Jump to content

Probleme proiectare E46


MOTANUL

Recommended Posts

Mai, Motane, dupa titlul topicului initiat de tine, ma asteptam sa citesc despre defecte/omisiuni in proiectarea E46. Nu sa discutam despre faptul ca dintr-un autobuz ai vizibilitate mai buna asupra drumului....
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 456
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Mai, Motane, dupa titlul topicului initiat de tine, ma asteptam sa citesc despre defecte/omisiuni in proiectarea E46. Nu sa discutam despre faptul ca dintr-un autobuz ai vizibilitate mai buna asupra drumului....

 

sau tot felul de comparatii aiurea

Link to comment
Share on other sites

Deci interioarele de audi sunt peste cele de la mercedes si bmw?

 

Nu spun doar eu asta; Am pus linkuri cu teste comparative din reviste din romania, site top gear etc. Nu mai reiau discutia si nici nu stiu in care din paginile din urma a fost discutia.

 

Chiar daca sunt proprietar bmw, nu inseamna ca masina asta e centrul universului si totul se raporteaza la ea. Voi posta daca imi trimiteti linkul cu "atuu-urile acestei marci fata de concurenti" cu rezerva ca o sa scriu doar de E46.

Eu cred ca te referi strict la e46 cand faci aceasta comparatie. Nu poti compara un e46 din anii 2000-2003 cu orice alta masina din 2006-2007.

Link to comment
Share on other sites

Recunosc ca ultimul post este offtopic. Este mai mult o declaratie de intentie.

Dar daca numarati cate din cele 14 posturi dinaintea lui sunt offtopic o sa constatati cu stupoare (si sper cu obiectivitate) ca nu intretin/incurajez offtopicurile.

 

Am mai fost acuzat (cateva pagini inapoi) ca nu raspund la toate posturile si am vrut sa explic de ce. (motivatia este ca am mai raspuns de 10 ori pana acum la aceleasi intrebari)

 

 

 

Deci interioarele de audi sunt peste cele de la mercedes si bmw?

 

Nu spun doar eu asta; Am pus linkuri cu teste comparative din reviste din romania, site top gear etc. Nu mai reiau discutia si nici nu stiu in care din paginile din urma a fost discutia.

 

Chiar daca sunt proprietar bmw, nu inseamna ca masina asta e centrul universului si totul se raporteaza la ea. Voi posta daca imi trimiteti linkul cu "atuu-urile acestei marci fata de concurenti" cu rezerva ca o sa scriu doar de E46.

 

Deci asta e un fel de a spune "dati-mi un link cu avantaje ca eu nu am gasit niciunul?" <_< Eu am intrebat ce avantaje fata de alte marci ai sesizat tu, ca proprietar de mai multe marci! Pe site-ul de la Top Gear(cel din anglia) Seria 3 are 14 puncte per total in timp ce A4 are 12, mai putin chiar decat Alfa 159. Deeeeeeci undeva are niste avantaje nu?! Ce ma mira pe mine este Mondeo care primeste 15.....Geeeez!

Edited by f1bogdan
Link to comment
Share on other sites

Uite aici

 

bai ,ma terminati cu faze d-astea...cand mergi tu ca gagica aia pe sosea!?? :)

 

 

tu asa te duci cu bmw-u la munca?! in drift..!? <_<

 

iti zic eu ca pt 99,9% nu conteaza ce imi arati tu acolo...nimeni nu merge asa la mare , la munca, la munte....merge in linie dreapta si ii da talpa....unde bmw si audi nu se diferentiaza ,nici pic....

 

crezi tu ca pole merge cu Emu la capacitatea lui maxima?! da de unde....merge poate la 40% din capacitatile masini...asa ca nu te visa pilot ca nu esti....nici tu nici eu ,nici 99% dupa tot forumu...deci ce vezi tu la topgear nu e de noi, e pt piloti, nu pt oameni care merg cu masina unde au treaba prin orase aglomerate.

 

p.s. toate sunt masini,iar in 2009 sunt destul de comparabile pt utilizatoru de rand.

Tu, pe unde mergi, mah, de gasesti sosele numai in linie dreapta? Sa ne anunti si pe noi ca eu ca dracu gasesc numai curbe, idioti care imi taie calea si ii ocolesc la limita, cascati care trec strada pe unde o fi, limitatoare de viteze,etc... Cine a zis ca se crede pilot? :bashwall:

Link to comment
Share on other sites

Tu, pe unde mergi, mah, de gasesti sosele numai in linie dreapta?

 

merg pe aceleasi sosele, brat la brat cu alte marci ....adica nu e nici o diferenta ca si mers pe sosea sau timpi ..etc...deci pt mine ori ca e bmw ori altceva ,tot asa ma duce, nu profit eu de fineturile masini sau de atuurile ei,mergand in drift pe dn 1...

Link to comment
Share on other sites

Deci asta e un fel de a spune "dati-mi un link cu avantaje ca eu nu am gasit niciunul?" <_< Eu am intrebat ce avantaje fata de alte marci ai sesizat tu, ca proprietar de mai multe marci! Pe site-ul de la Top Gear(cel din anglia) Seria 3 are 14 puncte per total in timp ce A4 are 12, mai putin chiar decat Alfa 159. Deeeeeeci undeva are niste avantaje nu?! Ce ma mira pe mine este Mondeo care primeste 15.....Geeeez!

 

1. Ai anticipat gresit; E un fel de a spune: am mai raspuns de cateva ori la aceasta intrebare; Stop joc. (pentru ultima data - daca esti curios poti sa te uiti in semnatura)

2. NU mai amestecati mere cu pere. Cand eu afirm ca X masina are interiorul mai bun (si postez si cateva linkuri cu teste comparative) voi raspundeti ca BMW sta mai bine pe viraje; sau, in cazul tau, un raspuns ceva mai original - per total e mai bun BMW-ul.

 

Oricum discutia este offtopic si am stabilit sa nu mai intretin aceste discutii. (topicul este despre defecte nu calitati).

Edited by MOTANUL
Link to comment
Share on other sites

Lista este aici:

1. Oglinzile incalzite merg in continuu (consum de resurse aiurea);

2. Butoanele de ridicat geamurile electric (unul in stanga schimbatorului - celalalt in dreapta)

3. Footrestul (nu are nimic in spate, este dintr-un plastic f. subtire si se rupe usor si chiar daca nu se rupe suna a gol in spate)

4. Usile se inchid extrem de greu (inclusiv persoane care au logan mi-au atras atentia ca la BMW usile se inchid mai greu)

5. As fi preferat ca stropitorul de parbriz sa pulverizeze apa in evantai (VAG) sau ca la mercedes nu cu 2 jeturi ca la Daciile vechi.

6. Radioul sau RC nu se ridica la asteptarile unei masini premium

7. Turbo lag-ul (timpul dintre momentul apasarii pedalei de acceleratie pana la momentul in care masina trage efectiv) la diesel este inacceptabil de mare din punctul meu de vedere (320 D E46);

8. La diesel vibreaza maneta schimbatorului de viteze la ralanty.

9. Inaltimea libera este mai mica la BMW 320 D decat la unele masini din clasa compacta; similara cu unele masini din clasa mica.

10. E46 nu a pus macar AC in configuratia de baza

 

As prefera sa va referiti doar la ultimele 2 de pe lista; Pentru restul exista 20 de pagini de comentarii si ~ 400 de puncte de vedere.

Link to comment
Share on other sites

Lista este aici:

1. Oglinzile incalzite merg in continuu (consum de resurse aiurea); - ai avut probleme vreodata din cauza asta???

2. Butoanele de ridicat geamurile electric - mult mai comode, daca ai usa deschisa si vrei sa ridici geamul!

3. Footrestul (nu are nimic in spate....) - daca bati in el suna a gol, daca pui piciorul pe el normal nici nu suna, nici nu se rupe!

4. Usile se inchid extrem de greu - dar suna frumos si se inchid bine chiar si peste 20 de ani, cei cu Logane sa se abtina de la comentarii pana-si iau masina!

5. As fi preferat ca stropitorul de parbriz sa pulverizeze apa in evantai (VAG) sau ca la mercedes nu cu 2 jeturi ca la Daciile vechi. - daca nu ma insel E46-le meu are 4 jeturi! Da si tu mai des cu ele nu lasa sa se faca stratu de mizerie de 1cm grosime!

6. Radioul sau RC nu se ridica la asteptarile unei masini premium - OK

7. Turbo lag-ul (timpul dintre momentul apasarii pedalei de acceleratie pana la momentul in care masina trage efectiv) la diesel este inacceptabil de mare din punctul meu de vedere (320 D E46) - tocmai sa nu-si bata joc unii de ele

8. La diesel vibreaza maneta schimbatorului de viteze la ralanty - asa si? nu te-ai gandit sa schimbi tampoanele de la cutie....

9. Inaltimea libera este mai mica la BMW 320 D decat la unele masini din clasa compacta - daca e "premium" nu e pt coclauri...ia-ti MCV

10. E46 nu a pus macar AC in configuratia de baza - dar pentru 2700 de euro ai Klimaautomatic! De banii tai depinde! Daca ii punea din standard si ii facea pretul cu 2700 mai mult erai multumit?

Link to comment
Share on other sites

Eu nu inteleg fenomenul asta cu dotarea standard cat mai bogata. Pai cu cat o masina are mai multe chestii in standard cu atat are pretul mai mare, nu? Lasa frate sa existe si varianta cheala, ca sa-si cumpere si aia care nu prea au bani, dar care n-au nici nevoie de cine stie ce "smecherii". Cine are bani si vrea de toate, are de unde alege. Sa aiba o masina cat mai multe dotari din standard inseamna sa ai mai putine variante de "customizare" a masinii pe care ti-o cumpaeri.
Link to comment
Share on other sites

Eu nu inteleg fenomenul asta cu dotarea standard cat mai bogata. Pai cu cat o masina are mai multe chestii in standard cu atat are pretul mai mare, nu? Lasa frate sa existe si varianta cheala, ca sa-si cumpere si aia care nu prea au bani, dar care n-au nici nevoie de cine stie ce "smecherii". Cine are bani si vrea de toate, are de unde alege. Sa aiba o masina cat mai multe dotari din standard inseamna sa ai mai putine variante de "customizare" a masinii pe care ti-o cumpaeri.

Nu mi se pare AC-ul o "smecherie". In rest nu am ce comenta la criticile aduse de motan pentru ca mie personal mi se apar aberatii, dar ca sa nu pui tu AC pe un BMW E-46, masina cu statutul de premium, mi se pare strigator la cer!!! <_< Cred ca este mai scump sistemul de trapa decat un AC... Nu pot sa ii inteleg pe nemtii care isi configureaza masinile, in speta masina mea... In fine, probabil ca astia mai in varsta au gusturi ceva mai ciudate... Bine macar ca AC-ul se poate pune repede si nici prea costisitor, ca sa iti pui trapa ulterior e o misiune aproape imposibila.

Link to comment
Share on other sites

Deci asta e un fel de a spune "dati-mi un link cu avantaje ca eu nu am gasit niciunul?" <_< Eu am intrebat ce avantaje fata de alte marci ai sesizat tu, ca proprietar de mai multe marci! Pe site-ul de la Top Gear(cel din anglia) Seria 3 are 14 puncte per total in timp ce A4 are 12, mai putin chiar decat Alfa 159. Deeeeeeci undeva are niste avantaje nu?! Ce ma mira pe mine este Mondeo care primeste 15.....Geeeez!

 

Apropo de asta, e un test comparativ intre multe marci si masini concurente ale seriei 3 facut la Top Gear, toate cu motoare 2.0 benzina, si mondeo a iesit cu timpul cel mai bun, dupa el urmand bmwul si apoi celelalte (vreo 5 inca). Probabil de acolo cele 15 puncte, oricum focusul de la ford e foarte apreciat la ei, cel putin, de-aceea nu ma mira punctajul mondeo-lui.

 

Parerea mea despre diesel la bmw, in general, nu doar 320d, e ca bmw-ul a inceput sa fabrice diesel mult mai tarziu fata de alte marci, de aceea poate nu stau atat de bine la capitolul asta, specialilatea lor fiind motoarele L6 benzina.

 

Si daca bmw-urile nu sunt fiabile, care sunt?

Link to comment
Share on other sites

 ......de-aceea nu ma mira punctajul mondeo-lui.

 

Mie puntajele alea imi confirma inca o data ,ca bmw ,este o marca comuna intre restul marcilor...adica nimic special,doar o marca intre alte marci <_<

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

 ......de-aceea nu ma mira punctajul mondeo-lui.

 

Mie puntajele alea imi confirma inca o data ,ca bmw ,este o marca comuna intre restul marcilor...adica nimic special,doar o marca intre alte marci <_<

Pai in cazul asta, cel putin din perspectiva A4, inseamna ca Audi e o marca sub alte marci. Ori nu cred asta nicio secunda, pentru ca Audi are punctele lui forte peste BMW precum si vice-versa. Un fapt important care influenteaza acest punctaj de pe Top Gear este coolnes-ul. Ei spun ca un Mondeo este cool in timp ce un BMW sau Audi este pentru "coocks".

 

De asemenea este stupid(Doamne fereste, nu ma refer aici la tine POIUYT ci in general la pretentiile noastre ca detinatori de BMW) sa spui ca detii un E46 si vrei sa vezi potentialul deplin BMW....sau al oricarei alte marci. Daca nu ma insel E46 era cea mai mica masina facuta de BMW inainte de seria 1 deci teoretic nu ar fi printre cea mai bine dotata. Pentru a vedea BMW ca o marca peste alte marci trebuie sa detii un "Z" sau un "M". Acolo ei iti arata pe deplin ce pot. Acolo devin ei o marca peste altele. Ori dintr-un 318d(cazul meu) sau 320d/i(cele mai des intalnite) nu prea poti sesiza diferenta fata de un Mondeo. Desigur sunt acele fineturi ce tin stabilitate si personal touch al fiecarei marci insa "all in all" in uzul de zi cu zi e destul de greu sa sesizezi diferente majore. Asta e si motivul pentru care masinile premium scad in pret dupa cativa ani, acesta devenind la egalitate cu al unui Ford/ Toyota etc.....un pret printre celelalte. Singurul mod in care poti sesiza ca BMW este premium este uitandu-te la fiabilitate. La Ford(si vorbesc din experienta) exista probleme legate de vopsea(cel putin la Focus). La Skoda Fabia(iarasi din experienta) pica in veselie pompa de servo la directie....si multe altele. Ori la BMW am auzit in mare parte sa pice turbina iar asta sunt sigur ca apare din cauza utilizarii deficitare. Si il citez si pe Clarkson din cartea "Born to be riled" in care el se declara a fi un "Ford man": " The Ford is no match for a BMW when ot comes to quality, dinamics and agility. But for a day to day car I bet you couldn't see the difference". BMW/ Audi/Merc sunt toate marci printre alte marci atat timp cat le folosesti in acest sens. Pentru a vedea ce inseamna cu adevarat aceste 3 marci eu spun ca trebuie sa macar mergi odata in viata cu un M/S/AMG si abia atunci vei sesiza diferenta fata de un Ford oarecare. Parerea mea....si hai sa oprim offtopic-urile aici ca se supara MOTANUL pe noi :) !

 

@POIUYT...uite abandoneaza-ti BMW-ul cateva saptamani. Mergi daca poti cu un Focus sau 307 sau o Octavia(modele din acelasi an). Apoi la intoarcerea in masina ta iti garantez ca vei sesiza diferentele...poate multe dintre ele intradevar nu-si merita diferenta mare de bani, dar sunt acolo. Eu am facut-o dupa ce mi-am vandut 525d-ul si drept concluzie a testului mi-am luat tot BMW(recunosc insa ca am facut alegerea la mustata in dauna unei Alfe 156).

Edited by f1bogdan
Link to comment
Share on other sites

offtopic: apropos de octavia care este tot vw.la un prieten de-al meu i-a cazut volanta (din pacate) la octavia 1,9 tdi la 70000 km.

asta da fiabilitate .masina are 3 ani luata de noua de el.

eu am masina de noua, nu am facut burn sau alte minuni ...la 110 mii de km a pica volanta, merg cu ea de 20 de mii picata...asta inseamna ca e fiabila... <_<

 

in prezent 132 de mii

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

offtopic: apropos de octavia care este tot vw.la un prieten de-al meu i-a cazut volanta (din pacate) la octavia 1,9 tdi la 70000 km.

asta da fiabilitate .masina are 3 ani luata de noua de el.

eu am masina de noua, nu am facut burn sau alte minuni ...la 110 mii de km a pica volanta, merg cu ea de 20 de mii picata...asta inseamna ca e fiabila... :bashwall:

 

in prezent 132 de mii

Estiu sigur ca e volanta? Scoate vreun zgomot(gen clantzanit) la plecarea de pe loc? Daca e vorba de plecarea de pe loc cu a 1-a dupa mers mult prin trafic nu e mussai sa fie volanta...pot fi tampoanele sau discul descentrat sau deformat :) . Iti spun ce a fost la mine.... <_<

Link to comment
Share on other sites

Lista este aici:

1. Oglinzile incalzite merg in continuu (consum de resurse aiurea);

2. Butoanele de ridicat geamurile electric (unul in stanga schimbatorului - celalalt in dreapta)

3. Footrestul (nu are nimic in spate, este dintr-un plastic f. subtire si se rupe usor si chiar daca nu se rupe suna a gol in spate)

4. Usile se inchid extrem de greu (inclusiv persoane care au logan mi-au atras atentia ca la BMW usile se inchid mai greu)

5. As fi preferat ca stropitorul de parbriz sa pulverizeze apa in evantai (VAG) sau ca la mercedes nu cu 2 jeturi ca la Daciile vechi.

6. Radioul sau RC nu se ridica la asteptarile unei masini premium

7. Turbo lag-ul (timpul dintre momentul apasarii pedalei de acceleratie pana la momentul in care masina trage efectiv) la diesel este inacceptabil de mare din punctul meu de vedere (320 D E46);

8. La diesel vibreaza maneta schimbatorului de viteze la ralanty.

9. Inaltimea libera este mai mica la BMW 320 D decat la unele masini din clasa compacta; similara cu unele masini din clasa mica.

10. E46 nu a pus macar AC in configuratia de baza

 

As prefera sa va referiti doar la ultimele 2 de pe lista; Pentru restul exista 20 de pagini de comentarii si ~ 400 de puncte de vedere.

 

1.Cui ii pasa de asta...

2.Asa a fost design-ul, pe mine nu ma deranjeaza.

3.Moft.

4.Ai probleme la masina.

5.Modelele mai noi au asa ceva, se poate spala parbrizul si asa.Moft.

6.Este vorba de un E46, sunetul este decent.

7.Ai probleme la masina.

8.Exista cam la toate o mica vibratie.

9.Nu am remarcat deoarece nu m-a interesat aspectul.

10.Nu a pus.

11.Exista si alte masini, cui nu ii place BMW-ul sa nu il cumpere.

Link to comment
Share on other sites

Lista este aici:

1. Oglinzile incalzite merg in continuu (consum de resurse aiurea);

2. Butoanele de ridicat geamurile electric (unul in stanga schimbatorului - celalalt in dreapta)

3. Footrestul (nu are nimic in spate, este dintr-un plastic f. subtire si se rupe usor si chiar daca nu se rupe suna a gol in spate)

4. Usile se inchid extrem de greu (inclusiv persoane care au logan mi-au atras atentia ca la BMW usile se inchid mai greu)

5. As fi preferat ca stropitorul de parbriz sa pulverizeze apa in evantai (VAG) sau ca la mercedes nu cu 2 jeturi ca la Daciile vechi.

6. Radioul sau RC nu se ridica la asteptarile unei masini premium

7. Turbo lag-ul (timpul dintre momentul apasarii pedalei de acceleratie pana la momentul in care masina trage efectiv) la diesel este inacceptabil de mare din punctul meu de vedere (320 D E46);

8. La diesel vibreaza maneta schimbatorului de viteze la ralanty.

9. Inaltimea libera este mai mica la BMW 320 D decat la unele masini din clasa compacta; similara cu unele masini din clasa mica.

10. E46 nu a pus macar AC in configuratia de baza

 

As prefera sa va referiti doar la ultimele 2 de pe lista; Pentru restul exista 20 de pagini de comentarii si ~ 400 de puncte de vedere.

 

 

 

1.Cui ii pasa de asta...

2.Asa a fost design-ul, pe mine nu ma deranjeaza.

3.Moft.

4.Ai probleme la masina.

5.Modelele mai noi au asa ceva, se poate spala parbrizul si asa.Moft.

6.Este vorba de un E46, sunetul este decent.

7.Ai probleme la masina.

8.Exista cam la toate o mica vibratie.

9.Nu am remarcat deoarece nu m-a interesat aspectul.

10.Nu a pus.

11.Exista si alte masini, cui nu ii place BMW-ul sa nu il cumpere.

 

corect.si eu tot asa vad raspunsurile la "problemele" mentionate de motanul

Link to comment
Share on other sites

Imi e lene sa caut topicuri in care multi forumisti se plang de usile care se inchid greu (lucru recunoscut de multi posesori - inclusiv de cei care au cumparat masini noi si au reclamat acest lucru); idem sa va explic motivatia tehnica pentru care la VAG nu se batzaie schimbatorul (evident este altfel proiectat); De fapt mai corect ar fi sa spun ca am dat aceste explicatii over and over again. Si asa cum am anuntat la post # 408 nu le mai dau.

 

As prefera sa va referiti doar la ultimele 2 de pe lista; Pentru restul exista 20 de pagini de comentarii si ~ 400 de puncte de vedere.

Edited by MOTANUL
Link to comment
Share on other sites

8. La diesel vibreaza maneta schimbatorului de viteze la ralanty - asa si? nu te-ai gandit sa schimbi tampoanele de la cutie....

9. Inaltimea libera este mai mica la BMW 320 D decat la unele masini din clasa compacta - daca e "premium" nu e pt coclauri...ia-ti MCV

10. E46 nu a pus macar AC in configuratia de baza - dar pentru 2700 de euro ai Klimaautomatic! De banii tai depinde! Daca ii punea din standard si ii facea pretul cu 2700 mai mult erai multumit?

 

8. Pai am citit un topic in care un forumist a schimbat kitul de ambreaiaj, volanta, tampoanele si tot ii facea. Si toti care au masini diesel confirma ca se batzaie. (la benzina s-a ajuns la concluzia ca se batzaie doar daca e stricat ceva).

Vino si tu la intilniri cu BMW-ul asta diesel la care nu se batzaie schimbatorul de loc. Sunt curios sa il vad.

9. Nu ma refer la garda la sol (cum gresit ai interpretat) H liber este h de la scaun (partea pe care stai) la plafon. Daca ai >1,90 ai o problema. In golf sau in leon nu am (adica am mai mult spatiu) Si sunt masini mult mai mici.

10. Masini din clasa mica au AC manual standard de prin 2003. (ma refer la masini nemtesti gen polo, fabia etc) Si costa 9.000 euro de noi nu 32.000 euro (cat e un serie 3).

 

 

...uite abandoneaza-ti BMW-ul cateva saptamani. Mergi daca poti cu un Focus sau 307 sau o Octavia(modele din acelasi an). Apoi la intoarcerea in masina ta iti garantez ca vei sesiza diferentele...poate multe dintre ele intradevar nu-si merita diferenta mare de bani, dar sunt acolo. Eu am facut-o dupa ce mi-am vandut 525d-ul si drept concluzie a testului mi-am luat tot BMW(recunosc insa ca am facut alegerea la mustata in dauna unei Alfe 156).

 

Pai ai comparat masini din clase diferite si cu preturi diferite. De ce nu ai mers cu A4 sau Skoda Superb din acelasi an?

 

Pe skoda superb o trage mult numele inaqpoi. Am mers cu ea si am fost f. multumit. Ma abtin la comparatii.

Concluzia: e normal sa compari masini din aceeasi clasa + aceeasi gama de pret.

Link to comment
Share on other sites

pai si tu de ce compari 3er cu golf si leon?? 3er e clasa medie de lux, golf si leon clasa compacta, asta e clasificarea oficiala si corecta. dar per total, esti multumit de bmw-ul tau sau nu? sunt curios.

 

pai si tu de ce compari 3er cu golf si leon?? 3er e clasa medie de lux, golf si leon clasa compacta, asta e clasificarea oficiala si corecta. dar per total, esti multumit de bmw-ul tau sau nu? sunt curios.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.