Jump to content

Piese E36 320i


alexR

Recommended Posts

am venit de la service, mi-au schimbat bucsile alea problema a ramas (aveam o bataie puternica in podea in dreptul picioarelor pasagerului din dreapta la franari bruste).

merg luni iar la o constatare mai amanuntita.

Cand am fost data trecuta mi-au verificat pivoti, capete de bara, bara stabilizatoare fata/spate, tampoane motor, cutie.. totul perfect. Doar bucsile de la bascula aveau joc.

Eu suspectez acum toba, pt ca pe la mijlocul masinii imi lipseste un tampon, dar chiar si fara ala nu se misca deloc cand tragi de ea.. dar ma gandesc ca la franare puternica e forta mult mai mare..

Link to comment
Share on other sites

am venit de la service, mi-au schimbat bucsile alea problema a ramas (aveam o bataie puternica in podea in dreptul picioarelor pasagerului din dreapta la franari bruste).

merg luni iar la o constatare mai amanuntita.

Cand am fost data trecuta mi-au verificat pivoti, capete de bara, bara stabilizatoare fata/spate, tampoane motor, cutie.. totul perfect. Doar bucsile de la bascula aveau joc.

Eu suspectez acum toba, pt ca pe la mijlocul masinii imi lipseste un tampon, dar chiar si fara ala nu se misca deloc cand tragi de ea.. dar ma gandesc ca la franare puternica e forta mult mai mare..

 

 

Deci sa inteleg ca dupa ce ti-au schimbat bucsele respective tot mai batea... Hmm parerea mea e ca nu are de ce sa fie de la toba, chiar daca iti lipseste un tampon la mijloc in momentul franarii masina nu se misca vertical ci orizontal cu o mica balansare deci toba nu vibreaza...daca la anumite gropi se auzea bataia atunci da...eu asa am avut la espero in momentul in care luam anumite gropite se auzea o vibratie urata...prima data am crezut ca e de la tamponu de sustinere al motorului dar era de la toba ca se rupsese tot asa pe dedesubt si din cauza zdruncinaturii se auzea lovitura.

 

Acum ar fi bine sa fie doar tamponu ala...Multa bafta!

 

 

PS: acum tot la acelasi service ai fost?Sau la o a doua parere?

Link to comment
Share on other sites

la franari puternice bate si cand merg pe drum prost, dar mai usor.

despre acelasi service e vorba. Am fost acum cateva zile la constatare, ieri am lasat masina, azi am luat-o.

 

 

Asta e posibil sa fie si din cauza zgomotelor de fond facute de masina pe drumul prost, si sa nu percepi bataia la aceeasi intensitate.

Doar ce mi-am adus aminte ca un amic s-a mai confruntat cu o astfel de problema, si chestia a fost la placutele de frana, jucau in loc si la franari puternice se izbeau mai tare de capat si se auzea ca o bataie..

 

Sunetul e 1 singur? ar fi bine sa verifici si placutele.

Link to comment
Share on other sites

discurile si placutele sunt aproape noi (2-3000km).

A verificat franele ca s-a gandit sa nu fie un etrier slabit in suport. totul e ok..

O sa vad luni ca merg iar la constatare.

 

 

Ok atunci sper sa fie de la toba ca sa scapi usor cu reparatia.

Eu o sa imi iau uleiul si filtrele si o sa merg sa mi le schimbe, si apoi as vrea sa ii fac o inspectie pe sub ea.

 

Astept sa vad ce a fost.

Link to comment
Share on other sites

discurile si placutele sunt aproape noi (2-3000km).

A verificat franele ca s-a gandit sa nu fie un etrier slabit in suport. totul e ok..

O sa vad luni ca merg iar la constatare.

 

 

Ce ai mai facut cu masina?Ai reusit sa afli de la ce era bataia? A mea a inceput sa cloncane si tre sa ma pun pe cumparat bucse capate de bara...etc etc etc...

TRaiasca romania Groapa....

 

:)

Link to comment
Share on other sites

In weekend am facut ~650km cu spaima.. la fiecare franare batea rau in podea de ziceam ca se rupe masina :)

Am fost azi dimineata iar la mecanic sa se uite. A verificat iar totul.. nimic. La final cand sa bage o ranga sa testeze pivotii de pe punte loveste scutul de metal de sub motor si acesta se misca. Trage de el cu mana si se misca destul de rau.. :)

L-a strans bine, am iesit la o tura si nu mai facea nimic :)

Scutul are prinderile din fata pe punte iar cele din spate pe caroserie si la franare probabil puntea se misca cativa mm cat sa bata in spate in caroserie.

Link to comment
Share on other sites

In weekend am facut ~650km cu spaima.. la fiecare franare batea rau in podea de ziceam ca se rupe masina :)

Am fost azi dimineata iar la mecanic sa se uite. A verificat iar totul.. nimic. La final cand sa bage o ranga sa testeze pivotii de pe punte loveste scutul de metal de sub motor si acesta se misca. Trage de el cu mana si se misca destul de rau.. :)

L-a strans bine, am iesit la o tura si nu mai facea nimic :)

Scutul are prinderile din fata pe punte iar cele din spate pe caroserie si la franare probabil puntea se misca cativa mm cat sa bata in spate in caroserie.

 

 

Pfff...chiar ma bucur ... stiu cum e sa te enerveze o chestie si sa nu sti de la ce naibi vine...bine ca ai scapat..

Eu insa nu am reusit sa o inmatriculez si se tripla taxa deja si astept acu sa vb cu un avocat despre hiba asta din lege..sa vedem poate reusesc vreo nefacuta sa nu mai platesc deloc taxa :)

 

Dupa ce termin cu stresu asta ma apuc de ea...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.