Jump to content

Problema relanti


Recommended Posts

Salut !

 

Acesta este primul meu post pe acest forum ! Bine v-am gasit !

 

Am o problema cu masina mea, un E46 320d 150 cp din 2003 si anume oscileaza la relanti, si nu trage chiar cum trebuie. Treaba asta este vreo luna, timp in care am schimbat tipul motorinei, crezand ca asta este cauza problemei, insa NU. :)

 

Am scos si mufa de la debitmetru, insa nicio schimbare.

Ce poate fi ? Regulatorul de relanti ? Corpul de acceleratie ?

 

Am facut programare la Contempo Brasov, insa numai peste 2 saptamani m-au programat.

As vrea sa aflu cam ce poate fi de v

Orice sfat e binevenit !

 

Va multumesc.

Link to comment
Share on other sites

am avut si eu aceiasi problema...si aveam debitmetru schimbat...era din 2007 si nu am stiu...si cand am fost la bavaria mi-au reprogramat DDE ca sa lucreze cu debitmetru care il aveam...220ron a costat si acum nu mai face asa...uita-te la tine din ce am e dibitmetru poate e de acolo..
Link to comment
Share on other sites

OK, mersi mult de sfat, o sa ma uit...oricum o sa ma duc la BMW sa il puna pe tester, dar ma gandeam ca a mai patiti cineva la fel si ca imi poate spune la ce sa ma astept..:)

 

Oricum, ma gandesc sa il dau, il am de aproape 1 an, si m-am cam plictisit de el.

Ma gandesc la un 740i E38 sau un E60 pe benzina...530i...

 

Este cineva pe forum care detine una din masinile de mai sus ? Daca da, imi poate spune cate ceva despre fiabilitate, pretul intretinerii nu prea ma intereseaza, stiu ca daca vrei BMW trebuie sa ai bani sa il intretii...

 

Sunt bune motoarele V8 de la BMW ? La fiabilitate ma refer..:)

Link to comment
Share on other sites

am avut si eu aceiasi problema...si aveam debitmetru schimbat...era din 2007 si nu am stiu...si cand am fost la bavaria mi-au reprogramat DDE ca sa lucreze cu debitmetru care il aveam...220ron a costat si acum nu mai face asa...uita-te la tine din ce am e dibitmetru poate e de acolo..

 

 

inseamna ca ai 320d de 136cai ,deci fara facelift...la facelift cel de 150cai nu este necesar...debitmetrul este plug&play...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

salutare tuturor,

 

si eu am aceeasi problema, tremura la relanti, am un 318i din 2001, 143CP. am fost la bavaria motors constanta si am bagat-o pe tester, insa nu au gasit nici o eroare si au si spus ca motorul merge foarte bine, cica asa trebuie sa faca. in mers parca nu fuge asa cum ar trebui, si se mai aude si un mic suierat. am mai auzit ca poate fi debitmetrul. Poate stie cineva, daca decuplez mufa trebuie reprogramat calculatorul?

apreciez orice sfat.

Link to comment
Share on other sites

salutare tuturor,

 

si eu am aceeasi problema, tremura la relanti, am un 318i din 2001, 143CP. am fost la bavaria motors constanta si am bagat-o pe tester, insa nu au gasit nici o eroare si au si spus ca motorul merge foarte bine, cica asa trebuie sa faca. in mers parca nu fuge asa cum ar trebui, si se mai aude si un mic suierat. am mai auzit ca poate fi debitmetrul. Poate stie cineva, daca decuplez mufa trebuie reprogramat calculatorul?

apreciez orice sfat.

 

 

e supapa aia de la carter daca zici ca si suiera... :) va face si mai tare cu timpu ...o sa zici ca esti ambulanta...nu e scumpa..injur de 1 mil si ceva

Link to comment
Share on other sites

salutare tuturor,

 

si eu am aceeasi problema, tremura la relanti, am un 318i din 2001, 143CP. am fost la bavaria motors constanta si am bagat-o pe tester, insa nu au gasit nici o eroare si au si spus ca motorul merge foarte bine, cica asa trebuie sa faca. in mers parca nu fuge asa cum ar trebui, si se mai aude si un mic suierat. am mai auzit ca poate fi debitmetrul. Poate stie cineva, daca decuplez mufa trebuie reprogramat calculatorul?

apreciez orice sfat.

 

 

e supapa aia de la carter daca zici ca si suiera... :) va face si mai tare cu timpu ...o sa zici ca esti ambulanta...nu e scumpa..injur de 1 mil si ceva

 

poti sa-mi dai mai multe detalii? care supapa? ai cumva niste desene, manuale ceva de genul asta ca sa-mi dau seama?

si tremuratul este tot de la supapa asta sau doar suieratul?

si ar mai fi ceva dimineata cand pornesc motorul sunetul scos este gros, asa cum ar trebui (zic eu), asta pe la 900-1200rpm, dar dupa ce se mai incalzeste, ~30sec, bine-nteles scade turatia pe la 600-700rpm, si abia atunci incepe sa tremure motorul, si sunetul se schimba, scade mult in intensitate, si chiar am impresia ca parca e pe moarte, eu zic ca nu asa trebuie sa faca un motor de 2L, mai ales bmw. la motorul de 1.9L sunetul se aude la fel ca al meu cand este rece, de aici am tras eu concluzia ca ca e ceva in neregula.Inca nu am avut ocazia sa merg cu altul asemanator pentru comparatie.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.