Jump to content

Consum instantaneu mare la relanti


ullises

Recommended Posts

Salutare am o dilema care nu stiu daca e normal sau nu,

in trafic astazi am observat ca dupa ce merg bara la bara o perioada de timp, dupa ce o scot din viteza imi creste consumul instantaneu, fara turarea motorului, pana pe la 8, 10 l/100km dupa care se taie efectiv, dar turatia motorului este normala 7-8k de ture. Masina este dotata cu filtru de particule asta in cazul in care va ajuta aceasta info.

Maisna e din 2005, 320d, 163cp.

Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition
ESTE NORMAL, ASA FAC TOATE! Nu ai de ce s-ati faci o problema, nu este o anomalie!

 

Paul- Citeste cu atentie! :)

 

Ba eu zic ca a citit cu mai multa atentie decat tine.

 

Nu se poate calcula CONSUMUL LA 100 DE KM, cu masina stand pe loc ! chestie de logica elementara. Teoretic este infinit, astfel ori creste la infinit ori nu mai indica.

Link to comment
Share on other sites

"dupa ce o scot din viteza imi creste consumul instantaneu, fara turarea motorului, pana pe la 8, 10 l/100km dupa care se taie efectiv"

Asta e esentialul, respectiv problema semnalata! Fiind cunoscator, citeste printre randuri, colegul e nou si poate n-a ales cea mai fericita exprimare.

Link to comment
Share on other sites

ESTE NORMAL, ASA FAC TOATE! Nu ai de ce s-ati faci o problema, nu este o anomalie!

 

Paul- Citeste cu atentie! :)

 

Ba eu zic ca a citit cu mai multa atentie decat tine.

 

Nu se poate calcula CONSUMUL LA 100 DE KM, cu masina stand pe loc ! chestie de logica elementara. Teoretic este infinit, astfel ori creste la infinit ori nu mai indica.

In primul rand am spus ca imi creste consumul in momentul in care o scot din viteza si nu daca stationez cu masina, deci pur si simplu e scoasa din viteza ea deplasandu-se si astfel imi raspund singur la intrebare, multumesc pt neatentia ta, ea trece de la consumul pe km in cel pe ora si de asta se manifesta asa.

Oricum frumoasa lectie de fizica

P.S. Mersi Alex :)

Link to comment
Share on other sites

Salutare am o dilema care nu stiu daca e normal sau nu,

in trafic astazi am observat ca dupa ce merg bara la bara o perioada de timp, dupa ce o scot din viteza imi creste consumul instantaneu, fara turarea motorului, pana pe la 8, 10 l/100km dupa care se taie efectiv, dar turatia motorului este normala 7-8k de ture. Masina este dotata cu filtru de particule asta in cazul in care va ajuta aceasta info.

Maisna e din 2005, 320d, 163cp.

 

Cât ÎÞi consumã În oraº la suta de km?

Link to comment
Share on other sites

se calculeaza si consumul pe ora? si cum se transforma din consum pe ora in consum pe distanta, daca vrei sa vezi consumul mediu?

 

@ulises: Mi se pare normal sa indice asa. De exemplu, daca esti in frana de motor iti indica consum 0 si daca apesi ambreiajul/scoti din viteza iti indica consumul pe care il ai la ralanti la viteza cu care te deplasezi (sau distanta parcursa). Asta depinde si de viteza cu care te deplasezi, daca este foarte mica, aproape de oprire, o sa ajungi la acel consum "infinit" amintit mai sus si masina iti indica iar 0. Doar nu vrei sa stea acul ala pe maxim cand stationezi, ca te sperii :)

 

Am vazut asta la un ford focus, cand statea pe loc ii indica consum 99.

Link to comment
Share on other sites

Salutare am o dilema care nu stiu daca e normal sau nu,

in trafic astazi am observat ca dupa ce merg bara la bara o perioada de timp, dupa ce o scot din viteza imi creste consumul instantaneu, fara turarea motorului, pana pe la 8, 10 l/100km dupa care se taie efectiv, dar turatia motorului este normala 7-8k de ture. Masina este dotata cu filtru de particule asta in cazul in care va ajuta aceasta info.

Maisna e din 2005, 320d, 163cp.

 

Cât ÎÞi consumã În oraº la suta de km?

undeva la 6-7.5 l% dar e trafic de Hamburg/Germania si alternez mult si cu autostrada, si nush exact numai in oras cat consuma e un fel de mix dar cu preponderenta oras , cam 70% dc?

Link to comment
Share on other sites

Stai linistit,e ceva normal! Acul acela se ridica pt. ca Bmw-urile in general nu au indicator digital pt. consumul instant(gen WV-Audi).La relanti 320d consuma aprox. 0,3-0,8 l/h in functie de consumatorii prezenti(Clima,lumini,dezaburire,etc..) si de temperatura motorului(dimineata la pornire poate fi si de peste 1l/h) urmand apoi sa scada odata cu incalzirea uleiului.Adevarata explicatie vine de la faptul ca masina atunci cand este "pe liber"(atunci cand calci ambreiajul sau o scoti din viteze) si masina este in miscare,ea va avea un consum de relanti.In cazul in care masina este in miscare si doar ridici piciorul de pe acceleratie sau esti intr-o vale,consumul este de 0 L% deorece motorul este angrenat de cutie.

 

Chestiunile astea se pot verifica dc. intri in setarile ascunse ale BC-ului,acolo poti vedea multe lucruri precum viteza reala,consumul instant-relanti,cati litri sunt exact in rezervor,etc...si multe alte chestii,insa e putin mai complicat. Bafta! :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.