Jump to content

Probleme proiectare E46


MOTANUL

Recommended Posts

  • Replies 456
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

mie chiar imi plac dungile alea mai mult decat textura aia de la golf sau ce-ai postat tu, de zici ca-i luata de pe Logan....

eu am 100+ Kg si n-are nici pe dreaq futrestu..... si repet, mi-l place asa cum e, de aia am cumparat masina ca am gasit la ea cele mai putine lucruri care sa nu-mi placa...... fa si tu la fel!

 

si daca e sa comparam raportul calitate-pret la diverse marci/modele, si tot esti asa specialist in VW, cum ti se pare "noul Passat" ?

cu care model de la BMW crezi ca e vrednic de comparatie? crezi ca ar merge cu 7-le? sau 5-ul? eu cred ca la calitate il poti compara linistit cu un E46.... si acu se intoarce roata, ia sa comparam o masina de la VW din 2006 cu un BMW din 2000.... ce zici Passat 2006 vs. seria 5 2000? ....calitate, performante....

Edited by Rhaziel
Link to comment
Share on other sites

As comenta dar as fi mai offtopic decat tine. Nu ma intereseaza cum arta pe logan. Gusturile nu se comenteaza.

Nici la mine nu se rupe. Asa am luat masina si cand am montat alrma am vazut cat de subtire e plasticul (anormal din punctul meu de vedere)

Link to comment
Share on other sites

Parca vorbesc la pereti; Dar asa meriti cand te cobori la mintea tuturor; Acum chiar vorbesc condescendent. Am repetat de atatea ori ca asa am luat masina...

 

Dar chiar si oamenii frustrati tre sa se evidentieze intr-un fel.

Link to comment
Share on other sites

Motane, ai incercat cumva footrest-ul si la alte bmw-uri? Te intreb asta pentru ca, mirat de parerea ta proasta despre acesta, l-am "testat" si eu pe al meu. Am apasat cu putere pe el, din toate partile, si nu mi s-a parut ca se misca deloc. Chiar mi se pare solid. Poate e o problema la tine. Edited by chriss
Link to comment
Share on other sites

Parca vorbesc la pereti; Dar asa meriti cand te cobori la mintea tuturor; Acum chiar vorbesc condescendent. Am repetat de atatea ori ca asa am luat masina...

 

Dar chiar si oamenii frustrati tre sa se evidentieze intr-un fel.

Nu poti dormi noaptea din cauza footrest-ului ?

Fa-ti unul custom, din otel laminat.

Edited by pyu
Link to comment
Share on other sites

Ala de pe golf nu mi se pare a fi deloc, dar chiar deloc estetic. Nici practic pentru ca e lat cat continentul si asta iti micsoreaza spatiul de manevra la pedale. Un footrest cu aluminiu de tip M e cam 35 de euro(uite pe bmwfans aici) asadar consider ca asta de plastic nu ar depasi 20 de euro. Deci daca se rupe...il schimbi usor si ieftin...iar asta e chiar un plus! Daca ar fi fost din otel laminat cu propriul sau subcadru in spate, cred ca ar fi costat foarte mult si chiar daca nu s-ar fi rupt tot ai fi vrut sa-l inlocuiesti din cauza uzurii si zgarieturilor, deci mai pe scurt nu ar fi fost practic!

Cat despre comparative tot tu gresesti...acu spui ca nu vrei sa faci comparative si nu vorbesti despre calitatea generala a masinii(ci doar de micile defecte) si 2 posturi mai tarziu tii neaparat sa mentionezi ca gloful e la jumatate de pret. La golf trebuie sa inlocuiesti cureaua de distributie si daca nu ma insel asta costa ceva...la bmw nu trebuie sa o faci dar nah, in cazul in care da ghinionul peste tine trebuie sa schimbi footrestul care e de zeci de ori mai ieftin decat o curea de distributie! E total absurda comparatia intre footresturi si calitatea generala a masinii sau pretul pe care il platesti pentru aceasta. Mai era cineva profund deranjat de plafoniera de la BMW care era oribila in comparatie cu cea de pe un Peugeot parca...dar Peugeotul are la randul lui "micile" lui probleme mecanice care spun eu, sunt mult mai costisitoare decat o biata bucata de plastic ce poate fi inlocuita cu un pret de 2 lei 50, iar ASTA, spun eu, face diferenta de pret intre o masina si alta. Eu prin defect de proiectare inteleg problema ce apare in volanta cu acele arcuri dar in niciun caz prostia asta de footrest. Inceteaza a mai compara plastice dinastea neimportante cu pretul masinii...e total irelevant!

Edited by f1bogdan
Link to comment
Share on other sites

ma bag si eu in discutie si spun ca footrest-ul e ok, ca de altfel tot interiorul e super bine proiectat. ia sa mergi cu bimmerul mai mult si apoi urcate in golf ca ai sa vezi cat de taranista e dupa ce te-ai obisnuit cu bmw. pe mine cei de la vw sau audi niciodata nu m-au impresionat de cand m-am obisnuit cu bmw. ca sa fiu on topic am alte lucruri pe care le-as reclama la e46 (f putine de fel) cum ar fi pivotii care fac corp comun cu bratele motiv pt care trebuie sa schimbi tot bratul pt un pivot. ar mai fi probabil la o parte dintre noi problema geamurilor laterale care scartaie la vibratiile date de gropi la vit mici. in rest eu nu am ce sa reclam la masina si o am de 6 ani. este o masina premium in toata regula si se comporta ca atare, nu are termen de comparatie dupa parerea mea cu nici o alta masina din clase inferioare si chiar in clasa ei este printre primele 3 dupa criticii profesionisti dupa a mea este prima pentru vremea ei.
Link to comment
Share on other sites

1. Oglinzile incalzite merg in continuu (consum de resurse aiurea); la VAG nu numai ca au buton sa actionezi incalzirea cand ai tu nevoie - dar dupa 3minute se dezactiveaza automat pt. ca sunt un consumator mare

2. Butoanele de ridicat geamurile electric (unul in stanga schimbatorului - celalalt in dreapta)

3. Footrestul (nu are nimic in spate, este dintr-un plastic f. subtire si se rupe usor)

4. Usile se inchid extrem de greu (inclusiv persoane care au logan mi-au atras atentia ca la BMW usile se inchid mai greu)

5. As fi preferat ca stropitorul de parbriz sa pulverizeze apa in evantai (VAG) sau ca la mercedes nu cu 2 jeturi ca la Daciile vechi.

6. Radioul sau RC nu se ridica la asteptarile unei masini premium

7. Turbo lag-ul (timpul dintre momentul apasarii pedalei de acceleratie pana la momentul in care masina trage efectiv) la diesel este inacceptabil de mare din punctul meu de vedere (320 D E46); nu ma bag la benzinare ca nu am mers (sper ca macar acolo sa se ridice la rangul de masina sport)

8. La diesel (dar si la benzinare) vibreaza maneta schimbatorului de viteze la ralanty.

9. Inaltimea libera este mai mica la BMW 320 D decat la unele masini din clasa compacta; similara cu masinile din clasa mica.

 

Eu am doar 1,87 si ating tavanul. Sper sa nu incepeti sa va dati cu parerea pana nu vorbiti in cunostinta de cauza (cu ruleta :) )

Testul a fost facut avand scaune reglabile pe inaltime si la ambele masini scaunul a fost pe pozitia maxim jos.

 

Daca as sta cu scaunul sus probabil la bmw ar trebui sa decupez un pic habitaclu. <_<

 

Astept parerile finutilor (cei pe care nu ii deranjeaza ca usile se inchid greu dar stiu sa calce cu grija pe footrest).

Link to comment
Share on other sites

8. La diesel (dar si la benzinare) vibreaza maneta schimbatorului de viteze la ralanty.

Aici chiar nu ai dreptate deloc. (cel putin in privinta benzinarului).

Vibreaza doar daca ai probleme, vreun injector, tampoane motor.... etc etc <_<

Edited by pyu
Link to comment
Share on other sites

numai atat?

1.ai dreptate

2.nu cred ca trebuie sa-i deschid eu geamul celui din dreapta, poata sa-l deschida singur

3.nu are rost sa discutam

4.usile se inchid asa cum trebuie.crezi ca la mercedes se inchid mai usor.iar comparatia cu loganul chiar este deplasata.ai auzit vreodata sunetul unei usi de logan cand se inchide?parca este tabla goala.

5.pe mine nu ma deranjeaza.sun curios la viteze mari cum stropesc cele in evantai pulverizat.

6.l-ai vazut pe cel de logan daca tot facem comparatii aiurea.

7.ai o problema daca ai lag.du-te la service.nu este chestie de proiectare.

8.vezi pct-ul 7.si la mine tremura schimbatorul si am fost la bmw si m-ia umblat pe la timonerie si acum nu trepideaza deloc.

9.tin sa te anunt ca fratele meu are 194 cm si sta normal nu da cu capul de plafon.apropos ai stat intr-un logan?tot comparatii de genul celor facute de tine.

 

dintre toate afirmatiile tale doar la punctul 1 ai dreptate, din punctul meu de vedere.nu spun ca bmw-ul este masina perfecta ,clar are oarece defecte de proiectare care cu timpul s-au retusat sau urmeaza dar in niciun caz cele prezentate de tine.

 

"m-ia"

greseala "mi-a".

Link to comment
Share on other sites

8. La diesel (dar si la benzinare) vibreaza maneta schimbatorului de viteze la ralanty.

Aici chiar nu ai dreptate deloc. (cel putin in privinta benzinarului).

Vibreaza doar daca ai probleme, vreun injector, tampoane motor.... etc etc <_<

I-am facut si eu observatia asta si a rectificat. Probabil acum a dat copy dupa textul nemodificat.

 

ma bag si eu in discutie si spun ca footrest-ul e ok, ca de altfel tot interiorul e super bine proiectat. ia sa mergi cu bimmerul mai mult si apoi urcate in golf ca ai sa vezi cat de taranista e dupa ce te-ai obisnuit cu bmw. pe mine cei de la vw sau audi niciodata nu m-au impresionat de cand m-am obisnuit cu bmw. ca sa fiu on topic am alte lucruri pe care le-as reclama la e46 (f putine de fel) cum ar fi pivotii care fac corp comun cu bratele motiv pt care trebuie sa schimbi tot bratul pt un pivot. ar mai fi probabil la o parte dintre noi problema geamurilor laterale care scartaie la vibratiile date de gropi la vit mici. in rest eu nu am ce sa reclam la masina si o am de 6 ani. este o masina premium in toata regula si se comporta ca atare, nu are termen de comparatie dupa parerea mea cu nici o alta masina din clase inferioare si chiar in clasa ei este printre primele 3 dupa criticii profesionisti dupa a mea este prima pentru vremea ei.

Nu stiu daca ai citit in topicul dedicat, dar spuneam acolo ca am gasit o rezolvarea pentru scartaitul ala. Am dat cu wd-40 pe sub bandoul ala de plastic, cel peste care se inchide usa (pleaca de la coltul de sus al parbrizului, pana la coltul de sus al lunetei). Au trecut vreo 2 luni si cateva ploi si tot nu a reaparut sunetul. Sunt foarte multumit, pentru ca era destul de urat acel scartait.

Link to comment
Share on other sites

1. Oglinzile incalzite merg in continuu (consum de resurse aiurea); la VAG nu numai ca au buton sa actionezi incalzirea cand ai tu nevoie - dar dupa 3minute se dezactiveaza automat pt. ca sunt un consumator mare

2. Butoanele de ridicat geamurile electric (unul in stanga schimbatorului - celalalt in dreapta)

3. Footrestul (nu are nimic in spate, este dintr-un plastic f. subtire si se rupe usor)

4. Usile se inchid extrem de greu (inclusiv persoane care au logan mi-au atras atentia ca la BMW usile se inchid mai greu)

5. As fi preferat ca stropitorul de parbriz sa pulverizeze apa in evantai (VAG) sau ca la mercedes nu cu 2 jeturi ca la Daciile vechi.

6. Radioul sau RC nu se ridica la asteptarile unei masini premium

7. Turbo lag-ul (timpul dintre momentul apasarii pedalei de acceleratie pana la momentul in care masina trage efectiv) la diesel este inacceptabil de mare din punctul meu de vedere (320 D E46); nu ma bag la benzinare ca nu am mers (sper ca macar acolo sa se ridice la rangul de masina sport)

8. La diesel vibreaza maneta schimbatorului de viteze la ralanty.

9. Inaltimea libera este mai mica la BMW 320 D decat la unele masini din clasa compacta; similara cu masinile din clasa mica.

 

Am rectificat din nou la pc. 8; Am gresit eu la copy-paste

Soryn37 - da am fost la drive -test cu un logan din lipsa de alta ocupatie mai inteligenta.

Este singura masina la care pe bancheta din spate aveam deasupra capului 15 cm (enorm din punctul meu de vedere);

Comparatia nu e facuta cu un model particular (vezi formularea "unele")

Facem pariu pe o lada de bere ca vin cu ruleta si iti demonstrez ca e mai mica decat o masina din clasa compacta? (gen golf, seat leon); Ca nu ma apuc sa masor doar ca ai chef tu sa te contrazici. Dar pe o lada de bere merita efortul.

Link to comment
Share on other sites

1. Oglinzile incalzite merg in continuu (consum de resurse aiurea); la VAG nu numai ca au buton sa actionezi incalzirea cand ai tu nevoie - dar dupa 3minute se dezactiveaza automat pt. ca sunt un consumator mare

2. Butoanele de ridicat geamurile electric (unul in stanga schimbatorului - celalalt in dreapta)

3. Footrestul (nu are nimic in spate, este dintr-un plastic f. subtire si se rupe usor)

4. Usile se inchid extrem de greu (inclusiv persoane care au logan mi-au atras atentia ca la BMW usile se inchid mai greu)

5. As fi preferat ca stropitorul de parbriz sa pulverizeze apa in evantai (VAG) sau ca la mercedes nu cu 2 jeturi ca la Daciile vechi.

6. Radioul sau RC nu se ridica la asteptarile unei masini premium

7. Turbo lag-ul (timpul dintre momentul apasarii pedalei de acceleratie pana la momentul in care masina trage efectiv) la diesel este inacceptabil de mare din punctul meu de vedere (320 D E46); nu ma bag la benzinare ca nu am mers (sper ca macar acolo sa se ridice la rangul de masina sport)

8. La diesel vibreaza maneta schimbatorului de viteze la ralanty.

9. Inaltimea libera este mai mica la BMW 320 D decat la unele masini din clasa compacta; similara cu masinile din clasa mica.

 

Am rectificat din nou la pc. 8; Am gresit eu la copy-paste

Soryn37 - da am fost la drive -test cu un logan din lipsa de alta ocupatie mai inteligenta.

Este singura masina la care pe bancheta din spate aveam deasupra capului 15 cm (enorm din punctul meu de vedere);

Comparatia nu e facuta cu un model particular (vezi formularea "unele")

Facem pariu pe o lada de bere ca vin cu ruleta si iti demonstrez ca e mai mica decat o masina din clasa compacta? (gen golf, seat leon); Ca nu ma apuc sa masor doar ca ai chef tu sa te contrazici. Dar pe o lada de bere merita efortul.

 

Referitor la ce ai spus aici la dimensiune. Si 525d avea risipa de spatiu in spate, imi parte si datorita cardanului. Nu uita si de felul in care BMW-urile au pozitionat rezervorul....de o parte si de alta a cardanului. Solutia e cu doua taisuri...ai o distributie a maselor mai buna dar mai tai din spatiu. Si in cele din urma...tie iti place cum arata Astra Caravan in spate? Parca e taiata cu toporul. Ei La Touring-ul asta eu am impresia ca au sacrificat inca putin spatiu pentru design...ca sa nu arate ca un break dinala nesimitit de patrat. Atat timp cat nu cari multe persoane eu spun ca e OK. Adica eu cand am scaunul in pozitia mea confortabila, unul ca mine nu ar putea sta direct in spatele meu(si am un mediu 1.85), insa tatal meu a stat in spate(pe partea pasagerului) si nu l-am auzit sa se planga de spatiu la nivel de cap(el are 1.86) desi este obisnuit in RAV4. Daca spatiul era principala ingrijorare, atunci un 5-ar Touring ar fi rezolvat problema. Eu mi-am luat 3-ar Touring pentru ca vroiam sa vad cum e sa traiesti cu unul zi de zi, si pentru ca aveam nevoie de ceva mai mult spatiu in spate pentru mine si prietena mea atunci cand plecam la drum luuuung! <_<

Link to comment
Share on other sites

Eu vorbeam de scaunul soferului. Reglabil pe inaltime. Acolo nu am loc in comparatie cu leonul.

Si leonul e clasa compacta.

 

La bancheta din spate am ajuns provocat. (chiar a ales cel mai prost exemplu - doar in masini mari de teren mai ai inaltime atat de mare in spate).

Loganul e singura masina din clasa medie care depaseste 1,60m (are si garda mare si habitaclu inalt). Nu imi doresc un logan - sa nu ma intelegeti gresit.

Edited by MOTANUL
Link to comment
Share on other sites

Eu vorbeam de scaunul soferului. Reglabil pe inaltime. Acolo nu am loc in comparatie cu leonul.

Si leonul e clasa compacta.

 

La bancheta din spate am ajuns provocat. (chiar a ales cel mai prost exemplu - doar in masini mari de teren mai ai inaltime atat de mare in spate).

Loganul e singura masina din clasa medie care depaseste 1,60m (are si garda mare si habitaclu inalt). Nu imi doresc un logan - sa nu ma intelegeti gresit.

 

Pe scaunul din fata nu ai loc? <_< Presupun ca l-ai lasat la maxim in jos nu? Poate stai intr-o pozitie prea verticala cu corpul...altfel nu-mi dau seama...sincer...ma mir!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.