Jump to content

Recommended Posts

in cazul ca e automata masina, e mai greu.. astia cu masinile automate zic ca se poate face acelas lucru si cu automata (adica sa dai treapta mare si sa moara motoru), cei cu x5-u probabil de aia se uitau la el de afara... ca eu de exemplu habar nu aveam ca la relanti, poti sa-i dai a 5-a la o cutie automata...
Link to comment
Share on other sites

La 0 km nu poti sa urci pe manual in steptronic decat max in a 3-a, sau se duce pana in a-5-a si cand iei piciorul de pe frana, schimba automat a-2-a.

Cred ca singura solutie ar fi sa astupi intrarea aerului in motor, desi la diesel nu prea sunt sigur ca n-ar trage aer pe langa carcasa filtrului de aer.

Sigur nu merge la automata cu treptele pentru ca are electronica si isi alege singura treapta.

Eu sincer n-am vazut automata sa o poti face sa dea in nas motorul si sa se opreasca ( mai ales vreun diesel cu peste 400 NM).

 

Masina in cazul de mai sus functioneaza pe ulei, adica uleiul se autoaprinde, motorul merge , pompa de ulei merge si se autoalimenteaza, se opreste numai cand uleiul se termina si evident si motorul se caleaza.

O situatie foarte naspa, sincer nu stiu ce as face, daca mi s-ar intampla, probabil mi-as indesa sosetele in intrarea de la filtru de aer, sau mai buna ideea sa scoti furtunul de intrare la turbo si sa astupi intrarea, dar nu e prea facil de realizat mai ales cand motorul are vreo 100 grade celsius.

Nu stiu ce s-ar intampla daca se astupa evacuarea, probabil s-ar sparge ori toba , ori galeria de evacuare.

Edited by DSF
Link to comment
Share on other sites

Oare daca scoti bornele de la baterie ?

Eu unul cel putin la cat de urat facea nu as deschide capota, iar avand in vedere ca bateria e in portbagaj parca as incerca sa iau bernele rapid , oare rezolv ceva?

Cred ca doar daca e turbo benzina, i-ar taia aprinderea, desi n-as baga mana in foc ca nu s-ar transforma in MAC si ar autoaprinde uleiul. Fazele astea din cate vad pe net se intampla numai la motorina turbo, si nu prea ar avea la ce sa te ajute taierea curentului, ca de scanteie n-are nevoie, de pompa de combustibil nu ca merge pe ulei, poate doar in cazul cand ar fi pompa de ulei electrica ceea ce nu prea am auzit la masini normale.

E clar ca omul in clip a taiat contactul prima data ceea ce ar echivala putin cu scoaterea bornelor, ca raman numai auxiliarele ce n-au treaba cu motorul, si tot a mai mers masina 5 minute.

 

Ce m-ar interesa pe mine este cand incepe sa faca chestii din astea, ca am vazut pe aici o gramada de lumea cu turbina picata si nu s-a intamplat nimic de genul asta. Interesant ar fi sa stim cand se produce "fenomenul" asta.

Nu e nimic spectaculos, din cate stiu motorul diesel este foarte tolerant la combustibili, iar uleiul de motor face parte din categoria premium. Stiu ca vapoarele mai vechi au motoare diesel pe pacura si alte minuni din astea cu mult mai putin combustibile ca uleiul de motor. Singura conditie la combustibili din astia este preincalzirea la o anumita temperatura si dupa aia se produce autoaprinderea.

Edited by DSF
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.