Jump to content

Bmw 320i e36, upgradat la 328i


roco123

Recommended Posts

  • Replies 448
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Scuze de offtopic: are idee cineva unde pot sa vad ce raport am la diferential?

http://www.rri.se/index.php?DN=29

Aici vezi

 

G0oby, o cutie in 6 are rapoarte diferite fata de una in 5. Cu alte cuvnite, masina in 6 trepte va avea fie un demaraj superior, fie viteza maxima superioara. In cazul de fata, masinile astea sunt gandite sa mearga cu maxim 250km/h conform acordului semnat de catre producator cu nu stiu ce ecologisti. De aici tragi singur concluzia.

Nu e adevarat, ambele cutii au aceleasi rapoarte pe treptele 1-5.

Check this out: http://www.rri.se/index.php?DN=29

 

deci inseamna ca se demonstreaza ca nu ai cum sa ai suta in 6 secunde cum te aclama multimea aplaudacilor, se pare ca nu faci 330i ... si ca scuza o dai cu grupul, parerea mea ca te-ai cam umflat degeaba in pene, se pare ca cel cu audi a schimbat jalnic si de aia l-ai facut

 

revin la parerea ca am o sansa foarte buna in fata ta si o sa pleci inapoi la timisoara batut

 

Asa e, nu fac 0-100 in fix 6 secunde, fac 0-100 in 6.5-6.7 daca plec bine, asta e cel mai important. Daca plec prost, fac in 7- 7.2

Nu m-am scuzat cu nimic, daca nu intelegi matematica si ca faptul ca doar cand schimb eu inaintea lui, el se duce in fata, ce sa-ti mai spun.

Nu am spus ca sunt peste 330ci oricand la orice ora, la manuala depind de multe chestii, in principal de plecare,(insa daca plec bine, nici mama lui 330ci nu ma mai ajunge,vezi video unde am ratat ca boul a 3-a) am spus ca daca vrei sa vezi cum merge masina mea, ia-te de un 330ci in mintile lui, probabil si softat.

Iar la faza cu audi, esti penibil, pai nu intelegi ca ala avea cutie automata? ce naiba sa schimbe el? pe modul sport? A incercat si pe tiptronic si pe modul S in automat, acelasi rezultat, se pare ca inapta e cutia aia de nu schimba acum, asa e? Sau motorul era varza.

Revino la parerea ta, ma bucur ca ai sperante mari, insa cu mine vei plange, repet, m-am dat cu 530d cu soft, manual, stiu cum stau, ai o masina foarte tare, trage fenomenal, dar ma voi duce in fata.

Link to comment
Share on other sites

Incearca Tempes gtx pentru Nokia sau Dynolicious pentru IPhone, depinde de ce telefon ai.

Sant foarte precise comparativ cu estimari cu cronometru,masurat filme pe youtube, sau datul cu parerea in functie de ce masina faci.

Eu il am pe cel pentru Nokia de 2 ani si am avut ocazia sa-l testez pe vreo 10-15 masini si pot sa zic ca merge cu precizie de 0.1 s. Cand masuratoarea e imprecisa , zice singur si nu arata nici un timp.

Link to comment
Share on other sites

Am incercat cu dynolicious.

 

6.8 0-100km/h

si 14.75 0-402m sau sfert de mila, cum ii zice.

Asta in conditii ideale.

 

Nu sunt expert in plecari, si grupul asta scurt ma face de fiecare data... in sensul ca daca plec de la 2000rpm, rup aderenta de ma invart in gol, de la 1500 e posibil sa dea in nas.

Cand pun grupul 2.93 scad la 6.5

Fiindca cu asta la 6500rpm in viteza a 2-a am 96km/h, ca urmare trebuie sa schimb si viteza a treia. Cat pierd acolo oare?

0.2-0.4?

 

Sfert de mila

http://img15.imageshack.us/img15/3254/dynoandmore015.png

Link to comment
Share on other sites

Am incercat cu dynolicious.

 

6.8 0-100km/h

si 14.75 0-402m sau sfert de mila, cum ii zice.

Asta in conditii ideale.

 

Nu sunt expert in plecari, si grupul asta scurt ma face de fiecare data... in sensul ca daca plec de la 2000rpm, rup aderenta de ma invart in gol, de la 1500 e posibil sa dea in nas.

Cand pun grupul 2.93 scad la 6.5

Fiindca cu asta la 6500rpm in viteza a 2-a am 96km/h, ca urmare trebuie sa schimb si viteza a treia. Cat pierd acolo oare?

0.2-0.4?

 

Sfert de mila

http://img15.imageshack.us/img15/3254/dynoandmore015.png

E cam greu sa-ti dai seama din datele alea.

 

Cu ala de nokia asa arata o sesiune facuta acum 2 zile cu 530dA.

 

02/03/2010 18:16

 

0-100 km/h: 7.2 s

 

0-10 km/h: 0.5 s

0-20 km/h: 0.9 s

0-30 km/h: 1.5 s

0-40 km/h: 2.1 s

0-50 km/h: 3.0 s

0-60 km/h: 4.0 s

0-70 km/h: 4.6 s

0-80 km/h: 5.5 s

0-90 km/h: 6.4 s

0-100 km/h: 7.2 s

0-110 km/h: 8.6 s

0-120 km/h: 10.5 s

 

0-100 m: 6.3 s

0-200 m: 9.7 s

 

0-10 km/h: 2 m

0-20 km/h: 5 m

0-30 km/h: 11 m

0-40 km/h: 18 m

0-50 km/h: 29 m

0-60 km/h: 47 m

0-70 km/h: 60 m

0-80 km/h: 79 m

0-90 km/h: 101 m

0-100 km/h: 125 m

0-110 km/h: 165 m

0-120 km/h: 226 m

 

0-100 m: 89.3 km/h

0-200 m: 114.6 km/h

 

Peak: 126 km/h

 

0-60 mph: 6.8 s

 

Poti sa-ti dai seama exact cum stai testand cu amandoua diferentialele si vezi exact din rezultate cat pierzi la schimbat.

La fel poti sa vezi si plecarile cat de bune sunt. E mult mai detailiat asta cred.

Dupa cifrele de mai sus se vede ca a schimbat a-2-a intre 40-50 si a-3-a intre 80-90.

N-am apucat sa ma joc cu Dynolicious.

Edited by DSF
Link to comment
Share on other sites

Pai si dynolicious arata detaliile alea legate de km/h.

:)

Numai ca nu am gasit fisa aia cu 6.8 ca am vreo 30 salvate.

Pun una oarecare acum.

 

http://img442.imageshack.us/img442/996/dynoandmore017.png

 

In cati metri faci nu arata, acum m-am uitat pe soft.

E mai detaliat vad ca softul pentru nokia.

Insa si dynolicious iti arata ce ai nevoie. :)

Edited by roco123
Link to comment
Share on other sites

Cand m-am dat acum cu 330ci, am pierdut la fiecare schimbare de treapta. El sarea in fata, fiindca schimba mai tarziu.

Rapoartele cutiei sunt identice, diferentialul face diferenta.

:)

Daca aveam acelasi grup, era alta poveste. Si asa, daca eu plec bine, el nu ma ajunge.

Era greu aseara sa pleci bine... pe graba, ca vin masini din spate :))

 

Oricum, eu sunt super multumit, am dus un ''banal'' motor de pisica la nivelul lui m54b30 :twoup:

Totusi, sunt cam 40cp diferenta, la un aspirat, e greu de realizat.

Link to comment
Share on other sites

@THX-1

Postul 320 de pe pagina anterioara. E link la website.

Vezi daca e telefonul compatibil, downloadezi programul demo, faci plata, bagi IMEI-ul telefonului, si iti trimit ei link cu codul de activare. Nu merge decat pe un singur telefon codul.

Eu l-am avut prima data pe N95 si le-am trimis un mail ca am schimbat telefonul cu N97 si mi-au trimis un cod nou gratis.

P.S. Functioneaza numai pe telefoane cu GPS . Nu cere crack ca nu exista.

Edited by DSF
Link to comment
Share on other sites

Cand m-am dat acum cu 330ci, am pierdut la fiecare schimbare de treapta. El sarea in fata, fiindca schimba mai tarziu.

Rapoartele cutiei sunt identice, diferentialul face diferenta.

:)

Daca aveam acelasi grup, era alta poveste. Si asa, daca eu plec bine, el nu ma ajunge.

Era greu aseara sa pleci bine... pe graba, ca vin masini din spate :))

 

Oricum, eu sunt super multumit, am dus un ''banal'' motor de pisica la nivelul lui m54b30 :twoup:

Totusi, sunt cam 40cp diferenta, la un aspirat, e greu de realizat.

 

Te ajuta si diferenta de greutate, nu numai modificarile.

La manuale face soferul diferenta. Eu unul n-am reusit sa scot timpii standard cu nici o masina manuala. Mereu erau cateva sutimi peste.

Un 330 e pe la 6.5 dat. Cu un sofer bun scoate 6.7,6.8 si atunci e perfect plauzibil sa-l faci cu modificarile pe care le ai si daca nimeresti o plecare buna.

Pe cutie manuala e greu sa fii consistent si sa scoti aceleasi rezultate de fiecare data.

La automata din 10 incercari le cam nimeresti pe toate cu abatere maxima de 0.1, 0.2 secunde.

Iar ce am mai observat din joaca cu programelul e ca se simte zdravan temperatura de afara si tipul de gume folosite .(cam jumatate de secunda la cauciucuri de vara, si sub 10 grade afara, derapeaza pana la 50-60 ora).

Link to comment
Share on other sites

Pai nu ma ajuta greutatea deloc.

Eu am 1500kg la fel ca e46 330ci.

In plus, soferul din 330ci, nu cred ca avea mai mult de 50kg, timp in care eu am 115kg.

Am cantarit masina de 2 ori. La un depozit de fier vechi, unde mi-a dat 1450 parca.( mai tarziu am aflat ca acolo se fura la cantar) :))

Apoi am cantarit masina la o topitorie, unde am un prieten ce lucreaza acolo. 1500 kg.

Eu am touring, nu sedan, sau coupe. Si touringul e mai greu.

Coupe-ul are 1400kg la pisica(328i) touringul sare de 1500 pe unele siteuri, depinde de dotari, etc.

Edited by roco123
Link to comment
Share on other sites

Roco, pune=ti tu grup 2.93 si ai sa vezi cum iti face "pa-pa" din mers 330CI-ul... Nu uita ca CI-ul ala are 6 trepte pe cand tu doar 5

pa pa din mers nu prea are cum sa ii dea ala neavand unde sa ii de`a a 6 ...eventual pe autostrada de la 230-240 in sus.

Cu grup de 2.93 care ii si stock pt 328 si cu cauciucuri mai bune teoretic ar trebuii sa fie in fata Roco.

 

G0oby, o cutie in 6 are rapoarte diferite fata de una in 5. Cu alte cuvnite, masina in 6 trepte va avea fie un demaraj superior, fie viteza maxima superioara. In cazul de fata, masinile astea sunt gandite sa mearga cu maxim 250km/h conform acordului semnat de catre producator cu nu stiu ce ecologisti. De aici tragi singur concluzia.

daca vorbim de E46 din cate stiu,rapoartele 1-5 sunt identice la cutiile 5 si 6,viteza 6-a e practic pentru croaziera .Cel putin la compact asa e

Asa stiam si eu....

Link to comment
Share on other sites

Pai nu ma ajuta greutatea deloc.

Eu am 1500kg la fel ca e46 330ci.

In plus, soferul din 330ci, nu cred ca avea mai mult de 50kg, timp in care eu am 115kg.

Am cantarit masina de 2 ori. La un depozit de fier vechi, unde mi-a dat 1450 parca.( mai tarziu am aflat ca acolo se fura la cantar) :))

Apoi am cantarit masina la o topitorie, unde am un prieten ce lucreaza acolo. 1500 kg.

Eu am touring, nu sedan, sau coupe. Si touringul e mai greu.

Coupe-ul are 1400kg la pisica(328i) touringul sare de 1500 pe unele siteuri, depinde de dotari, etc.

:))

Link to comment
Share on other sites

Pai nu ma ajuta greutatea deloc.

Eu am 1500kg la fel ca e46 330ci.

In plus, soferul din 330ci, nu cred ca avea mai mult de 50kg, timp in care eu am 115kg.

Am cantarit masina de 2 ori. La un depozit de fier vechi, unde mi-a dat 1450 parca.( mai tarziu am aflat ca acolo se fura la cantar) :))

Apoi am cantarit masina la o topitorie, unde am un prieten ce lucreaza acolo. 1500 kg.

Eu am touring, nu sedan, sau coupe. Si touringul e mai greu.

Coupe-ul are 1400kg la pisica(328i) touringul sare de 1500 pe unele siteuri, depinde de dotari, etc.

:))

in primul rand din cate imi aduc eu aminte mi-ai dat un baiat cu mine in masina sa filmeze performantele tale deci chiar daca as avea eu 50 kg cu pustiul tau tot am ajunge pe la greutatea ta, si ne-am dat de vreo 5-6 ori. niciodata nu ai reusit sa pleci bine? chestia cu : nu reusesc sa plec bine , nu suna bine deloc. ca sa-ti fac pe plac daca mai avem ocazia o sa ma dau cu tine cum vrei tu. te las sa pleci inainte;). data trecuta cand ne-am dat pe 200 m si am scos toate sistemele ai umplut forumul cu laude la adresa ta, dar cand in aceeazi zi ne-am dat afara pe 400 m nu ai specificat nimik.acum reply-ul asta il poti lua

cum vrei tu dar nu tre sa cauti scuze . se poate intampla oricui. seara faina!

Link to comment
Share on other sites

Pai si care iti e problema? n-am postat corect? am spus ca n-am putut sa stau langa tine deloc, si ca de pe loc mi-am luat-o rusinos ca nu puteam pleca? Am mintit cu ceva?

Sau n-ai 50kg? poate ai 48.

Da, atunci ti-ai luat-o tu rusinos, nu gasi scuze acum.

Cand am plecat aseara in fata, daca nu ratam 3, nici cu rugaciuni nu ma ajungeai pe 400m, nici macar pe aproape.

Eu ti-am zis ca voi posta pe forum, indiferent de rezultat, nu am mintit cu nimic.

Cand schimbam eu, tu sareai in fata, ca schimbi mai tarziu ca mine, de vreme ce ai grup mai lung ca al meu, stai linistit, vom mai avea ocazia sa ne dam, imi pun eu grupul original, nu am terminat cu modificarile, o sa-ti arat ca un 328i touring va bate pe bune un 330ci chiar si softat ca al tau. Cum ti-am si zis, ma bucur ca ai fost in fata, asta nu poate decat sa ma determine sa continui cu modificarile.

:)

In ziua aia nu ne-am dat pe 400 de metri afara, ne-am dat din mers, tu ai claxonat si ai plecat inainte de al treilea claxon.

Link to comment
Share on other sites

Pai si care iti e problema? n-am postat corect? am spus ca n-am putut sa stau langa tine deloc, si ca de pe loc mi-am luat-o rusinos ca nu puteam pleca? Am mintit cu ceva?

Sau n-ai 50kg? poate ai 48.

Da, atunci ti-ai luat-o tu rusinos, nu gasi scuze acum.

Cand am plecat aseara in fata, daca nu ratam 3, nici cu rugaciuni nu ma ajungeai pe 400m, nici macar pe aproape.

Eu ti-am zis ca voi posta pe forum, indiferent de rezultat, nu am mintit cu nimic.

Cand schimbam eu, tu sareai in fata, ca schimbi mai tarziu ca mine, de vreme ce ai grup mai lung ca al meu, stai linistit, vom mai avea ocazia sa ne dam, imi pun eu grupul original, nu am terminat cu modificarile, o sa-ti arat ca un 328i touring va bate pe bune un 330ci chiar si softat ca al tau. Cum ti-am si zis, ma bucur ca ai fost in fata, asta nu poate decat sa ma determine sa continui cu modificarile.

:)

In ziua aia nu ne-am dat pe 400 de metri afara, ne-am dat din mers, tu ai claxonat si ai plecat inainte de al treilea claxon.

bafta cu modificarile , si cu softu nu prea ai nimerit. daca stai sa citesti linistit sa nu te agiti o sa observi ca am specificat ca am fost cu baiatul tau in masina si nimik mai mult. tu gasesti scuze roco nu eu: nu plec bine, am ratat a 3 , nu am cauciucuri etc etc.... stock. sti ce inseamna asta? adica stock. si apropos ma simt foarte bine la 50 de kg. alerg mai bine si mai tare. dupa cum se vede....
Link to comment
Share on other sites

:))

 

Mai e si un civic type-R de rupe orasu, ala cu mod la numar, si ala e stock.

Toate masinile sunt stock, atata timp cat numai proprietarul stie de ele.

Mai exista un coleg aici ce cu e34 520i, bate la fund masini mult mai tari, tot asa, totul stock, neschimbat :))

 

Ma rog, nu ne certam aici, ti-ai luat revansa, ma bucur :twoup:

Va veni momentul in care mi-o voi lua si eu, toate vor fi cum trebuie sa fie, deja e pregatit terenul.

Scopul meu e sa ma dau cu masini mai tari ca a mea, chiar daca mi-o iau, sa stiu ce urmeaza, ca sa cresc :(

 

Nici acum nu fugi tu mai repede, daca nu pleci mai bine, se vede in video ala din mers.

Edited by roco123
Link to comment
Share on other sites

daca si-ar face VAMu' galeria de admisie.. evacuarea.. si schimburiile necesare... chiar as fi curios cum stati

 

p.s. ce am enumerat sunt defecte ale masinii.. nu upgrade-urii...

 

LE: CTR-ul ala cu MOD ... bate si VAMu' ... ala chiar merge :)

Edited by Caius TM
Link to comment
Share on other sites

:))

 

Mai e si un civic type-R de rupe orasu, ala cu mod la numar, si ala e stock.

Toate masinile sunt stock, atata timp cat numai proprietarul stie de ele.

Mai exista un coleg aici ce cu e34 520i, bate la fund masini mult mai tari, tot asa, totul stock, neschimbat :))

 

Ma rog, nu ne certam aici, ti-ai luat revansa, ma bucur :twoup:

Va veni momentul in care mi-o voi lua si eu, toate vor fi cum trebuie sa fie, deja e pregatit terenul.

Scopul meu e sa ma dau cu masini mai tari ca a mea, chiar daca mi-o iau, sa stiu ce urmeaza, ca sa cresc :(

 

Nici acum nu fugi tu mai repede, daca nu pleci mai bine, se vede in video ala din mers.

eu nu ma cert, postez. si da cu modu-ul m-am dat si eu si ma facut. si roco: cred ca sambata am sa merg la dyno unde i fost i u. mi-ar face placere sa fi si u acolo. astept sa ma anunti cand vrei sa ne dam. cam cat dureaza?

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.