Jump to content

Bmw 320i e36, upgradat la 328i


roco123

Recommended Posts

Avand in vedere ca motorul a fost 850 chel, mi se pare aiurea sa dau 1200 pe o cutie numai...

:)

Am gasit pe ebay la 500, numai e in Germania, am pe cineva ce face regulat curse afara si daca e, merg cu el o data dupa ea.

Hai 800 dau, sa fie completa, cardan, traversa si ce mai trebuie sa o pun sus.

 

Si pe langa cutie, am nevoie si de volanta de m3, ambreiaj de m3. Cu toate ca o sa pun Sachs Performance pe asta...

Nu stiu daca merita investitia de 1200-1500 numai pentru inca o treapta, altii isi iau masina cu banii aia.

Cu 1200-1500 imi iau o suspensie adevarata Bilstein coilover pss9 :lol: Aia merita...

Edited by roco123
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 448
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

La 500 n-am vazut... ce-am gasit pe e-bay am vazut si pe la 1300....

Acum ceva vreme am vazut, acum m-am uitat si eu si am vazut la minim 1000.

Daca stai atent, se gaseste, numai ca trebuie sa cauti zi de zi. Nu stii cand pune vreunu sus o listare.

Link to comment
Share on other sites

La diesel nu e cumva 2,65? Pe E34 d-asta e si cu ceva efort gasesti si LSD.

Nu gasesti 2, 93 LSD? Sigur se simte la turatii. De diesel merge pus daca ai motor foarte puternic, altfel cred ca se misca ca naiba pana urnesti masina.

 

Pe E36 este 2.56. Asa am eu. :)

Este mai lenta dar nu cu mult. Bine, eu am si chiptuning si mai compenseaza.

Afara e foarte misto.. scoti consum de 316i :lol:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Hahahahha.

M-am dat cu el de cateva ori.

Din mers il faceam mereu, el avea slickuri si pleca glont..Lumea zicea prin Tm, ca are vreun fel de launch control, ca pleaca glont, cand colo el se baza pe slickuri

De vreo 2 ori l-am facut eu, de vreo 2 ori m-a facut el.

Defapt ma facea doar cu slickuri.

Dar acum, dupa ce am schimbat sondele si debitmetru, dupa ce am scos catalizatoarele, dupa ce am pus finala de m3 masina trage mult mai bine ca atunci cand m-am dat cu el, deci nu-mi fac deloc probleme.

Oricum, are un caracter de 2 lei, se facea ca habar n-are ce-s alea slickuri, ca de ce n-am si eu, etc.

Care ati fost pe la liniute, stiti ce inseamna aderenta buna la plecare...

:)

 

Si oricum, masina e mai preparata decat se spune, are un ambreiaj stage 3 cred, volanta usurata, cand se da la liniute, vine numai cu slickuri.

SI mai are si cu vreo 150-200 kg mai putin ca mine.

 

 

 

 

Chiar imi place masina aia, e foarte frumoasa asa ca aspect, arata bine de tot, o stiam ca nu e inscrisa, avea niste numere...

Masina aia chiar merita banul ala, ca e superba.

:lol:

Edited by roco123
Link to comment
Share on other sites

roco stiu si eu masina, a lasat in urma un scirocco nou de 2.0 turbo acum vreo cateva luni la Iveco...oricum vad ca a inmatriculat-o ca era cu numere rosii, nu cred ca a platit taxa ca e cam mare la 2.8 probabil recarosata sau vreun smen. Edited by 77NFS
Link to comment
Share on other sites

roco stiu si eu masina, a lasat in urma un scirocco nou de 2.0 turbo acum vreo cateva luni la Iveco...oricum vad ca a inmatriculat-o ca era cu numere rosii, nu cred ca a platit taxa ca e cam mare la 2.8 probabil recarosata sau vreun smen.

Masina merge si e si frumoasa, isi merita banii aia daca e inscrisa pe bune :)

Nu e cine stie ce de scirocco ala de 200 de cai.

Link to comment
Share on other sites

Am si eu o intrebare daca se poate. Cand ai trecut de la m52 de 2.0 l m52 de 2.8l ai avut de facut modificari dramatice la partea electrica? Merge montat doar motorul si cutia de 2.8 si partea electrica adica senzori si sonde sa ramana cele de 2.0 si schimbate doar injectoarele si ecu-ul(eventual doar soft-ul)? Edited by XS Tuner
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.