90.

 

Remarc ceva, si va rog sa ma contraziceti daca gresesc(daca se poate si cu argumente), dintre cei trei mari nemtalai, cel mai crescend trend il inregistreaza fara discutie AUDI.

 

Zicea cineva ca a avut si ca a condus si BMW si AUDI si ca la AUDI nu simtea nici o emotie, foarte foarte adevarat, insa, din nefericire AUDI lucreaza puternic la domeniul asta si ce e si mai grav, designul actualelor Audi-uri sustin puternic aceasta teorie iar faptele sunt si ele evidente.

 

Am asteptat cu nerabdare testul din emisiunea TopGear, tot sperand sa nu mai gasesc decat laude pentru RS4, tot sperand ca dragostea deosebita a lui Clarkson pentru nemtalai sa-l faca sa fie puternic subiectiv si sa demonteze aceasta masina, tot ce am reusit sa fac cand am vazut emisiunea, e sa ma indragostesc de jucarie, adica nu prea ai cum sa nu-ti placa. Interesanta ultima replica legata de masina, urmariti cu atentie, emisiunea dace parte din seria 7-a(ultima) si este episodul II din aceasta serie. Nu intelegeti ca numai asta m-a facut sa iubesc jucaria, mai sunt si altele.

 

Ca o remarca, un foarte bun prieten de-al meu, fan inrait Mercedes(nu fac discriminari) imi zicea hotarat si raspicat ca nu poate sa sufere ultima restilizare pentru AUDI A4, ca i se pare foarte urat, nu prea comenta el cat de bun sau rau e dar comenta designul. Am fost cu el la SIAB, la standul unde era expus RS4, a tacut brusc, il ranea la ochi, efectiv nu-i venea sa creada, cu cuvintele sale ''incredibil, in ce hal arata''. Curios l-am intrebat, "pai parca nu puteai sa suferi A4?".........raspunsul: "pai da asta nu mai e A4". intamplarea este f adevarata si deloc inflorita iar tipul e fan Mercedes fara ocolisuri.

 

Prin ce se remarca AUDI, omogenitate, masinile Audi vor fi din ce in ce mai omogene, atat dpdv sportiv cat si dpdv al luxului si opulentei.

Link to comment
Share on other sites

Scuze pentru postul dublu, si pe mine parca m-a sagetat faptul ca au distrus doua M5-uri intr-o emisiune, dar probabil a fost un eveniment nefericit si o foarte incredibila coincidenta(imi recunosc greseala gramaticala hehe) ideea e ca masina l-a impresionat pe Clarkson si cu toate problemele de fiabilitate aparute, a fost incadrata ca o masina epica.

 

Cautati pe mininova "Haven and hell", pune la incercare M5-ul fata de 430Monza pe un circuit. Masina nu s-a mai stricat, daca o facea, daca se strica din nou, Clarkson o taxa grav, asta pentru ca stiu cat ii iubeste el pe nemtalai.

 

Una peste alta, datorita electronicii, BMW-urile actuale au coborat stacheta la fiabilitate, sper sa-si revina.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

dupa parerea mea, Audi mai are ani buni de munca pana va ajunge din urma BMW si Mercedes, pana cand va putea fi considerat un adversar redutabil

salutare tuturor !!!

sunt debia inscris pe forum si as avea si eu ceva de adaugat la acest topic

1 audi este o amenintare pt bmw si mercedes ,si trebuie sa recunoastem ca ,chiar daca nu vrem dar in ultimi ani audi a castigat o popularitate mare in cea ce priveste motorizari si lux

2 audi are niste motorizari care te cam lasa cu gura cascata si cum ar fi : v12 pe benzina care dezvolta 475 de cai , v10 tdi care dezvolta si asta in jurul la 450 de cai

3 si sa nu uitam de clasamentul din anul trecut unde audi a luat locul 2 dupa mertz la clasa de lux

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

..Servus

Toate discutiile aste sunt subiective.Probabil ca daca te uiti la site-urile despre Audi sau Mercedes fiecare isi lauda marfa.

Personal am avut si Mercedes si Audi.

N-am calarit insa Bmw.Insa ce comparatie poti face intre un RS si unM3??

Ambele sunt superbe.

Audi insa exceleaza la motorizari diesel si la transmisia integrala.Se stie ca sistemul QUATTRO este de departe cel mai performant din lume. Dupa parerea mea diferenta intre cele trei marci este atat de mica..cu un plus mare Audi pentru tractiunea integrala.

Luigi Vicol

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.