Jump to content

Probleme proiectare E46


MOTANUL

Recommended Posts

1. Oglinzile incalzite merg in continuu (consum de resurse aiurea); la VAG nu numai ca au buton sa actionezi incalzirea cand ai tu nevoie - dar dupa 3minute se dezactiveaza automat pt. ca sunt un consumator mare

2. Butoanele de ridicat geamurile electric (unul in stanga schimbatorului - celalalt in dreapta)

3. Footrestul (nu are nimic in spate, este dintr-un plastic f. subtire si se rupe usor)

4. Usile se inchid extrem de greu (inclusiv persoane care au logan mi-au atras atentia ca la BMW usile se inchid mai greu)

5. As fi preferat ca stropitorul de parbriz sa pulverizeze apa in evantai (VAG) nu cu 2 jeturi ca la Daciile vechi.

Edited by MOTANUL
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 456
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Cred ca in momentul asta nu ar mai putea fi nimic imbunatatit la e46.

Deja au aparut alte generatii de 3-ar. In general fiecare generatie aduce ceva imbunatatiri fata de precedenta si cu cat e masina mai veche, cu atat exista mai multe lucruri ce pot fi imbunatatite.

Era un topic referitor la lucrurile ce te deranjeaza la masina ta, poate e mai potrivit.

Link to comment
Share on other sites

De ce nu-ti cumperi V.A.G.?

 

Pai am avut pana acum 3. Si am zis ca a venit momentul sa schimb foaia. La leon de exemplu nu am stropitor in evantai (am cumparat unul de skoda fabia si mi-am montat). Am schimbat si stergatorul de luneta cu unul de octavia 2. Si cam aici s-au terminat problemele care ma deranjau.

 

Eu consider ca sunt f. obiectiv. Daca unii nu vor sa accepte ca la BMW E46 usile se inchid mai greu decat la logan e problema lor. La leon daca atingi usa se trage singura. Nu e nevoie sa o impingi (cand am fost la intilnire am si testat asta cu un curios) La intilnirea din Bucuresti multi recunosteau ca inchisul greu al usilor e problema E46-ului. (in spatele tastelor multi se cred viteji). Va astept la intilniri si va dau dreptate daca e cazul.

 

 

Apropos de rezolvarea problemelor la noua generatie Eu faceam comparatie cu vechea generatie VAG (Golf IV, Leon 1, VW Bora) Sunt niste maruntisuri pana la urma - dar detaliile fac o masina sa se ridice peste concurenta. Motor, cutie de viteze, 4 roti si volan au majoritatea.

 

Sper sa nu ma intelegeti gresit; Nu am pus calitatile BMW-ului pentru ca topicul este despre probleme. Nu am ales BMW in necunostinta de cauza.

Edited by MOTANUL
Link to comment
Share on other sites

3. Footrestul (nu are nimic in spate, este dintr-un plastic f. subtire si se rupe usor)

 

:)

De aia se cheama footrest, sa iti odihnesti piciorul pe el, nu sa treci cu el prin podea.

Ma rog, unele sesizari mi se par deplasate, dar deh!, nu putem fi toti la fel.

 

PS: Ai comparat cumva tabla si greutatea usilor de la E46 cu VAG ? Cand inchid usa, imi da o senzatie de siguranta (se simte masiva si grea). La Astra H si Bora, intr-adevar pot s-o imping cu degetul si se inchide, dar suna a gol... e destul de greu de descris senzatia de "ceva care lipseste". Despre Logan nu comentez, e cu mult deasupra... Il vad tot timpul pe drumurile patriei, cu depasiri la limita, pistoanele prin capota si farurile care bat by default prea sus.

Link to comment
Share on other sites

Probabil ca usile BMW-urilor au balamale mai...rigide, iar de duzele stergatoarelor nu stiu ce sa zic.

P.S. La E90 usile din spate se inchid la fel de greu(dar sunt si cel mai putin folosite)

 

si la E36 se inchid foarte greu usile.

de foarte multe ori se urca cineva in masina la mine si imi lasa vreo usa neinchisa...

noroc de becul din plafon.

iar pompa de la stergatoare are presiune prea mare... ajunge apa cu lichidul de spalat pe toata masina... si pe un albastru inchis, raman niste urme oribile, parca ai fi dat cu dero pe masina :)

Link to comment
Share on other sites

pt usi am auzit ca este un ulei special...se aplica la balamalele de pe/din stalp..ceva in genul...si la mine e aceeasi treaba cu usile de pe spate dar nu ma deranjeaza absolut deloc, motiv pentru care nu m-am interesat de respectiva "solutie minune"...

 

ca sa nu mai ajunga apa cu lichidul de spalat pe toata masina, ia un bold sau ceva destul de subtire ca sa incapa pe orificiul "duzei" si poti orienta dupa cum vrei, sus, jos, stanga, dreapta individual fiecare din cele 4 "guri de iesire" ..dc te straduiesti putin si le dai destul de "in jos" iti sare apa pe gratarul de la aerisire, nici nu mai ajunge pe parbriz. :)

Link to comment
Share on other sites

dc te straduiesti putin si le dai destul de "in jos" iti sare apa pe gratarul de la aerisire, nici nu mai ajunge pe parbriz. :)

 

asta am observat si eu

si chiar daca dai mai jos, si ai viteza, tot iti intinde lichidul ala pe jumatate de masina.

:)

Link to comment
Share on other sites

dc te straduiesti putin si le dai destul de "in jos" iti sare apa pe gratarul de la aerisire, nici nu mai ajunge pe parbriz. :)

 

asta am observat si eu

si chiar daca dai mai jos, si ai viteza, tot iti intinde lichidul ala pe jumatate de masina.

:)

 

 

eu vb de jetul efectiv...in ceea ce priveste stropii mici care sar dupa contactul cu parbrizul nu stiu daca se poate face ceva...am vazut in trafic nenumarate marci si modele la care cand isi spalau parbrizul se vedea un "nor" de stropi ridicandu-se pe plafon....nu stiu daca e valabil la viteze mici .

Link to comment
Share on other sites

1. Oglinzile incalzite merg in continuu (consum de resurse aiurea); la VAG nu numai ca au buton sa actionezi incalzirea cand ai tu nevoie - dar dupa 3minute se dezactiveaza automat pt. ca sunt un consumator mare

Mi s-a parut si mie initial o problema (am avut Skoda inainte) dar nu e nici un consum de "resurse" deoarece curentul nu este asa mare ca la VAG pe perioada cat sunt incalzite. Sincer sa fiu la Skoda uitam ca am oglizi incalzite sau trebuia ca de fiecare data cand aveam nevoie de incalzirea oglinzilor sa pornesc dezaburirea de mai multe ori ca sa aiba ceva efect si la oglinzi.

2. Butoanele de ridicat geamurile electric (unul in stanga schimbatorului - celalalt in dreapta)

Cred ca tine mult de gust. Eu personal prefer asa, niciodata n-am mai confundat butoanele. Acuma ma gandesc la un E60 si sincer ma deranjeaza butoanele alea puse la gramada. Si chiar se incadreaza frumos acolo jos toate.

3. Footrestul (nu are nimic in spate, este dintr-un plastic f. subtire si se rupe usor)

Nu stiu, nu mi-am pus problema dar e intreg si la locul lui (am aproape 150 mii km cu masina asta - E46)

4. Usile se inchid extrem de greu (inclusiv persoane care au logan mi-au atras atentia ca la BMW usile se inchid mai greu)

Iar, parere personala, imi place ca se inchid mai greu, e ceva specific BMW si chiar da o senzatie de siguranta. Pentru cei care nu le place asa exista la masinile noi exista o optiune care rezolva problema, cred ca se numeste "soft close door".

5. As fi preferat ca stropitorul de parbriz sa pulverizeze apa in evantai (VAG) nu cu 2 jeturi ca la Daciile vechi.

O fi tot o optiune, la mine se pulverizeaza in evantai. M-ar fi deranjat altfel dar nu e cazul.

Link to comment
Share on other sites

5. As fi preferat ca stropitorul de parbriz sa pulverizeze apa in evantai (VAG) nu cu 2 jeturi ca la Daciile vechi.

 

Sincer sa fiu chestia cu evantaiul e foarte periculoasa, are sora mea la un Fiat Bravo si cand actionezi jeturile nu mai vezi nimic inainte. La Megane-ul meu am un singur jet si e perfect, pot sa le actionez fara sa imi blocheze pentru o secunda raza vizuala.

Link to comment
Share on other sites

Nu cred ca are legatura inchisul greu al usilor cu greutatea lor. O octavia Combi 4x4vare tot 1500 kg; Iar BMW-ul 1580 kg. Nu am cantarit usile sa fiu obiectiv, dar cred ca diferenta e facuta de balamale. Modulul de airbag care este la BMW in usa (E46) nu cred ca atarna atat de greu.

Side impact protection system au toate acum ca sa iasa bine la testul de impact lateral.

 

Multe sunt chestii de gust si de obisnuinta - dar pt. o persoana care nu merge pe o singura masina sunt deranjante.

Obisnuit sa inchid usa ca la BMW (90% merg cu BMW-ul) - trantesc usile pe la alte masini de sar din balamale (la figurat nu la propriu).

 

Daca se potriveste alt stropitor (ca optiune la E46 sau de pe alt model) am sa-l schimb. (merci de sugestie alex230ro)

Link to comment
Share on other sites

off t

 

cele mai misto stropitoare de parbriz le are Mertz-ul, are 4 sau 5 diuze dispuse chiar pe bratu stergatorului. Cand dai drumu la spalare nu apare acea intarziere, stergatorul se misca odata cu diuzele

 

sunt misto si curata bine, dar la fel de bine curata si diuzele tip logan de pe seria 5... daca ai stergatoare bune... isi fac treaba, poti sa ai 20 de diuze pe capota daca stergatoarele nu ating parbrizul.. doar cele de la faruri sunt proiectate, prin presiune sa curete farul.

Link to comment
Share on other sites

Treaba cu footrestul chiar n-am mai auzit-o. Esti singurul care astfel de probleme.

Imi place cum se inchid usile. Probabil ca trebuie sa le trantesti mai tare datorita chederelor. Cand usa este inchisa (avand in vedere ca a fost necesar un efort mai mare pentru a o inchide) iti dai seama ca chederul este mai bine presat si izolarea este mai buna.

 

Ce ma deranjeaza pe mine ar fi:

 

1. Suieratul care se aude la viteze mari. Cred ca este din cauza bandourilor laterale de plastic de deasupra usilor. Nu cred ca este de la oglinzi pentru ca sunt foarte bine desenate.

 

2. Trosnelile care se aud cand mergi prin denivelari. Probabil de la aceleasi bandouri.

Link to comment
Share on other sites

oglinzile electrice functioneaza doar cand pui contactul sau pornesti motorul!nu mai stiu sigur exact

usile au un sistem de ancorare posibil sa fie si de acolo inchiderea mai greoaie(desi repet eu nu am avut probleme)am pus si un pdf unde este explicat sistemul de ancorare din usi-pagina 10-11:)

 

edit-din cate stiu si am vazut modificarea facuta la cineva merg cele de E60,modificarea era facuta la E46 compact deci macar la el merge

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.