Jump to content

Probleme proiectare E46


MOTANUL

Recommended Posts

la bmw se da standard volanul si aerul din habitaclu. dar iti mai dau si tractiune spate, distributie 50/50 a greutatii, dsc (mai destept decat majoritatea esp-urilor), frane bune, un sasiu care stie sa se aseze pe curbe si un motor+cutie foarte bine "combinate". nasol e ca sunt foarte scumpe chestiile de mai sus (oare de ce la vag nu exista tractiune spate sau greutate 50/50??) si mai platesti si marca.

oricum decat passat nou de 20mii eu as prefera 320/325/330 sh la 20mii.

am condus recent o octavia tour cu motor de 1.6 si sincer mi s-a parut cam aiurea, chiar fata de fiesta mea. pleca greu de pe loc, se inclina foaaarte mult in curbe si avea niste frane moi. am mers si cu golf 4 de 101cp si nu m-a impresionat. fuge destul de bine, dar e grea de bot si nu e nici pe departe la fel de jucausa ca bmw-ul <_< audi a4 iar mi s par foarte grele pe fata (mai putin modelul nou, la asta au pus motorul in spatele puntii fata, chestie pe care bmw o face de zeci de ani). in concluzie, pt mine vag sunt niste masini destul de fiabile, ok ca design, dar care au o dorinta stupida de a merge drept cand tu vrei sa intri in viraj cu o viteza mai maricica :)) un fel de berbeci, tu spui la stanga, ei nimic: batman batman. la bmw e alta treaba, vireaza cum vrei cand vrei si poti sa o si "incurajezi" datorita tractiunii spate si dsc-ului. eu de asta am ales bmw, printre multe alte chestii.

- butoanele de geamuri pe consola centrala sunt acolo de la e30 incoace, e o parte din identitatea interiorului de bmw (nu ca la e90, le-au pus ca la cielo pe usa)

- bordul indreptat spre sofer e iarasi caracteristic (la astea mai noi incepe sa se revina la el, dupa e90, e60 unde era drept)

- oglinzile incalzite continuu pe bune ca nu ma intereseaza sau deranjeaza

- sistemul audio este JENANT, se aude ca pe cielo... mult mai prost decat pe fiesta sau mondeo

- usile se inchid greu, dar sunt si foarte grele, ca sa tina la impact lateral

- turbo-lagul cred ca il simti din cauza ca touringul e mai balenuta, are niste kilograme in plus pe fund :bashwall: am condus si 320d sedan si mi s-a parut mult mai sprintena (ca senzatie, ca la liniutze e diferenta maxim jumatate de masina). la vag trage mai de jos si sunt si mai usoare masinile decat bmw-ul

 

in concluzie, cu toate defectele sale eu nu mi-as da bmw-ul pe nici un vw/audi/ford/merc (de generatie similara). e o masina cu personalitate care te ajuta sa iti faci treaba cu ea si te mai si distreaza pe deasupra.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 456
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Asa sunt si frantuzoaicele sau chinezariile. Ieftine , cu multe dotari oferite standard , dar fara substanta.

 

TOCMAI AICI E PROBLEMA ...dupa parerea mea...bmw este o masina premium care daca vrei sa o aduci la optiunile unui golf ,ar trebui sa dai 2 doua ori si jumate bani pe bmw..alea non premium ofera multe la jumate de pret...in fine, la bmw cel mai mult platesti marca .'

 

p.s. vorbim doar de masini noi.

 

 

eu am dat 30 de mii pe e46 in 2005 si e cheala... <_<

Pai stai putin....dar la Audi iesi mai ieftin?! Sau la Mertz? Acolo nu se plateste marca? Eu am impresia ca si acolo platesti pe masura, chiar mai mult decat la BMW la unele modele. Asa iti spun si eu de o masina luata la pret la acceptabil(adica sub pretul masinii premium sa nu-ti imaginezi ca la pret de Logan) care face pe Audi(ca tot vad ca esti fan:P) sa para un Trabi....si anume Holden Monaro. La capitolul performante m-am crucit cand am vazut niste ture demonstrative pe pista cu ea iar la un Salonul Auto din San Francisco m-am urcat intr-una. Materialele foarte bine calibrate si de calitate. Bate la fund orice nemtoaica in zona ei de pret(55.000$ adica la fel de mult cat dai pe o nemtoaica de familie) si multi au recunsocut acest lucru....Eu am impresia ca in general la masinile nemtesti platesti marca la greu. Da la BMW sunt niste bani aruncati pe o bucata de metal cu 3 litere si niste culori dar crede-ma si la Audi si Mertz arunci bani aiurea pe niste cerculetze si stelute....nu-s mai breji nici astia si nu ofera nimic in plus fata de BMW. Primesti mai mult la interior dar nu primesti acea echilibrare perfecta la sasiu. Audi si Mertz nu-s sfinti sau use de biserici ca sa fie ridicate in slavi in comparatie cu BMW. Nici pe departe...sunt la fel de lacomi cand vine vorba de marca. Daca iti luai Audi A4 din 2005 iti garantez ca tot cheala o primeai.

Edited by f1bogdan
Link to comment
Share on other sites

BMW e o marca declarata premium.

Concluzie: este normal sau nu sa te astepti sa gasesti mai multe optionale intr-o masina care se vrea premium si costa pe masura?

 

 

Nu.Optionalele trebuie sa fie foarte scumpe pentru ca putini sa si le permita.In felul asta se poate aprecia mai bine ce inseamna BMW-ul. <_<

Link to comment
Share on other sites

la vag trage mai de jos si sunt si mai usoare masinile decat bmw-ul

 

Uite pe cineva obiectiv. E o observatie foarte corecta; O simti si in practica; o vezi si pe curbele de putere si cuplu ale motoarelor.

 

In rest iar ma coplesiti si nu pot sa raspund la toata lumea.

 

PS: AC-ul are rol si in dezaburirea mult mai rapida a geamurilor (deci este util si in tinuturile reci)

Cu optionalele scumpe - e strategie de a lua cat mai multi bani ( o inteleg chiar daca nu ma avantajeaza)

Nu am condus doar golf (am si octavie combi 4x4 in familie) Este la fel de grea (bmw-ul nu este 4x4) dar tot reactioneza altfel motorul la accelerari bruste.

La turatii mari raspunde si bmw-ul bine (similar). La turatii mici este evident mult mai lent. (are 1-2 secunde in care nu ai cuplu maxim disponibil)

E normal pentru un motor cu geometrie fixa.

 

Nu e cazul pentru cateva detalii - defecte sa schimbi masina; Dar am si eu dreptul sa mentionez ce imi place si ce nu imi place la bmw.

Link to comment
Share on other sites

Ai nevoie normal . Am auzit ca dogoreste soarele periculos in Alaska .

 

Asa o fi, pe acolo nu am ajuns, dar in Suedia se cam aburesc geamurile si cand afara sunt minus 16C.... Chiar, tu iarna stergi cu carpa abureala?

Link to comment
Share on other sites

sa nu aibe AC stock pe un model care s-a fabricat pana in 2005 inclusiv, este o mare mare RUSINE!!! <_< :wub: Oricum la preturile pe care le au si le aveau...

 

Suna a frustrare asta Bobo ... de ce ti-ai cumparat masina cu "echiparea" asta ? :blink:

Pentru ca m-a fermecat starea masinii si nu m-a mai interesat detaliul asta. Am zis ca pot sa ii pun ulterior. Avea unic proprietar, un tip din Koln nascut prin '42 si masina era impecabila! Apoi cand a venit saraca in Romania, a inceput sa ii apara mici puncte de la pietricele pe capota si pe bara :) , apoi un idiot in parcare a deschis natarau'usa si mi-a facut o mica infundatura cat un varf de deget pe usa dreapta spate :bashwall: insa am remediat problema...

 

Am trapa, dar nu ma las pana nu ii pun si clima automata... :wub:

 

Asa sunt si frantuzoaicele sau chinezariile. Ieftine , cu multe dotari oferite standard , dar fara substanta.

 

TOCMAI AICI E PROBLEMA ...dupa parerea mea...bmw este o masina premium care daca vrei sa o aduci la optiunile unui golf ,ar trebui sa dai 2 doua ori si jumate bani pe bmw..alea non premium ofera multe la jumate de pret...in fine, la bmw cel mai mult platesti marca .'

 

p.s. vorbim doar de masini noi.

 

 

eu am dat 30 de mii pe e46 in 2005 si e cheala... :wub:

Pai stai putin....dar la Audi iesi mai ieftin?! Sau la Mertz? Acolo nu se plateste marca? Eu am impresia ca si acolo platesti pe masura, chiar mai mult decat la BMW la unele modele. Asa iti spun si eu de o masina luata la pret la acceptabil(adica sub pretul masinii premium sa nu-ti imaginezi ca la pret de Logan) care face pe Audi(ca tot vad ca esti fan:P) sa para un Trabi....si anume Holden Monaro. La capitolul performante m-am crucit cand am vazut niste ture demonstrative pe pista cu ea iar la un Salonul Auto din San Francisco m-am urcat intr-una. Materialele foarte bine calibrate si de calitate. Bate la fund orice nemtoaica in zona ei de pret(55.000$ adica la fel de mult cat dai pe o nemtoaica de familie) si multi au recunsocut acest lucru....Eu am impresia ca in general la masinile nemtesti platesti marca la greu. Da la BMW sunt niste bani aruncati pe o bucata de metal cu 3 litere si niste culori dar crede-ma si la Audi si Mertz arunci bani aiurea pe niste cerculetze si stelute....nu-s mai breji nici astia si nu ofera nimic in plus fata de BMW. Primesti mai mult la interior dar nu primesti acea echilibrare perfecta la sasiu. Audi si Mertz nu-s sfinti sau use de biserici ca sa fie ridicate in slavi in comparatie cu BMW. Nici pe departe...sunt la fel de lacomi cand vine vorba de marca. Daca iti luai Audi A4 din 2005 iti garantez ca tot cheala o primeai.

De acord, dar totusi nu inteleg ce tot cauta Audi in toata ecuatia asta. :blink: Mertz-ul inteleg, ca este singurul concurent al BMW-ului si asta nu o spun eu, o spun specialisti in domeniu cum sunt cei de la Top Gear... Audi nu stie decat sa schimbe modelul din an in an (si asta nu poate avea explicatie decat insuccesul pe care il au si astfel ca tot timpul incearca sa mai umble la design), o plansa de bord de zici ca esti in Star Treck si niste materiale la interior care oscileaza intre cea mai buna calitate combinata cu unele dintr-un plastic d-ala folosit la jucariile din pufuletii cu surprize... :unsure:

Edited by Bobo1987
Link to comment
Share on other sites

De acord, dar totusi nu inteleg ce tot cauta Audi in toata ecuatia asta. :)

 

audi a castigat mult teren ...de exemplu 3.0tdi are aceesi cai cu 330d e90 si aceleasi performante pe 0-100....deci pun si cai bine pe sosea,plus interior mult mai bun decat la e90 ,care are ceasurile alea de logan si bordu ala stupid... <_< cred ca daca mai avea bordu dupa e46 era mult mai placut ochiului meu...

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

deci pun si cai bine pe sosea,plus interior mult mai bun decat la e90 ,care are ceasurile alea de logan si bordu ala stupid... :)

 

Nu cred ca o sa fi foarte popular :bashwall: :unsure: cu acest gen de afirmatii. Iti spun eu din experienta. <_<

Audi sta f. bine si la fiabilitate. Eu am stat cu testele ADAC pe masa cand am ales masina. Si primul loc se tot schimba intre Audi si BMW. Si la gama mai mare serie 5 Audi A6 lucrurile stateau asemanator. Mercul era destul de jos (mai erau si toyota si altele intre).

Link to comment
Share on other sites

deci pun si cai bine pe sosea,plus interior mult mai bun decat la e90 ,care are ceasurile alea de logan si bordu ala stupid... :)

 

Nu cred ca o sa fi foarte popular :bashwall: :unsure: cu acest gen de afirmatii. Iti spun eu din experienta. <_<

Audi sta f. bine si la fiabilitate. Eu am stat cu testele ADAC pe masa cand am ales masina. Si primul loc se tot schimba intre Audi si BMW. Si la gama mai mare serie 5 Audi A6 lucrurile stateau asemanator. Mercul era destul de jos (mai erau si toyota si altele intre).

 

Deci BMW nu este o masina putin fiabila asa cum spunea Bavaria pana la urma.... :blink:!

 

Si da...la 3ar-ul nou si eu sunt acord cu faptul ca ceasurile arat ca la Logan(mai exact scrisul pare a fi acelasi) iar pupitrul de bord arata ca o scandura. Incepand insa cu 5ar-ul si in sus, treaba se schimba. 3ar-ul nou arata calumea numai daca-l dotezi aproape de full, ca sa inceapa sa fie placut la design interior. Cu un display mare pe bord treaba se schimba radical spun eu. Insa nici la Audi A4 "nu-mi" este rusine cu acel pupitru de bord(fara display) luat ca de la vreun Opel vechi.

Edited by f1bogdan
Link to comment
Share on other sites

Nu cred ca o sa fi foarte popular <_< :) cu acest gen de afirmatii.

 

 

nu vreau sa fiu popular, dar trebuie sa vad si ce mai face concurenta.Audi este concurentul direct al bmw.

 

a3-seria 1

a4-seria 3

a6-seria 5

a8-seria 7

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

De acord, dar totusi nu inteleg ce tot cauta Audi in toata ecuatia asta. :unsure:

 

audi a castigat mult teren ...de exemplu 3.0tdi are aceesi cai cu 330d e90 si aceleasi performante pe 0-100....deci pun si cai bine pe sosea,plus interior mult mai bun decat la e90 ,care are ceasurile alea de logan si bordu ala stupid... :bashwall: cred ca daca mai avea bordu dupa e46 era mult mai placut ochiului meu...

Depinde de gusturi! Eu unul apreciez mult mai mult imaginea bordului de la BMW care pastreaza o linie clasica si f.ergonomica, trade mark pentru BMW, decat Star Treck Audi... :) <_< Degeaba Audi-ul ii ajunge performantele BMW-ului in linie dreapta, la CP, etc, daca nu reuseste balansul perfect(sau ma rog, aproape perfect) al BMW-ului. Uite aici

Edited by Bobo1987
Link to comment
Share on other sites

 Uite aici

 

bai ,ma terminati cu faze d-astea...cand mergi tu ca gagica aia pe sosea!?? :)

 

 

tu asa te duci cu bmw-u la munca?! in drift..!? <_<

 

iti zic eu ca pt 99,9% nu conteaza ce imi arati tu acolo...nimeni nu merge asa la mare , la munca, la munte....merge in linie dreapta si ii da talpa....unde bmw si audi nu se diferentiaza ,nici pic....

 

crezi tu ca pole merge cu Emu la capacitatea lui maxima?! da de unde....merge poate la 40% din capacitatile masini...asa ca nu te visa pilot ca nu esti....nici tu nici eu ,nici 99% dupa tot forumu...deci ce vezi tu la topgear nu e de noi, e pt piloti, nu pt oameni care merg cu masina unde au treaba prin orase aglomerate.

 

p.s. toate sunt masini,iar in 2009 sunt destul de comparabile pt utilizatoru de rand.

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

Asta nu e versus. De exemplu A5 are nevoie de o distanta mai scurta de franare intre 100-0; Asta inseamna ca imi cumpar Audi pentru cativa metrii de franare?

 

Chiar nu mai intereseaza. Dupa cum sutimile alea puteau fi puse pe diferenta soferului nu a masinilor.

NU sunt relevante in condusul de zi de zi.

Edited by MOTANUL
Link to comment
Share on other sites

Asta nu e versus. De exemplu A5 are nevoie de o distanta mai scurta de franare intre 100-0; Asta inseamna ca imi cumpar Audi pentru cativa metrii de franare?

 

Chiar nu mai intereseaza. Dupa cum sutimile alea puteau fi puse pe diferenta soferului nu a masinilor.

NU sunt relevante in condusul de zi de zi.

 

in tot topicul asta nu ai facut altceva decat sa faci comparatii intre audi,vw si bmw din care tot timpul ai scos audi si vw peste bmw.nu cred ca intereseaza pe nimeni de pe forumul bmw despre performantele masinilor audi,vw,seat pe care le-ai scos tu in evidenta.asa ca................

Link to comment
Share on other sites

nu cred ca intereseaza pe nimeni de pe forumul bmw despre performantele masinilor audi,vw,seat

 

 

ai spus destul de corect. <_<

 

problema e ca de la o masina premium de astepti la mai multe, doar te astepti.... :)

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

eu de mic am fost crescut cu vw-audi-skoda, adica pe langa cele 6 care au fost in familia mea, inca vreo 6-7 pe la veri, matuse si alte rude, le mancam pe paine <_<, timp de 16 ani numai asta am stiut. pana a aparut primul bmw in familie, un urs al unui var. cum sa vad zic de la ani buni de fidelitate vw-audi brusc in 3 ani au aparut aprox 9 bmw-uri, un freelander care are tot motor de bmw si un omega, tot cu motor de bmw. toti am fost de aceeasi pare vw-audi-skoda sunt masini bune, fiabile, cu un consum bun daca nu exagerezi cu pedala, piese la preturi decente daca stii unde sa le cauti, dar dupa ce am mers cu 1 bmw toti am vrut. cum spunea si fratele meu, skoda a fost buna dar bmw e mai bun, la confort, la stabilitate, la acceleratie, pe skoda a avut motor de 1.9 de 110 cai+cip si pe bmw are 136 de cai, dar tot asta fuge mai bine. consumul e mai mare un pic, piese poate un pic mai scumpe, dar tot bmw e mai dorit si mai placut decat vag-ul. eu partea cu butoanele la geamuri eu o vad ca pe un + mie imi place asa. fiecare masina are ceva ce nu-ti place, dar per total bmw e mai apreciat, cel putin la mine in familie, decat vag-ul.
Link to comment
Share on other sites

nu cred ca intereseaza pe nimeni de pe forumul bmw despre performantele masinilor audi,vw,seat

 

 

ai spus destul de corect. <_<

 

problema e ca de la o masina premium de astepti la mai multe, doar te astepti.... :bashwall:

Deci tu prin asta spui ca Audi, BMW, Mertz, VW si toata cavaleria premium sunt doar niste masini ordinare(prin ordinare ma refer la masini gen Ford, adica des intalnite, nu proaste) cu niste impresii si o marca scumpa nu?! De acord cu faptul ca si marca isi trage si ea parte din banul in plus, insa chiar crezi ca toate solutiile astea de pe masinile premium sunt doar niste abureli? Ori ai imbatranit, ori ai stat prea mult timp prin masini premium....ar fi timpul sa-ti iei un Opel Vectra si sa mergi cu el vreo 3 luni si ai sa vezi atunci ce minunat va fi BMW-ul. Asa consideram si eu 525-ul....deja devenise un semi-jaf pentru mine. Ii gaseam numai defecte. Apoi a venit vremea(3-4 luni) de stat prin Vectre si Focusuri.....mama ce misto ar fi prins un BMW atunci. Plus ca nimeni nu te obliga sa-ti iei un BMW nou. Poti lua unul sub 100.000km cu 3/4 din pret, poate chiar 1/2(un pret Logan/Sandero nou challenging). Eu am luat-o pe a mea cu 9000 din Germania si avea 120.000km din 11/2004. Cu aceeasi bani ma aelgeam cu un Logan mediu dotat. Sincer nu regret alegerea :) !

Link to comment
Share on other sites

Pe langa ca nu e premium costa jumatate asa cum am spus si mai sus (date concrete de pe site-ul dealerului din Romania).

Si daca bunul simt nu va ocoleste, nu este normal sa aveti pretentii similare. Pretentiile ar fi normal sa fie duble.

 

Adica nu e nimic anormal ca sa fi mai multumit de BMW decat de VW. Nu e nicio filozofie; nu e nimic de explicat. E normal.

 

Problemele semnalate de mine apar acolo unde rezolvarea de la BMW este sub Audi sau sub VW (vezi H liber mai mic, Radio, footrest, turbo-lag)

 

Audi si vw am mai explicat de ce le folosesc (sunt masini pe care le cunosc - nu vorbesc din carti sau reviste sau emisiuni auto cum fac altii pe aici; unii din ei chiar am apreciat ca au recunoscut acest fapt cinstit).

Edited by MOTANUL
Link to comment
Share on other sites

Ce mai discutie a incins motanul asta aici. Dar imi place de el ca, desi toti "ii dau in cap", el nu da inapoi. Eu pot spune ca sunt multumit pe deplin de masina mea. Am luat-o sh, ca daca as fi dat 25000E pe ea, poate as fi fost mai pretentios un pic.
Link to comment
Share on other sites

eu tot nu inteleg un lucru....o persoana critica marca bmw...pe un forum dedicat acestei masini.....hmmm...care este scopul....sa ne convinga ...ca detinem un jaf de masina....sa ne fie rusine sa mai mergem cu bmw-ul...sau sa vindem bmw-urile si sa ne luam logan..ca se inchid mai bine usile...sau golf ford ca are ac in dotarea de baza???
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.