Jump to content

Probleme clima BMW e36 320i, 1995


Recommended Posts

Am avut radiatorul de clima spart (facuse niste pori) si l-am inlocuit cu unul nou. Ieri am fost sa incarce instalatia cu freon. Dupa ce a facut o serie de teste pt verificarea etanseitatii sistemului a trecut la incarcarea propriu zisa cu AC. A functionat totul prefect aproximativ 30-45 de min timp in care am lasat pornit AC tocmai pt a fi sigur ca totul este ok. In drum spre casa am observat la relanti in special variatii de 100-200 de turatii ale motorului si am zis sa opresc sa vad ce se intampla. Am observat ca compresorul tot pornea pt 3 sec si se oprea lucru care nu l-a mai facut pana acum niciodata. M-am intors la firma care mi-a facut incarcarea cu AC pt a vedea si ei fenomenul. Initial tipul care mi-a facut incarcarea cu freon a spus ca poate trebuie schimbat uleiul de la compresor dar a venit un alt coleg de-al lui si a spus ca nu este necesar. Au spus ca este de la presostat (senzorul de presiune) sau este slabita piulita de la compresor ( cea care trece prn centrul lui si care il trage in interior). Daca are cineva niste idei la acest fenomen sau a mai patit asa ceva poate sa isi dea o parere. Orice sfat este binevenit.

 

Presostatul sau SAFETY PRESSURE SWITCH are in figura numarul 2 atasat.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Am avut radiatorul de clima spart (facuse niste pori) si l-am inlocuit cu unul nou. Ieri am fost sa incarce instalatia cu freon. Dupa ce a facut o serie de teste pt verificarea etanseitatii sistemului a trecut la incarcarea propriu zisa cu AC. A functionat totul prefect aproximativ 30-45 de min timp in care am lasat pornit AC tocmai pt a fi sigur ca totul este ok. In drum spre casa am observat la relanti in special variatii de 100-200 de turatii ale motorului si am zis sa opresc sa vad ce se intampla. Am observat ca compresorul tot pornea pt 3 sec si se oprea lucru care nu l-a mai facut pana acum niciodata. M-am intors la firma care mi-a facut incarcarea cu AC pt a vedea si ei fenomenul. Initial tipul care mi-a facut incarcarea cu freon a spus ca poate trebuie schimbat uleiul de la compresor dar a venit un alt coleg de-al lui si a spus ca nu este necesar. Au spus ca este de la presostat (senzorul de presiune) sau este slabita piulita de la compresor ( cea care trece prn centrul lui si care il trage in interior). Daca are cineva niste idei la acest fenomen sau a mai patit asa ceva poate sa isi dea o parere. Orice sfat este binevenit.

 

Presostatul sau SAFETY PRESSURE SWITCH are in figura numarul 2 atasat.

 

 

la relanti asa trebuie sa faca totusi e un pic cam des din 3 in 3 secunde

 

la mine cupleaza decupleaza cam la 30 -> 45 s -> 1 minut la relanti

 

mai fa o vizita la persoana care ti-a incarcat instalatia si sa faca masuratori de presiune in timpul functionarii poate e prea mult freon sau e infundata instalatia

Edited by clauberty
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.