Jump to content

Probleme proiectare E46


MOTANUL

Recommended Posts

offtopic

 

clapetele tb curatate ca sa nu crape si nu vei avea nevoie sa inlocuiesti galeria de admisie...

 

Eu am renuntat la benzina sa nu mai curat clapetele si trebuie sa le curat si la diesel? :)

 

Cat de des trebuie curatate? masina mea are deja 150.000 km. Sper macar sa fie mai rar decat la benzinare. Hai la 50.000 km ar mai merge.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 456
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Acei specialiÂşti despre care vorbeÂşti, cei care scriu prin reviste, emit deseori pĂŁreri aberante.

 

Eu citesc doar Top Gear, mi se pare singura revistĂŁ auto demnĂŁ de luat ĂŽn seamĂŁ. (prefer ediĂžia de UK)

Ănainte citeam Âşi Supercar, AutoShow, etc.

 

Nu cred cã BMW reprezintã ceva datoritã seriei 3 E46, BMW Înseamnã mult mai mult decât un model.

 

Seria 3 E46 este un model foarte popular ĂŽnsĂŁ nu este cel mai reuÂşit model din istoria BMW.

 

:) 2 thumbs up cand vine vorba de Top Gear. Spun lucrurilor pe fatza.

 

Acuma eu nu am spus ca E46 ar fi cel mai bun model din istoria celor de la BMW. Personal consider E39(strict din pct de vedere tehnic...designul nu are rost sa-l bagam in discutie ptr ca tine si de gust) mai bine facut de cat E46 insa nu ma dau inapoi de la a spune ca cel din urma e acolo sus pintre cele mai bune. Dar suntem limitati cand comparam modele din ere diferite. Ne ghidam doar dupa criteriul "customer satisfaction" si a impactului pe care l-a avut masina la timpul ei. Cam atat...e inutil sa spunem care necesita mai multa atentie...asta pentru ca la un E30 mergeai cu ea pana cand se intampla sa, efectiv, crape ceva. Astazi una doua se aprinde un beculetz sau ii gaseste ceva pe tester, oricat de mica ar fi defectiune sau eroarea. Tu nu o simti si nici nu ai simti-o timp de multi km, dar ea e acolo. Asa sunt modele mai vechi(si mai simple dpdv tehnologic) decat E30-ul care se reparau cu una buna data cu de ciocan. Asta inseamna ca era mai buna decat E30-ul? Nu...nici nu are rost sa facem comparatia. Confortul cere si el anumite sacrificii. Insa eu cand compar doua modele din ere diferite, desi nu sunt fanul acestora, consider cel mai important impactul mediatic si tehnologic pe care la avut automobilul la perioada respectiva. Eu cred ca fiecare model a contribuit la ceea ce este BMW astazi! Isetta nu a fost mare branza isna a salvat BMW-ul de la pericol financiar. Asta pentru ca a venit intr-un timp in care cererea ptr transport personal pe distante mici era in top. Astazi(cu reputatia pe care o are BMW acuma) ar putea ei lansa un Isetta perfect dpdv mecanic si tehnologic...ar mai avea acelasi succes?

Edited by f1bogdan
Link to comment
Share on other sites

Eu n-am comparat E30 cu E46, eu spun că E46 nu a propulsat marca BMW mai mult decât oricare alt model.

 

Seria 3 a fost ĂŽn general cea mai bine vândută serie din cauza preţului mai mic şi pentru că se adresează unei clientele destul de mare.

 

Mi-a zis cineva care lucrează la AB ca X3 se vinde cel mai bine ĂŽn acest moment şi că a depăsit vânzările E90-ului.

Asta nu ĂŽnseamnă că X3 este mai reuşit decât E90, pur şi simplu asta cere piaţa.

 

La fel şi ĂŽn cazul seriei 3 E46, se vinde bine pentru că are un raport calitate/preţ foarte bun.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Si daca nu propulseaza compania un model care prinde extrem de bine la populatie si se vinde f.bine,atunci cine/ce o poate face?! :) E-46-le a avut cele mai mari vanzari si automat asa s-a inregistrat si un profit cat mai mare ptr companie,asa s-a nascut dorinta de a perfectiona,asa s-a dezvoltat BMW-ul!!! :) Sa nu uitam ca BMW-ul nu are o istorie prea vasta,cu o gama de modele prea diversificata in comparatie cu alte modele consacrate cum este de exp Mercedes-Benz,adversarul lui direct,de fapt singurul adversar direct.Dezvoltarea BMW-ului este relativ noua,trebuie sa recunoastem... :)
Link to comment
Share on other sites

Stiu ca sunt off-topic dar nu merita sa deschid un nou thread doar pentru o intrebare...In cazul in care am cutie manuala cadranul al 4-lea(numarand din stanga) este inutil? Adica nu indica nimic? Ma refer mai exact la pozitia 11 de pe imgaine!

 

On-topic...sunt partial de acord cu Bobo1987...modelele de succes sunt cele care ajuta la dezvoltarea companiei. Inca odata invoc cazul Isetta...nimic special dar foarte foarte util! Daca E46 nu ar fi fost un model bun atunci lumea nu l-ar fi cumparat.

post-1030-1227182545_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ecranul 11 din imagine de care spui tu este complet inutil ptr un E46 cu cutie manuala... :)

Great...de ce nu au pus si ei macar un mesaj de intampinare(gen Jaguar sau Rolls)...ma enerveaza elementele bagate inutil...inteleg nu erau sa modifice configuratia cadranelor acuma pentru modelele cu manuala insa....macar un afisaj cu ceva scris....uite....am gasit inca un defect de proiectare :)

Link to comment
Share on other sites

Ecranul 11 din imagine de care spui tu este complet inutil ptr un E46 cu cutie manuala... :)

Great...de ce nu au pus si ei macar un mesaj de intampinare(gen Jaguar sau Rolls)...ma enerveaza elementele bagate inutil...inteleg nu erau sa modifice configuratia cadranelor acuma pentru modelele cu manuala insa....macar un afisaj cu ceva scris....uite....am gasit inca un defect de proiectare :)

Probabil ca nu au vrut sa modifice configuratia cadranelor insa chiar ar fi fost o idee sa mascheze putin inutilitatea acelui mic cadran... :)

Edited by Bobo1987
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
nu-mi place ca nu se vede martorul DSC cand virez stanga sau dreapta. volanul in 4 spite.

 

Bine punctat. Si treaba e ca cel mai des, acest martor se aprinde chiar atunci cand virezi, deci cand nu prea-l vezi..

 

Oricum, am facut zilele trecute o proba la plecarea de pe loc. Era ud pe jos (nu plouase, "burase", e umezeala d-aia mai alunecoasa). Am decuplat ASC si am plecat de pe loc in forta. Au patinat rotile pana am ajuns la 6000 de ture, si a plecat lent din loc. Apoi, cu ASC activat, au patinat rotile un pic, s-a simtit o zvacnire, apoi a coborat turatia motorului, si masina a luat-o din loc destul de in forta :) Foarte misto.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
oglinzile electrice functioneaza doar cand pui contactul sau pornesti motorul!nu mai stiu sigur exact

usile au un sistem de ancorare posibil sa fie si de acolo inchiderea mai greoaie(desi repet eu nu am avut probleme)am pus si un pdf unde este explicat sistemul de ancorare din usi-pagina 10-11:)

 

edit-din cate stiu si am vazut modificarea facuta la cineva merg cele de E60,modificarea era facuta la E46 compact deci macar la el merge

Este tare file-ul care l-ai atasat. Nu ai cumva unul de genul asta dar ptr. e46 dupa 2002?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Am mai gasit o chestie care nu ma deranjeaza doar pe mine asa ca o adaug la catastif: <_<

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?sho...52364&st=20

Am mai gasit un nod in papura cum vor afirma fara indoiala cativa forumisti bine-voitori. :)

 

1. Oglinzile incalzite merg in continuu (consum de resurse aiurea); la VAG nu numai ca au buton sa actionezi incalzirea cand ai tu nevoie - dar dupa 3minute se dezactiveaza automat pt. ca sunt un consumator mare

2. Butoanele de ridicat geamurile electric (unul in stanga schimbatorului - celalalt in dreapta)

3. Footrestul (nu are nimic in spate, este dintr-un plastic f. subtire si se rupe usor)

4. Usile se inchid extrem de greu (inclusiv persoane care au logan mi-au atras atentia ca la BMW usile se inchid mai greu)

5. As fi preferat ca stropitorul de parbriz sa pulverizeze apa in evantai (VAG) sau ca la mercedes nu cu 2 jeturi ca la Daciile vechi.

6. Radioul sau RC nu se ridica la asteptarile unei masini premium

7. Turbo lag-ul (timpul dintre momentul apasarii pedalei de acceleratie pana la momentul in care masina trage efectiv) la diesel este inacceptabil de mare din punctul meu de vedere (320 D E46); nu ma bag la benzinare ca nu am mers (sper ca macar acolo sa se ridice la rangul de masina sport)

8. La diesel (dar si la benzinare) vibreaza maneta schimbatorului de viteze la ralanty.

Edited by MOTANUL
Link to comment
Share on other sites

1. Oglinzile incalzite merg in continuu (consum de resurse aiurea); la VAG nu numai ca au buton sa actionezi incalzirea cand ai tu nevoie - dar dupa 3minute se dezactiveaza automat pt. ca sunt un consumator mare-nu vad care e problema cat timp functioneaza cu motorul pornit:)

2. Butoanele de ridicat geamurile electric (unul in stanga schimbatorului - celalalt in dreapta)-chestie de obisnuinta

3. Footrestul (nu are nimic in spate, este dintr-un plastic f. subtire si se rupe usor)-se aplica la persoanele de peste 90-100 kg :)

4. Usile se inchid extrem de greu (inclusiv persoane care au logan mi-au atras atentia ca la BMW usile se inchid mai greu)-asa e ,dar loganul nu are airbaguri in usi <_<

5. As fi preferat ca stropitorul de parbriz sa pulverizeze apa in evantai (VAG) sau ca la mercedes nu cu 2 jeturi ca la Daciile vechi.-face treaba bine asa ca .. daca vrei merge stropitoare de E60

6. Radioul sau RC nu se ridica la asteptarile unei masini premium-corect praf radio si cass si cd

7. Turbo lag-ul (timpul dintre momentul apasarii pedalei de acceleratie pana la momentul in care masina trage efectiv) la diesel este inacceptabil de mare din punctul meu de vedere (320 D E46); nu ma bag la benzinare ca nu am mers (sper ca macar acolo sa se ridice la rangul de masina sport)-nu am condus deci nu stiu

8. La diesel (dar si la benzinare) vibreaza maneta schimbatorului de viteze la ralanty.-corect nu ma intreba de ce la mine cateodata vibreaza cateodata nu,incerc sa gasesc o cauza dar nu reusesc.

 

acum daca vrei sa cauti nod in papura-vasele de expansiune zboara pe la 130 mii km,vanos cam tot atunci poate chiar mai devreme-partea buna e ca piesele sunt ieftine,articulatia fata sensibila ,destul de pretentioasa cand vine vorba de benzina -2,5 vorbesc.

Link to comment
Share on other sites

Eu am parcurs doar 12.000 km cu BMW-ul. Pana la 50.000 km nu ma dau cu parerea daca sunt sau nu sensibile articulatiile.

Recordul de Batut este facut cu un seat pe care l-am vandut; 100.000 km in care am schimbat un singur pivot. Dar masina cumparata de noua.

BMW-ul l-am luat cu 150.000 km deci va trebui sa tin cont de asta. Daca articulatiile pe care va trebui sa le schimb la un moment dat, se strica din nou, atunci avem o problema.

Link to comment
Share on other sites

Eu am parcurs doar 12.000 km cu BMW-ul. Pana la 50.000 km nu ma dau cu parerea daca sunt sau nu sensibile articulatiile.

Recordul de Batut este facut cu un seat pe care l-am vandut; 100.000 km in care am schimbat un singur pivot. Dar masina cumparata de noua.

BMW-ul l-am luat cu 150.000 km deci va trebui sa tin cont de asta. Daca articulatiile pe care va trebui sa le schimb la un moment dat, se strica din nou, atunci avem o problema.

65 mii km rulata cam de noua in Romania-a plecat un amortizor fata flansele fata flansele spate bucse bascula,rulment spate.Nu stiu daca e relavant masina in general a fost condusa cu grija dar la un moment dat fost luat un sant cu 80-100km la ora ,treaba aia cred ca a luat cu ea partea stanga a masinii-rulemt dreapta si amortizor + flansa dreapta erau pe moarte cand am luat masina :)

edit:sa vad pe viitor ce mai ma asteapta o bag zilele astea la un test de rampa,oricum am comandat o suspensie H&R asa de ciuda :bashwall: <_<

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

Din pacate la cate gropi luam in fiecare zi e greu de facut o statistica corecta. Si la golf daca dai intr-o groapa schimbi janta-amortizor eventual rulment. Cu seatul am avut un accident si s-a schimbat pe dreapta: planetara, fuzeta (era stamba) amortizor)-cam pe la 60.000 km. Am vandut masina cu 100.000 si nu am schimbat bascula, flansa si pivotul pe acea parte. Am facut un test de amortizoare cu putin timp inainte sa vand masina si erau la peste 90% din capacitate (cel 3 neschimbate).

 

BMW-ul este f. bine inchegat pt. o masina de 160.000 km. Desi nu bazaia nimic cand l-am luat, acum a inceput sa prinda greierasi. (nu de la articulatii - prin habitaclu;)

Edited by MOTANUL
Link to comment
Share on other sites

Probabil ca usile BMW-urilor au balamale mai...rigide, iar de duzele stergatoarelor nu stiu ce sa zic.

P.S. La E90 usile din spate se inchid la fel de greu(dar sunt si cel mai putin folosite)

 

si la E36 se inchid foarte greu usile.

de foarte multe ori se urca cineva in masina la mine si imi lasa vreo usa neinchisa...

noroc de becul din plafon.

iar pompa de la stergatoare are presiune prea mare... ajunge apa cu lichidul de spalat pe toata masina... si pe un albastru inchis, raman niste urme oribile, parca ai fi dat cu dero pe masina <_<

 

Da, ai drepatte, numai ca la viteza de 90-100 bate jetul complet aiurea...mult prea jos.

Edited by Cristi B.
Link to comment
Share on other sites

Pana nu vad nu cred. <_< Glumesc, am rectificat.

 

1. Oglinzile incalzite merg in continuu (consum de resurse aiurea); la VAG nu numai ca au buton sa actionezi incalzirea cand ai tu nevoie - dar dupa 3minute se dezactiveaza automat pt. ca sunt un consumator mare

2. Butoanele de ridicat geamurile electric (unul in stanga schimbatorului - celalalt in dreapta)

3. Footrestul (nu are nimic in spate, este dintr-un plastic f. subtire si se rupe usor)

4. Usile se inchid extrem de greu (inclusiv persoane care au logan mi-au atras atentia ca la BMW usile se inchid mai greu)

5. As fi preferat ca stropitorul de parbriz sa pulverizeze apa in evantai (VAG) sau ca la mercedes nu cu 2 jeturi ca la Daciile vechi.

6. Radioul sau RC nu se ridica la asteptarile unei masini premium

7. Turbo lag-ul (timpul dintre momentul apasarii pedalei de acceleratie pana la momentul in care masina trage efectiv) la diesel este inacceptabil de mare din punctul meu de vedere (320 D E46); nu ma bag la benzinare ca nu am mers (sper ca macar acolo sa se ridice la rangul de masina sport)

8. La diesel (dar si la unele benzinare) vibreaza maneta schimbatorului de viteze la ralanty.

Edited by MOTANUL
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.