Jump to content

Probleme proiectare E46


MOTANUL

Recommended Posts

Intretinute ca la carte(asa cum spune producatorul) dar nu venerate si polisate si pupate...masini cu care omul isi facea treaba si nu vroia bataie de cap de la ea.

 

depinde si cum o exploatezi, o masina ingrijita, dar care primeste talpa.. probabil nu va fi cea mai fiabila. eu unul o duc rar si f rar peste 5000, se mai intampla in depasiri doar (318i), acum nu-s sigur daca un bmw e afectat de un condus sportiv sau nu, dar cert e ca de aceea batraneii din germania cu cate un bmw cumparat de nou si pastrat pana acum, il au ca la inceput, pt ca nu l-au exploatat, l-au folosit ca pe oricare alta masina, uneori chiar masina de weekend.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 456
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Motane, dupa 17 pagini de parlamentari si contraziceri, te rog cu tot respectul, trage tu niste concluzii! Ca sa se inteleaga pana la urma ce vrei sa demonstrezi pentru ca pana acum te-ai cam invartit in jurul cozii... Ti-ai ales un nickname predestinat? :wub: Astept cu un deosebit interes... :wub: Cu respect

 

offtopic:

Evident ca numele este predestinat. Pai crezi ca e usor sa te invarti in jurul cozii cu frana de mana? Mai usor este cu RWD :blink:

 

@sorin37 - ce probleme are vw am dezbatut pe vwforum; Am acelasi nickname; daca esti curios intra si ai sa vezi. Nu face obiectul acestui topic.

(am zis destule: si de masina, si de motor, si de service-urile in care se fura pe fata etc; de garantiile care nu se fac cum trebuie).

 

Pana la urma ce probleme de proiectare a avut E46-le? :)

 

Pai nu le-am spus? :bashwall: :unsure:

Sau acum trebuie sa-mi fac autocritica tot pe 17 pagini si sa incep sa scot din defecte? <_<

 

 

Si voi sa ma contraziceti ca pana acum :blink: :wub: si sa-mi spuneti sa ca nu am dreptate sa le scot.

(sper ca va dati seama ca glumesc: s-au spus si lucruri adevarate din care am avut de invatat)

Edited by MOTANUL
Link to comment
Share on other sites

Nu stiu daca s-a mai scris, dar apropos de "Motan". Azi-noapte am luat un pisic pe sosea. Triunghiul mic de protectie al rotii pe stanga s-a facut praf. Nu este prima "victima" de acest gen si, de fiecare data trebuie schimbat triunghiul (stanga sau dreapta). Din punctul meu de vedere piesa este mult prea rigida. Materialul ar fi trebuit sa fie un pic mai elastic; iar un sistem diferit de prindere ar fi conferit ceva mai multa rigiditate. De pisici, iepuri, vulpi, arici etc nu mai zic nimic...
Link to comment
Share on other sites

Mah motane, tu esti un fel de Lazarus, carcotas nevoie mare! :wub: Pe bune acum, pana la urma depinde de fiecare cum percepe situatia... Mie problemele pe care le-ai remarcat tu nu mi se par probleme cu adevarat, nici macar nu m-am gandit la lucrurile alea... D-aia am si ramas asa :unsure: cand am citit topic-starterul prima data. Nu exista masina perfecta chiar daca se numeste BMW/Mercedes/Audi,etc... Pe mine ma intereseaza mai intai cum se comporta pe sosele, cum merge motorul, ce siguranta si confort imi ofera, sa se strice cate ceva cat mai rar posibil <_<

Iti dau un expemlu sa intelegi ce inseamna pentru mine cu adevarat o problema de proiectare: la tovarasul Mercedes - frana de mana (care de fapt e tot de picior) :) Pe langa faptul ca daca nu esti atent in loc sa pui piciorul pe footrest il pui pe frana de "mana" si daca mai ai si ceva viteza s-ar putea sa te ia Gaia, este si foarte greu de manevrat cand ii dai drumu', nu prea poti sa o eliberezi treptat daca ai nevoie de asa ceva. Daca nu esti stangaci, chiar vei gasi o situatie f.stresanta atunci cand vei folosi frana de mana...

Iar la BMW ti-am zis: RUSINE pentru ca pe un model cum este E46 nu au pus macar AC stoc, de clima automata nici nu mai are rost sa pomenesc... :bashwall: :blink: :blink:

Edited by Bobo1987
Link to comment
Share on other sites

<_< Nici nu mai gaseam lista cu probleme; Am gasit-o la cateva pagini in spate

 

@Bobo1987 voi face dovada deschiderii mele pentru idei noi - si voi adauga pc. 10 la sugestia ta:

 

1. Oglinzile incalzite merg in continuu (consum de resurse aiurea);

2. Butoanele de ridicat geamurile electric (unul in stanga schimbatorului - celalalt in dreapta)

3. Footrestul (nu are nimic in spate, este dintr-un plastic f. subtire si se rupe usor si chiar daca nu se rupe suna a gol in spate)

4. Usile se inchid extrem de greu (inclusiv persoane care au logan mi-au atras atentia ca la BMW usile se inchid mai greu)

5. As fi preferat ca stropitorul de parbriz sa pulverizeze apa in evantai (VAG) sau ca la mercedes nu cu 2 jeturi ca la Daciile vechi.

6. Radioul sau RC nu se ridica la asteptarile unei masini premium

7. Turbo lag-ul (timpul dintre momentul apasarii pedalei de acceleratie pana la momentul in care masina trage efectiv) la diesel este inacceptabil de mare din punctul meu de vedere (320 D E46);

8. La diesel vibreaza maneta schimbatorului de viteze la ralanty.

9. Inaltimea libera este mai mica la BMW 320 D decat la unele masini din clasa compacta; similara cu unele masini din clasa mica.

10. E46 nu a pus macar AC in configuratia de baza

 

@Bobo1987 nu ma uit la OTV (nici nu l-am selectat in programe) sau emisiunile lui Lazarus; Daca tu o faci te cred pe cuvant; dar iti marturisesc sincer ca nu o inteleg.

Edited by MOTANUL
Link to comment
Share on other sites

Mi se pare logic ca pasagerul sa isi comande singur geamul lateral.

 

+1.. asta-i probabil obisnuinta de la alte masini unde toate butoanele sunt la un loc .. iar cand vezi asa la bmw ti se pare aiurea.. dar e foarte OK <_<

Link to comment
Share on other sites

Din acest motiv probabil la modelul nou sunt toate la un loc pe usa? Ca erau bine pe E46? Si au vrut sa le faca mai prost.

Sau ca feedbackul multor utilizatori (printre care ma numar) a fost prost?

http://www.bmw.ro/ro/ro/newvehicles/3serie.../interieur.html

 

 

Eu am avut in proprietate si masina cu toate la un loc pe consola, si toate la un loc pe usa soferului, si pe consola unele in stanga si unele in dreapta schimbatorului (la bmw evident)

 

Pe toate le-am avut suficient de mult timp sa ma obisnuiesc. Si cel mai prost sistem -din punctul meu de vedere- este la BMW serie 3 E46. (si conduc masina de 1 an nu de 1 saptamana).

 

Cand te urci in masina si vrei sa dai toate geamurile jos - evident e bine sa fie toate la un loc; Dai un impuls pe randul din fata; unul pe randul din spate si ai toate gemurile jos. Si scoti aerul fiert din masina pana intra AC-ul. De unde ideea asta gresita ca fiecare pasager este cu geamul lui?

 

Adica voi vara cand e cald <_< deschideti doar geamul soferului sau cum? De restul nu aveti nevoie?

 

Eu la VW le deschideam geamurile si din cheie, si din butoanele telecomenzii si din butoanele de pe usa. La bmw nu merge nici din butoanele cheii, nici din cheie pentru ca are computer de confort mai slab. (sunt multe setari de care probail nu stiti, asa ca nu intru in amanunte). Abia am reusit sa fac geamurile sa se inchida la bmw cand uit unul deschis. :)

De restul setarilor cu care ma obisnuisem a trebuit sa ma lipsesc ca nu o duce "creierul".

Link to comment
Share on other sites

poate la tine nu merg geamurile din cheie. eu am doar pe fata geamuri electrice (apropo, asta mi se pare stupid, era asa mare paguba daca puneau standard 4 geamuri electrice pe toate e46?? pana si cielo avea asa ceva) si mi le inchid si deschid din telecomanda. cu cheia nu am incercat, dar sunt sigur ca merge si asa.
Link to comment
Share on other sites

si la e46 se deschid geamurile din butoanele dupa cheie,chiar si trapa daca exista... <_<

Subscriu. Motane, la tine nu merg deschise/inchise geamurile electrice si trapa ( daca ai )?! :) S-ar putea sa fie cheia de vina, adica sa se fi tocit "pastilele" alea care fac contactul cu placa...

Link to comment
Share on other sites

Modelul din 2005 are alt computer de confort - stiam ca merge.

Aici am gresit - merge din butoane si la mine. Scuze

 

Unde e posibil sa am dreptate: nu mergea sa pun alarma prin butoanele originale ale cheii (merge doar la modelul 2005)

Asa tre sa apas intai pe deblocat alarma si apoi pe cheia originala.

Link to comment
Share on other sites

Modelul din 2005 are alt computer de confort - stiam ca merge.

Aici am gresit - merge din butoane si la mine. Scuze

 

Unde e posibil sa am dreptate: nu mergea sa pun alarma prin butoanele originale ale cheii (merge doar la modelul 2005)

Asa tre sa apas intai pe deblocat alarma si apoi pe cheia originala.

Se pot deschide geamurile numai ca trebuie activat softul. Tii apasat pe butonul din telecomanda si se deschid toate gamurile + trapa daca e....la mine merge insa a trebuit sa ma duc la un soarece de calculator ca sa-mi activeze functia!

Link to comment
Share on other sites

1. Oglinzile incalzite merg in continuu (consum de resurse aiurea); - ce inseamna consum de resurse...cumva curentul este produs de carbuni???

2. Butoanele de ridicat geamurile electric (unul in stanga schimbatorului - celalalt in dreapta) aici tine mai mult de design oricum exista butoanele de pe usi.

3. Footrestul (nu are nimic in spate, este dintr-un plastic f. subtire si se rupe usor si chiar daca nu se rupe suna a gol in spate) footrestul are o singura functie...aceea de a odihni piciorul...nu de a suna in gol

4. Usile se inchid extrem de greu (inclusiv persoane care au logan mi-au atras atentia ca la BMW usile se inchid mai greu) etansarea interiorului se face cu ajutorul chederelor....si garniturilor ....daca tu compari etansarea unui bmw cu loganul...atunci...

5. As fi preferat ca stropitorul de parbriz sa pulverizeze apa in evantai (VAG) sau ca la mercedes nu cu 2 jeturi ca la Daciile vechi. stropitorul de parbriz pulverizeaza... apa in evantai...la e46 2002...acum ca unii au marit gaurile...

6. Radioul sau RC nu se ridica la asteptarile unei masini premium

7. Turbo lag-ul (timpul dintre momentul apasarii pedalei de acceleratie pana la momentul in care masina trage efectiv) la diesel este inacceptabil de mare din punctul meu de vedere (320 D E46); te invit oricand la o plimbare cu un 320d din 2002....sa te ajut sa iti schimbi parerea.

8. La diesel vibreaza maneta schimbatorului de viteze la ralanty.

9. Inaltimea libera este mai mica la BMW 320 D decat la unele masini din clasa compacta; similara cu unele masini din clasa mica.

10. E46 nu a pus macar AC in configuratia de baza. - pentru a obtine un pret bun orice firma constructoare apeleaza la mai multe variante de echipare....asa si dacia se vinde la 5900 euro...

 

@Bobo1987 nu ma uit la OTV (nici nu l-am selectat in programe) sau emisiunile lui Lazarus; Daca tu o faci te cred pe cuvant; dar iti marturisesc sincer ca nu o inteleg.

Link to comment
Share on other sites

cristianiorga22, la tot ce ai spus sunt de acord cu tine, exceptand ce ai spus legat de AC in stock. Te inseli amarnic. Cum ai spus tu, orice marca apeleaza la mai multe variante de echipare pentru a scoate un pret bun, insa cand vine vorba de BMW, o marca premium, sa nu aibe AC stock pe un model care s-a fabricat pana in 2005 inclusiv, este o mare mare RUSINE!!! <_< :) Oricum la preturile pe care le au si le aveau...
Link to comment
Share on other sites

sa nu aibe AC stock pe un model care s-a fabricat pana in 2005 inclusiv, este o mare mare RUSINE!!! <_< :bashwall: Oricum la preturile pe care le au si le aveau...

 

Suna a frustrare asta Bobo ... de ce ti-ai cumparat masina cu "echiparea" asta ? :)

Link to comment
Share on other sites

 insa cand vine vorba de BMW, o marca premium, sa nu aibe AC stock pe un model care s-a fabricat pana in 2005 inclusiv, este o mare mare RUSINE!!!

 

total de acord...altfel spus...de dracu ii mai spune premium daca nici macar a.c. nu iti ofera la cea mai ieftina varianta..tare ar fi sa iti iei Rolls si sa nu aibe A.C.  <_<

Link to comment
Share on other sites

Din cunostintele mele skoda fabia si polo si ibitza au AC in standard de prin 2004(clasa mica fara pretentii)

Golful de prin 2002.

 

E strategie de marketing; Orice producator vrea sa te atraga cu un pret mic si dupa aia sa te cheleasca de cat mai multi bani cu optionale.

 

 

@cristianiorga; Ref. la pc:

1. Alternatorul - in cazul in care nu stiai - "fura" din puterea motorului. Asta inseamna ca indirect consuma combustibil si polueaza atmosfera. Deci relatia de cauzalitate e cat se poate de clara pentru mine. Daca si acum este neclara pentru tine....

4. Ce tot ii dati cu garniturile alea? In 90% din cazuri garniturile isi fac functia f. bine. (inclusiv la logan).

Etansarea este altceva. Asta e comparabila cu a unui Audi nu cu a unui logan. Si in cazul Audi-ului e suficient sa dai usii un impuls de 5 mm si usa se trage singura; nu e nevoie sa o impingi ca un disperat. Si la BMW se inchid usile cat de cat normal pe spate (nici aici la pretentie de Audi; poate alti producatori).

7. Imi va face placere sa merg cu masina ta dar ma indoiesc ca rezolvam ceva (masina mea este 100% in parametrii in toate testele si are si testul de putere facut. Ca sa intelegi diferenta ar trebui sa te plimb eu cu leonul.

Link to comment
Share on other sites

BMW e o marca declarata premium. Din acest motiv un serie 1 costa aproape dublu decat un golf desi e mai mic ca dimensiuni. (22.000 euro versus 11.000 euro)

 

Ca idee un passat la oferta speciala costa 19.999 Euro inclusiv TVA.

Passat Black Edition. 19.999 Euro inclusiv TVA.

Ăn dotarea standard: 1,9 TDI / 105 CP, geamuri faÞã electrice, ĂŽnchidere centralizatĂŁ cu telecomandĂŁ Âşi funcĂžie confort de pornire "Press & Drive", airbag cap faÞã/spate inclusiv airbag-uri laterale faÞã, airbag frontal Âşofer/pasager, ESP, frânĂŁ staĂžionarĂŁ electronicĂŁ, oglinzi exterioare reglabile electric Âşi ĂŽncĂŁlzite. Alte dotĂŁri de confort: aer condiĂžionat Climatronic, computer de bord Plus, faruri de ceaÞã, volan de pilele, jante aliaj usor Milwaukee, conector multimedia ĂŽn cotiera centralĂŁ.

 

 

Concluzie: este normal sau nu sa te astepti sa gasesti mai multe optionale intr-o masina care se vrea premium si costa pe masura?

Edited by MOTANUL
Link to comment
Share on other sites

Asa sunt si frantuzoaicele sau chinezariile. Ieftine , cu multe dotari oferite standard , dar fara substanta.

 

TOCMAI AICI E PROBLEMA ...dupa parerea mea...bmw este o masina premium care daca vrei sa o aduci la optiunile unui golf ,ar trebui sa dai 2 doua ori si jumate bani pe bmw..alea non premium ofera multe la jumate de pret...in fine, la bmw cel mai mult platesti marca .'

 

p.s. vorbim doar de masini noi.

 

 

eu am dat 30 de mii pe e46 in 2005 si e cheala... <_<

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.