Jump to content

Probleme proiectare E46


MOTANUL

Recommended Posts

Asa cum cu intelepciune formulam - BMW (cel putin diesel) e o masina sport doar ca imagine.

In realitate e o masina mai lenesa decat VAG. Am simtit asta de la prima acceleratie in BMW 320D.

BMW se poate lauda doar cu un consum mai redus. (cam asta ar fi latura pozitiva a afacerii recunosc cinstit).

 

Se stie ca BMW-urile sunt masini putin fiabile.Nu am mers cu VAG-ul dar sunt convins ca sunt mult mai rapide decat BMW-urile.

Si nici la consum nu se pot lauda cei de la BMW deoarece in general consuma mai mult decat scrie in carte.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 456
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Asa cum cu intelepciune formulam - BMW (cel putin diesel) e o masina sport doar ca imagine.

In realitate e o masina mai lenesa decat VAG. Am simtit asta de la prima acceleratie in BMW 320D.

BMW se poate lauda doar cu un consum mai redus. (cam asta ar fi latura pozitiva a afacerii recunosc cinstit).

 

Se stie ca BMW-urile sunt masini putin fiabile.Nu am mers cu VAG-ul dar sunt convins ca sunt mult mai rapide decat BMW-urile.

Si nici la consum nu se pot lauda cei de la BMW deoarece in general consuma mai mult decat scrie in carte.

BMW-urile masini putin fiabile?! :) Asta este inventie proprie si cred ca trebuie inregistrata la OSIM! :bashwall: Orice prost poate sa puna un motor cu sute de CP, dar daca nu exista un echilibru perfect intre putere, directie, sistem de franare, etc asa cum ofera BMW-ul tot degeaba... <_<

Legat de consumul dat in carte, orice marca da la fiecare model al ei un consum mult mai mic decat realul, sa fim seriosi!

Legat de echilibrul perfect, uitati un exemplu aici

Edited by Bobo1987
Link to comment
Share on other sites

Nu te agita prea tare ca nu ma impresionezi. <_<

Ti s-a parut ca m-am agitat sau ca am incercat sa te impresionez?! Ain't that cute...but is WROOONG!!! :bashwall: Te flatezi singur daca chiar crezi lucrul asta.... Doar am venit cu cateva idei contra, ce ai luat foc asa?! :)

Link to comment
Share on other sites

Nu te agita prea tare ca nu ma impresionezi. <_<

Ti s-a parut ca m-am agitat sau ca am incercat sa te impresionez?! Ain't that cute...but is WROOONG!!! :unsure: Te flatezi singur daca chiar crezi lucrul asta.... Doar am venit cu cateva idei contra, ce ai luat foc asa?! :bashwall:

 

Pai nu am luat foc deloc.Aperi BMW-urile de zici ca tu le produci. :blink:

BMW-urile nu sunt masini fiabile.Citeste si tu pe acest forum cate probleme apar.Si tu ai deschis cateva topicuri cu tot felul de probleme...

Acum chiar m-ai impresionat cu engleza. :)

Link to comment
Share on other sites

Nu te agita prea tare ca nu ma impresionezi. :)

Ti s-a parut ca m-am agitat sau ca am incercat sa te impresionez?! Ain't that cute...but is WROOONG!!! :blink: Te flatezi singur daca chiar crezi lucrul asta.... Doar am venit cu cateva idei contra, ce ai luat foc asa?! :unsure:

 

Pai nu am luat foc deloc.Aperi BMW-urile de zici ca tu le produci. :)

BMW-urile nu sunt masini fiabile.Citeste si tu pe acest forum cate probleme apar.Si tu ai deschis cateva topicuri cu tot felul de probleme...

Acum chiar m-ai impresionat cu engleza. :bashwall:

E normal sa apara diferite probleme, in fond si pana la urma sunt niste "bucati de fier si plastic"... :wub: Insa in comparatie cu alte marci mie personal chiar mi se pare o masina fiabila. Daca se facea comparatia pe topicul asta cu Mertz-ul mai intelegeam...dar cu VAG-ul?! <_< Sa fim seriosi... Daca o luam asa, ajungem la concluzia ca batrana carapace Dacia este cea mai fiabila. Si daca se strica ceva, legai cu sarma si gata problema! :)

Pe bune acum, tie ti se par probleme grave de proiectare cele ridicate de MOTANUL? Eu unu' am ramas cascat cand am citit ce probleme existentiale a gasit el si cu cine s-a gasit sa faca o comparatie...

Chiar am reusit sa te impresionez cu engleza?! :blink: :wub:

 

Ia citeste si pe forumurile altor marci sa vezi ce probleme apar la aia!!! :wub:

Link to comment
Share on other sites

Pai nu ma intereseaza ce probleme a gasit motanul, exista si alte masini in afara de BMW.

BMW-ul nu este rupt din rai, insa cei care nu isi doresc BMW pot cumpara altceva.

Nicio masina nu este rupta din rai! Si ai dreptate, cui nu-i place BMW-ul, sa incerce altceva! Nu trebuie sa placa tuturor masina asta... Tocmai asta incerc sa ii spun si eu MOTANULUI: daca tot a gasit atatea "bube", atunci sa treaca la altceva. Niciodata nu va avea castig de cauza cu nemultumirile lui pe un forum dedicat BMW-ului. <_<

Dar ce s-a intamplat cu tine, ca te simt f.pornit impotriva BMW-ului, tu un membru cu state vechi pe forumul dedicat in exclusivitate acestei masini? Ce te-a dezamagit atat de tare? :)

Link to comment
Share on other sites

Uite, eu spre exemplu indiferent daca voi avea si o masina a altei marci, niciodata nu va reprezenta pentru mine ce reprezinta BMW-ul... Iti zic sincer, chiar daca pare copilaresc, pentru mine BMW-ul este mai mult decat un simplu automobil, este ca si cum ar avea suflet... <_<

 

Si ce crezi tu ca ar fi peste BMW la mai toate capitolele ca tare m-ai facut curios? :)

 

Adica daca tot percepi realitatea ca fiind in defavoarea BMW-ului, atunci vino cu o alternativa viabila!

 

Sa nu-mi spui VAG-ul ca o sa ma ai pe constiinta! :bashwall:

Link to comment
Share on other sites

Pai nu sunt pornit deloc, sunt realist. <_<

Putin fiabil?! Depinde ce intra in discutie....E39-le pe care l-am avut inainte este acuma la 250.000km si merge la fel de bine ca si cand l-am adus la 120.000km. Nu am(nici eu nici actualul prorpietar) avut nicio problema cu el. Dar hai sa-ti spun cum sta cu problemele "afisate pe forum". Multi isi cumpara motoare mici(sub sau pana in 2.0) si le chinuie ca sa scoata performante de M din ele. Mie mi se pare absout normal ca la un moment dat sa cedeze ceva in ea. Daca BMW-ul e putin fiabil atunci VAG-ul cum e? Iti spun un prieten care si-a topit capetele de pistoane, i-a picat transmisia, i s-a RUPT lantul de distributie si si-a facut flenduri volanta. Daca auzi prima parte a povestii atunci fugi ca nebunul de BMW-uri...daca astepti sa auzi si partea cu mersul 100.000km numai pe rosu, schimbat fara ambreiaj, revizii la ulei depasite de 2 ori(adica in loc sa schimbe la 15.000 a schimbat la 45.000-50.000) atunci incepi sa get the big ideea! Am pretrecut ceva timp prin germania si vreau sa-ti spun ca sunt BMW-uri din 95 si in jos care merg brici. Intretinute ca la carte(asa cum spune producatorul) dar nu venerate si polisate si pupate...masini cu care omul isi facea treaba si nu vroia bataie de cap de la ea. Nu mai da exemple de pe forum...in Romanica Tara lui Papura Voda nu e loc de facut standarde. Ca a picat nu stiu ce la nu stiu care e absolut neimportant pentru ca nu stii acel "nu stiu care" ce a facut cu masina lui. Stiu din experienta pe 2 roti ca toate anunturile de vanzare is cu "impecabil intretinuta" iar pe forumuri intreaba cum sa faci burnout, cum sa scoti flacari pe toba, cum sa schimbi fara ambreiaj si alte tampenii. La fel e si la masini.....in Romania greu de spus daca ceva e fiabil!

Link to comment
Share on other sites

Nu te agita prea tare ca nu ma impresionezi. <_<

Ti s-a parut ca m-am agitat sau ca am incercat sa te impresionez?! Ain't that cute...but is WROOONG!!! :unsure: Te flatezi singur daca chiar crezi lucrul asta.... Doar am venit cu cateva idei contra, ce ai luat foc asa?! :bashwall:

 

Pai nu am luat foc deloc.Aperi BMW-urile de zici ca tu le produci. :blink:

BMW-urile nu sunt masini fiabile.Citeste si tu pe acest forum cate probleme apar.Si tu ai deschis cateva topicuri cu tot felul de probleme...

Acum chiar m-ai impresionat cu engleza. :)

 

ai dreptate poate(sigur) nu este bmw-ul ceamai fiabila masina (vezi japonezele) dar daca te uiti pe forumul de ford(sa vezi acolo probleme cu injectoarele) sau pe alte forumuri sa vezi acolo probleme adevarate cu cutii de viteze cazute, injectoare,pompe de combustibil etc.

eu cel putin deocamdata sunt multumit de masina mea chiar daca are doar 105 cp.daca o folosesti in conditii normale fara sa o omori cred ca este o masina destul de fiabila. parerea mea

Link to comment
Share on other sites

Nu te agita prea tare ca nu ma impresionezi. <_<

Ti s-a parut ca m-am agitat sau ca am incercat sa te impresionez?! Ain't that cute...but is WROOONG!!! :unsure: Te flatezi singur daca chiar crezi lucrul asta.... Doar am venit cu cateva idei contra, ce ai luat foc asa?! :bashwall:

 

Pai nu am luat foc deloc.Aperi BMW-urile de zici ca tu le produci. :blink:

BMW-urile nu sunt masini fiabile.Citeste si tu pe acest forum cate probleme apar.Si tu ai deschis cateva topicuri cu tot felul de probleme...

Acum chiar m-ai impresionat cu engleza. :)

 

ai dreptate poate(sigur) nu este bmw-ul ceamai fiabila masina (vezi japonezele) dar daca te uiti pe forumul de ford(sa vezi acolo probleme cu injectoarele) sau pe alte forumuri sa vezi acolo probleme adevarate cu cutii de viteze cazute, injectoare,pompe de combustibil etc.

eu cel putin deocamdata sunt multumit de masina mea chiar daca are doar 105 cp.daca o folosesti in conditii normale fara sa o omori cred ca este o masina destul de fiabila. parerea mea

Subscriu! Daca circuli omeneste si nu iti bati joc de ea, putin probabil sa te dezamageasca... Deocamdata a mea, desi au mai fost mici probleme (scartaia usa de la sofer,de exp), pana acum nu m-a dezamagit deloc si nu m-a fortat sa bag mana adanc in buzunar... :blink:

Edited by Bobo1987
Link to comment
Share on other sites

Ce argumente sa aduc cand multi recunosc ca nu au mers cu VAG dar se dau cu parerea de parca ar fi mari specialisti. Eu macar am bunul simt sa nu comentez despre o masina cu care nu am mers. (postez doar ce au zis altii).

Multi nu inteleg diferenta dintre o turbina cu geometrie fixa si una cu geometrie variabila.

(turbina cu geometrie variabila face ca motorul diesel sa aiba un comportament mai apropiat de cel pe benzina avand avantajul unui cuplu enorm)

Ca sa explic in termeni populari multi nu ma credeau ca am un motor diesel. (ma refer la pasageri).

Eu stiu si diferentele teoretice si cele practice, am citit documentatie tehnica, am avut masini diesel cu si fara geometrie variabila etc.

 

Vezi date tehnice motoare: http://www.fiawtcc.com/Cars.asp

 

Ca sa aveti si voi satisfactie motorul BMW are cei mai multi CP.

 

Asa ca nu are rost sa discut. BMW-ul il mai tin inca 3 ani. (adica exact cat mi-am propus; nici mai mult nici mai putin).

Edited by MOTANUL
Link to comment
Share on other sites

Si nici la consum nu se pot lauda cei de la BMW deoarece in general consuma mai mult decat scrie in carte.

 

E valabil la toti producatorii. Teoretic in toate listele motorul diesel cu geometrie variabila consuma mai putin decat cel cu geometrie fixa.

 

In practica indiferent de stilul de condus consuma mai mult simtitor. (10-20%); Compenseaza prin stilul dinamic si raspunsul promt la acceleratie.

Link to comment
Share on other sites

Eu am impresia ca din thread probleme de proiectare faci un thread gen bmw e de kko. Ok e de kko iar mie imi place! Sportivitatea nu se rezuma doar la dat blana in linie. Asta e o latura mica si stupida daca e sa ma intrebi pe mine. Ia baga-te cu un BMW, fie el chiar si 318i pe niste curbe si ai sa vezi ce inseamna stabilitate. Eu am facut-o cu al meu 318d contra unei Bora de aceeasi cilindree. Si le-am condus pe amandoua. Stii ce inseamna supravirare...pai Bora avea destula. Se simtea si distributia maselor. BMW-ul are motorul pus in spatele axului fata si rezervorul ala pus sub masina, de o parte si de alta a cardanului, solutii ce fac ca spatiul din interior sa fie mai mic decat la VAG dar crezi ca e asa din motive de stupiditate a inginerilor?! O nu...ia-o de gat si arunc-o din stanga in dreapta si ai sa vezi de ce sunt BMW-urile numite masini sportive. Las-o balta cu blana data in linie dreapta....e stupid si copilaresc. Inginerii de la BMW cand au proiectat motorul s-au gandit si la fiabilitate in timp ce VAG a "stors" sute de cai dintr-un motor cat putza de furnica gandindu-se sa capteze atentie oamenilor ca tine. Au si VAG motoarele lor geniale dar nu m-as baga la un concurs de fiabilitate cu un motor de 180 de cai scosi dintr-o cilindree mai mica de 2.0! Mercedes-urile, si mai exact E-urile, de prin anii 90-95 aveau motoare de 2500cc din care abia daca scoteau 100CP. Si iti garantez ca motoarele alea vor fi pe strada mult timp de acum incolo, in timp ce nervoasele astea mici de la VAG o sa pice rapid. Chiar te sfatuiesc sa iti scoti BMW-ul contra Leonului pe niste serpentine sa sa vedem atunci ce vei mai avea de spus. Si daca si atunci esti cu pata pusa inseamna ca ai ceva impotriva sau esti al naibii de incapatanat. Blana in linie dreapta e joaca de copii...daca vrei forta bruta in linie dreapta atunci fa-te american si ia-ti un HEMI!

 

1. As alege un leon pe un drum virajat in conditii de concurs (dar cu motor similar; nu compara un BMW de 300 CP cu un VW cu 100 CP) Compara un TFSI 2.0 cu 320 SI.

2. Eu as alege un BMW 320D pentru confortul mai bun la drum lung in conditii de mers normal (nu sport);

3. Bora nu se vrea si nu este o masina sport; Daca tot te simti un mare sofer cu o mare masina, incearca si un Golf GTI sau un leon Cupra (sa nu zic de S3 ca deja ai nevoie de evo sau Lancer nu de BMW 318D) Eu am mers cu GTI-ul; Tu ai mers?

Eu am mers cu GTI-ul pilotat de un pilot angrenat in VTM. De ce nu alege nici un pilot din VTM BMW? Te-ai intrebat?

4. Am prieteni cu "nervoasele astea mici de la VAG" care au mai multi km decat ai tu la bord (f. probabil) si merg bine.

5. Nu sunt adeptul liniutelor (asa cum gresit interpretezi tu); Prefer la orice ora un traseu virajat.

Link to comment
Share on other sites

Uite, eu spre exemplu indiferent daca voi avea si o masina a altei marci, niciodata nu va reprezenta pentru mine ce reprezinta BMW-ul... Iti zic sincer, chiar daca pare copilaresc, pentru mine BMW-ul este mai mult decat un simplu automobil, este ca si cum ar avea suflet... <_<

 

Masina mea de suflet este Renault 16 din 1964 (tot ma acuzati ca am ceva de impartit cu VAG-ul; sa vedeti cat de departe sunteti de realitate).

 

PS: De curiozitate cate masini proprietate personala ai / ai avut? Nu este elocvent - sunt curios; De obicei este prima sau printre primele masina de suflet.

Edited by MOTANUL
Link to comment
Share on other sites

Eu am impresia ca din thread probleme de proiectare faci un thread gen bmw e de kko. Ok e de kko iar mie imi place! Sportivitatea nu se rezuma doar la dat blana in linie. Asta e o latura mica si stupida daca e sa ma intrebi pe mine. Ia baga-te cu un BMW, fie el chiar si 318i pe niste curbe si ai sa vezi ce inseamna stabilitate. Eu am facut-o cu al meu 318d contra unei Bora de aceeasi cilindree. Si le-am condus pe amandoua. Stii ce inseamna supravirare...pai Bora avea destula. Se simtea si distributia maselor. BMW-ul are motorul pus in spatele axului fata si rezervorul ala pus sub masina, de o parte si de alta a cardanului, solutii ce fac ca spatiul din interior sa fie mai mic decat la VAG dar crezi ca e asa din motive de stupiditate a inginerilor?! O nu...ia-o de gat si arunc-o din stanga in dreapta si ai sa vezi de ce sunt BMW-urile numite masini sportive. Las-o balta cu blana data in linie dreapta....e stupid si copilaresc. Inginerii de la BMW cand au proiectat motorul s-au gandit si la fiabilitate in timp ce VAG a "stors" sute de cai dintr-un motor cat putza de furnica gandindu-se sa capteze atentie oamenilor ca tine. Au si VAG motoarele lor geniale dar nu m-as baga la un concurs de fiabilitate cu un motor de 180 de cai scosi dintr-o cilindree mai mica de 2.0! Mercedes-urile, si mai exact E-urile, de prin anii 90-95 aveau motoare de 2500cc din care abia daca scoteau 100CP. Si iti garantez ca motoarele alea vor fi pe strada mult timp de acum incolo, in timp ce nervoasele astea mici de la VAG o sa pice rapid. Chiar te sfatuiesc sa iti scoti BMW-ul contra Leonului pe niste serpentine sa sa vedem atunci ce vei mai avea de spus. Si daca si atunci esti cu pata pusa inseamna ca ai ceva impotriva sau esti al naibii de incapatanat. Blana in linie dreapta e joaca de copii...daca vrei forta bruta in linie dreapta atunci fa-te american si ia-ti un HEMI!

 

1. As alege un leon pe un drum virajat in conditii de concurs (dar cu motor similar; nu compara un BMW de 300 CP cu un VW cu 100 CP) Compara un TFSI 2.0 cu 320 SI.

2. Eu as alege un BMW 320D pentru confortul mai bun la drum lung in conditii de mers normal (nu sport);

3. Bora nu se vrea si nu este o masina sport; Daca tot te simti un mare sofer cu o mare masina, incearca si un Golf GTI sau un leon Cupra (sa nu zic de S3 ca deja ai nevoie de evo sau Lancer nu de BMW 318D) Eu am mers cu GTI-ul; Tu ai mers?

Eu am mers cu GTI-ul pilotat de un pilot angrenat in VTM. De ce nu alege nici un pilot din VTM BMW? Te-ai intrebat?

4. Am prieteni cu "nervoasele astea mici de la VAG" care au mai multi km decat ai tu la bord (f. probabil) si merg bine.

5. Nu sunt adeptul liniutelor (asa cum gresit interpretezi tu); Prefer la orice ora un traseu virajat.

 

Eu am impresia ca citesti de pe alte posturi si apoi raspunzi cam ce vrei pe aici. Observi ca nu are nicio legatura ce spun eu cu raspunsul tau.

 

1. Bora nu se vrea masina sportiva....da 318d-ul meu se vrea? NU. Ca dimensiune, motorizare si public tinta sunt cam identice, si deci o comparatie directa este mai mult decat justificata. Eu nu am comparat BMW de 300CP cu o Bora de 100 ci un BMW de 116CP cu o Bora de 115CP(sau pe undeva pe acolo).

2. Nu ma intereseaza ce ai alege tu pentru ca e clar ca tu faci comparatii eronate intre al tau 320d si un GTI sau S3. 320d-ul compara-l cu un Golf similar nu cu mai stiu eu ce masina sportiva.

3. Daca te simti si te consideri mare sofer am sa te rog sa incetezi sa-mi spui mie sa-mi pun 318-le cu un S3. Am mers cu un S6 si cu un M5. BMW-ul pierdea in linie dreapta insa recupera pe curbe datorita delicioasei tractiune spate si unei directii ce se simtea mult mai bine conectata la drum.....iar comparatia am facut-o pe o pista in America. Nu cine stie ce pista(era una locala) insa era pista. Am comparat si vechiul meu 525d E39 cu un A6 cu motor 2.5d in V6(deci 163CP contra 175CP) si am obtinut aceleasi rezultate. In linie dreapta nu aveam ce face insa pe curbe ii vedeam frumoasele xenoane cum se agitau in spatele meu.

4. Chiar te provoc sa iei un TFSI 2.0 si sa-l arunci intr-un comparativ cu 320 SI...pe viraje. Hai te rog fa-o......promit ca merg la test drive sa fac cerere si incerc si eu daca nu ma multumesc rezultatele tale dar am impresia ca nu o sa-mi dai ocazia. Afirmatia asta o fac fara sa ma fi urcat in vreuna din masini ci din auzite insa sunt pregatit sa risc.

5. Ce legatura are prietenul tau cu GTI-ul cu masina mea? Am si eu un prieten cu un Mercedes E350 CGI cu 320.000km in bord si merge brici masina si sigur are mai multi decat tine in bord.....dar sincer vezi vreo legatura in asta? Eu nu....

 

In concluzie tot respectul pentru timpul pe care-l petreci in fata cartilor dar vezi ca ele spun doar ce se intampla in mediu perfect si izolat. Nu ai sa vezi vreun manual al felului in care turbina cu geometrie variabila face un BMW sa fie superior/inferior unui Leon. Faci niste comparatii total lipsite de sens. Nu ma dau mare sofer desi am condus masini gen M5, S6, E350 CGI si un GTi....dar asta crede-ma nu ma(sau te) face un mare sofer. Eu iti vorbesc din ce am simtit conducand si comparand masini similare(318d cu Bora 1,9; M5 cu S6; 525d cu A6 2.5d V6) si la toate am simtit acelasi lucru...masinile VAG/Audi sunt mai nervoase insa la dinamica nu depasesc BMW-ul. Tiff Nedell(daca te uiti la Fifth Gear) a ales un M5 pentru el....iar omul asta a condus de la Yaris pana la Enzo fiind si pilot in diferite campionate la viata lui. Exact ceea ce am spus eu spune si el...la putere sunt multe masini care fac BMW-ul insa la dinamica nu prea multe reusesc sa atinga nivelul BMW(excludem aici super si hiper masinile). Eu nu incerc decat sa dovedesc un lucru: BMW-ul este mai bun decat VAG/Audi la dinamica si stabilitate. Da este mai slab ca motorizare, poate mai slab ca dotari la interioar si unele finisaje...insa la dinamica este net superior. Iar acelasi lucru o spun si cei care au testat intr-o saptamana(Tiff Nedell, Tom Ford, Jeremy Clarkson, cei de la AMS, Supercar si Autocar) mai mult decat ai testat tu in viata ta de pana in prezent(iti urez si multi ani inainte cu multe masini testate). Pana la 22 de ani cat am acuma nu mi-am permis sa testez cu miile insa de la 3-4 ani de cand sunt in stare sa citesc bine am tot strans documentatie si material legat de comparative si teste de stabilitate si nu vorbesc din balarii sau din comparatia unui BMW de 1000Cp cu un Daewoo de 3CP. Ceea ce am citit am regasit si in practica mea scurta. Iar daca nici acum nu recunoasti ca dinamica BMW este superioara VAG/Audi atunci inseamna ca ego-ul tau este prea mare pentru mine....I thank you, and good night!

Edited by f1bogdan
Link to comment
Share on other sites

Nu lua personal ca nu am raspuns la toate posturile; Am gasit 1 pagina de posturi; am raspuns si eu pe alese;

 

Bora este o masina f. inalta; din acest motiv nu are cum sa stea bina in curbe. Leonul sau golful sunt mai inalte ca BMW-ul (la ochi asa - cam cu 10 cm).

 

Apropo de sasiu si cum ajunge puterea la sosea:

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?s=&...st&p=723686

 

Nu fac concurs/liniute pe drumurile publice. Doar in cadru organizat. daca vrei ne vedem in karting tunari.

 

Ca sa iti raspund trebuie sa pricep si eu niste lucruri: Cum poate fi un motor mai nervos mai putin dinamic? Poate am intles eu gresit.

 

De manevrabilitate si stabilitate nu comentez pentru ca nu am spus ca BMW are defecte la acest capitol; Cum nu am spus ca ar avea probleme la franare. De ce oare?

Link to comment
Share on other sites

Eu zic ca audi le-a cam luat-o inainte... <_< iar materialele interioare sunt mai de calitate decat la bmw

 

si sitemul audio mi se pare exceptional la audi :)

 

plus ca sunt destul de inovatori la design

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

Nu lua personal ca nu am raspuns la toate posturile; Am gasit 1 pagina de posturi; am raspuns si eu pe alese;

 

Bora este o masina f. inalta; din acest motiv nu are cum sa stea bina in curbe. Leonul sau golful sunt mai inalte ca BMW-ul (la ochi asa - cam cu 10 cm).

 

Apropo de sasiu si cum ajunge puterea la sosea:

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?s=&...st&p=723686

 

Nu fac concurs/liniute pe drumurile publice. Doar in cadru organizat. daca vrei ne vedem in karting tunari.

 

Ca sa iti raspund trebuie sa pricep si eu niste lucruri: Cum poate fi un motor mai nervos mai putin dinamic? Poate am intles eu gresit.

 

De manevrabilitate si stabilitate nu comentez pentru ca nu am spus ca BMW are defecte la acest capitol; Cum nu am spus ca ar avea probleme la franare. De ce oare?

Cand am spus dinamica m-am referit la dinamica directiei....acel dynamic steering sharpness. Culmea Audi si are un sistem numit Dynamic Steering <_< !

Cat despre materiale interioare I'll give you that....Audi-ul este mai aspectuos si pare foarte foarte placut atingerii. Spun pare deoarece cand am mers cu acel Audi A6 volanul mi se parea foarte tare. Aruncand-o dintr-o curba pe alta a inceput sa ma doara acea zona dintre degetul mare si aratator, zona cu care prinzi volanul. La 525 pielea era foarte moale si comoda desi volanul avea o forma mai nesportiva....sa-i spunem asa. Acuma depinde si de gusturi. Audi A8 de exemplu imi place la nebunie la exterior insa la interior mi se pare ca o caleasca britanica exagerata. Prea mult mahon pe consola aia centrala. Mahonul denota eleganta iar eleganta nu se pupa deloc cu acele indicatoare in forma de borcan.....alea stau bine pe o Alfa cu mult aluminiu sau fibra nu pe o masina de lux. Dar e o chestie de gust...asta e parerea mea. Mie la BMW imi place simplitatea de la interior, desi la cele noi(in special la 3ar) a inceput sa ma dezamageasca crunt faptul ca bordul nu mai este intors spre sofer iar pupitru de bord arata ca o scandura prin faptul ca este foaaaaarte dreapta si lunguiatza.

Link to comment
Share on other sites

Motane, dupa 17 pagini de parlamentari si contraziceri, te rog cu tot respectul, trage tu niste concluzii! Ca sa se inteleaga pana la urma ce vrei sa demonstrezi pentru ca pana acum te-ai cam invartit in jurul cozii... Ti-ai ales un nickname predestinat? :) Astept cu un deosebit interes... <_< Cu respect
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.