Jump to content

Probleme proiectare E46


MOTANUL

Recommended Posts

Nici eu nu sunt fumator, dar sunt numeroase situatiile in care am nevoie de o priza pentru locurile din spate. Mi-am pus una in portbagaj, de la care am tras "prelungitor" si priza pentru locurile din spate. Ar fi fost elegant sa fi avut din fabrica.

 

Si pentru fumatori ar fi fost binevenita.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 456
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Am avut nevoie odata. Si am facut rost de un UPS mare care tinea vreo 30 de minute. Dar nu vrei sa stii cat de greu era.

Iei un ups ieftin, si sunt sanse f mari ca bateria sa fie de 14V.

Il conectezi la 12v de la bricheta de exemplu, si ai 220v tot timpul :)

Bineinteles ca nu poti alimenta cuptoare electrice, sau motoare.

 

Nici eu nu sunt fumator, dar sunt numeroase situatiile in care am nevoie de o priza pentru locurile din spate. Mi-am pus una in portbagaj, de la care am tras "prelungitor" si priza pentru locurile din spate. Ar fi fost elegant sa fi avut din fabrica.

 

Si pentru fumatori ar fi fost binevenita.

Eu nu fumez, deloc, deci nimeni nu va fuma in masina mea.

Im plus in scrumiere am bani marunti. Practic e imposibil de fumat <_<

Link to comment
Share on other sites

Ma intelegi gresit. Nici in masina mea nu se fumeaza, dar am nevoie de priza pentru alti consumatori, nu pentru bricheta.

 

Despre fumatori, am scris la modul general, ca doar si pentru ei sunt construite BMW-urile.

Link to comment
Share on other sites

Ma intelegi gresit. Nici in masina mea nu se fumeaza, dar am nevoie de priza pentru alti consumatori, nu pentru bricheta.

 

Despre fumatori, am scris la modul general, ca doar si pentru ei sunt construite BMW-urile.

 

Acum am prins ideea; Un ipod, un incarcator de telefon etc.

Daca pui problema asa - te sustin; Si pentru ca masinile sunt facute si pentru fumatori - de ce nu si pentru ei.

(atata timp cat nu fumeaza in masina mea - ii sustin 100%).

Link to comment
Share on other sites

Pai in Touring sunt 2 prize(una langa boxa din spate). Daca ai nevoie de mai multe prize dinastea poti lua un triplu. Am imprumutat unul de la un prieten si in felul asta am putut tine la priza din spate detectorul, si la priza de la bricheta 3 consumatori: GPS-ul, Ipod-ul pentru muzica si un telefon. Se cam aglomereaza treaba in bord dar la drum lung chiar e utila treaba! <_<
Link to comment
Share on other sites

Depinde de "incarcare". Nu cred ca poti incarca mai mult decat da alternatorul. Abia de atunci soliciti bateria.

 

Poate vreti si 220V in masina <_<

Eu am. :)

 

 

Ma intelegi gresit. Nici in masina mea nu se fumeaza, dar am nevoie de priza pentru alti consumatori, nu pentru bricheta.

 

Despre fumatori, am scris la modul general, ca doar si pentru ei sunt construite BMW-urile.

 

Acum am prins ideea; Un ipod, un incarcator de telefon etc.

Daca pui problema asa - te sustin; Si pentru ca masinile sunt facute si pentru fumatori - de ce nu si pentru ei.

(atata timp cat nu fumeaza in masina mea - ii sustin 100%).

Bingo!

Link to comment
Share on other sites

Ca sa fim in spiritul topicului:

gps+detector+Ipod+telefon nu cred ca fac impreuna mai mult decat oglinzile incalzite care merg aiurea.

 

La VAG in manual specifica sa nu stai mult cu degivrarea lunetei si oglinzilor ON deoarece sunt cei mai mari doi consumatori (peste faza lunga de exmplu). Iti dai seama si de amperajul rezistentelor care este ordinea.

Nu am cartea in romana - as fi curios care este ordinea la bmw.

Link to comment
Share on other sites

numai atat?

 

7.ai o problema daca ai lag.du-te la service.nu este chestie de proiectare.

 

dintre toate afirmatiile tale doar la punctul 1 ai dreptate, din punctul meu de vedere.nu spun ca bmw-ul este masina perfecta ,clar are oarece defecte de proiectare care cu timpul s-au retusat sau urmeaza dar in niciun caz cele prezentate de tine.

 

Am stabilit pe forum si de ce are TD BMW turbo-lag mai mare decat masinile VAG TDI PD (are turbina fixa de generatie mai veche). Daca esti curios cauta unde s-a vorbit.

 

 

Dar vad ca de la ceva vreme o tot fura rau de tot si benzinarele BMW 320si de la seat leon 2.0 TDI in WTCC.

Daca in BMW TD versus VAG TDI PD lucrurile erau clare pentru mine si pentru unii forumisti bmwclub - sa fiu sincer ma mira si pe mine ca motoarele diesel de la VAG de 2.0 TDI bat motoarele pe benzina de la BMW 320si.

Recunosc cinstit ca nu am condus BMW 320si. Am condus in schimb 1.8T de la VAG 180 CP si 2.0 TFSI (ambele sunt bomba- pe gustul meu)

 

Asa cum cu intelepciune formulam - BMW (cel putin diesel) e o masina sport doar ca imagine.

In realitate e o masina mai lenesa decat VAG. Am simtit asta de la prima acceleratie in BMW 320D.

BMW se poate lauda doar cu un consum mai redus. (cam asta ar fi latura pozitiva a afacerii recunosc cinstit).

 

http://www.fiawtcc.com/Cars.asp

Edited by MOTANUL
Link to comment
Share on other sites

1.Eu nu am vazut diesel de sub 180 de cai de la VAG care sa bata 320 d .

2. In wttc motoarele diesel sunt turbo. D'aia bat benzinarele.Ca sa intelegi ce inseamna un motor turbo facut pentru competie , in era turbo in Formula 1 motoarele aveau o cilindree de 1500 cmc si au ajuns chiar si la 1800 cp.

3. Toate BMW-urile sunt orientate spre latura sportiva. Au directie mai ferma , sunt mai agile , au tinuta de drum mai buna si bineinteles , au tractiune spate.

 

Daca tot sunt atat de proaste BMW-urile de ce nu-l vinzi pe al tau?

 

P.S. Nu-mi vine sa cred ca pierd timpul dandu-ti raspunsuri

Link to comment
Share on other sites

Eu am impresia ca din thread probleme de proiectare faci un thread gen bmw e de kko. Ok e de kko iar mie imi place! Sportivitatea nu se rezuma doar la dat blana in linie. Asta e o latura mica si stupida daca e sa ma intrebi pe mine. Ia baga-te cu un BMW, fie el chiar si 318i pe niste curbe si ai sa vezi ce inseamna stabilitate. Eu am facut-o cu al meu 318d contra unei Bora de aceeasi cilindree. Si le-am condus pe amandoua. Stii ce inseamna supravirare...pai Bora avea destula. Se simtea si distributia maselor. BMW-ul are motorul pus in spatele axului fata si rezervorul ala pus sub masina, de o parte si de alta a cardanului, solutii ce fac ca spatiul din interior sa fie mai mic decat la VAG dar crezi ca e asa din motive de stupiditate a inginerilor?! O nu...ia-o de gat si arunc-o din stanga in dreapta si ai sa vezi de ce sunt BMW-urile numite masini sportive. Las-o balta cu blana data in linie dreapta....e stupid si copilaresc. Inginerii de la BMW cand au proiectat motorul s-au gandit si la fiabilitate in timp ce VAG a "stors" sute de cai dintr-un motor cat putza de furnica gandindu-se sa capteze atentie oamenilor ca tine. Au si VAG motoarele lor geniale dar nu m-as baga la un concurs de fiabilitate cu un motor de 180 de cai scosi dintr-o cilindree mai mica de 2.0! Mercedes-urile, si mai exact E-urile, de prin anii 90-95 aveau motoare de 2500cc din care abia daca scoteau 100CP. Si iti garantez ca motoarele alea vor fi pe strada mult timp de acum incolo, in timp ce nervoasele astea mici de la VAG o sa pice rapid. Chiar te sfatuiesc sa iti scoti BMW-ul contra Leonului pe niste serpentine sa sa vedem atunci ce vei mai avea de spus. Si daca si atunci esti cu pata pusa inseamna ca ai ceva impotriva sau esti al naibii de incapatanat. Blana in linie dreapta e joaca de copii...daca vrei forta bruta in linie dreapta atunci fa-te american si ia-ti un HEMI!
Link to comment
Share on other sites

Eu cred ca acest cotoi e un fan VAG infiltrat pe aici ca sa ne asmuteasca... :bashwall: Inca de cand a deschis topicul asta a inceput cu niste "probleme de proiectare la E46" de am zis ca nu este adevarat... :) <_<

 

M-a tampit cu VAG-ul!!! Daca citeste un nou-venit acest topic o sa creada ca a nimerit pe un forum VAG, nu pe unul BMW...

 

La Mercedesurile E-Klasse din '95-96-97 la E220 diesel mai exact, motor de 2200cmc si 95 CP la o ditamai masina. Sunt motoarele alea care au acum 5-6-700k km si merg fara probleme...

Link to comment
Share on other sites

Eu cred ca acest cotoi e un fan VAG infiltrat pe aici ca sa ne asmuteasca... :bashwall: Inca de cand a deschis topicul asta a inceput cu niste "probleme de proiectare la E46" de am zis ca nu este adevarat... :) <_<

 

M-a tampit cu VAG-ul!!! Daca citeste un nou-venit acest topic o sa creada ca a nimerit pe un forum VAG, nu pe unul BMW...

 

La Mercedesurile E-Klasse din '95-96-97 la E220 diesel mai exact, motor de 2200cmc si 95 CP la o ditamai masina. Sunt motoarele alea care au acum 5-6-700k km si merg fara probleme...

Exact Bobo1987. De aceea cred eu ca niste motoare mai mici de 2.0 de la VAG care sa produca 180CP nu vor rezista prea mult. Da, o sa ia fata copilasilor cu vise umede in linie drepta...........dar cam atat!

Link to comment
Share on other sites

deocamdata BMW este printre putinele masini care au greutatea exact egala distribuita pe axe, lucru care ii confera o tinuta de drum aparte, tractiunea spate nu poate lipsi de la o masina care se vrea sport...se vede pe la toate "tuning showurile" ce pot fiecare... dar deocamdata BMW-urile le papa ficatii!

Imposibil de comparat un VW cu un BMW la orice capitol, uitati-va si voi ce tabla au pe ele, ce calitate e pe la suspensii/directie....sa fim seriosi! De asemenea evolutia preturilor....pai pe un BMW din 2002 sa zicem, iti iei 2 golfuri din acelasi an, de ce?

Fiecare cu parerea lui, dar mor cand vad ca se dau citate de prin diferite "review-uri", cand se vede practic si cu ochiu liber care sunt diferentele de calitate, performante, etc.

Link to comment
Share on other sites

Daca in BMW TD versus VAG TDI PD lucrurile erau clare pentru mine si pentru unii forumisti bmwclub - sa fiu sincer ma mira si pe mine ca motoarele diesel de la VAG de 2.0 TDI bat motoarele pe benzina de la BMW 320si.

Recunosc cinstit ca nu am condus BMW 320si. Am condus in schimb 1.8T de la VAG 180 CP si 2.0 TFSI (ambele sunt bomba- pe gustul meu)

Si ce mai stai? Vinde BMW-ul cat mai repede.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.