Jump to content

Problema curea alternator e30


Kos3D

Recommended Posts

Buna ziua. Imi cer scuze daca am deschis acest topic aiurea, insa am o problema care mi-a macelarit viata. Am un ursulet 324 model de fabricatie 1987 si ma confrunt de ceva timp cu o problema foarte mare:

 

O data la 2 saptamani (chiar mai des) mi se rupe cureaua de la alternator. Am innebunit cumparand curea si problema cea mai mare este ca nu ma pot baza sa fac un drum mai lung deoarece risc sa raman in drum, motorul incingandu-se in 4 km la maxim cu cureaua rupta. Deci ori o aduc din oras pe cel mai scurt drum ori ma tracteaza cineva.

 

Problema asta a inceput sa apara de vreo cateva luni. Am fost la un service, si dupa ce mi-au schimbat cureaua baietii de nenumarate ori, am sarit eu cu ideea "geniala" sa verifice ce ar putea sa rupa pentru ca nu stau sa fac drumuri din saptamana in saptamana. Ultima oara au spus ca alternatorul era un pic deplasat, si atingea aceasta curea, care se incingea foarte rau si astfel se rupea repede. Evident ca ieri iar am ramas in drum.

 

Va rog din suflet, daca cineva s-a mai confruntat cu o astfel de problema, sau stiti care ar putea fi beleaua sa ma ajutati si pe mine.

 

Orice informatie in plus aveti nevoie postati aici si voi raspunde in cel mai scurt timp, aducand detaliile de care aveti nevoie.

 

 

Va multumesc anticipat.

Link to comment
Share on other sites

am avut ceva probleme cu cureaua de servo care ori se rupea ori sarea din locas si o rupea pe cea de alternator. am patit de cateva ori si de atunci umblu mereu la mine cu o curea in plus. se schimba usor, dureaza 7-8 minute daca ai chei.

cauzele pot fi multiple: curele proaste, alternatorul nu e aliniat, cureaua e prea staransa sau prea slaba.

Nu prea inteleg cum poti sa mergi 4 km fara curea :) pentru ca antreneaza si pompa de apa.

Link to comment
Share on other sites

@azeea: cand am fost penultima oara la service mi s-a spus ca alternatorul nu era aliniat si l-au aliniat cum trebuie. evident credeam ca asta ar rezolva problema insa nu a fost asa. Legat de cei aprox 4 km fara curea: in momentul in care se rupe cureaua mi se aprind in bord mai toate ledurile (incepand cu cele de la baterie, cel cu semnul mirarii, etc), iar motorul se incinge foarte repede. Ultima oara am ajuns cu el putin peste jumate. Mi s-a intamplat insa sa ajung cu el cu acul indicand 3 sferturi. Niciodata nu am fortat masina in astfel de situatii. Curelele nu cred ca sunt proaste, le procur de la un dealer autorizat BMW (mai exact Crest). Prea slaba nu este, prea stransa nu cred (dar am sa verific). Baietii de la service au tot testat lucrurile astea si tot acelasi rezultat.

 

@ovy: mi-a mai spus cineva ca ar putea sa se blocheze rulmentul de la alternator. Am sa verific daca sunt probleme de genul acesta si am sa vin cu mai multe detalii.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.