Jump to content

Bmw 320i e36, upgradat la 328i


roco123

Recommended Posts

  • Replies 448
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Am postat eronat ca mergea rau forumul.

 

Acum incepe o noua disputa? pariuri? :))

 

roco, o intrebare? cu jante pe 17 masina nu are tendinata sa urmeze denivelarile de pe drum??? in linie dreapta sa nu vrea sa stea dreapta?

Link to comment
Share on other sites

Cu 535i te-ai dat ?

 

Te cam mãnâncã În 3 litere. :)

 

Audi ala e greu si quatro pierderi mari in transmisie oricum se misca bine masina ta

 

Exact.

 

Tre' sa te dai cu unu ca a lu Ciupanezu,si cu un 750 E38.

 

NFS-ul te cheamĂŁ.

 

Pai eu ma dau cu Ciupanezu daca vrea... numai sa ajung la Bucuresti. :D) Acolo e rau ca nu stiu orasul deloc...

 

S-au adunat copiii Âşi aplaudacii pe topic, nu Âştiu dacĂŁ ai observat.

ParcĂŁ suntem pe 4tuning. :(

 

Roco, ti-am pus o pila la Ciupanezu.

 

Patria ĂŽĂži mulĂžumeÂşte.

 

Mizez pe 328-ul lui roco fara nici o discutie. :)

 

Numai Âşase-s norocoase! :twoup:

 

Ai mers vreodatĂŁ cu vreun 535i? BĂŁnuiesc cĂŁ nu.

 

Cu 225/45 pe fata nu am probleme deloc.

La jante cu talonul foarte mic, 30-35, si guma intinsa pe janta, apare acest fenomen mai pronuntat.

 

Nici eu nu prea am probleme cu tramlining-ul chiar dacã am 245/40 pe faÞã.

 

ĂnsĂŁ se simte uneori, depinde de cât de praf e drumul.

Link to comment
Share on other sites

M-a provocat la revansa baiatul cu 330ci e46.

Ne-am dat de 3 ori de pe loc, de 2 ori am plecat eu prost si s-a dus el bine de tot, rusinos as putea spune.

A treia oara am plecat eu bine si am luat avans mai bine de o masina in fata, insa am ratat a treia...

Apoi am incercat din mers.

Sunt bucuros ca ne-am dat dinou, asa am vazut ca avantajul lui il face grupul 2.93.

De ce are el avantajul asta?

Eu de fiecare data schimb cu 2 secunde inaintea lui, el de fiecare data cand eu schimb inaintea lui, sare jumate de masina in fata.

Eu am grup 3.15, el are grup 2.93.

Solutia mea e sa cumpar de pe forum un grup 2.93 open si sa mut blocantul din cel de 3.15 in asta 2.93, asa o sa am 2.93 blocant

Se si vede in video cand ne dam din mers, cand schimb eu din 3-4, el sare in fata jumatate de masina, ca schimba mai tarziu.

Din mers.

 

Aici am ratat a 3-a.

 

Pot spune sincer ca nu exista nicio diferenta de putere intre masinile astea 2, marea diferenta a facut-o grupul.

Cu alte cuvinte, daca eu plec bine, el nu ma mai ajunge.

Daca el pleaca bine, adios amigos.

Daca plecam amandoi identic(asta e rar de tot) el are micul avantaj ca schimba treptele mai tarziu si de fiecare data eu schimb si el se duce in fata...

Link to comment
Share on other sites

comfirm ce zice roco....am fost,am vazut , mam bucurat!!! raportu de putere este foarte apropiat intre cele 2 masini .... deci pentru cei cu 2.8 ....haideti baaieti ca se poate!!! sincerele mele felicitari :)
Link to comment
Share on other sites

Acum mi-am amintit ca Ciupanezu are motor de facelift pe caroserie pre-facelift e model edizione speciale,n-ai nici o sansa.

 

Iar cu "te mananca in 3 litere" cred ca e grav daca consideri ca esti singurul posesor de 535i din tara,am dat exemplu si cu 750i in acelasi post,nu faceam referire la tine,dar daca tu crezi ca la fiecare post lumea se ia de tine esti doar paranoic,nu stiu ce sa zic.

Link to comment
Share on other sites

Imi si place dar nu tot timpul,de data asta chiar nu am intepat,prima oara m-am gandit la E34 cand am zis 535i apoi cand Roco a raspuns ca a lu' Ciupanezu am verificat si am vazut ca E34 535i are 210 cai sau pe acolo deci clar ca il face,si am zis da ca a lu' Ciupanezu :))

 

Si nu am nici o problema ca imi raspunzi dar raspunde normal daca raspunzi nu cu te mananca in 3 litere si altele ca eu nu vorbesc asa,si cand mai zic ceva urat tu ma provoci,puteai sa spui nu simpatizez liniutele deci cu mine clar nu are cum sa se dea.

 

Gata ca ii stric topicul omului,si totusi chiar sunt tare curios cum sta langa un 535i E39 si un 750i E38.

Link to comment
Share on other sites

Roco, pune=ti tu grup 2.93 si ai sa vezi cum iti face "pa-pa" din mers 330CI-ul... Nu uita ca CI-ul ala are 6 trepte pe cand tu doar 5

pa pa din mers nu prea are cum sa ii dea ala neavand unde sa ii de`a a 6 ...eventual pe autostrada de la 230-240 in sus.

Cu grup de 2.93 care ii si stock pt 328 si cu cauciucuri mai bune teoretic ar trebuii sa fie in fata Roco.

Link to comment
Share on other sites

Roco, pune=ti tu grup 2.93 si ai sa vezi cum iti face "pa-pa" din mers 330CI-ul... Nu uita ca CI-ul ala are 6 trepte pe cand tu doar 5

pa pa din mers nu prea are cum sa ii dea ala neavand unde sa ii de`a a 6 ...eventual pe autostrada de la 230-240 in sus.

Cu grup de 2.93 care ii si stock pt 328 si cu cauciucuri mai bune teoretic ar trebuii sa fie in fata Roco.

 

G0oby, o cutie in 6 are rapoarte diferite fata de una in 5. Cu alte cuvnite, masina in 6 trepte va avea fie un demaraj superior, fie viteza maxima superioara. In cazul de fata, masinile astea sunt gandite sa mearga cu maxim 250km/h conform acordului semnat de catre producator cu nu stiu ce ecologisti. De aici tragi singur concluzia.

eu nu zic ca o cutie in 6 nu ii superioara fata de una in 5 trepte ..dar conteaza 0-200km/h unde masinile is aproape lafel in specificatii,masina lu roco calculata la cat are acuma nu cat are 328 stock deci degeaba are 6 trepte daca 0-200km ia tot 15.4 sau cat ii.

Eu am fost in amndoua masinile ca eu am filmat..sau am incercat sa filmez :) si daca plecau amndoi bine ramneau aproape egal.. se vede si in video unde rateaza treapta 3 ..dar daca 330i pleca mai bine adika in fata lui nu il mai ajungea neam.

Deci daca asa reusea sa stea roco langa el atunci cu un grup de 2.93 si niste gume de vara eu zic ca se schimba situatia,oricum is foarte apropiate masinile sa aibe amndoi parte de ele :)

Link to comment
Share on other sites

M-a provocat la revansa baiatul cu 330ci e46.

Ne-am dat de 3 ori de pe loc, de 2 ori am plecat eu prost si s-a dus el bine de tot, rusinos as putea spune.

A treia oara am plecat eu bine si am luat avans mai bine de o masina in fata, insa am ratat a treia...

Apoi am incercat din mers.

Sunt bucuros ca ne-am dat dinou, asa am vazut ca avantajul lui il face grupul 2.93.

De ce are el avantajul asta?

Eu de fiecare data schimb cu 2 secunde inaintea lui, el de fiecare data cand eu schimb inaintea lui, sare jumate de masina in fata.

Eu am grup 3.15, el are grup 2.93.

Solutia mea e sa cumpar de pe forum un grup 2.93 open si sa mut blocantul din cel de 3.15 in asta 2.93, asa o sa am 2.93 blocant

Se si vede in video cand ne dam din mers, cand schimb eu din 3-4, el sare in fata jumatate de masina, ca schimba mai tarziu.

Din mers.

 

Aici am ratat a 3-a.

 

Pot spune sincer ca nu exista nicio diferenta de putere intre masinile astea 2, marea diferenta a facut-o grupul.

Cu alte cuvinte, daca eu plec bine, el nu ma mai ajunge.

Daca el pleaca bine, adios amigos.

Daca plecam amandoi identic(asta e rar de tot) el are micul avantaj ca schimba treptele mai tarziu si de fiecare data eu schimb si el se duce in fata...

 

deci inseamna ca se demonstreaza ca nu ai cum sa ai suta in 6 secunde cum te aclama multimea aplaudacilor, se pare ca nu faci 330i ... si ca scuza o dai cu grupul, parerea mea ca te-ai cam umflat degeaba in pene, se pare ca cel cu audi a schimbat jalnic si de aia l-ai facut

 

revin la parerea ca am o sansa foarte buna in fata ta si o sa pleci inapoi la timisoara batut

Link to comment
Share on other sites

Roco, pune=ti tu grup 2.93 si ai sa vezi cum iti face "pa-pa" din mers 330CI-ul... Nu uita ca CI-ul ala are 6 trepte pe cand tu doar 5

pa pa din mers nu prea are cum sa ii dea ala neavand unde sa ii de`a a 6 ...eventual pe autostrada de la 230-240 in sus.

Cu grup de 2.93 care ii si stock pt 328 si cu cauciucuri mai bune teoretic ar trebuii sa fie in fata Roco.

 

G0oby, o cutie in 6 are rapoarte diferite fata de una in 5. Cu alte cuvnite, masina in 6 trepte va avea fie un demaraj superior, fie viteza maxima superioara. In cazul de fata, masinile astea sunt gandite sa mearga cu maxim 250km/h conform acordului semnat de catre producator cu nu stiu ce ecologisti. De aici tragi singur concluzia.

daca vorbim de E46 din cate stiu,rapoartele 1-5 sunt identice la cutiile 5 si 6,viteza 6-a e practic pentru croaziera .Cel putin la compact asa e

Link to comment
Share on other sites

Roco, pune=ti tu grup 2.93 si ai sa vezi cum iti face "pa-pa" din mers 330CI-ul... Nu uita ca CI-ul ala are 6 trepte pe cand tu doar 5

pa pa din mers nu prea are cum sa ii dea ala neavand unde sa ii de`a a 6 ...eventual pe autostrada de la 230-240 in sus.

Cu grup de 2.93 care ii si stock pt 328 si cu cauciucuri mai bune teoretic ar trebuii sa fie in fata Roco.

 

G0oby, o cutie in 6 are rapoarte diferite fata de una in 5. Cu alte cuvnite, masina in 6 trepte va avea fie un demaraj superior, fie viteza maxima superioara. In cazul de fata, masinile astea sunt gandite sa mearga cu maxim 250km/h conform acordului semnat de catre producator cu nu stiu ce ecologisti. De aici tragi singur concluzia.

daca vorbim de E46 din cate stiu,rapoartele 1-5 sunt identice la cutiile 5 si 6,viteza 6-a e practic pentru croaziera .Cel putin la compact asa e

 

 

corect, asta am auzit si eu...

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.