Jump to content

sciroco? (Webasto)


dantim

Recommended Posts

Yep ... sunt doua optiuni, numai ca nu mai retin cum suna fiecare ! Ideea este ca nu le pot bifa pe ambele, pot fi activate doar separat!

143765[/snapback]

 

1 auxliliar heating

2 auxiliar ventilation

 

zi si mie cum ai facut sa dea caldura in habitaclu...mai exact pasii programarii

 

ca la mine cand am bifat auxiliar heating a inceput sa si dea caldura dar eu am setat alta ora adica ala pornea automat in momentul in care il bifam

Link to comment
Share on other sites

Am dat caldura la maxim ... am scos contactul, am inchis masina si a doua zi de dimineata cu 15 min inainte de plecare am pornit sistemul din telecomanda! Cand am coborat, in masina aveam cuptor, insa atntigelul nu cred sa se fi incalzit !

 

Este posibil ca atunci cand am mai pornit sistemul din bord sa fi ramas bifat auxliliar heating sau celalalt nush exact o sa mai studiez problema sa vad exact, dupa care iti comunic.

Link to comment
Share on other sites

Hmm cred ca telec are doar rolul de "enable" la modu ca ai facut programarea si zilnici porneste la o anumita ora dar poate int-o zi nu mai pleci si fara sa mai schimbi programarea o anulezi sau o activezi din telecomanda ...cam asta ar fi rolul ei din ce explici ...totusi ce nu inteleg eu e la ce foloseste doar porcaria aia de "aux ventilation" ???? la ce a mai pus-o neamtu acolo ?
Link to comment
Share on other sites

Deci ca sa rezum o discutie de 12 pagini care dupa parerea mea nu a avut pana acum nici o finalitate:

a) saptamana trecuta mi-am luat si eu un 520d/2002.

:blink: Intr-adevar si pe contra-aripa mea stanga exista un autocolant cu Webasto.

c) Nici radio-ul meu nu are functie de programare a celor 2 timere, respectiv cel de-al treilea buton de jos din dreapta are numai simbolul de ceas nu si de BC.

d) Nici eu nu am telecomanda cea miraculoasa, dar nefiind primul proprietar al masinii nici nu stiu daca masina a venit cu ea sau nu.

Pana aici nimic neobisnuit si dupa ce am citit pana aici din explicatiile catorva care erau asa zis mai avizati, teoretic ai zice ca este vorba de asa zisul preincalzitor de motor.

Numai ca spre deosebire de majoritatea celor de aici am doua avantaje 1) stiu suficienta germana si 2) am putut sa ma uit singur pe tester-ul de la BMW pe care am testat masina cand am cumparat-o, si ce te faci ca acolo, pe lista de optionale pe care testerul le lista ca existente scria Standheizung!!!. Si traducerea cuvantului in cea mai pura limba romana din cea mai pura limba germana inseamna mot-a-mot: "Incalzire in stationare".

Si nu e vorba de incalzirea motorului pentru ca neamtul, baiat foarte strict si care face cuvinte de doua pagini atunci cand are nevoie, ar fi scris mai mult ca sigur "Motorstandheizung" daca era vorba de asa ceva.

Pe de alta parte nimeni de pe aici se pare ca n-a fost vreodata intr-un camion din cele care fac curse lungi (TIR). Marea lor majoritate sunt echipate cu "Webasto", "Sirocol", "Sirocco", "Standheizung" sau cum mai vreti voi sa-i ziceti. La tiruri e folosit numai ca echipament de stationare, adica nu ca sa te urci in cabina calda dimineata, ci ca sa nu moara boul ala de sofer de frig iarna, cand se culca in cabina pe marginea soselei.

Deci daca ar fi sa ne luam dupa functionarea celui de la camioane, la noi cei care n-avem telecomenzi si timere de programare ar trebui sa functioneze iarna (posibil si functie de temperatura exterioara ???) in momentul in care se apasa climatizarea masinii fara a porni motorul... (pe o perioada determinata si pana la o valoare minima a curentului din baterie) dar avand in vedere ca nimeni de aici se pare ca n-a incercat asa ceva si ca inca nu e suficient de frig afara, cred ca va mai trebui asteptat.

Asa ca pana vom da de cineva care sa si-o fi luat noua de la reprezentanta si caruia sa i se fi explicat functionarea tuturor accesoriilor de pe masina (asa cum te instruieste producatorul in carte ca e de datoria reprezentantei) parerea mea sincera este ca discutia ramane clar deschisa.

Link to comment
Share on other sites

Nu cred si iata de ce. Am luat masina fara senzorul de temperatura exterioara. Cand nu are senzorul (lucru care se poate proba prin deconectare) masina afiseaza automat -40C temperatura exterioara. In momentul in care era asa si apasai butonul de "Max AC" (eu am Max AC nu REST) pornea instalatia de clima. Astazi dupa-masa mi-am instalat noul senzor de temperatura exterioara, pe care mi l-am cumparat, iar dupa post-ul tau, de curiozitate, m-am dus pana jos la masina si am apasat "Max AC" de data asta el indicand o temperatura exterioara de 15C. SURPRIZA!!! NU mai porneste instalatia de clima.
Link to comment
Share on other sites

.... 1) stiu suficienta germana..

145063[/snapback]

 

atunci ia linkul asta: http://www.auto-treff.com/bmw/vb/showthrea...&threadid=73593

 

2) am putut sa ma uit singur pe tester-ul de la BMW pe care am testat masina cand am cumparat-o, si ce te faci ca acolo, pe lista de optionale pe care testerul le lista ca existente scria Standheizung!!!. Si traducerea cuvantului in cea mai pura limba romana din cea mai pura limba germana inseamna mot-a-mot: "Incalzire in stationare".

145063[/snapback]

 

Tot cu testerul ala (DIS) se activeaza si Standheizung.

:blink:

Edited by bogmw
Link to comment
Share on other sites

Nu cred si iata de ce. Am luat masina fara senzorul de temperatura exterioara. Cand nu are senzorul (lucru care se poate proba prin deconectare) masina afiseaza automat -40C temperatura exterioara. In momentul in care era asa si apasai butonul de "Max AC" (eu am Max AC nu REST) pornea instalatia de clima. Astazi dupa-masa mi-am instalat noul senzor de temperatura exterioara, pe care mi l-am cumparat, iar dupa post-ul tau, de curiozitate, m-am dus pana jos la masina si am apasat "Max AC" de data asta el indicand o temperatura exterioara de 15C. SURPRIZA!!! NU mai porneste instalatia de clima.

145086[/snapback]

 

 

precizeaza te rog.... cum ai facut..... deci ai bagat cheia in contact?.. sau pur si simplu te ai urcat in masina in calitate de "pasager" si ai apasat MAX ? ...

Link to comment
Share on other sites

tre sa va spun ca la mine cand e rece masina si apas pe max nu porneste

poeneste cand apas pe max daca motoru e cald si atunci baga caldura care e de la motor si m-am dat jos din masina si tot mergea

eu nu cred ca max are treaba cu webasto

cred ca pana la urma porneste sub o anumita temperatura sa zicem cand deschizi masina

eu asa presupun

voi ce ziceti?

Link to comment
Share on other sites

eu am testat la a mea:am setat la Aux.ventilation pe timer 1 sa porneasca si dup ce porneste merge cam 2 minute si se opreste.Pe langa ca nu apuca in 2 minute sa bage caldura nici nu ramane bifata optiunea din timer 1 astfel incat sa porneasca si a doua zi,si a treia zi..etc.De fiecare data trebuie sa o setez eu iara dar degeaba,ca merge 2 minute si nu apuca sa bage caldura daca e rece motorul
Link to comment
Share on other sites

imi pare rau da nu stiu sa iti spun cum e cu asta cu programarea ca nu am aceste optiuni

la a mea m-am prins foloseste doar sa incalzeasca mai repede antigelul ca sa bage caldura mai repede si sa aduca motorul la temperatura optima cam dupa ce trece de zona albastra cu un varf de ac sa zicem se opreste de acolo se incalzeste motorul de la el putere

mai mult nu stiu ce sa zic asta e clar ca o avem toti

partea cu facutu caldurii in masina fara sa mergi cu ea sau fara sa fi in ea e alta poveste

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.