Jump to content

Bmw 320i e36, upgradat la 328i


roco123

Recommended Posts

Salut,

Sunt cam nou pe forum, insa am citit mai tot ce s-a scris aici,m-am gandit de ceva vreme sa-mi expun masina prin poze aici pe forum, insa am vazut multa ostilitate si sunt sigur ca multi din cei ce si-au prezentat masina aici, regreta intr-un fel sau altul, fiindca fara sa putem face ceva, comentariile de genul ''ah, e cazan, sau era mai ieftin acolo'' vin si taie din avantul omului ce vrea si el sa fie mandru cu ce are.

Ok...

De ajuns cu vorba, eu am deschis acest topic, fiindca am vazut pe cineva zilele trecute prezentand o masina,si numai prezentare nu a ajuns sa fie...

Si a mai zis Ciupanezu parca ca, ca sa ai un e36 in stare buna, trebuie investiti minim 4000 euro.

Nimic mai adevarat.

 

Masina e un 320i touring din 10/1995 am cumparat-o din Germania cu 2200 euro si avea urmatoarele defecte:

Clima nu era incarcata cu freon, (cel putin asa zicea neamtu,s-a dovedit a fi adevarat)

Si cutia de viteze sarea din viteza 1-a.

In rest masina era perfecta, atat tehnic, cat si optic, nu a fost lovita niciodata, o linie impecabila pentru o masina din 1995,nu are rugina niciunde, deloc,zero.motorul desi la 220 de mii de km, mergea impecabil.

Masina ca dotari este dupa parerea mea sta foarte bine, lucru destul de rar intalnit la un e36.

Piele 2 culori pe usi,si tapiseria intergral din piele,(pielea in stare impecabila)

dublu climatronic,

trapa electrica,

incalzire in scaune,volan reglabil, oglinzi el si incalzite si heliomate,

geamuri el. (numai fata)

2 airbag,

central, si alte chestii marunte ce acum nu-mi mai vin in minte.

Deci asta era masina cand am luat-o din Germania.

In tara ajuns, am schimbat cutia de viteze (200e +100 montarea)

Am incarcat cu freon instalatia, si clima merge perfect.

Am schimbat consumabile, filtru aer,filtru benzina, filtru cabina, filtru ulei,ulei castrol rs 6.10 litrii.

toate acestea costand undeva in juru a 150 euro.

Am pus jante noi Plus anvelope noi goodyear eagle f1, 205/55/16 ( stiu ca vor exista comentarii, in legatura cu marimea, talonul etc al jentilor, insa stiu ce fac,mai am un e46 cu jante de 18 cu buza lata si pur si simplu nu sunt pentru Ro. parerea mea)

400 euro jante +300 euro anvelope.

Am pus alarma cu pornire din casa 200 euro,

Am pus cip tuning, 16 cp, 22/nm + 250 euro.

Apoi am fost la rar, si m-au respins, pentru frana de mana ca nu tine nu stiu ce,si un brat dreapta fata ( care dupa o luna de Romania a inceput sa cam bata)

Am cumparat brate inferioare(Lemforder),bucse mari(Lemforder)bielete, capeti de bara de la caseta de directie( toate Lemforder),discuri dublu ventilate fata (Brembo) plus placute(Ate), discuri normale noi spate(Ate) plus placute(Ate), telescoape spate(Sachs), bucse si bielete spate(Lemforder) toate aceste piese trecand pragul de 3500 ron.

Aceste piese au fost cumparate strict pentru a aduce masina la specificatiile de fabrica, fara tranteli, suspensii sport, care la noi omoara cele mai bune bucse si pivoti de 2 ori mai repede decat normal. Si in plus, nu am nevoie pentru ca masina nu este un coupe.

Am cumparat faruri cu tot cu semnalizatoare ,angel eyes si xenon 260 $ de pe ebay.

Am cumparat proiectoare si kit xenon pentru ele, de 6000 (trebuiesc montate), 150 euro

Am cumparat diferential autoblocant 3.15 cu 300 euro (trebuie montat)

Am facut test de compresie la motor, m-a uimit ca este inca in parametrii.

Am schimbat setu de bujii cu NGK laser platinum (60$ ebay)

bara aceea de ramforsare sau cum se numeste e o ieftinitura de pe ebay (40$), nu stiu cat de bine isi face treaba.

Ce nu a avut masina cand am cumparat-o si am decis sa cumpar sa pun este computer de bord 18 butoane ( cumparat, nemontat inca)

Cotiera plus cal,piele neagra ( comandata prin cineva de la bmw germania) 150 euro,

Si instalatia completa pentru geamuri el pe spate, o voi cumpara de la cineva de pe forum.

 

 

Am vrut sa expun cam cate trebuie schimbate, si cati bani includ aceste operatiuni, pentru a avea un e36 intr-o stare zic eu perfecta, pentru a nu mai putea fi comparat cu un logan sau alte cele (o sa mai traim noi 300 de ani pana vom vedea dublu climatronic, incalzire in scaune, piele integral si stabilitate la 200 km/h cum vedem la bmw e36, ca tot se faceau comparatii)

Mentionez ca am facut aceste imbunatatiri,din pasiune pentru aceasta masina,din placerea de a restaura o masina la adevarata ei valoare.

Acum las pozele sa vorbeasca:

post-13423-1223035954_thumb.jpg

post-13423-1223036013_thumb.jpg

post-13423-1223036061_thumb.jpg

post-13423-1223036090_thumb.jpg

post-13423-1223036118_thumb.jpg

post-13423-1223036165_thumb.jpg

post-13423-1223036234_thumb.jpg

Edited by paul
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 448
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Si a mai zis Ciupanezu parca ca, ca sa ai un e36 in stare buna, trebuie investiti minim 4000 euro.

Nimic mai adevarat.

 

MĂŁ bucur cĂŁ ai postat aceste date, mulĂži ĂŽncĂŁ au impresia cĂŁ poĂži avea un E36 "tiplĂŁ" la 3000 euro.

 

Mentionez ca am facut aceste imbunatatiri,din pasiune pentru aceasta masina,din placerea de a restaura o masina la adevarata ei valoare.

 

S-o stãpâneºti sanãtos!

 

Mai rar un asemenea E36.

Link to comment
Share on other sites

Da... multumesc inca o data.E adevarat ca interiorul a fost cel ce m-a atras prima oara la aceasta masina,insa si motorul merge foarte bine, eu mai am un e46 318 143 cp din 2003, si am facut de cateva ori liniute de test, i-am dat de fiecare data cel putin o masina....poate fiindca acel 318 are jante pe 18'', nu pot sa spun exact ce de, dar se simte mai bine, mai ales dupa 4000 rpm.

:)

Link to comment
Share on other sites

De ce nu au mai pus si pe E46?

 

Nu cred cĂŁ existĂŁ un rĂŁspuns la ĂŽntrebarea asta.

 

La fel de ciudat este faptul cĂŁ pe E46 Âşi E39 nu s-a mai pus diferenĂžial autoblocant, excepĂžiile fiind E39 540i Sport, M3 E46 Âşi M5 E39.

Link to comment
Share on other sites

Eu nu credeam ca mai exista un maniac la fel ca mine....si eu am facut cam la fel la masina mea...multe din cele care le-am schimbat nu trebuiau...dar am vrut sa o am perfecta :) Felicitari! Eu te inteleg si te apreciez! Edited by Razvan Gavan
Link to comment
Share on other sites

Foarte tare!!! felicitari! :) :) :)

 

daca esti amabil... :) de unde ai achizitionat proiectoarele shi kitul xenon? multumesc anticipat! ;)

Le-am luat de pe ebay, si kitul xenon e thunder extra slim H1, am dat un search pe google.

bafta.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

A trecut ceva vreme si m-am gandit sa mai fac un mic update la masina mea, ce am mai investit, cat de multumit sunt, etc....

Am montat computerul de bord cu 18 butoane full, sunt super multumit, insa mi-a mancat o zi plina de munca,

dar dupa cum arata bordul acum complet pe langa cum era, sigur a meritat efortul, nu mai pomenesc de functii...

Am montat instalatia de geamuri electrice spate.

Am schimbat farurile aftermarket cu unele originale cu lupa, se vede xenonul de 10 ori mai intens la farurile originale,

Am montat becuri cu lumina de xenon 6000k in pozitii.

Am schimbat stopurile spate cu semnal galben cu stopuri originale cu semnal alb :)

Inele de bord...

Pun si cateva poze, o sa mai pun si cu exteriorul zilele acestea..

post-13423-1227732977_thumb.jpg

post-13423-1227733061_thumb.jpg

post-13423-1227733179_thumb.jpg

post-13423-1227733282_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

A trecut ceva vreme si m-am gandit sa mai fac un mic update la masina mea, ce am mai investit, cat de multumit sunt, etc....

Am montat computerul de bord cu 18 butoane full, sunt super multumit, insa mi-a mancat o zi plina de munca,

dar dupa cum arata bordul acum complet pe langa cum era, sigur a meritat efortul, nu mai pomenesc de functii...

Am montat instalatia de geamuri electrice spate.

Am schimbat farurile aftermarket cu unele originale cu lupa, se vede xenonul de 10 ori mai intens la farurile originale,

Am montat becuri cu lumina de xenon 6000k in pozitii.

Am schimbat stopurile spate cu semnal galben cu stopuri originale cu semnal alb :)

Inele de bord...

Pun si cateva poze, o sa mai pun si cu exteriorul zilele acestea..

se monteaza greu obc`u cu 18 butoane trebuie trase alte fire ?

Link to comment
Share on other sites

@g0oby.

Depinde de care comp de bord ai pe masina, (sunt 3 modele, 7,11 si 18 butoane).

Cel de 11 arata numai ora si temperatura (cel mai prost) asa am avut eu,cel de 11 are si functia check, pt asta are un modul in glove box.

Iar cel de 18 e full.

Daca vrei din 11 sa faci retrofit, e cel mai usor, fiindca mai trebuie trase doar 7 fire in spate la casurile de bord,cam atat.

daca ai de 7 e mai greu, trebuie si modulul de check, are numai 1 mufa neagra ce intra in el, in timp ce obc de 18 butoane are 2 mufe (neagra/alba).

Iar daca nu ai deloc obc, sincer nu stiu ce sa zic, nu cred ca se poate, atunci nu ai nici senzor de tem exterioara, etc, etc.

Edited by roco123
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.